Banishers: Ghost of New Eden – Poradnik do trofeów i osiągnięć

17 lutego 2024
9

 

New Eden, rok 1695. Antea Duarte i Red mac Raith są kochankami i Pogromcami – łowcami duchów, którzy przysięgli chronić żywych przed zagrożeniem ze strony widm i upiorów. Po ich katastrofalnej ostatniej misji Antea zostaje śmiertelnie ranna, stając się jednym z duchów, których nienawidzi. W nawiedzonej dziczy Ameryki Północnej para desperacko szuka sposobu na rozwiązanie tej sytuacji.

Zanurz się w pięknej, intymnej i potężnej historii między dwojgiem nieszczęśliwych kochanków. W roli Pogromców stań się częścią życia społeczności regionu New Eden i rozwiązuj przypadki nawiedzenia w mistycznym, bogatym w historie i pełnym tajemnic świecie, nękanym przez nadprzyrodzone stworzenia i starożytne tajemnice. Użyj swojego sprytu lub połącz duchowe moce Antei i arsenał Reda, aby pokonać i wygnać dusze dręczące żywych.

W trakcie przygody będziesz podejmować trudne decyzje, które dramatycznie wpłyną na Twoją historię i losy mieszkańców New Eden – zarówno tych żywych, jak i błąkające się dusze. Jak bardzo jesteś w stanie nagiąć swoją przysięgę walki z duchami ze względu na swoją ukochaną, która stała się jednym z takich duchów?

• Graj jako Antea i Red i walcz z siłami nadprzyrodzonymi za pomocą magii, konwencjonalnej broni i duchowych mocy
• Odblokuj nowy ekwipunek i umiejętności, aby wyzwolić pełną moc Pogromców
• Odkryj starożytne zagadki i ukryte sekrety mistycznego, bogatego w historie i pełnego tajemnic świata
• Jak zwykle w grze studia DON’T NOD, dokonuj znaczących i moralnie niejednoznacznych wyborów, które wpływają na historię, świat i losy wszystkich postaci, martwych lub żywych

żródło: playstation pl

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 3/10
  • Czas do zdobycia platyny: 50 godzin (przybliżony czas)
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox3 x9 x30
  • Liczba trofeów offline: 43
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1 + płowa gry
  • Trofea możliwe do przeoczenia: możliwe 2
  • Zglitchowane trofea: 0

 

Krok po kroku:

Gramy na poziomie trudności fabularny. Tu nie trzeba się za bardzo męczyć z przeciwnikami chociażby dlatego, że gra ma dużo aktywności i będzie się dłużyć. Banishers ma pseudo-otwarty świat, który odkrywamy wraz z postępem fabuły – możemy wracać do miejsc, które się już odwiedziło, by zaliczyć różne aktywności, jak i dla zbieractwa.

 

WAŻNE:

„Gra posiada dwa ważne momenty w grze, w których musimy dokonać wyboru – albo zdecydujemy się na wskrzeszenie Antei albo na odesłanie jej ducha w zaświaty. Za pierwszym razem nie ma to zbytnio znaczenia, ale za drugim razem już musimy się dobrze zastanowić, jaką drogę wybrać. Zapisu gry należy dokonać przed możliwością drugiego wyboru i go nie nadpisywać. Gdy otrzymamy wiadomość przyniesioną od kruka, będziemy musieli wrócić na Błotniste Mokradła. Zacznie się misja „Żałoba i Żal” i jak już się odejście czarownicy zakończy, zapisujemy grę zanim odpoczniemy przy ognisku.

Tak powinien wyglądać zapis przed drugim ważnym wyborem!

