The Chant ma w sumie naprawdę prosty zestaw pucharków. Z pozoru czytając samą listę można odnieść mylne wrażenie, że zebranie wszystkich dzbanków będzie wymagało sporego zachodu. W praktyce jednak się okazuje, że w zasadzie z niczym nie ma większych problemów. Jedyną drobną upierdliwością jest konieczność przejścia gry przynajmniej trzy razy. Z uwagi jednak na jej nieznaczną długość można się uwinąć szybko i z kolejnymi podejściami.
Krok po kroku:
Z platynowaniem The Chant nie ma wielkich problemów. Jedyną nieznaczną uciążliwością będzie konieczność przejścia gry te trzy razy. Jest jednak kilka pucharków na które warto zwrócić uwagę, by później nie musieć się za nimi uganiać. Gra pozwala w każdym momencie cofnąć się do poprzednich rozdziałów, ale tracimy w ów czas cały zebrany w tym czasie dorobek w postaci umiejętności, znajdziek do stanu jaki mieliśmy na początku danego rozdziału, który wybraliśmy do powtórzenia.
KROK I – Poziom trudności Neofita, UMYSŁ jako najwyższa statystyka, zebranie wszystkich znajdziek i okazjonalnych pucharków
Polecam zacząć na najniższym poziomie trudności z kilku względów. Po pierwsze tak będzie wygodniej nam latać za wszystkimi znajdźkami, gdy przeciwnicy nie będą tak niebezpieczni. Po drugie tutaj będziemy walczyć z każdym zagrożeniem jakie się pojawi, wiec co za tym idzie lepiej by ta walka nie dawała się nam specjalnie we znaki. No i po trzecie – zaznajomimy się z ogólną mechaniką gry.
Pucharki na jakie zwracamy uwagę:
- Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za UMYSŁ – przycisk ( Skowyt w mroku).
- Zbieramy wszystkie znajdźki. Materiał wideo jest podlinkowany w opisie Mól książkowy.
- W z związku z tym, że eksplorujemy w tym przejściu intensywnie będziemy zbierać specjalne pryzmaty do ulepszeń. Muśmy maksymalnie ulepszyć drzewko umiejętności z związane z jedną z cech do Samopomoc. To przejście nastawione jest na UMYSŁ, więc to właśnie ulepszenia z nim związane wybieramy. Są one zaznaczone w drzewku kolorem żółtym. Więcej w opisie wspominanego pucharka.
- Po przejściu przez poziom kopalni pod koniec rozdziału 3 wyjdziemy na most przy wodospadzie. Jest tam ukryta ścieżka prowadząca do ukrytego stwora, którego musimy pokonać do trofeum Żabie udka.
- W rozdziale 5 musimy poprawnie rozwiązać zagadkę z roślinami do trofeum Alchemia.
- Pod koniec 5 rozdziału czeka nas najpierw walka z przywódcą kultystów, a potem sekwencja w której uważając na wrogów musimy przewrócić w kolejnych pomieszczeniach filary z pryzmatem. Przeszkadzać w tym będzie nam też i sam przywódca od czasu do czasu strzelając specjalnym promieniem. Musimy poczekać, aż się na to zdecyduje i załatwi nim jednego z pomocników. Otrzymamy wtedy Ostrzał własny.
- Kawałek dalej będziemy przechodzili przez strych z kładkami i musimy wybrać je odpowiednio by zdobyć trofeum Mądry wybór. Potem możemy sobie zejść do tego pomieszczenia poniżej i pokonać tamtejszych przeciwników.
Trofea kumulacyjne (w oparciu o pojedyncze przejście gry):
- Używamy przedmiotów leczących przynajmniej 30 razy do Czysty weganizm.
- Zużywamy przynajmniej 20 przedmiotów do rzucania do Uświęcające środki.
- Wytwarzamy przynajmniej 30 przedmiotów do Cudotwórstwo.
- Wykonujemy 20 ataków na umysł do Pewna psychoza.
- Używamy 30 razy specjalnych pryzmatycznych mocy do Pryzmatyczne skupienie.
- Podczas gry staramy się ubić wszelkich napotkanych przeciwników. W świecie rzeczywistym spotkamy między innymi kultystów. Eliminujemy ich 40 uzyskać trofeum Precz z heretykami.
