Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Zobacz recenzję
4/10
50H
x1
x2
x12
x34
45
4
0
1
1
45
4
0
1
1

 

Dungeons & Dragons: Dark Alliance nie ma trudnej platyny, ale trzeba się liczyć z tym, że jednak zabierze nam trochę czasu na gindowanie postaci do maksymalnego poziomu. Poza tym w zasadzie nie ma nic wymagającego większej uwagi. Platynę może ugrać i początkujący gracz.

 

Krok po kroku:

UWAGA! W wersji gry starszej niż 1.006 pucharek braz Now It Makes Sense jest zabugowany, gdyż część znajdziek mimo podniesienia nie zapisuje się jako odnalezione. Dlatego należy mieć na uwadze, by grać na najnowszej wersji gry.

Dungeons & Dragons: Dark Alliance nie potrzebuje rozbudowanej mapy przejścia, gdyż nie ma tu zupełnie nic do pominięcia. Po jednokrotnym przejściu każdego z lochów z wątku fabularnego będziemy mogli je powtarzać dowolną liczbę razy. No i generalnie będziemy musieli trochę posiedzieć w tych lochach. Ogólnie polecam jednak od razu podczas pierwszego przejścia gry zabrać się za zebranie znajdziek do wspomnianego wyżej pucharka braz Now It Makes Sense, by mieć to z głowy. Postać (jaką wybieramy) nie ma znaczenia. Poziom trudności polecam na start najniższy. Z czasem poszczególne etapy będziemy powtarzać na jak najwyższym, by grindować poziom postaci i zdobywać lepszy ekwipunek.

Cztery pucharki, nie licząc platyny, wymagają od nas gry online. Na szczęście gra nawet z randomami radzi sobie dobrze, o ile nie natrafimy na kogoś, kto zupełnie nie ogarnia. Osobiście jednak nie miałem problemów z jakimkolwiek trofeum, a grałem wyłącznie z losowo dobieranymi graczami. Kooperacje jednak polecam ogarnąć po jednokrotnym samotnym przejściu gry. Przeszkadza ona w zbieraniu znajdziek, a dodatkowo część unikatowych wrogów, którzy liczą się do pucharków – wpada tylko graczowi, który zada ostateczny cios.

Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca
Ikona osiągnięcia: </span><span>Conqueror of the Shard

Conqueror of the Shard

Unlock all other Trophies

Platynowe trofeum. Gratulacje! 🙂

Ikona osiągnięcia: </span><span>Warden of the Dale
10

Warden of the Dale

Reach Level 10 with Drizzt

Pucharek związany ze zdobywaniem kolejnych poziomów jako Drizzt. Wpadnie po zdobyciu 10 poziomu postaci. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Dual Wielding Mastery
15

Dual Wielding Mastery

Acquire all of Drizzt's Moves

Pucharek związany z odblokowywaniem nowych ruchów jako Drizzt. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Moves możemy odblokowywać nowe specjalnie ruchy dla każdego z bohaterów. Wymaga to określonej ilości złota oraz zdobycia konkretnego poziomu postaci. By odblokować wszystkie ruchy należy zdobyć 15 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Master of the Melee Magthere
20

Master of the Melee Magthere

Acquire all of Drizzt's Feats

Pucharek związany ze zdobywaniem nowych perków jako Drizzt. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Feats możemy odblokowywać nowe specjalnie moce dla każdego z bohaterów. Wymaga to użycia specjalnego punktu przyznawanego po awansowaniu na kolejny poziom. By odblokować wszystkie bonusy należy zdobyć 20 poziom u wybranego bohatera.