Mamy do wyboru dwie ścieżki ukończenia gry, każda z nich wymaga zapisu gry na mrocznych mokradłach po tym, jak odejdzie czarownica, a zanim udacie się do schronienia – tam czeka Was ostateczny wybór – czy Antea zostanie wskrzeszona, czy ją raczycie pochować:

 

Ścieżka pierwsza (czyli ta, którą ja grałem):

  1. Pierwszy wybór – wskrzeszenie Antei.
  2. Upewnijcie się, że macie podniesione dwie znajdźki w prologu (nie wiem, czy można je zebrać jak tam wrócimy).
  3. Lecimy z fabułą do punktu z zapisem gry (wspomniane w akapicie powyżej).
  4. Lecimy do schroniska i ponownie wybieramy wskrzeszenie.
  5. Lecimy do momentu, gdy możemy wejść do otchłani, aby zmierzyć się z koszmarem (punkt bez odwrotu) i tu też robimy zapis gry.
  6. Teraz lecimy z zadaniami z nawiedzaniem i zaliczamy je tak, aby podczas osądu zabić 13 ludzi, tym samym napełnimy wystarczająco energii Antei, aby ją wskrzesić.
  7. Idziemy przez otchłań na ostatnią misję i wskrzeszamy Anteę.
  8. Teraz możemy wrócić do zapisu gry na mokradłach, do schronienia i wybieramy, żeby ją odesłać w zaświaty.
  9. Lecimy z wszystkimi zadaniami podocznymi i wybieramy u wszystkich ofiar wstąpienie, tu 13 razy (w razie czego róbcie zapis).
  10. Jak już mamy to zaliczone, idziemy przez otchłań i Antea może dostąpić wstąpienia.

 

Ścieżka druga:

Tu sytuacja jest dokładnie odwrotna, więc nie będę jej rozpisywać. W punkcie 4 powyżej wybieramy wstąpienie, zamiast wskrzeszenia. W zadaniach pobocznych zamiast zabijać, pomagamy duchowi wstąpić.

Oczywiście rozpiska powyżej to taka skrócona wersja tego, co w grze robimy, takie najważniejsze punkty! Dodatkowo, jak będziecie mieli dwie ścieżki fabularne do wyboru, szedłem najpierw tą z fortem Jericho, a potem tą z Żyznymi Polami.

 

OK, właśnie potwierdziłem, zasada 13 działa, tylko pamiętajcie o tym drugim wyborze i zapisaniu stanu gry.

 

Bardzo ważnym elementem w grze jest eksploracja. Warto zaglądać w każdy kąt, używać zdolności Antei, żeby zobaczyć, czy coś się nie kryje z drugiej strony. Jak widzicie gdzieś ścieżkę, zaułek lub cokolwiek co wygląda na coś, co można wykorzystać do ukrycia czegoś – to tam idźcie. Jak nie możecie gdzieś się dostać, to albo nie macie odpowiedniej zdolności, albo potrzebujecie zaliczyć zadanie poboczne związane z nawiedzeniem. Tym sposobem odkryłem 99% wszystkich rzeczy do znalezienia i otwarcia. Czy to były lalki do przeklętych rzeczy, klucze do zamkniętych skrzyń czy mapy do ukrytych skarbów. Wiele razy będziecie też mieli sytuację, że Antea będzie Wam coś sygnalizować. Miejcie to na uwadze podczas gry.

Polecam podczas przejścia na bieżąco robić wszystko, co możecie – zanim dojdziecie do momentu w grze bez powrotu. Na mapie możecie sprawdzić, co Wam jeszcze na danym rejonie brakuje do zaliczenia. Zwracam uwagę na to, że będziecie musieli robić zadania poboczne, aby dostać się do pewnych miejsc.

Pucharki, na które MUSICIE ZWRÓCIĆ UWAGĘ, BO ŁATWO JE POMINĄĆ to braz Druga śmierć / Second Death i braz Pupilek nauczyciela / Teacher’s Pet, więc zerknijcie do opisów pucharka po więcej info – szczególnie jeśli wybraliście na początku drogę wskrzeszenia Antei.

Po ukończeniu gry nie ma powrotu do świata – wszystko się po prostu kończy. Jak chcecie coś jeszcze zaliczyć, to musicie skorzystać z wcześniejszego zapisu gry. Powinniście mieć takich co najmniej dwa – po pogrzebie czarownicy i przed przekroczeniem otchłani, zanim dotrzecie do końcowego etapu gry i rozprawicie się z koszmarem. To takie dwa musowe zapisy!

