Blair Witch – Poradnik do trofeów i osiągnięć

13 lutego 2020
0

 

Blair Witch ma w sumie łatwy i przyjemny zestaw pucharków. Rozkładamy grę na dwa przejścia pod różne zakończenia. Zbieramy wszystkie znajdźki i wykonujemy parę możliwych do przeoczenia zadań. Z poradnikiem każdy gracz spokojnie sobie poradzi ze zdobyciem wszystkich trofeów.

Informacje ogólne:

  • Stopień trudności wbicia platyny: 3/10
  • Czas do zdobycia platyny: 7-12 godzin
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox7 x7 x11
  • Liczba trofeów offline: 26
  • Liczba trofeów online: BRAK
  • Minimalna liczba przejść: 2
  • Trofea możliwe do przeoczenia: W zasadzie większość, zobacz “Krok po kroku”
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Opinia znajduje się TUTAJ!

 

W ramach podziękowania za poradnik, o ile się oczywiście przydał, możesz postawić mi kawę!

Postaw mi kawę na buycoffee.to

 

Krok po kroku:

Generalnie musimy rozłożyć grę na dwa przejścia. Nie da się ogarnąć wszystkiego w jednym ze względu iż różne zakończenia wymagają dokonywania sprzecznych względem siebie decyzji przez całą grę. W pierwszym kroku skupiamy się na zebraniu wszystkich znajdziek oraz zdobyciu złego zakończenia. W drugim zaś ogarniemy pozostałe pucharki.

KROK I – zebranie wszystkich znajdziek + złe zakończenie

Do zebrania mamy tu całkiem sporo, bo aż 85 przedmiotów. Filmik pokazujący lokalizację wszystkich znajduje się w opisie trofeum zloto Materiał zdjęciowy. Warto połączyć to właśnie ze złym zakończeniem, gdyż zbieranie tajemniczych drewnianych lalek oraz niszczenie totemów, które będziemy uskuteczniać w trakcie zbieractwa w efekcie będzie wpływać właśnie na taki finał całej historii.

Istotne do ogarnięcia przy tym przejściu:

  • Zbieramy wszystkie 85 znajdziek.
  • Dążymy do zdobycia trofeum związanego z zakończeniem zloto Przejmij jego twarz.
  • Cały czas korzystamy z latarki i zabijamy nią potwory, by otrzymać braz Śmiercionośne światło.
  • WAŻNE! W ostatnim 17 rozdziale musimy znaleźć baterię niezbędną potem w drugim przejściu do zdobycia trofeum zloto Ostatnia wiadomość. W opisie tego trofeum znajduje się film pokazujący jej lokalizacje.

KROK II – dobre zakończenie + pozostałe trofea

Ten krok będzie już szybszy, bo możemy całkowicie olać zbieranie znajdziek. Niemniej przez całą grę przyjdzie nam pamiętać o kilku istotnych zadaniach do wykonania.

Istotne do pionowania rzeczy przez całą grę:

  • Dążymy do zdobycia trofeum związanego z zakończeniem. Zobacz opis: zloto Przerwij cykl.
  • Tworzymy jak najlepszą relację z Bulletem. Zobacz opis: zloto Ostatnie pożegnanie.
  • Odbieramy każde połączenie i dzwonimy do Jess za każdym razem, gdy złapiemy zasięg. Zobacz opis: zloto Promyk nadziei.
  • Nie zabijamy żadnego potwora. Nie używajmy w ogóle latarki. Zobacz opis: zloto Pacyfista.

Chronologiczna lista rzeczy związanych z pomniejszymi trofeami:

  • Prolog –  dzwonimy wielokrotnie w sprawie pizzy. Zobacz opis: srebro Nie znoszę pizzy.
  • Prolog – odpalamy na telefonie węża by zdobyć braz Zaklinacz węży.
  • Prolog – przeszukujemy furgonetkę szeryfa, by znaleźć zdjęcie jego żony z numerem telefonu do trofeum srebro Za nieobecnych przyjaciół.
  • Rozdział 4 – po zdobyciu baterii w poprzednim przejściu gry możemy wejść do bunkra. Zobacz opis: zloto Ostatnia wiadomość.
  • Rozdział 9 – po znalezieniu martwego drwala dzwonimy do Biura Dep. ds. Weteranów. Zobacz opis srebro Poległy.

 

Poradnik:

platyna Las Cieni / Forest of Shadows
Zdobądź wszystkie trofea / Earn all trophies.