Zdobycie 20 poziomu postaci jest najbardziej czasochłonnym zdaniem w grze. Najszybszym sposobem na awansowanie postaci jest granie w kooperacji na jak najwyższym poziomie trudności. W grupie jest zdecydowanie łatwiej, a na wysokich poziomach wpada sporo doświadczenia. Od siebie polecam wybrać mapkę The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard. Jest bardzo krótka i nie ma upierdliwych przeciwników. Można grać zarówno samotnie lub w kooperacji, acz w tej drugiej opcji będzie łatwiej. Taktyka jest taka, że po starcie poziomu wszyscy biegną od razu do końcowej walki z bossem. Po drodze nie walczymy z nikim innym, bo szkoda na to czasu. Podczas starcia z bossem atakujemy po kolei czterech dowodzących goblinów i później samego głównego przywódcę. Można bardzo szybko się ich pozbyć. Im wyższy poziom trudności tym lepiej, aczkolwiek jeśli gramy samotnie warto go dostosować jakoś do poziomu postaci, testując jaki się najlepiej sprawdza.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Dale Commander
10

Dale Commander

Reach Level 10 with Catti-Brie

Pucharek związany ze zdobywaniem kolejnych poziomów jako Catti-Brie. Wpadnie po zdobyciu 10 poziomu postaci. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Master of the Bow
15

Master of the Bow

Acquire all of Catti-brie's Moves

Pucharek związany z odblokowywaniem nowych ruchów jako Catti-brie. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Moves możemy odblokowywać nowe specjalnie ruchy dla każdego z bohaterów. Wymaga to określonej ilości złota oraz zdobycia konkretnego poziomu postaci. By odblokować wszystkie ruchy należy zdobyć 15 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Master Archer
20

Master Archer

Acquire all of Catti-brie's Feats

Pucharek związany ze zdobywaniem nowych perków jako Catti-brie. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Feats możemy odblokowywać nowe specjalnie moce dla każdego z bohaterów. Wymaga to użycia specjalnego punktu przyznawanego po awansowaniu na kolejny poziom. By odblokować wszystkie bonusy należy zdobyć 20 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>King of the Valley
10

King of the Valley

Reach Level 10 with Bruenor

Pucharek związany ze zdobywaniem kolejnych poziomów jako Bruenor. Wpadnie po zdobyciu 10 poziomu postaci. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Master of Axe and Shield
15

Master of Axe and Shield

Acquire all of Bruenor's Moves

Pucharek związany z odblokowywaniem nowych ruchów jako Bruenor. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Moves możemy odblokowywać nowe specjalnie ruchy dla każdego z bohaterów. Wymaga to określonej ilości złota oraz zdobycia konkretnego poziomu postaci. By odblokować wszystkie ruchy należy zdobyć 15 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Shield Dwarf Mastery
20

Shield Dwarf Mastery

Acquire all of Bruenor's Feats

Pucharek związany ze zdobywaniem nowych perków jako Bruenor. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Feats możemy odblokowywać nowe specjalnie moce dla każdego z bohaterów. Wymaga to użycia specjalnego punktu przyznawanego po awansowaniu na kolejny poziom. By odblokować wszystkie bonusy należy zdobyć 20 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Chief of Chiefs
10

Chief of Chiefs

Reach Level 10 with Wulfgar

Pucharek związany ze zdobywaniem kolejnych poziomów jako Wulfgar. Wpadnie po zdobyciu 10 poziomu postaci. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Hammermaster
15

Hammermaster

Acquire all of Wulfgar's Moves

Pucharek związany z odblokowywaniem nowych ruchów jako Wulfgar. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Moves możemy odblokowywać nowe specjalnie ruchy dla każdego z bohaterów. Wymaga to określonej ilości złota oraz zdobycia konkretnego poziomu postaci. By odblokować wszystkie ruchy należy zdobyć 15 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Reghed Mastery
20

Reghed Mastery

Acquire all of Wulfgar's Feats

Pucharek związany ze zdobywaniem nowych perków jako Wulfgar. Po przejściu do karty naszej postaci w zakładce Feats możemy odblokowywać nowe specjalnie moce dla każdego z bohaterów. Wymaga to użycia specjalnego punktu przyznawanego po awansowaniu na kolejny poziom. By odblokować wszystkie bonusy należy zdobyć 20 poziom u wybranego bohatera. Do najlepszego sposobu awansowania postaci zobacz opis: srebro Master of the Melee Magthere.