Wadą tej gry jest głupie rozlokowane schronisk, nie można bez nich się przemieszczać. W sensie musimy lecieć do miejscówki z ogniskiem i dopiero tam możemy użyć szybkiej podróży. Mówię o tym dlatego, że w grze będziemy przemieszczać się na duże odległości aż do upadłego i jest po po prostu straszna męczarnia. Muszę oczywiście ponownie zaznaczyć, że nie wszystko jest od razu odblokowane, więc wiele razy będziemy wracać do tego samego miejsca.

[ps2id id=’mapa’ target=”/]Mapy Regionów

 

Poradnik:

platyna Mistrzowscy Pogromcy / Master Banishers 100
Odblokuj wszystkie osiągnięcia / Unlock all trophies

Gratulacje!

 

zloto Zamknięte Przypadki / Cases Closed 50
Rozwiąż wszystkie Przypadki Nawiedzenia w New Eden / Solve all the Haunting Cases of New Eden

Przypadki Nawiedzenia pojawiają się na mapie jako niebieskie flagi. Należy mieć tu na uwadze, że pojawiają się wraz z postępem w głównej fabule gry. Są też takie, które ukażą się Wam, gdy odwiedzacie konkretny teren/region. Traktujcie je jako zadania poboczne i coś, co dodatkowo uzupełni Wam historię. Dodatkiem do przypadków nawiedzeń jest to, że z końcem zawsze wydacie wyrok. Jedna możliwość to wyrok śmierci – jest to jedyna droga do ukończenia gry, jeżeli chcemy wskrzesić Anteę. Druga możliwośc to wygnanie lub wstąpienie danego ducha – to przyczyni się do wstąpienia Antei i to jest kolejne zakończenie gry. Podczas osądu wszystko jest opisane, więc nie można się pomylić przy wyborze wyroku.

 

zloto Śmierć to podróż / Death is a journey 50
Pomyślnie przywróć Anteę do życia / Successfully bring Antea back to life

W grze mamy dwa główne wybory w dwóch miejscach dotyczące Antei – musimy podjąć decyzję o tym, czy Antea zostanie wskrzeszona lub ją odeślemy na wieczny spoczynek. Jeżeli chcemy ją wskrzesić to wybieramy tę drogę i jej się trzymamy.

Drugie miejsce to zaraz po tym, jak pochowamy czarownicę na mokradłach – jest to główny wątek. Tu należy zrobić zapis przed tym, jak zostaniemy poproszeni, aby odpocząć przy ognisku. Jak to zrobimy, możemy udać się do obozu i tam odbędzie się rozmowa, gdzie musimy ostatecznie zadecydować, jaką drogą podążamy.

Tylko tu uwaga, przed drugim miejscem, gdzie trzeba naszą decyzję wzmocnić, czyli upewnić się że dokonujemy dobrego wyboru, robimy zapis gry. Potrzebne nam to będzie, żeby wybór zmienić i zaliczyć drugi pucharek, związany z jej odesłaniem w zaświaty. Głównie chodzi o to, żeby nie powtarzać całej gry.

Do zdobycia tego pucharka będziemy potrzebować 13 śmierci podczas wydawania wyroku w misjach pobocznych.

 

zloto Żegnaj, moja miłości / Farewell my love 50
Zakończ Wstąpienie Antei powodzeniem / Successfully give Antea her ascent

W grze mamy dwa główne wybory w dwóch miejscach dotyczące Antei – musimy podjąć decyzję o tym, czy Antea zostanie wskrzeszona lub ją odeślemy na wieczny spoczynek. Jeżeli chcemy ją odesłać, to wybieramy tę drogę i jej się trzymamy.

Drugie miejsce to zaraz po tym, jak pochowamy czarownicę na mokradłach – jest to główny wątek. Tu należy zrobić zapis przed tym, jak zostaniemy poproszeni, aby odpocząć przy ognisku. Jak to zrobimy, możemy udać się do obozu i tam odbędzie się rozmowa, gdzie musimy ostatecznie zadecydować, jaką drogą podążamy.

