Life is Strange: Double Exposure

3/10
15-18H
x1
x3
x22
x9
35
0
5
0
2
Cover Art:Life is Strange: Double Exposure – Poradnik do trofeów i osiągnięć
35
0
5
0
2

Life is Strange: Double Exposure pod kątem trofeów jest najbardziej męczącą platyną z całej serii. Mamy tu pucharki możliwe do pominięcia, które wymagają uwagi przez parę rozdziałów. No i konieczne będzie przejście całej gry dwukrotnie. Nie będzie to trudna sprawa, ale ewentualne pominiecie może nas kosztować żmudne powtarzanie fragmentów gry.

 

Krok po kroku w Double Exposure:

W grze mamy do czynienia głównie ze znajdźkami oraz pobocznymi interakcjami. Materiał wideo zawierający wszystkie te pomijalne rzeczy znajduje się w opisie zloto Archival Footage. Należy przy tym przywiązać uwagę do decyzji fabularnych pokazywanych na omawianym materiale, gdyż są one potrzebne do uzyskania niektórych trofeów w dalszych częściach gry. Inne decyzje, które nie są pokazywane na filmie można już podejmować wedle uznania. Gdybyśmy jednak coś pominęli nie musimy się mocno przejmować, bowiem i tak czekają nas wymuszone dwa przejścia, więc ewentualnie pominięte rzeczy możemy ogarnąć w drugim.

Poradnik zawiera też opis i materiały dotyczące dodatku DLC – The Exclusive Cat Content. Jeśli planujemy grać pod 100% trofeów zalecam zaczekać z rozpoczynaniem rozgrywki i najpierw nabyć ten dodatek, gdyż wymaga on przejścia większego fragmentu gry. Nie jest jednak wart tych pieniędzy, więc bez promocji nie polecam zakupu.

KROK I – Przejście z pierwszym kluczowym wyborem + wszystkie znajdźki

Na początku gry – Rozdział 1 – A Drink to Remember podczas rozmowy z Safi będziemy dokonywali wyboru związanego z jednym z zakończeń pierwszej części gry Life is Strange. Musimy pamiętać ten wybór, bo do jednego z trofeum będziemy musieli od tego fragmentu przejść grę jeszcze drugi raz wybierając tą drugą opcję.

W opisie trofeum zloto Archival Footage znajdziemy wszystkie znajdźki oraz opcjonalne trofea. Gdyby coś nam nie wpadło możemy to ogarnąć przy drugim kroku albo przez wybór rozdziałów. Niektóre jednak trofea wymagają przejścia większego kawałka gry. Istotne są tam też pewne wybory fabularne, które są konieczne do uzyskania niektórych trofeów, czy znajdziek.

KROK II – Przejście z drugim kluczowym wyborem

Wczytujemy grę – Rozdział 1 – A Drink to Remember podczas rozmowy z Safi wybieramy inną opcję niż przy pierwszym przejściu gry, następnie gramy ponownie do samego końca. Możemy przy okazji nadrobić jakieś ewentualnie pominięte trofea.

Warto też zwrócić uwagę na trofea romansowe jeśli zostawiliśmy je na drugie przejście. W trzecim rozdziale gry do pucharków srebro A Nice Girl Who Runs a Bar oraz srebro It’s Complicated wymagane jest dokonanie wcześniejszego kluczowego wyboru już w pierwszym rozdziale. Jest on zaznaczony na materiale wideo w zloto Archival Footage. Nie zapomnijmy o tym, bo będziemy musieli potem wałkować długi fragment gry ponownie.

Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Ikona osiągnięcia: </span><span>Picture Perfect

Picture Perfect

Collected all trophies in Life is Strange: Double Exposure

Platynowe trofeum. Wpadnie, gdy uporamy się z pozostałymi 🙂

Ikona osiągnięcia: </span><span>Split Decision
50

Split Decision

Completed Chapter 1: Still Life

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu pierwszego rozdziału.