Ikona osiągnięcia: </span><span>It's All About Timing
25

It's All About Timing

Perform 500 parries

Tu mamy najbardziej czasochłonny i żmudny pucharek związany z wykorzystaniem mechaniki gry. O ile nie będziemy mocno opierali naszej walki na parowaniu ciosów, a jest to mało opłacalna taktyka, nie wpadnie nam ten pucharek. By sparować cios musimy wcisnąć  tuż przed otrzymaniem ciosu. Od siebie polecam wybrać sobie Bruenora po tym, jak już go ulepszymy i odpalić na najłatwiejszym poziomie trudności przykładowo mapkę The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard. Można też inną, jeśli nam pasuje. Na początku spotkamy trzech goblinów wojowników i razem z nimi możemy grindować parowanie. Nawet jak nas trafią na tym poziomie trudności nie zrobi nam to większej różnicy. Pucharek wpadnie jak wykonamy 500 skutecznych parowań.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Stick and Move
20

Stick and Move

Perform 300 Evades

Ten pucharek wpadnie nam najprawdopodobniej samoistnie podczas gry. Wykonywanie uników to bardzo skuteczna taktyka pomagająca przeżyć starcie. Unik wykonujemy wciskając . Wystarczy 300 razy w dowolnym momencie skorzystać z tej opcji. W pobliżu nawet nie muszą być przeciwnicy. Liczy się samo wykonanie animacji uniku.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Bearing the Brunt
15

Bearing the Brunt

Block 150 Attacks

Pucharek bardzo podobny do braz It’s All About Timing, tylko mniej irytujący. By zablokować analogicznie jak przy wspomnianym trofeum, korzystamy z przycisku . Z tą różnicą jednak, że zamiast wcisnąć przed ciosem, po prostu przytrzymujemy przycisk. Najprawdopodobniej wpadnie nam to samoistnie podczas gry.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Unleashing Your Power
30

Unleashing Your Power

Perform 100 Ultimates

Trofeum najpewniej wpadnie nam samo podczas zdobywania pozostałych pucharków. Ultimate to specjalny, potężny atak naszej postaci. Możemy go wykonać wciskając + po naładowaniu paska widocznego w lewym dolnym rogu ekranu. Pasek mocy nabijamy naturalnie podczas walki z przeciwnikami. Możemy też go napełnić korzystając z mikstury Potion of Heroism. Przy maksymalnie ulepszonej miksturze uzupełnia ona natychmiastowo 75% paska ataku ultimate.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Gear Up
10

Gear Up

Equip first item of any rarity

Pucharek związany z ekwipunkiem. Wpadnie automatycznie po wybraniu nowo zdobytego elementu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>It's a Rare Thing
30

It's a Rare Thing

Equip first Legendary item

Pucharek związany z ekwipunkiem. Wpadnie po wybraniu pierwszego legendarnego elementu uzbrojenia. Zobacz opis trofeum: zloto Check Me Out.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Check Me Out
45

Check Me Out

Have Legendary items equipped in all equipment slots

Pucharek związany z ekwipunkiem. Wpadnie po wyposażeniu legendarnego elementu na każdym z ośmiu dostępnych slotów pojedynczej postaci. Legendarne elementy ekwipunku są przedstawiane na charakterystycznym złotym tle, jak widać na poniższym screenie. Nie znajdujemy ich wiele podczas gry i będzie się trzeba specjalnie o nie zatroszczyć. Najszybciej trafią nam się podczas gry na najwyższym szóstym poziomie trudności. Dobrze do tego podczas zwiedzania lochów nie rozbijać obozów, a zamiast tego wybierać opcję zwiększenia szansy na lepszy loot.

Postać wyposażona w legendarny ekwipunek.