Tylko tu uwaga, przed drugim miejscem, gdzie trzeba naszą decyzję wzmocnić, czyli upewnić się że dokonujemy dobrego wyboru, robimy zapis gry. Potrzebne nam to będzie, żeby wybór zmienić i zaliczyć drugi pucharek. Głównie chodzi o to, żeby nie powtarzać całej gry.

Do zdobycia tego pucharka będziemy potrzebować 13 wstąpień podczas wydawania wyroku w misjach pobocznych.

braz Złożona obietnica / A Promise made 10
Złóż Przysięgę / Take your Oath

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Ostatnia obietnica / Final Promise 10
Potwierdź swoją Przysięgę / Reaffirm your Oath

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Pojednanie / Reunion 10
Znajdź Anteę / Find Antea

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Precz, Bestio / No more Beast 20
Pokonaj Bestię / Defeat the Beast

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Zepsuta marionetka / Broken Puppet 20
Pokonaj Władczynię Marionetek / Defeat the Puppeteer

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Niesprawiedliwość dla wszystkich / Injustice For All 20
Pokonaj Hańbę / Defeat the Infamy

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Stary zamszony łeb / Old moss-head 20
Pokonaj Aul’ Saula / Defeat Aul’ Saul

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz I po Nazuku / Nazuku no more 20
Pokonaj Calendre / Defeat Calendre

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

srebro Klątwa została zniesiona / The Curse is lifted 30
Pokonaj Koszmar / Defeat the Nightmare

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Los Rose / Rose’s fate 10
Zadecyduj o losie Twardej / Choose the destiny of Thickskin

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Brzemię dowództwa / Burden of Command 10
Zadecyduj o losie Kapitana Penningtona / Choose the destiny of Captain Pennington

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Osądzony sędzia / Judged Jury 10
Zadecyduj o losie Fairefaxa Haskella / Choose the destiny of Fairefax Haskell

Pucharek fabularny, nie do przeoczenia.

 

braz Pupilek nauczyciela / Teacher’s Pet 20
Znajdź 15 Biblii dla Hugh Batchelera / Find 15 Bibles for Hugh Batcheler

Na początek musimy zaliczyć zadanie z nawiedzeniem „Święci i Grzesznicy”, które możemy rozpocząć w miasteczku, w rejonie Żyzne Pola (The Harrow na mapie). Na samym jego końcu, jak już będziemy musieli wydać osąd, pomagamy Mercy wstąpić. Po tym nasze zadanie się zakończy. Wracamy do naszego miasteczka i znajdujemy tam ogłoszenie na tablicy informacyjnej, w którym to nasz Hugh Batcheler prosi osadników o znalezienie wszystkich biblii. Poniżej w filmiku znajdziecie co i jak z zadaniami, jak i same miejscówki z księgami do zebrania.

 

braz Amerykański Vampyr / American Vampyr 10
Znajdź stare dokumenty Bractwa Stuły św. Pawła / Find the old writings by the Brotherhood of Saint Paul’s Stole

Gdy w pewnym momencie fabuły znajdziemy poszukiwaczkę, wydarzenia po śmierci czarownicy, w jej chacie znajdziemy dokumenty związane z poszukiwaniami wampirów. Gdy je weźmiemy, pucharek wpadnie.

 

braz Druga śmierć / Second Death 10
Pokonaj Widmo wygnanego ducha w Otchłani / Defeat the Specter of a banished ghost in the Void

W regionie Żyzne Pola (The Harrow na mapie) znajdziecie zadanie związane z nawiedzeniem – Nadciągająca Burza. Zadanie, gdzie dwie osoby są wmieszane – Pwrry Cottell i Lucy Barrow. Cokolwiek będziecie robić, w momencie na końcu, gdy będziecie musieli wydać osąd – wygnajcie Lucy Barrow. Gdy to już zrobicie, weźcie szybką podróż i udajcie się do wyłomu otchłani, koło wraku statku, usytuowanego w prawej części regionu. W otchłani będzie to chyba 2 lub trzecia potyczka, pojawi się wściekła Lucy, nie da sie jej przeoczyć, ma też biały przerywany krąg pod sobą. Wystarczy teraz, że ją unicestwicie i pucharek macie zaliczony.