Ikona osiągnięcia: </span><span>A Trick of the Light
50

A Trick of the Light

Found all photos in Chapter 1

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć dostępnych w pierwszym rozdziale. Materiał wideo i więcej informacji znajduje się w opisie zloto Archival Footage.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Bullet, Proof
50

Bullet, Proof

Completed Chapter 2: Penumbra

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu drugiego rozdziału.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Further Developments
50

Further Developments

Found all photos in Chapter 2

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć dostępnych w drugim rozdziale. Materiał wideo i więcej informacji znajduje się w opisie zloto Archival Footage.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Face to Façade
50

Face to Façade

Completed Chapter 3: Spin

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu trzeciego rozdziału.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Selfie Care
50

Selfie Care

Found all photos in Chapter 3

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć dostępnych w trzecim rozdziale. Materiał wideo i więcej informacji znajduje się w opisie zloto Archival Footage.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Fade to White
50

Fade to White

Completed Chapter 4: Diptych

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu czwartego rozdziału.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Picture Taking
50

Picture Taking

Found all photos in Chapter 4

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć dostępnych w czwartym rozdziale. Materiał wideo i więcej informacji znajduje się w opisie zloto Archival Footage.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Tempest Fugit
50

Tempest Fugit

Completed Chapter 5: Decoherence

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu piątego rozdziału.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Viewfinding
50

Viewfinding

Found all photos in Chapter 5

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć dostępnych w piątym rozdziale. Materiał wideo i więcej informacji znajduje się w opisie zloto Archival Footage.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Archival Footage
50

Archival Footage

Found all photos in Life is Strange: Double Exposure

Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po zebraniu wszystkich zdjęć w całej grze. Mamy do zebrania łącznie dokładnie 20 zdjęć. Nie ma z nimi większego problemu, bo nawet w przypadku pominięcia możemy spokojnie zebrać brakujące poprzez wybór rozdziałów. Poniżej znajduje się materiał wideo zawierający lokalizację wszystkich znajdziek oraz opcjonalnych trofeów.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Commencement
100

Commencement

Finished Life is Strange: Double Exposure

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu całej gry.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Bay or Bae
50

Bay or Bae

Played through Life is Strange: Double Exposure with both outcomes from Life is Strange

Możliwe do przeoczenia

Na początku gry – Rozdział 1 – A Drink to Remember podczas rozmowy z Safi będziemy dokonywali wyboru związanego z jednym z zakończeń pierwszej części gry Life is Strange. Musimy pamiętać ten wybór, bo do tego z trofeum będziemy musieli od tego fragmentu przejść grę jeszcze kolejny raz wybierając tą drugą opcję. Po pierwszym przejściu zalecam wybrać rozgrywkę na nowym slocie zamiast korzystania wyboru rozdziału.

Musimy przejść całą grę korzystając najpierw z jednej decyzji, a następnie z drugiej.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Art Restoration
10

Art Restoration

Fixed all the paintings

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 1 – A Drink to Remember.

Podczas pierwszego zwiedzania lokacji baru będziemy mogli natrafić na trzy miejsca, gdzie należy poprawić obrazy, by wisiały w odpowiedniej pozycji. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 2:32. Wystarczy dokonać tej prostej interakcji w każdym miejscu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Loyal Flush
10

Loyal Flush

Helped timid guy get to the bathroom

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 1 – Table for Three.

By zdobyć to trofeum musimy wyjść z baru w świecie Living i wysłuchać do końca rozmowy dwóch typków. Następnie przechodzimy do świata Dead i korzystając ze zdolności ponownie słuchamy rozmowy do końca. Potem wystarczy zabrać klucze i przenieść je na ten sam wieszak w drugim świecie. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 14:31.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Home Sweet Home
10

Home Sweet Home

Helped Moses finish the gingerbread house

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 4 – No Party Like a Krampus Party.

Po ukończeniu głównego zadania z projektorem udajemy się do świata Dead, by porozmawiać z Moses. Po rozmowie z nim wracamy do świata Living, gdzie u Safi wybieramy opcję dialogową „Gingerbread House„. Następnie wracamy do świata Dead i przekazujemy Mosesowi komin do jego domku otrzymując trofeum. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 45:43.

Ikona osiągnięcia: </span><span>The Mail Gaze
10

The Mail Gaze

Retrieved the package for Vinh

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 4 – Back To School Blues.

Ten pucharek jest też pierwszą częścią do braz Favor Saver. Podczas wizyty w administracyjnej części budynku szkoły podczas rozmowy z Vinh dowiemy się, że czeka na jakąś paczkę. Musimy mu ją przynieść. Leży ona w pomieszczeniu przy wejściu. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 11:22.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Frame Fatale
50