Platynowe trofeum. Udało Ci się przetrwać w lesie Blair. 🙂

 

zloto Przerwij cykl / Break the cycle GS: 200
Pomóż Ellisowi znaleźć odkupienie. / Help Ellis to get his redemption.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z dobrym zakończeniem gry. Jak pisałem na wstępie dobrze go ogarniać przy drugim przejściu. Generalnie już będziemy też wiedzieć co nas czeka, więc będzie łatwiej.

Rzeczy wpływające na pozytywne zakończenie:

  • Nie zabijamy żadnych potworów. Jest to związane z zloto Pacyfista.
  • Nie zbieramy żadnych drewnianych lalek związanych z srebro Fetysz. Wyjątek stanowią ostatnie trzy, które zbieramy w opuszczonym domu, gdyż musimy je zabrać, by gra przepuściła nas dalej.
  • Nie niszczymy żadnych totemów związanych z braz Bullet ich nie lubi. Bullet będzie się ich bał, ale jeśli przejdziemy obok i go zawołamy podbiegnie do nas. Po każdym takim minięciu zalecam pogłaskać psiaka, jeśli ogarniamy też trofeum zloto Ostatnie pożegnanie.
  • W Rozdziale 17 mamy dwa momenty widoczne na screenach poniżej. Zależnie od dokonanego wyboru warunkują one zakończenie. W przypadku tego zakończenia zawsze wybieramy drzwi i nie robimy tego, co sugeruje nam głos. Drzwi się gwałtownie zamkną, ale po ponownym otworzeniu będziemy mogli przejść.
  • Dobrze też powiadomić odpowiednie osoby o śmierci napotkanych osób związanych z trofeami srebro Za nieobecnych przyjaciół oraz srebro Poległy.

 

zloto Przejmij jego twarz / Take his face GS: 100
Stań się Carverem / Become Carver

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z dobrym zakończeniem gry. Powinien spokojnie wpaść przy pierwszym przejściu gry. W razie czego podaje wszystkie rzeczy, które wpływają na jego odblokowanie.

Rzeczy wpływające na pozytywne zakończenie:

  • Zabijamy wszystkie napotkanie potwory za pomocą latarki zgodnie z trofeum braz Śmiercionośne światło.Nawet po jego zdobyciu zabijajmy dalej.
  • Zbieramy wszystkie drewnienie lalki związane z srebro Fetysz. 
  • Niszczymy wszystkie napotkane totemy związane z trofeami braz Bullet ich nie lubi oraz zloto Materiał zdjęciowy.
  • W Rozdziale 17 mamy dwa momenty widoczne na screenach poniżej. Zależnie od dokonanego wyboru warunkują one zakończenie. W przypadku tego zakończenia zawsze robimy dokładnie to, co każe nam głos nim opuścimy pomieszczenie.

 

zloto Ostatnie pożegnanie / Last goodbye GS: 50
Ustal, co się stało z Bulletem. / Find out what happened to Bullet.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z zakończeniem wątku naszego towarzysza. Jego zdobycie nie stanowi problemu. Wystarczy po prostu utrzymywać dobre stosunku z Bulletem i pamiętać o paru rzeczach.

Rzeczy przyczyniające się do zdobycia trofeum:

  • Głaszcz Bulleta i daj mu smakołyk za każdym razem, gdy coś nam przyniesie w ramach trofeum braz Co tam masz? Warto też pogłaskać go przy każdym rozdziale i podrzucić smakołyk. Aby dać smakołyk, wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy plecak. Następnie następnie w pierwszej zakładce znajdziemy Smakołyk dla psów. Wybieramy go i wciskając możemy rzucić Bulletowi.
  • Trzymajmy go blisko siebie we wszystkich niebezpiecznych etapach.
  • W Rozdziale 13, gdy będziemy tworzyć totem przy martwym jeleniu i dawać go do powąchania Bulletowi w celu tropienia, pobiegnie on pod drzewo gdzie będzie małe przejście. NIE posyłajmy go tam. Po prostu zignorujmy to miejsce.
  • W Rozdziale 14 gdy niesiemy na rękach Bulleta maszerujmy z nim tak długo, aż nasz bohater padnie. Będziemy około 5 minut się kręcić w kółko, ale za żadne skarby go nie puszczajmy.
  • (Opcjonalne) Niszczymy totemy których boi się Bullet. Ale nie robimy tego jeśli jednocześnie zdobywamy zloto Przerwij cykl. Ja przez całą grę nie zniszczyłem ani jednego totemu, a otrzymałem pucharek z Bulletem, więc warto je niszczyć tylko i wyłącznie, gdy zostało nam tylko to pojedyncze trofeum.
Pamiętajmy o częstym głaskaniu Bulleta. To podstawowy warunek do zdobycia tego trofeum.