 

braz Ukryte drzwi / Hidden Door 10
Odblokuj tajne przejście w Posiadłości Blighów / Unlock the secret passage in Bligh Manor

Jak już uporacie się z zadaniem w posiadłości Blighów, musicie otworzyć tajne przejście w sypialni – duża szafa z obrazem po lewej. Głównie chodzi o prostowanie obrazów. I teraz tak, lecimy Sypialnie (pokój z dużym łóżkiem, pierwsze piętro) – Biuro (na przeciwko sypialni, pierwsze piętro) – Pokój gościnny (znajduje się za biurem, to samo piętro) – Salon (schodzimy na parter i pokój po lewej) – Jadalnia (znajduje się naprzeciwko salonu). Jak dobrze wykonacie sekwencję, usłyszycie jak ktoś przesuwa mebel. Udajemy się na pierwsze piętro do głównej sypialni i otwieramy sekretne drzwi i znajdujemy pokój ze skrzynią. Klucz do drzwi jest na szafce nocne z prawej strony łóżka.

 

braz Do czasu znalezienia lekarstwa / Until a cure is found 20
Zamroź 5 wrogów w jednym starciu / Freeze 5 enemies in a single encounter

Potrzebna umiejętność: Usidlenie

W grze jest dużo miejscówek z większą liczbą przeciwników niż pięć sztuk. Wystarczy, że zamrozicie ich zdolnością, całkiem szybko się ładuje, więc nie powinno zająć to dużo czasu.

 

braz Kontratak / Counterattack 20
Pokonaj 3 wrogów atakiem po sparowaniu w jednym starciu / Defeat 3 enemies with a post parry attack in a single encounter

Kontratak mamy od samego początku gry. Tutaj możemy przeciwnika zmiękczyć i potem go załatwić perfekcyjnym kontratakiem 3 razy podczas starcia.

 

braz W dziesiątkę / Right on Target 20
Pokonaj 5 wrogów atakiem w słaby punkt (za pomocą Karabinu) w jednym starciu / Defeat 5 enemies with a weakspot hit (Rifle) in a single encounter

Gdy kierujemy broń w słaby punkt, celownik się trochę pogrubia, przeważnie gdy celujemy w głowę.

 

braz Wybuch / Outburst 20
Pokonaj 3 wrogów jednocześnie za pomocą Wybuchu / Defeat 3 enemies with a single Outburst

Potrzebna zdolność: Wybuch

Robimy to Anteą, gdy znajdzie się trzech lub więcej przeciwników wokół – najlepiej jak są w miarę słabi.

 

braz Unosić się jak motyl / Float like a Butterfly 20
Pokonaj 8 wrogów w jednym starciu, nie będąc przez nich trafionym / Defeat 8 enemies in a single encounter without being hit

Polecam podczas potyczki używać uniku i karabinu. Jak jesteście pewni siebie, to możecie trochę agresywniej to zaliczyć. Najlepiej to zrobić na jakiejś aktywności, bo o ile dobrze pamiętam, nie ma takiego miejsca w grze z ośmioma przeciwnikami na otwartym terenie. No i nie dajcie się dotknąć, bo licznik się zresetuje. 🙂

 

srebro Życie rolnika / A Farmer’s Life 30
Ukończ to samo Miejsce rytuału co najmniej 10 razy (poziom intensywności 10) / Complete the same Ritual site 10 times (intensity level 10)

Miejsc rytuału z możliwością powtarzania i zwiększania intensywności jest dość sporo na mapce, są one oznaczone czerwoną poświatą. Polecam je robić, gdy już osiągniemy poziom 25 – wtedy mamy wystarczająco dużo mocy, żeby się z nimi łatwo uporać. Nie ma się czego bać, poziom przeciwników jakoś znacznie nie wzrasta. Powtarzamy taką miejscówke 10 razy i pucharek wpadnie. Nie polecam robić tego na wyłomie otchłani, bo samo jego przejście zajmuje dość sporo czasu.