Frame Fatale

Took all possible photos

Możliwe do przeoczenia

Trofeum związane ze znajdźkami. W grze mamy możliwość zrobienia około 39 fotek. A piszę „około” ponieważ, dwie wiążą się z tym, czy podczas rozgrywki romansowaliśmy z Vinh, czy też nie. Jeśli nie to będziemy mieli okazję na wspólną fotkę Reggie oraz Vihn w barze. A w przypadku romansu będą dwie osobne. Oba miejsca są pokazane na materiale wideo w opisie zloto Archival Footage. Na materiale wideo nie pokazałem części fotek, które są fabularne i nie da się ich pominąć. Trofeum to można pominąć, gdyż ostatnia fotka z Gwen wymaga konkretnych wyborów fabularnych na przestrzeni całej gry. Wszystkie te wybory są pokazane na materiale wideo. Warto też zaznaczyć, że musimy mieć zrobione wszystkie zdjęcia na jednym pliku zapisu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>A Nice Girl Who Runs a Bar
25

A Nice Girl Who Runs a Bar

Romanced only Amanda

Możliwe do przeoczenia

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 3 – Nobody Likes to Drink Alone.

Pucharek romansowy. Podczas tego rozdziału mamy możliwość rozmowy między innymi z Amandą w świecie Living. Ważne jest jednak to, że możliwość pocałunku wymaganego do trofeum będzie dostępna wyłącznie jeśli w – Rozdział 1 – A Drink to Remember wybraliśmy opcję „A DATE THING„. W materiale wideo dotyczącym znajdziek dostępnym w opisie zloto Archival Footage zostało to zaznaczone. By zdobyć ten pucharek musimy pocałować wyłącznie Amandę. Po interakcji z nią możemy wyjść z baru.

Wszystkie pozostałe pucharki romansowe można szybko zdobyć przez wybór rozdziałów.

By zdobyć to trofeum konieczne jest wybranie opcji „A DATE THING” w pierwszym rozdziale gry.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Only Eyes for the Bad Boy
25

Only Eyes for the Bad Boy

Romanced only Vinh

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 3 – Nobody Likes to Drink Alone.

Pucharek romansowy. Podczas tego rozdziału mamy możliwość rozmowy między innymi z Vinh w świecie Dead. Musimy pod koniec rozmowy wybrać opcję, by go pocałować. By zdobyć ten pucharek musimy pocałować wyłącznie Vinh. Po tej interakcji możemy wyjść z baru.

Wszystkie pozostałe pucharki romansowe można szybko zdobyć przez wybór rozdziałów.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Romantically Disentangled
25

Romantically Disentangled

Romanced neither Amanda nor Vinh

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 3 – Nobody Likes to Drink Alone.

Pucharek romansowy. Podczas tego rozdziału mamy możliwość rozmowy między innymi z Amandą w świecie Living oraz Vinh w świecie Dead. By zdobyć ten pucharek musimy zrezygnować z pocałunku zarówno Amandy, jak i Vinh. Po interakcji możemy wyjść z baru.

Wszystkie pozostałe pucharki romansowe można szybko zdobyć przez wybór rozdziałów.

Ikona osiągnięcia: </span><span>It's Complicated
25

It's Complicated

Romanced both Amanda and Vinh

Możliwe do przeoczenia

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 3 – Nobody Likes to Drink Alone.

Pucharek romansowy. Podczas tego rozdziału mamy możliwość rozmowy między innymi z Amandą w świecie Living oraz Vinh w świecie Dead. Ważne jest jednak to, że możliwość pocałunku z Amandą wymaganego do trofeum będzie dostępna wyłącznie jeśli w – Rozdział 1 – A Drink to Remember wybraliśmy opcję „A DATE THING„. W materiale wideo dotyczącym znajdziek dostępnym w opisie zloto Archival Footage zostało to zaznaczone. By zdobyć ten pucharek musimy pocałować zarówno Amandę, jak i Vinh. Po obu interakcjach możemy wyjść z baru.

Wszystkie pozostałe pucharki romansowe można szybko zdobyć przez wybór rozdziałów.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Be Great, Do Crime!
5

Be Great, Do Crime!

Committed the crimes

Pucharek związany z kilkoma interakcjami na przestrzeni całej gry. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Lista przestępczych interakcji:

  • Rozdział 1 – Out of the Gutter. Kradzież maskotki z opuszczonej kręgielni. Niezbędne do trofeum srebro Clutterbug. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 1:13.
  • Rozdział 2 – Avoiding Detection. Podczas rozmowy z detektywem musimy wybrać konkretną opcję dialogową – „AGREE„. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 27:45.
  • Rozdział 3 – Photo Finished. Podczas wizyty w domu Max przeglądamy zebrane przez nas dowody. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 32:36.
  • Rozdział 3 – Photo Finished. Podczas rozmowy z Moses wybieramy dialog „I’m not actually going to cooperate„.Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 33:21.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Clutterbug
10