- Podczas przebywania w rejonach świata z innego wymiaru natrafiamy na tamtejszych przeciwników. Musimy tylko uważać na poziom umysłu, by bohaterka nie oszalała. Eliminujemy ich 35 uzyskać trofeum Łowca mroku.
- Natrafimy też podczas gry na przyczepione gdzieś w danej lokacji kwiato-stwory po których pokonaniu rzeczywistość wraca do normy. Czasem jest to konieczne, by ruszyć z fabułą dalej, ale jest też trochę opcjonalnych lokacji. Musimy zniszczyć 15 takich istot do trofeum Zakotwiczenie w rzeczywistości.
KROK II – Poziom trudności Magister, CIAŁO jako najwyższa statystyka, ewentualny speedrun w 4h
Drugie przejście będzie już bardzo szybkie, więc od razu możemy obrać za cel ukończenie gry w czasie krótszym niż wymagane do trofeum 4 godziny. Gramy co prawda na najwyższym możliwym poziomie, ale nie robi to wcale tak wielkiej różnicy. Szczególnie, że możemy sobie tu unikać większości przeciwników. Osobiście całkiem przypadkiem bez starania zaliczyłem speedrun przy tym podejściu. Tym razem zalecam nastawić się konkretnie na ulepszanie postaci w drzewku umiejętności z zakresu CIAŁO. Jako, że nie planujemy tu dużo zwiedzać nie ma znaczenia jak mocno ulepszymy postać. Grunt, by pakować konkretnie w tą jedną cechę.
Pucharki na jakie zwracamy uwagę:
- Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za CIAŁO – przycisk ( Tafla spokoju).
- Zaliczamy grę na najwyższym poziomie trudności do Magister nauk.
- Ewentualnie kończymy grę w czasie krótszym niż 4 godziny do Letnie przesilenie.
KROK III – Poziom trudności Neofita, DUSZA jako najwyższa statystyka, nie zabijamy kultystów
Ostatni krok to już w zasadzie formalność. Lecimy jak najszybciej do końca i jeśli wcześniej nie ogarnęliśmy speedruna to teraz nie powinno być już z tym problemu. Nie zabijamy tu żadnych kultystów. Są to przeciwnicy w świecie rzeczywistym z charakterystycznymi maskami z czaszek zwierząt. Nie stanowi to większego problemu, bo w grze spokojnie można mijać wrogów. Po prostu wykonujemy uniki przyciskiem i idziemy dalej. W razie czego w każdym momencie możemy sprawdzić w statystykach czy przypadkiem jakiegoś nie ubiliśmy.
- Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za DUSZĘ – przycisk ( Ciii…).
- Nie zabijamy żadnego z kultystów, by otrzymać trofeum Zbawienie.
- Ewentualnie kończymy grę w czasie krótszym niż 4 godziny do Letnie przesilenie.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Z mroku w blask! / From Gloom, to Glory!
Zdobądź wszystkie trofea w Głównej Fabule / Obtain every Trophy in the Main Story
Platynowe trofeum, cel naszych starań.
Czysty weganizm / Raw Veganism
Spożyj 30 przedmiotów leczących / Consume 30 healing items
Trofeum kumulacyjne. W grze możemy się podleczyć znajdując i używają Imbiru. Po drodze w trakcie eksploracji natrafimy na niego sporo. Nie mamy jednak dużo miejsca w ekwipunku, więc zalecam zużywać 1 sztukę wciskając przycisk za każdym razem, gdy znajdujemy nową i nie możemy już jej podnieść.
Uświęcające środki / Tools of Consecration
Zużyj 20 przedmiotów do rzucania / Deplete 20 throwables
Trofeum kumulacyjne. W grze możemy atakować przeciwników także specjalnymi przedmiotami miotanymi. Jest to między innymi sól, olej, czy specjalna bomba. Rzucamy je wciskając przycisk . Wystarczy zużyć 20 takich przedmiotów by otrzymać pucharek.