 

zloto Ostatnia wiadomość / Last transmission GS: 50
Ustal, co się stało z Peterem. / Find out what happened to Peter.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z zakończeniem wątku chłopca poszukiwanego przez głównego bohatera. Ten pucharek jest o tyle ciekawy, że wymaga uwagi w dwóch osobnych przejściach gry.

  1. Podczas pierwszego przejścia gry w Rozdziale 17 musimy zabrać baterię. Widoczna na poniższym screenie. Dokładana lokalizacja pokazana jest w załączonym filmie.
  2. Następnie po rozpoczęciu z menu głównego nowej gry nasz bohater od początku będzie miał ze sobą wspomnianą baterię. Teraz w Rozdziale 4 musimy udać się do bunkra. Kod do kłódki to 2, 1, 1, 3. Wewnątrz będziemy mogli wykorzystać przedmiot i zdobyć trofeum.

 

 

zloto Promyk nadziei / Ray of hope GS: 50
Pogódź się z Jess. / Patch things up with Jess.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z zakończeniem wątku relacji naszego bohatera z Jess. Chcąc zdobyć to trofeum, musimy się o nie starać przez całą grę. Musimy odbierać każde nadchodzące połączenie. Dodatkowo za każdym razem, gdy złapiemy zasięg, co pokazuje widoczna niżej ikonka wieży radiowej, musimy przedzwonić do Jess. Oprócz tego możemy też zadzwonić, gdy znajdziemy ciało szeryfa. Z reguły jak przedzwonimy, to już potem linia będzie zajęta.

Aby zadzwonić, wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy telefon. Następnie możemy wejść w historię połączeń lub książkę adresową, by zadzwonić.

Informacja o złapaniu zasięgu:

Za każdym razem, gdy złapiemy zasięg, dzwonimy.

 

srebro Za nieobecnych przyjaciół / To absent friends GS: 50
Pożegnaj szeryfa Lanninga. / Pay your respects to sheriff Lanning.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z zakończeniem wątku szeryfa Lanninga. Można go zdobyć w dowolnym przejściu gry.

  1. Prolog – przeszukujemy pojazd szeryfa. Pod osłonką przeciwsłoneczną znajdziemy zdjęcie jego żony z numerem telefonu.
  2. Rozdział 5 – po znalezieniu i zidentyfikowaniu ciała, musimy przedzwonić pod znaleziony wcześniej numer. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy telefon. Otwieramy Książkę Telefoniczną i tam znajdujemy kontakt opisany jako Pani Lanning. Informujemy ją o nieszczęściu.

 

srebro Poległy / K.I.A. GS: 50
Powiadom Departament ds. Weteranów o śmierci drwala. / Let the VA know about the lumberjack’s death.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z zakończeniem wątku drwala. W sumie łatwo to przegapić, bo w grze z zasady nie mamy zwyczaju zgłaszać znalezionych zwłok. Na tyle ich natrafiamy… W Rozdziale 9 w pewnym momencie znajdziemy nieszczęśnika potraktowanego piłą do drewna. Od razu po dokonaniu odkrycia zgłaszamy sytuację. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy telefon. Otwieramy Książkę Telefoniczną i tam znajdujemy kontakt opisany jako Biuro Dep. ds. Weteranów, a następnie dzwonimy.

Znalezienie drwala trudno przegapić. Wystarczy tylko zapamiętać o wykonaniu telefonu.

 

srebro Nie znoszę pizzy / I hate pizza GS: 30
Wyprowadź z równowagi gościa od pizzy. / Make the pizza guy lose it.

Ten pucharek możemy zdobyć w zasadzie już na samym początku gry, jak tylko przejmiemy kontrolę nad bohaterem. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy telefon. Otwieramy Książkę Telefoniczną i tam znajdujemy kontakt opisany jako Donny’s Pizza, a następnie dzwonimy. Powtarzamy proces tak długo, aż osoba po drugiej stronie słuchawki będzie miała dość. Ale trzeba przyznać, że konsultant telefoniczny jest dość wytrzymały i przyjdzie nam go pomęczyć ponad 10 połączeniami.

Dzwonimy pod ten kontakt, aż do momentu otrzymania trofeum.