Clutterbug

Found everything to decorate Hellerton with

Pucharek związany ze znajdźkami do dekoracji mieszkania Max. Wystarczy zebrać ich 5 sztuk, by otrzymać pucharek. Materiał wideo dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek znajduje się w opisie zloto Archival Footage. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Lista dekoracji:

  • Rozdział 1 – Out of the Gutter. Maskotka z kręgielni. Potrzebna też do trofeum srebro Be Great, Do Crime! Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 1:13.
  • Rozdział 1 – Upstairs, Downcast. Zdjęcia z pierwszej części gry. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 7:59.
  • Rozdział 1 – Back to School Blues. Układanka. Potrzebna też do trofeum braz Thinking Outside the Box. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 8:54.
  • Rozdział 1 – Back to School Blues. Origami. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 10:24.
  • Rozdział 1 – Back to School Blues. Róża. Potrzebna też do trofeum srebro Clue Me In. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 12:25.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Thirst Trip
10

Thirst Trip

Watered both plants

Pucharek związany z dwoma interakcjami dotyczącymi podlewania kwiatów. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Okazje na podlanie kwiatów:

  • Rozdział 2 – By the Horns. Gabinet Gwen. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 21:10.
  • Rozdział 2 – Photo Finished. Mieszkanie Max. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 29:56.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Page Turner
15

Page Turner

Read all staff books

Pucharek związany z trzema interakcjami dotyczącymi czytania książek, czy maszynopisów. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Momenty czytelnicze:

  • Rozdział 2 – By the Horns. Gabinet Gwen. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 20:12.
  • Rozdział 3 – Re:Verses. Gabinet Gwen. Maszynopis dostaniemy podczas rozmowy lub będziemy musieli wyjąć z szuflady w innym świecie. Zależnie od wcześniejszych wyborów. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 35:54.
  • Rozdział 3 – Re:Verses. Gabinet Lucasa. Niemożliwe do pominięcia związane z zadaniem przeszukania gabinetu. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 38:04.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Patronizing (The Good Kind)
15

Patronizing (The Good Kind)

Interacted with everyone's project

Pucharek związany ze znajdźkami w postaci projektów uczelnianych. Są różne informacje odnośnie ich ilości na przykład w kwestii podcastów, ale lepiej wejść w interakcję z obie z dwoma obiektami. Materiał wideo dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek znajduje się w opisie zloto Archival Footage. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Lista projektów:

  • Rozdział 1 – Back to School Blues. Podcast. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 10:57.
  • Rozdział 2 – By the Horns. Podcast. Słuchamy do momentu, aż Max skomentuje „The biggest untold true-crime story of the century.” Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 18:25.
  • Rozdział 2 – By the Horns. Telefon. Sprawdzamy obie strony oraz notkę i wchodzimy z nimi w interakcję. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 19:31.
  • Rozdział 2 – Leaving Nothing Overlooked. Drzewko. Wchodzimy w interakcję z notką oraz sprawdzamy drzewko. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 25:06.
  • Rozdział 2 – Avoiding Detection. Mural. Potrzebny też do trofeum srebro Frame Fatale. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 27:00.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Clue Me In
25

Clue Me In

Collected all possible clues for the evidence box

Pucharek związany ze znajdźkami w postaci projektów uczelnianych. W grze jest dokładnie 6 dowodów, ale dwa z nich (email Gwen oraz zdjęcie czaszki) zdobywamy fabuarnie. Materiał wideo dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek znajduje się w opisie zloto Archival Footage. Musimy ich dokonać na jednym slocie zapisu, ale jeśli którąś opcję pominęliśmy możliwe będzie ogarnięcie tego przez wybór rozdziału.

Lista dowodów:

  • Rozdział 1 – Back to School Blues. Róża. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 12:25.
  • Rozdział 2 – By the Horns. Książka Lucasa. Możemy ją zdobyć podczas zadania zdobycia klucza do walizki. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 21:32.
  • Rozdział 2 – Leaving Nothing Overlooked. Zdjęcie kubka. Potrzebne też do trofeum srebro Frame Fatale. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 24:24.
  • Rozdział 2 – Leaving Nothing Overlooked. Pendrive. Musimy wybrać opcję dialogową „SAVE THE FOOTAGE„. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 26:08.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Thinking Outside the Box
10