Precz z heretykami / Purge the Heretics
Pokonaj 40 kultystów / Defeat 40 Cultists
Trofeum kumulacyjne. W grze jednym z typów napotykanych przeciwników są kultyści. Natrafiamy na nich w rejonach rzeczywistego świata. Noszą oni charakterystyczne maski ze zwierzęcych czaszek. Polecam zabrać się za te pucharek w ramach pierwszego eksploracyjnego przejścia gry. W każdej chwili możemy sprawdzić w statystykach ilu udało nam się już pokonać. Osobiście pod koniec gry miałem ich na liczniku 46, więc jest można spotkać więcej niż potrzeba. Nie możemy jednak specjalnie unikać walki i należy eliminować każdego napotkanego wroga.
Rytuał / The Ritual
Ukończ 4. rozdział / Complete Chapter 4
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu 4 rozdziału gry.
Cudotwórstwo / Thaumaturgy
Stwórz 30 przedmiotów / Craft 30 items
Trofeum kumulacyjne. W grze możemy w każdym momencie wytwarzać kilka różnych broni do walki wręcz oraz przedmiotów dystansowych. Potrzebujemy tylko odpowiednich zasobów. Polecam po prostu podnosić wszystko co napotkamy, a jak już nie mamy miejsca ekwipunku to sprawdzać, czy nie możemy czegoś wytworzyć, by się zmieścił znaleziony surowiec.
Zbieractwo / Scavenger
Otwórz 15 szafek / Open 15 cabinets
Trofeum związane z eksploracją. Wpadnie spokojnie w ramach szukania znajdziek do Mól książkowy.
Początek zielonej szkoły! / Your Weekend Retreat Begins!
Ukończ 1. rozdział / Complete Chapter 1
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu 1 rozdziału gry.
Zaradność / Resourceful
Zbierz dość zasobów do stworzenia pierwszej broni / Collect the resources needed to craft your first weapon
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie na początku naszej przygody.
Ikar / Icarus
Ukończ 3. rozdział / Complete Chapter 3
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu 3 rozdziału gry.
Zerwana przyjaźń / Broken Friendship
Ukończ 2. rozdział / Complete Chapter 2
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu 2 rozdziału gry.
Rozpoczęcie / The Commencement
Zaczyna się... / It begins...
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie niedługo po dotarciu do miejsca zamieszkania, po tym jak poznamy innych bohaterów.
Światełko w tunelu / Light at the End of the Tunnel
Ucieknij do fabryki konserw / Escape to the Cannery
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie niedługo potem, gdy sytuacja zacznie się robić dziwna. Przemierzając nakładający się alternatywny świat trafimy w końcu na teren starej fabryki konserw.
Speleologia / Spelunker
Znajdź 10 wpisów zawierających wiedzę / Find 10 Lore pickups
Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po odnalezieniu 10 wpisów. Materiał wideo dotyczący wszystkich znajdziek w grze znajduje się w opisie Mól książkowy.
Archeologia / Archeologist
Znajdź 25 wpisów zawierających wiedzę / Find 25 Lore pickups
Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po odnalezieniu 25 wpisów. Materiał wideo dotyczący wszystkich znajdziek w grze znajduje się w opisie Mól książkowy.
Historia / Historian
Znajdź 45 wpisów zawierających wiedzę / Find 45 Lore pickups
Trofeum związane ze znajdźkami. Wpadnie po odnalezieniu 45 wpisów. Materiał wideo dotyczący wszystkich znajdziek w grze znajduje się w opisie Mól książkowy.
Alchemia / Alchemist
Rozwiąż zagadkę z roślinami alchemicznymi, nie używając alchemicznej mazi / Complete the Alchemical Plant Puzzle without making Alchemical Mulch
Pucharek możliwy do zdobycia w Rozdziale 5. W pewnym momencie będziemy musieli przedostać się przez opuszczoną szklarnię. Niestety drzwi wyjściowe będą zarośnięte prze tajemnicze rośliny. By się ich pozbyć będziemy musieli przygotować specjalny roztwór do zraszaczy. Potrzebny też będzie nam zawór znajdujący się na farmie przed szklarnią. Wystarczy się przejść i zabrać. Samo przygotowanie roztworu już trzeba wykonać zgodnie z otrzymanym przepisem, by otrzymać pucharek. Składa się to na połączenie ze sobą odpowiednich składników.