 

zloto Pacyfista / Pacifist GS: 100
Ukończ grę, nie zabijając żadnego potwora. / End the game without killing any monsters

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z podejściem do przeciwników. Łączymy to z trofeum za zakończenie gry zloto Przerwij cykl. Generalnie nie stanowi to większego problemu. Najważniejsza sprawa to NIE UŻYWAĆ latarki. W ogóle jej nie włączajmy – poza finałowym rozdziałem, gdzie bohater łączy ją z kamerą. Jeśli nie będziemy świecić, potwory się nami specjalnie nie zainteresują. Wystarczy wcisnąć , by kucnąć i w większości przypadków spokojnie można przekraść się bez problemów. Jedynie podczas rozdziału, gdzie bohater ma retrospekcje związane z wojenną przeszłością, zostaniemy zaatakowani mimowolnie. Wystarczy wtedy po prostu uciec. Jeśli zaś chodzi o samą ciemność, to zamiast latarki używajmy kamery. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy kamerę. Następnie możemy włączyć tryb noktowizji i przybliżać widok w razie potrzeby.

 

braz Zło w lesie / Evil in the woods GS: 15
Zabij pierwszego potwora. / Kill your first monster.

Trofeum związane z wojowaniem latarką. Zobacz opis: braz Śmiercionośne światło.

 

braz Śmiercionośne światło / Fast with a flashlight GS: 15
Zabij 10 potworów. / Kill 10 monsters.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Pucharek związany z podejściem do przeciwników. W pewnym momencie gry pojawią się istoty czyhające w ciemnościach. Możemy sobie z nimi poradzić podejmując walkę. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy latarkę. By pokonać stwora, należy na niego kilkukrotnie skierować promień światła. Przeciwnicy sprytnie jednak się ukrywają i czasem ciężko ich zlokalizować. Tu z pomocą przyjdzie na Bullet. Musimy się przyglądać, w którą stronę jest obrócony. Zawsze warczy w stronę przeciwnika. Po naświetleniu stwory znikają. Do zdobycia trofeum wystarczy zabić tak 10 potworów, ale grając pod negatywne zakończenie możemy ubić wszystkie, które staną nam na drodze. Poza tymi późniejszymi, przed którymi latarka już nas nie uratuje.

 

srebro Śmieciarz / Garbage Man GS: 15
Podnieś wszystkie śmieci. / Pick up all the trash.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Śmieci to po prostu śmieci, które zbiera nasz bohater czyszcząc las. Do znalezienia mamy ich dokładnie 15 w całej grze. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

 

braz Nieśmiertelni / Dogs of war GS: 15
Znajdź pierwszy nieśmiertelnik. / Collect the first dog tag.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Nieśmiertelniki to przedmioty związane z wojenną przeszłością naszego bohatera. Do znalezienia mamy ich dokładnie 6 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu pierwszego. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

 

srebro Za poległych towarzyszy / To fallen comrades GS: 15
Zbierz wszystkie nieśmiertelniki poległych towarzyszy. / Collect all dog tags of the fallen comrades.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Nieśmiertelniki to przedmioty związane z wojenną przeszłością naszego bohatera. Do znalezienia mamy ich dokładnie 6 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu wszystkich. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

Nieśmiertelników nie ma dużo i znajdziemy je w obrębie mniejszego fragmentu gry.

 

braz Idol / The idol GS: 15
Znajdź pierwszą drewnianą lalkę. / Collect the first wooden doll.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Drewniane lalki to niepokojące przedmioty kultu. Ich zbieranie wiąże się ze zdobyciem negatywnego zakończenia. Do znalezienia mamy ich dokładnie 13 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu pierwszej. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

 

srebro Fetysz / The fetish GS: 15
Zbierz wszystkie drewniane lalki. / Collect all wooden dolls.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Drewniane lalki to niepokojące przedmioty kultu. Ich zbieranie wiąże się ze zdobyciem negatywnego zakończenia. Do znalezienia mamy ich dokładnie 13 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu wszystkich. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

Tajemnicze lalki nie jest trudno zebrać, ale ich zbieranie nie kończy się dobrze dla bohatera.

 

braz Bullet ich nie lubi / Bullet doesn’t like’em GS: 15
Zniszcz 10 totemów. / Break 10 totems.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Charakterystyczne totemy z gałęzi są symbolem serii. Nie musimy się nimi przejmować, bo zniszczymy ich więcej w ramach zdobywania trofeum zloto Materiał zdjęciowy. Należy jednak pamiętać, że niszczenie totemów wiąże się jednak z dążeniem do negatywnego zakończenia gry.

Niszczenie takich totemów jest konieczne, by zebrać wszystkie zdjęcia ofiar.