Thinking Outside the Box

Solved the puzzle box

Trofeum związane z dwiema interakcjami. Podczas Rozdział 1 – Back to School Blues możemy znaleźć z jedną ze znajdziek do srebro Clutterbug. Wymaga to prostej interakcji z małą zagadką. Lokalizacja i rozwiązanie dostępne jest w tym 8:54 fragmencie filmu. Jakiś czas później podczas Rozdział 2 – Photo Finished, gdy jako Max będziemy w domu możemy ponownie wejść w interakcję z kostką i rozwiązać dalszą część zagadki otrzymując pucharek. Rozwiązanie pokazane jest w tym 28:22 fragmencie filmu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Favor Saver
10

Favor Saver

Never cashed in your favor from Vinh

Trofeum związane z dwiema interakcjami. Podczas Rozdział 1 – Back to School Blues przynosimy Vinh paczkę otrzymując pucharek braz The Mail Gaze (11:22). Jakiś czas później podczas Rozdział 2 – By the Horns po ukończeniu zadania znalezienia telefonu Vinh w świecie Living czeka nas zadanie zdobycia jego kodu pin. Udajemy się do świata Dead i rozmawiamy z Vinh. Podczas rozmowy musimy jednak wybrać opcję dialogową „Save it for later„, by otrzymać pucharek. Moment na filmie – 23:46.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Putting the
5

Putting the "Cap" in "Caper"

Successfully slipped Safi the bottle cap

Trofeum możliwe do zdobycia w – Rozdział 1 – Things Are Looking Up.

By zdobyć trofeum musimy porozmawiać z Moses. Przekaże on nam specyficzny kapsel, który musimy podstępnie przekazać Safi. By tego dokonać chowamy go w paczce cukierków i proponujemy je Safi. Moment na filmie – 5:43.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Platypus Genius
5

Platypus Genius

Read all messages from Platypus Facts

Możliwe do przeoczenia

Trofeum związane z dwiema interakcjami. Są one jednak od siebie oddalone na przestrzeni prawie całej rozgrywki, więc pominięcie tej pierwszej będzie wymagało gry praktycznie od samego początku do końca. Nie da się tego zdobyć przez wybór rozdziałów jeśli w Rozdział 2 – By the Horns przegapiliśmy interakcję z plakatem. Moment na filmie – 16:16. Po owej interakcji część wiadomości możemy sprawdzić w Rozdział 4 – No Party Like Krampus Party po poproszeniu Moses ze świata Dead o poradę w sprawie projektora. Następnie na sam koniec gry w Rozdział 5 – Back Together Again po rozmowie z wszystkimi postaciami w barze musimy jeszcze sprawdzić wiadomości od Platypus Facts na telefonie, by otrzymać pucharek (54:59).

Ikona osiągnięcia: </span><span>Nothing Lasts Fur-Ever
50

Nothing Lasts Fur-Ever

Found the cat’s owner

Trofeum z dodatku DLC – The Exclusive Cat Content. Nie jest wymagane do platyny.

By je zdobyć musimy najpierw w Rozdział 2 – Photo Finished przygarnąć kota. Następnie podczas eksploracji baru w Rozdział 4 – No Party Like Krampus Party należy sprawdzić plakat znajdujący się przed wyjściem na taras i zeskanować kod QR. Moment ten jest pokazany na materiale wideo – 43:40.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Heavy Petting
10

Heavy Petting

Petted the cat

Trofeum z dodatku DLC – The Exclusive Cat Content. Nie jest wymagane do platyny.

By je zdobyć musimy na przestrzeni kilku rozdziałów zbudować relację z przygarniętym kotem. Robienie mu zdjęć prawdopodobnie nie jest wymagane, ale nic nie szkodzi, by je wykonać.

Interakcje z kotem:

  • Rozdział 2 – Photo Finished. Otwieramy drzwi, wybieramy dowolne umaszczenie kota i nadajemy mu dowolne imię. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 30:31.
  • Rozdział 2 – Photo Finished. Otwieramy szafkę w kuchni i karmimy kota. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 31:17.
  • Rozdział 2 – Photo Finished. Przygotowujemy legowisko dla kota i możemy zrobić mu zdjęcie. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 31:52.
  • Rozdział 3 – Heartbreaking & Entering. Znajdujemy kota na lodówce i możemy zrobić mu zdjęcie oraz wejść z nim w interakcję. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 40:21.
  • Rozdział 4 – I Thought I was the Only One. Możemy zrobić kotu zdjęcie oraz go pogłaskać, by otrzymać trofeum. Moment dla tego pucharka w materiale wideo – 41:49.