Sprawa wygląda następująco. Łączymy śmierdzącą żółtą roślinę alchemiczną z ociekającą toksynami rośliną alchemiczną. Następnie łączymy świecącą roślinę alchemiczną z kryształową rośliną alchemiczną. I na końcu łączymy ze sobą dwie otrzymane mieszaniny. W ten sposób otrzymujemy roztwór, który możemy umieścić w maszynie do spryskiwania. Jeśli nic źle nie połączyliśmy otrzymamy trofeum.
Ostrzał własny / Friendly Fire
Spowoduj, że przeciwnik zabije innego przeciwnika / Force an enemy to kill another enemy
Pucharek możliwy do zdobycia pod koniec Rozdziału 5. Po pokonaniu przywódcy kultystów w wielkim kulistym pomieszczeniu, gdzie umieszczaliśmy kolorowe kule w bramie czeka nas jeszcze kolejny pojedynek. Tym razem musimy przewracać filary z pryzmatami w kolejnych trzech obszarach. Nim się za to zabierzemy mamy jednak okazję na zdobycie omawianego trofeum. Przywódca co jakiś czas będzie bowiem atakował świetlistym promieniem sunącym przez cały obszar. Wystarczy stosując uniki poczekać, aż ten promień załatwi jednego z przeciwników, którzy nam tu utrudniają zadanie.
Magister nauk / Magister Scientiae
Ukończ grę na poziomie trudności Magister / Complete the game on Magister difficulty
Pucharek związany z ukończeniem gry na najwyższym poziomie trudności. W zasadzie nie jest to specjalnie wymagające wyzwanie. Tym bardziej, że większość przeciwników można swobodnie ominąć. Ale polecam sobie ogarnąć to przy drugim przejściu, bo tak jest najwygodniej.
Mól książkowy / Bookworm
Znajdź wszystkie wpisy zawierające wiedzę w Głównej Fabule / Find all Lore pickups in the Main Story
Pucharek związany ze znajdźkami. W grze mamy do zebrania dokładnie 62 notatki i musimy zebrać je wszystkie w jednym przejściu. Musimy jednak uważać w Rozdziale 3. Odwiedzamy tam kopalnie do której NIE MOŻNA już potem wrócić. I jeśli tam coś przegapimy to trzeba będzie grać praktycznie od nowa. Pozostałe notatki generalnie w razie czego można dozbierać po prostu w Rozdziale 6 wracając do jakiejś lokacji, gdzie coś zostało pominięte. Zalecałbym jednak trzymać się TEGO materiału wideo i po kolei wszystko sobie ładnie wyzbierać.
Festiwal filmowy / Film Festival
Znajdź wszystkie taśmy filmowe / Find all Projector Reels
Pucharek związany ze znajdźkami. W grze mamy do zebrania dokładnie 10 taśm filmowych. Materiał wideo dotyczący wszystkich znajdziek w grze znajduje się w opisie Mól książkowy.
Bez masek / Unmasked
Ukończ 5. rozdział / Complete Chapter 5
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu 5 rozdziału gry.
Skowyt w mroku / The Howling Dark
Ukończ grę z umysłem jako najwyższą statystyką / Beat the game with Mind as your highest stat
Pucharek związany z rozwojem postaci pod konkretny aspekt. Wpadniem gdy po zakończeniu gry UMYSŁ będzie naszą wiodącą statystyką. Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za UMYSŁ – przycisk . Do tego przy ulepszaniu postaci inwestujmy przede wszystkim w te oznaczone kolorem żółtym. Są też oznaczone charakterystyczną ikonką mózgu.
Tafla spokoju / Calm Waters
Ukończ grę z ciałem jako najwyższą statystyką / Beat the game with Body as your highest stat
Pucharek związany z rozwojem postaci pod konkretny aspekt. Wpadnie, gdy po zakończeniu gry CIAŁO będzie naszą wiodącą statystyką. Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za CIAŁO – przycisk . Do tego przy ulepszaniu postaci inwestujmy przede wszystkim w te oznaczone kolorem czerwonym. Są też oznaczone charakterystyczną ikonką serca.
Ciii... / Shh...