 

braz Wygnanie / Banishing Move 20
Pokonaj 50 wrogów za pomocą Wygnania / Defeat 50 enemies with a Banishment

Żeby wykonać wygnanie, musimy je wpierw naładować – to ten pomarańczowy pasek. Gdy już jest wszystko gotowe do użycia, wciskamy w kierunku przeciwnika, znajdując się blisko niego.

 

srebro Bratnie dusze / Soulmates 30
Pokonaj 50 wrogów, gdy aktywne jest Scalenie / Defeat 50 enemies while Fusion is active

Jest to jedna z umiejętności, którą zdobędziecie podczas fabuły. Do jej użycia musicie najpierw naładować pasek mocy – gdy to już nastąpi, możecie użyć zdolności, wciskając jednocześnie +. Zabicia będzie Wam zaliczać tylko podczas aktywnej zdolności. Każdy cios będzie Wam zabierać kawałek z paska mocy. Możecie ją aktywować nawet wtedy, gdy chcecie pokonać jednego wroga, reszta paska, która Wam pozostanie, nie zniknie i szybko można moc podładować, grając Anteą.

 

braz Praca zespołowa / Teamwork 20
Pokonaj co najmniej 4 wrogów jako Red i co najmniej 4 wrogów jako Antea w jednym starciu / Defeat at least 4 enemies with Red and at least 4 enemies with Antea in a single encounter

Raczej nie trzeba tego jakoś specjalnie tłumaczyć. Podczas potyczki lub miejsca rytuału zabijamy 4 przeciwników Redem i czterech wrogów Anteą.

 

braz Mój dom / Gimme Shelter 10
Znajdź i aktywuj wszystkie Schronienia w New Eden / Activate all Shelters in New Eden

Schronień mamy 30 i raczej wszystkie odpalicie podczas Waszego pierwszego przejścia – jest dość sporo do odkrycia na mapach, więc raczej wątpię, że którąś miejscówkę przeoczycie. W schronieniu należy odpalić ognisko, żeby je aktywować.

 

braz Człowiek demolka / Demolition Man 10
Zniszcz 300 obiektów, które można zniszczyć / Destroy 300 destructibles

Powinno wpaść naturalnie podczas gry. Obiekty, które można zniszczyć mają swój specyficzny drewniany wygląd. Skrzynki, płotki i beczułki – rozwalajcie je, bo czasem można znaleźć materiały, jak i kasę.

 

braz Ślusarz / Locksmith 20
Otwórz wszystkie skrzynie w New Eden / Unlock all locked chests in New Eden

Na górze poradnika możecie na mapce sprawdzić wszystkie miejscówki ze skrzyniami.

 

braz Przeklęty ślusarz / Cursed Locksmith 20
Otwórz wszystkie przeklęte skrzynie w New Eden / Unlock all cursed chests in New Eden

Na górze poradnika możecie na mapce sprawdzić wszystkie miejscówki z przeklętymi przedmiotami. Aby je otworzyć, potrzebować będziecie 3 przeklętych lalek – znajdziecie je w okolicy, mają fioletową poświatę. Teraz jak już je macie, możecie przeprowadzić rytuał i tym samym zgarnąć przeklęty przedmiot.

 

braz Łupieżca / Raider 20
Ukończ wszystkie Nawiedzone miejsca w New Eden / Complete all Haunted Grounds of New Eden

Na górze poradnika możecie na mapce sprawdzić wszystkie miejscówki z nawiedzonymi miejscami.

 

srebro Mól książkowy / Bookworm 30
Zbierz wszystkie Przedmioty do zebrania w New Eden / Collect all Collectibles in New Eden

W filmiku znajdziecie wszystkie miejscówki z przedmiotami do znalezienia, jest ich razem 32. Mimo iż film jest po angielsku, bardzo łatwo wszystko znaleźć. Osobiście skorzystałem z filmiku do dwóch miejscówek. Oczywiście skorzystajcie, jeżeli czegoś Wam brakuje.

