The Last Campfire – Poradnik do trofeów i osiągnięć

2 marca 2022
0

 

The Last Campfire to przygodowa gra logiczna, w której wcielamy się w Ember. Przemierzamy przedziwny świat w poszukiwaniu drogi i przy okazji pomagamy innym znaleźć swoją drogę. W grze będziemy mieli wiele zagadek do rozwiązania, a sama mechanika jest bardzo prosta. W czasie naszej podróży zdobędziemy też pewien magiczny instrument, który zdecydowanie ułatwi nam życie. Platyna w grze bardzo prościutka i nie jest tu wymagane szczególne rozpisywanie sie nad pucharkami.

 

[poll id=”155″]

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
  • Czas do zdobycia platyny: 6 godzin
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox7 x9 x6
  • Liczba trofeów offline: 23
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK, można grać dalej po ukończeniu gry
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Krok po kroku:

W grze głównie skupimy się na tym, żeby wybudzić wszystkie Forlony, jest ich razem 21. Siedem na każdy biom – las, mokradła i jaskinia. Jest kilka trofików, które powinny Wam wpaść, gdy będziecie przechodzić grę, ale jeśli nie, to zerknijcie na filmiki do danego pucharka. Dodatkowo macie możliwość kontynuowania gry po tym, jak ukończycie fabułę. Odegracie automatyczny zapis i dzięki klatkom na łańcuchach możecie się przenieść do odpowiedniej strefy.

Zalecam zapoznanie się z tym króciutkim poradnikiem przed zagraniem, żeby niczego nie pominąć. Wszystko jest naprawdę proste, a sama platynka to przyjemność.

 

Poradnik:

platyna The Last Campfire
Earn all other trophies.

Gratulacje!

 

braz A Little Ember 10
It had once been a Campfire…

Zobacz pucharek zloto The First Campfire.

 

zloto The First Campfire 50
The Forest Campfire flickers to life…

Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosukowo proste puzzle/ zagadki.

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik z wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać puzzle/zagadki.

 

srebro Smoke and Mist 30
In a swirling fog, a Campfire turned ash…

Zobacz pucharek zloto Campfire of the Marsh.

 

zloto Campfire of the Marsh 70
Embers huddle by a fragile Campfire…

Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosunkowo proste puzzle/zagadki.

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik z wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać puzzle/zagadki.

 

srebro Glowing Cinders 50
In a gloomy cavern, the promise of warmth…

Zobacz pucharek zloto Campfire of the Caves.

 

zloto Campfire of the Caves 75
A modest flame in the darkness…

Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosukowo proste puzzle/zagadki.

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik ze wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać zagadki.

 

braz The Forlorn: I 10
Those who dwell too long…

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind.

 

braz The Forlorn: V 30
Others are lost along their path…

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind.

 

srebro The Forlorn: X 50
Shades of sorrow unresolved…

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind.

 

srebro The Forlorn: XV 75
Embers straying into the dark…

Zobacz pucharek zloto Those Left Behind.

 

zloto Those Left Behind 100
There are others to help if you wish to find them…

W grze znajdziemy 21 różne Forlony. Musimy je wszystkie wybudzić ze snu. Polega to na rozwiązaniu stosunkowo łatwych puzzli/zagadek. Na każdy biom przypada ich siedem – potrzebne są do tego, aby przejść do kolejnej lokacji.

 

braz Fisherman’s Awakening 20
A discouraged fisherman slumbers…

W lesie nad stawem spotkamy wędkarza. Obudzimy go rozwiązując proste puzzle.

 

srebro Making Reparations 40
A fishing net shredded…

W lesie, w jednej z jaskiń, znajdziemy siatkę. Musimy zanieść ją wędkarzowi, żeby ją naprawił.

 

srebro A Pond Devoured 20
A greedy amphibian extends their tongue…

W lesie napotkamy żabę, żeby ją nakarmić, musimy znaleźć dżdżownicę.

 

braz Cook’s Awakening 20
Stir a latent hunger…

Na mokradłach spotkamy żółwia i musimy go obudzić, rozwiązując krótkie puzzle.

 

srebro A Piggish Gullet 20
FEED ME!

Świnię znajdziemy na mokradłach i musimy ją nakarmić trzema róznymi „przedmiotami”.

 

srebro Builder’s Awakening 20
Rekindle a dim light…

Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia. Żeby obudzić robota w jaskini, musimy rozwiązać proste puzzle.

 

srebro Reconstruction 50
A beloved possession wrecked…

Kiedy w jaskini znajdziesz robota, poprosi cię, żebyś odnalazł dla niego oko. Gdy już je znajdziesz, oddaj mu je.

 

zloto A Serpent’s Calling 50
We are all drawn to the light…

W jaskini będziesz musiał uwolnić jednego z Forlonów, dokonasz tego dzięki zwabieniu węża do światła.

 

braz A Journey Begins 10
Step into an in-between place…

Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.

 

zloto Final Awakening 100
Their path was not so straight as yours…

Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.

 

zloto A Journey Concludes 100
Find a way home…

Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.