Ukończ grę z duszą jako najwyższą statystyką / Beat the game with Spirit as your highest stat
Pucharek związany z rozwojem postaci pod konkretny aspekt. Wpadnie, gdy po zakończeniu gry DUSZA będzie naszą wiodącą statystyką. Podczas dialogów zawsze wybieramy te odpowiedzialne za DUSZĘ – przycisk . Do tego przy ulepszaniu postaci inwestujmy przede wszystkim w te oznaczone kolorem niebieskim. Są też oznaczone charakterystyczną ikonką serca.
Pryzmatyczne skupienie / Prismic Focus
Użyj zdolności pryzmatu 30 razy / Use prism abilities 30 times
Trofeum kumulacyjne. W grze z czasem wraz ze zdobywaniem kolejnych pryzmatów otrzymujemy dostęp do specjalnych zdolności. Aktywujemy je wciskając przycisk . Po przytrzymaniu zaś otwieramy koło wyboru konkretnych zdolności. By otrzymać trofeów musimy 30 razy użyć dowolnych zdolności.
Samopomoc / Self-help
Ulepsz w pełni drzewko umysłu, ciała lub duszy / Completely upgrade one of the Mind, Body, or Spirit upgrade trees
Pucharek związany z ulepszaniem postaci. Drzewko rozwoju jest w The Chant bardzo proste. Każdy z trzech głównych aspektów postaci: UMYSŁ, CIAŁO, DUSZA ma swoją gałąź składającą się z dwóch umiejętności, a do tego kilka pobocznych będących połączeniem konkretnych aspektów. By zdobyć ten pucharek wystarczy maksymalnie rozwinąć tą główną gałąź jednego z wspomnianych aspektów. Ulepszenia odblokowujemy zużywając znajdowane w świecie gry odłamki. Każda zdolność ma trzy poziomy kosztujące kolejno 1, 3 oraz 5 odłamków. By wiec otrzymać ten pucharek będziemy potrzebowali zgromadzić łącznie 18 odłamków, co nie stanowi większego problemu przy podejściu eksploracyjnym.
Łowca mroku / Gloom Hunter
Pokonaj 35 istot mroku / Defeat 35 Gloom Creatures
Trofeum kumulacyjne. W grze podczas wizyt w obszarach, gdzie nakłada się obcy wymiar często atakują nas żyjące tam stwory. Generalnie wszystkie znikają jeśli zniszczymy rosnący gdzieś specjalny kwiat kotwiczący ten wymiar w danej lokacji. Nim jednak się za to zabierzemy polecam w pierwszym przejściu tłuc najpierw wszelkie istoty do momentu otrzymania tego pucharka.
Pewna psychoza / Stalwart Psychosis
Wykonaj 20 udanych ataków na umysł / Succeed on 20 Mind Attacks
Pucharek związany przed specjalną zdolnością. Podczas naszych wizyt w obszarach z innego wymiaru czyhające tam istoty będą próbowały atakować nam umysł. Zdarza się to też w stresujących momentach jak widoczne na gifie przejście kładką nad przepaścią. Jest to ładnie graficznie pokazane charakterystycznym wirem w około głowy postaci. Gdy tylko taki się pojawi musimy szybko wcisnąć . I powtarzamy proces 20 razy.
Zakotwiczenie w rzeczywistości / Rooted in Reality
Zniszcz 15 mandalordzeni / Destroy 15 Mandacores
Trofeum kumulacyjne. W grze podczas wizyt w obszarach, gdzie nakłada się obcy wymiar możemy spotkać związane z tym pucharkiem mandalordzenie. Są to charakterystyczne istoty-kwiaty kryjące się w jakimś koncie. Gdy je zniszczymy obszar wraca do normy. Czasem jest to konieczne, by ruszyć z fabułą dalej, ale trafi się też trochę opcjonalnych lokacji. Jeśli pucharek ten nie wpadnie nam przed finalną rozmową w Rozdziale 6 wciąż możemy powiedzieć, by poczekać z rytuałem i ruszyć jeszcze eksplorować, by odnaleźć jakieś przegapione mandalordzenie.