Poniżej prezentuję materiał wideo, pokazujący dość łatwą szansę na zdobycie legendarnego elementu ekwipunku dla Catti-Brie przy praktycznie każdym podejściu. Można też i zastosować do innych postaci, ale Catti-Bire jest zdecydowanie najłatwiej z uwagi, że jej ładowany strzał z łuku na bezpieczny dystans dosłownie niszczy wrogów. Wybieramy mapkę Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale. Kierujemy się jak na materiale, odblokowując drogi do skrzyń z ekwipunkiem. Po drodze niszczymy wszystkie balisty i w trzech miejscach na obóz wybieramy opcję znajdowania lepszego lootu. Jest też czwarty obóz zaraz przed przejściem z lodową jaskinią, ale maksymalny mnożnik i tak jest x3, a tamtejsi wrogowie są najbardziej upierdliwi ze wszystkich napotkanych grup, więc szkoda na nich czasu. Po zniszczeniu ostatniej dajemy się zabić, co przeniesie nas na początek obszaru. Teraz możemy otwierać każdą ze skrzyni. Przy prawie każdym podejściu znajdowałem przynajmniej jeden legendarny element ekwipunku. Aby ten ekwipunek zatrzymać musimy koniecznie pokonać końcowych bossów. W przeciwnym wypadku cały loot przepadnie! Jeśli jednak w żadnej skrzyni nie trafił nam się pechowo legendarny sprzęt, to możemy wyjsć do menu głównego. Nie ma sensu wówczas walczyć z bossami.

Ikona osiągnięcia: </span><span>All Dressed Up
50

All Dressed Up

Equip 8 pieces of the same Gear Set

Pucharek związany z ekwipunkiem. Jak to w grach tego typu, ekwipunek ma tak zwane sety, czyli zestawy dobrze uzupełniających się elementów. Są one ładnie opisane. Jak widać na załączonym screenie łuk należy do setu Sea Sprite’s Watch. By zdobyć pucharek musimy w każdym z ośmiu elementów ekwipunku wybrać uzbrojenie z tego samego setu. Mogą być legendarne, rare, epic – bez różnicy. Tutaj nie ma znaczenia rzadkość przedmiotu, byle zostały opisane jako część tego samego zestawu. Wystarczy chomikować zdobywany sprzęt i nie sprzedawać niczego. W grze sporo nam tego wpada po każdym lochu, więc nie powinno być problemem skompletowanie jednego zestawu.

Nazwy możliwych zestawów uzbrojenia są dobrze widoczne.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Blood in the Snow
40

Blood in the Snow

Defeat 2000 monsters

Kumulacyjny pucharek za ubijanie wrogów. Nie powinniśmy się nim przejmować. W drodze do platyny spokojnie ubijemy więcej niż te wymagane dwa tysiące przeciwników.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Taking Names
50

Taking Names

Defeat 300 Elite monsters

Kolejny kumulacyjny pucharek związany z eliminowaniem przeciwników. Tym razem elitarnych. Charakteryzują się oni ikonką czaszki przy pasku zdrowia. Pojawiają się dość powszechnie i prawdopodobnie wymagane trzy stówki wpadną nam bardzo szybko.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Goblinbane
20

Goblinbane

Defeat every goblin archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Z goblinami nie ma problemu i wszystkie archetypy spotkamy normalnie podczas gry na dowolnym poziomie trudności. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Shield Breaker
20

Shield Breaker

Defeat every duergar archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie – najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Z mrocznymi krasnoludami także nie ma problemu i wszystkie archetypy spotkamy normalnie podczas gry na dowolnym poziomie trudności. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Wasted Lives
25

Wasted Lives

Defeat every wraith archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie – najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Upiory trafiają się w późniejszej części gry, ale podobnie jak w dwóch wcześniejszych przypadkach spotkamy wszystkie naturalnie podczas przejścia gry na dowolnym poziomie trudności. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Trollslayer
25

Trollslayer

Defeat every troll archetype in its Elite form

Zglitchowane

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie – najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Ten pucharek jest jednak problematyczny i z jakiegoś powodu może nam nie wpaść – mimo ubicia wszystkich typów trolli. Gdyby tak się zdarzyło, będziemy musieli ponownie zapolować na każdy rodzaj nową postacią. Wszystkie trolle można spotkać na dowolnym poziomie trudności. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

 