 

braz Terapia / Counseling GS: 15
Znajdź pierwszą notatkę psychiatry. / Collect the first psychiatrist’s note.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Notatki psychiatry dotyczą naszego bohatera i nakreślają nam jego sytuację zdrowotną. Do znalezienia mamy ich dokładnie 9 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu pierwszej. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

 

srebro Psychoterapia / Psychotherapy GS: 50
Zbierz wszystkie notatki psychiatry. / Collect all of the psychiatrist’s notes.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Notatki psychiatry dotyczą naszego bohatera i nakreślają nam jego sytuację zdrowotną. Do znalezienia mamy ich dokładnie 9 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu wszystkich. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

Notatek nie ma wiele i warto je sobie odczytać, by dokładniej poznać historię.

 

braz Zagubiony w lesie / Lost in the woods GS: 15
Znajdź pierwsze zdjęcie ofiary. / Collect the first victim’s photo.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Zdjęcia ofiar dotyczą osób, które zaginęły w tych lasach. Do znalezienia mamy ich dokładnie 42 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu pierwszego. Aby zdobyć część z nich, konieczne będzie zniszczenie totemów z gałęzi, co prowadzi do negatywnego zakończenia gry. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

 

zloto Materiał zdjęciowy / Picture perfect GS: 50
Zbierz wszystkie zdjęcia ofiar. / Collect all victim’s photos.

Trofeum możliwe do przeoczenia! 

Trofeum związane ze znajdźkami. Zdjęcia ofiar dotyczą osób, które zaginęły w tych lasach. Do znalezienia mamy ich dokładnie 42 w całej grze. Trofeum wpada po znalezieniu wszystkich, aby zdobyć część z nich konieczne, będzie zniszczenie totemów z gałęzi, co prowadzi do negatywnego zakończenia gry. Film dotyczący lokalizacji wszystkich znajdziek jest w opisie pucharka zloto Materiał zdjęciowy.

Charakterystycznie zdjęcia osób stojących pod ścianą. Mamy całkiem sporą liczbę do zebrania.

 

braz Dobry pies / Good boy GS: 15
Pogłaszcz psa / Pet the dog

Głaskanie to jedna z relacji, jakie nawiązujemy z naszym towarzyszem. Po zakończeniu prologu gra przedstawi nam możliwości wydawania komend Bulletowi. Jedną z nich jest możliwość pogłaskania go. Musimy najpierw jednokrotnie wcisnąć , by zawołać psiaka, a następnie przytrzymując ten sam przycisk wybrać z menu odpowiednią opcję. Korzystanie z tego będzie konieczne do zdobycia trofeum zloto Ostatnie pożegnanie.

 

braz Co tam masz? / What you got there? GS: 15
Pozwól Bulletowi przynieść ci 10 przedmiotów. / Let Bullet bring you 10 things

Kolejne trofeum związane z Bulletem. Podczas szukania znajdziek czasami będziemy potrzebowali pomocy naszego psa. Musimy najpierw jednokrotnie wcisnąć , by zawołać zwierzaka, a następnie przytrzymując ten sam przycisk wybrać z menu opcję „Szukaj”. Choć trzeba przyznać, że czasem piesek sam nam coś przyniesie. Pamiętajmy, aby po każdej takiej czynności go pogłaskać i dać mu przysmak, co jest wskazane do trofeum zloto Ostatnie pożegnanie. Znalezienie 10 przedmiotów i otrzymanie trofeum jest kumulacyjne i wpadnie nam podczas drugiego przejścia gry.

Podczas dwóch przejść nadarzy się wystarczająca ilość okazji, gdy Bullet nam coś przyniesie.

 

braz Najdłuższa wycieczka / The longest hike GS: 15
Przejdź sto mil… / Walk 100 miles…

Tym trofeum nie musimy się zupełnie przejmować. Wpadnie mam jeszcze podczas pierwszego przejścia gry. W grach tego typu zwykle przechodzi się znacznie większe dystanse.

 

braz Zaklinacz węży / Snake charmer GS: 25
Zdobądź 40 punktów w grze Cobra. / Score 40 points in Cobra.

Pucharek związany z klasyczną gierką na telefonie. Wciskamy , otwierając menu narzędzi i wybieramy telefon. Następnie odpalamy Gry i tam włączamy Cobra Masters. Jest to nic innego jak klasyczny wąż znany z Nokii 3310. Sterujemy nim strzałkami kierunkowymi na padzie i musimy zjadać kolejne pojedyncze kropki. Wraz z każdą zjedzoną wąż staje się dłuższy, a bym musimy uważać, aby nie wpadł sam na siebie. Trofeum wpadnie, gdy uzyskamy 40 punktów w grze.

Powiało tu nostalgią i klasyką gier z telefonów.

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

Grę udostępnił wydawca.