Żabie udka / Cuisses De Grenouille
Znajdź i zabij ukrytą czyrasznicę olbrzymią / Find and kill the hidden Giant Cankertoad
Pucharek związany z ukrytym przeciwnikiem. Pierwszy raz okazję zajść do tego przeciwnika mamy pod koniec Rozdziału 3. Po etapie z kopalnią i uruchomieniu generatora do otwarcia bramy kawałek dalej przejdziemy do mostu przy wodospadzie. Przed samym mostem zaś jest ukryta ścieżka prowadząca to lokacji z tym potworem. Jeśli zbieramy wszystkie notatki do trofeum Mól książkowy to tak czy siak będziemy musieli tam zajść, gdyż jedna się tam znajduje. W razie czego jednak poniżej prezentuje screeny pokazujące miejsce z ukrytą ścieżką.
Mądry wybór / You have chosen... Wisely
Rozwiąż zagadkę z krokwiami bez ani jednego upadku / Complete the Rafters puzzle without falling
Pucharek możliwy do zdobycia w Rozdziale 5. W pewnym momencie będziemy musieli przejść przez strych po krucho wyglądających kładkach. Tylko jedna droga uchroni nas przed upadkiem i zagwarantuje ten pucharek. Musimy wybrać kolejno kładkę LEWĄ, PRAWĄ, LEWĄ.
Letnie przesilenie / Summer Solstice
Ukończ grę w mniej niż 4 godziny / Complete the game in 4 hours or less
Pucharek związany z przejściem gry na czas. Wymagane 4 godziny są czasem bardzo luźnym jeśli mamy za sobą już jedno przejście. Osobiście zaliczyłem to przypadkiem przy drugim przechodzeniu gry. Do tego na najwyższym poziomie trudności. Warto też wspomnieć, że wracałem po dłuższym czasie i w związku z tym trochę się kręciłem w kilku miejscach tracąc czas, a mimo to się udało. Tak więc jeśli będziemy świeżo po jednym ukończeniu powinno nam to wlecieć całkowicie na luzie. Grunt to mijać jak największą ilość przeciwników, by nie tracić czasu na walkę.
Pamiętajmy tylko konkretne momenty z zagadkami:
- Rośliny w szklarni. Znajdujemy zawór w pobliskiej farmie. Klucz do farmy znajdziemy w szklarni. Łączymy śmierdzącą żółtą roślinę alchemiczną z ociekającą toksynami rośliną alchemiczną. Następnie łączymy świecącą roślinę alchemiczną z kryształową rośliną alchemiczną. I na końcu łączymy ze sobą dwie otrzymane mieszaniny.
- Przejście strychem. Wybieramy kładki w kolejności LEWA, PRAWA, LEWA.
- Umieszczanie kolorowych kul w drzwiach wielkiego obiektu z kopułą. Od lewej do prawej: czerwony, zielony, fioletowy, pomarańczowy, żółty, niebieski.
- Po starciu z przywódcą kultystów i zdobyciu maski przy wyjściu z farmy czeka nas scenka, gdzie bohaterka wpada w obłęd i ucieka. I kawałek dalej natrafiamy na wielkiego potwora. Walka z nim jest całkowicie opcjonalna. Zamiast tego polecam po prostu zdobyć fragmenty symbolu do otwarcia bramy. Jeden znajdziemy na balkonie w pobliskim domku. Drugi znajdziemy w jaskini u wejścia której spadniemy po zarwaniu się balkonu z pierwszym fragmentem. Trzeci zaś znajdziemy przeciskając się przez otwór na końcu areny z przeciwnikiem. Potem wystarczy złożyć całość do kupy i otworzyć bramę.
Zbawienie / Savior
Ukończ grę bez zabijania kultystów / Complete the game without killing any Cultists
Pucharek związany z przejściem gry w charakterystyczny sposób. Nie zabijamy tu żadnych kultystów. Są to przeciwnicy w świecie rzeczywistym z charakterystycznymi maskami z czaszek zwierząt. Nie stanowi to większego problemu, bo w grze spokojnie można mijać wrogów. Po prostu wykonujemy uniki przyciskiem i idziemy dalej. W razie czego w każdym momencie możemy sprawdzić w statystykach czy przypadkiem jakiegoś nie ubiliśmy.