  • Zielony i Czerwony – możemy ich spotkać w etapie The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams. Podążamy zgodnie z zadaniem fabularnym, aż dotrzemy do miecza otoczonego barierą ochronną. Skręcamy wtedy do portalu po lewej stronie. Kierujemy się dalej drogą, aż natrafimy na bagnisty obszar z bajorami. Będą z nich wyłazić trolle w tym dwa wspomniane elitarne warianty.
  • Czerwony – druga szansa na czerwonego trolla nadarza się w etapie The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin. Po walce z goblinami i verbeegiem w celu zdobycia pierwszego fabularnego przedmiotu kierujemy się dalej przez portal i natrafimy na szkielety otoczone ochronną barierą. W około będą bajora z trollami. Jednym z atakujących będzie czerwony elitarny.
  • Kwasowy – możemy go spotkać w etapie Designs of Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree. W pewnym momencie etapu umieszczamy na miejscu dźwignię, by otworzyć bramę. Kawałek dalej fabularnie będziemy umieszczać znalezione elementy, by zakończyć poziom. Na lewo od tego miejsca jeden z elementów jest pilnowany przez grupę trolli. Wśród nich znajdziemy elitarnego kwasowego.
  • Lodowy – możemy go spotkać w etapie Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin. Zaraz na początku poziomu mijamy pierwszą grupę wrogów przy dużym posągu. Schodzimy dalej, gdzie na płaskim obszarze czaka nas szereg elektrycznych pułapek. Po prawej stronie tego obszaru znajdziemy drabinę, po której wchodzimy. Na wprost od wejścia drabiną niszczymy naładowanym atakiem krzaki blokujące dostępu do skrzyni. Otwieramy skrzynie i po chwili zostaniemy zaatakowani przez trolla zwanego The Collector. To właśnie nim musimy się zająć.
  • Elektryczny – jest to finalny boss w etapie Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
Przykładowy wizerunek trolla.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Saving Face
20

Saving Face

Defeat every verbeeg archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Większość olbrzymów można spotkać na dowolnym poziomie trudności, jednak może się zdarzyć, że któryś się nie pojawi. Trudno stwierdzić od czego to zależy. Gdyby na nam nie wpadł pucharek poleca się zagrać jeszcze raz na czwartym poziomie trudności – Champion. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

 

  • Pierwszego spotykamy w etapie Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale. Pojawia się mniej więcej w połowie etapu, gdzie musimy walczyć z przeciwnikami by otworzyć drzwi i przejść dalej.
  • Drugiego spotykamy w etapie The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard. Na końcu walczymy z olbrzymem zwanym Slugvogg. Jest to finalny boss tego etapu.
  • Trzeciego możemy spotkać w etapie The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree. Pod koniec rozdziału, gdzie musimy zniszczyć bramę wybuchową beczką przy ognisku natrafimy na dwóch olbrzymów. Jeden z nich jest elitarnym, którego trzeba ubić.
  • Czwartego możemy spotkać w etapie Designs of Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree. W pewnym momencie etapu by przejść dalej będziemy musieli zabrać dźwignię od pokonanych wrogów. Wśród tej grupy jest dwóch z elitarnych olbrzymów.
  • Piątego spotykamy w etapie A Feast For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree. Na końcu walczymy z olbrzymem zwanym The Chief. Jest to finalny boss tego etapu.
  • Szóstego spotykamy w etapie The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin. Po minięciu obszaru z barierą chroniącą jeden z fabularnych przedmiotów, gdzie atakuje nas grupa trolli kierujemy się do portalu po lewej stronie. Ścieżka fabularna prowadzi nas kawałek dalej w prawo, schodami wprost do walki z lodowym gigantem. Zamiast kierować się tą drogą, biegniemy jednak prosto i tam natrafimy na olbrzyma zwanego Wrigglin’ ​​Wolly, którego trzeba ubić.
Przykładowy wizerunek verbeega.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Thin the Pack
20

Thin the Pack

Defeat every gnoll archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Najprawdopodobniej spotkamy wszystkie wersje podczas gry na dowolnym poziomie trudności. Gdyby na nam nie wpadł pucharek zalecam zagrać na wyższym. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