 

srebro Dobry łowca / The Good Hunter 30
Znajdź 50 Łapaczy Dusz w New Eden / Find 50 Soul Grabbers in New Eden

W New Eden rozmieszczone są łapacze dusz. Jest ich dużo więcej niż 50, więc jak jakiś zobaczycie, rozwalajcie go strzelbą. Jeżeli gracie na słuchawkach, to są słyszalne – przynajmniej te co są stosunkowo blisko Was. Znajdują się wszędzie, więc polecam mieć oczy szeroko otwarte i nadstawione uszy. Niestety nie ma ich zaznaczonych na mapie, szkoda.

 

srebro Poszukiwacz / Prospector 30
Znajdź wszystkie skarby z map skarbów / Complete all treasure maps

Wszystkie miejscówki z lokalizacją map, jak i samymi miejscówkami skarbów znajdziecie na poniższym filmiku. Mimo iż jest po angielsku, bardzo łatwo wszystko znaleźć. Osobiście skorzystałem z filmiku do dwóch miejscówek. Oczywiście skorzystajcie, jeżeli czegoś Wam brakuje.

 

braz Nieograniczona moc / Unlimited Power 10
Ulepsz przedmiot / Upgrade an item

Będąc już jakiś czas w rozgrywce i posiadać wystarczająco materiałów, będziecie mogli ulepszyć Wasz pierwszy przedmiot. Możemy to zrobić tylko i wyłącznie przy ognisku w schronieniu.

 

braz Pokaż, na co cię stać! / Bring it on! 20
Wyekwipuj 8 przedmiotów o randze 7 (Relikwia) jednocześnie / Equip 8 items at rank 7 (Relic) at the same moment

Każdy z przedmiotów, w który możemy się wyposażyć, ma 7 stopni ulepszenia. Musimy podnieść do poziomu siódmego relikwii każdy z nich.

 

braz Doskonałe narzędzie / A Perfect Tool 20
Ulepsz przedmiot do rangi 7 (Relikwia) / Upgrade an item at rank 7 (Relic)

Każdy z przedmiotów, w który możemy się wyposażyć, ma 7 stopni ulepszenia. Musimy jeden z ośmiu przedmiotów podnieść do poziomu siódmego relikwii.

 

srebro Okrągła sumka / Round Figure 30
Zbierz 10 000 dolarów hiszpańskich / Collect 10 000 Pieces of Eight

Przede wszystkim musicie wszystko podnosić, otwierać skrzynie, wykonywać różne zadania, jak i szukać skarbów. Zajeło mi to dość dużo czasu, chyba gdzieś pod konie gry dopiero to zaliczyłem. Jedno szczęście, że pokazuje się Wam na liście pucharków procentowo, ile już macie mniej więcej zebrane.

 

srebro Czy je wszystkie masz / Catch 'Em All 30
Zbierz wszystkie 88 dostępnych elementów ekwipunku / Collect all 88 available equipments

Spokojnie wpadnie Wam ten trofik, gdy wykonacie wszystkie aktywności na mapie. Zwracam tu uwagę, żeby nie przeoczyć żadnej skrzyni, która ma pomarańczową poświatę. Znajdziecie je przeważnie na końcu Wyłomu Otchłani. W nich też najdują się przedmioty do tego pucharka.

 

srebro Pełny Potencjał / Full Potency 30
Osiągnij 25. poziom doświadczenia / Reach level 25

Wykonując wszystkie aktywności w grze – czy to elitarny przeciwnik, zadania poboczne, gniazda czy skarby pucharek wpadł mi pod koniec gry mojego pierwszego przejścia. Miejcie tu na uwadze, że są aktywności z podnoszącą się intensywnością, które są zaznaczone czerwoną poświatą – jedno takie miejsce trzeba zaliczyć do pucharka.

 

Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

Grę udostępnił wydawca.
Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!