Na gnolle natrafiamy w obszarach:

  • W etapie The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
  • W etapie Designs of Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
  • W etapie The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
Przykładowy wizerunek gnolla.
Ikona osiągnięcia: </span><span>The Hearts of Crenshinibon
20

The Hearts of Crenshinibon

Defeat every cultist archetype in its Elite form

Pucharek związany z ubiciem każdego archetypu w elitarnej formie najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Kultyści pojawiają mniej więcej w środku gry, ale podobnie jak w innych wcześniejszych przypadkach spotkamy wszystkie naturalnie podczas przejścia gry na dowolnym poziomie trudności. Zabici przeciwnicy zaliczają się niezależnie od tego, czy przejdziemy dany poziom do końca, czy wyjdziemy z niego szybciej.

Ikona osiągnięcia: </span><span>A Message to Stygia
25

A Message to Stygia

Defeat an elite Stygian Charger

Pucharek podobny do tych związanych z elitarnymi przeciwnikami, ale tu mamy tylko jednego osobnika. Identycznie jak wcześniej – najlepiej zdobywać grając solo, gdyż w kooperacji zabójstwo liczy się tylko dla gracza, który zada ostateczny cios. Przeciwnika spotkamy w etapie An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light. Nie sposób go przegapić, bo spotkamy się bezpośrednio na fabularnej ścieżce. Jest to wielki stwór na którego napatoczymy się w lodowej jaskini.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Fancy Duds
40

Fancy Duds

Equip all appearance-changing Skins for any hero

Pucharek związany z ekwipunkiem. Część zdobytego sprzętu pozwala na edycje wizualną podczas wizyty u kupca w naszym obozie. Wybieramy zakładkę Skins. Będzie to nas kosztowało niewiele złota. Musimy zmienić wygląd każdego z sześciu elementów uzbrojenia. Nie każdy jednak posiada taką możliwość, więc gdyby tak się zdarzyło chwilowo wyposażmy coś słabszego, co umożliwia zmianę. Gdy założymy każdy z edytowanych elementów otrzymamy trofeum.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Combat Coordinator
10

Combat Coordinator

Perform 50 Team Attacks

Trofeum Online

To jest dość męczący pucharek, zależny od innych graczy. Atak drużynowy można wykonać dopiero, gdy zostanie on zainicjowany przez inną postać. Dobrze do tego znaleźć sobie towarzysza do pomocy, bo w grze z randomami z reguły nieczęsto się trafia okazja do wykonania tego ataku. Sytuacja wygląda tak: jeden z graczy zależnie od postaci, jaką gra, inicjuje atak drużynowy i wtedy pozostali gracze muszą szybko wcisnąć kombinację +, gdy na ekranie pojawi się odpowiednia informacja. Należy wykonać taki atak 50 razy.

Inicjowanie ataku drużynowego:

  • Skutecznie sparowanie ciosu jak z opisu pucharka braz It’s All About Timing umożliwia pozostałym graczom wykonanie ataku.
  • Drizzt wykonujący dźgnięcia w plecy przeciwnika. Po prostu trzeba atakować od tyłu, by innym pojawiła się opcja ataku drużynowego.
  • Catti-Brie ma najwygodniejszą opcje, bo po prostu, gdy strzela zwyczajnie z łuku po wycelowaniu  automatycznie tworzy okazję na atak drużynowy. Jeśli mamy towarzysza do pomocy to najlepiej, by właśnie w ten sposób nam prowokował atak.
  • Wulfgar wykonując swój wzmocniony atak poprzez wciśnięcie  po wykonaniu dowolnego ataku. Zużywa to jednak pasek ataku Ultimate, więc jest mało przydatne do tego trofeum.
  • Bruenor może wykonywać atak ogłuszający przeciwników i prowokujący atak drużynowy po wykupieniu ruchu zwanego Blocking Crusher. Podczas blokowania wciskamy atak .
Ikona osiągnięcia: </span><span>Dreaming the Dream
10

Dreaming the Dream

Defeat Hagedorn the Beholder

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu finalnego bossa z rozdziału Crystaline Dreams.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Giants, Beholders, and Dragons - Oh my.
10

Giants, Beholders, and Dragons - Oh my.

Complete all Dungeons

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu wszystkich etapów w grze.

Ikona osiągnięcia: </span><span>I'll Do It Myself
10

I'll Do It Myself

Perform a 50-hit combo by yourself

Trofeum związane z utrzymywaniem combo. Wpadnie, gdy uda nam się wykonać 50 ciosową kombinację. Zobacz opis: srebro Combo Carousel.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Now It Makes Sense
20

Now It Makes Sense

Collect all Lore Objects

UWAGA! W wersji gry starszej niż 1.006 pucharek jest zabugowany, gdyż część znajdziek mimo podniesienia nie zapisuje się jako odnalezione. Dlatego należy mieć na uwadze, by grać na najnowszej wersji gry.

W grze mamy dokładnie 122 znajdźki – 70 Tablets, 38 Tomes, 8 Reliefs oraz 6 Paintings. Warto też mieć na uwadze, że wszystkie te znajdźki musimy zebrać pojedynczą postacią, dlatego że każda zbiera je osobno. Wszystkie zebrane rzeczy możemy przeglądać w menu w zakładce Journal. Mamy tam możliwość przełączania między każdym typem znajdźki oraz katalogowania poprzez wciśniecie  ze względu na historię jakiej dotyczą. Poniżej materiał wideo z lokalizacją wszystkich oraz lista wraz z dopiskiem, w której misji można ich szukać. Nie trzeba kończyć danego etapu, by nam zapisało zebraną znajdźkę. Po zebraniu brakującej, możemy spokojnie wyjść do obozu. Na koniec wspomnę jeszcze, że można zauważyć, iż czasem znajdźki typu Tablet oraz Tome wizualnie nie pokrywają się z tym, co podnosimy. Dlatego w materiale poniżej czasami podchodzę do kamiennej płyty, a w opisie jest Tome i na odwrót.

Tablets

  • History of the Smallfold of Icewind Dale
    1. Raiders and Caravans – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    2. Good Mead – etap Goffin’s Door z rozdziału The Goblin’s Shard.
    3. Knucklehead Trout – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
    4. The Rise of Kessel – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    5. Termaline Mine – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    6. The Long Winter – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    7. Rendaril’s Emporium – etap A Feats For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    8. Resettlement of Caer Konig by Reghed Tribes – etap Return of the Tyrant z rozdziału The Order of the One Light.
    9. Destruction of Targos – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • The Rise of Clan Battlehammer
    1. The Dwarven Forge – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    2. The Goblin Raid of Termaline – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
    3. The Mining of Kelvin’s Cairn – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    4. Coronation of the King – etap A Feats For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    5. The Arrival of the Dwarves – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    6. Conflict with the Frost Giants – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    7. Construction of Bangor’s Span – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    8. Expulsion of the Verbeeg – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    9. Settlement of Cindryc’s Rift – etap Goffin’s Door z rozdziału The Goblin’s Shard.
    10. The Long Winter – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
  • The Tale of the Crystal Shard
    1. Destruction of the Towers – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    2. The Shard’s Voice – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
    3. Kelvin’s Defeat and the Loss of the Shard – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
    4. Crystal Remnant – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
    5. Discovery by Kessel – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    6. Goal of the Shard – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
    7. Theories of Orc Raids Drivin by the Shard – etap Return of the Tyrant z rozdziału The Order of the One Light.
    8. Mysterious Origin – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • The Rise and Fall of Kelvin the Great
    1. Temple of the Everspring Tree – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    2. Kelvin’s Marriage and Seat of Power – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
    3. The Hall of Judgement – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
    4. The Statue of Annam – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
    5. Kelvin’s Alliance – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
    6. The Tomb of Kelvin – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
    7. Kelvin and the Crystal Shard – etap A Crystal Crown z rozdziału Crystalline Dreams.
  • The Fate of Netherese
    1. The Netherese Testaments – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
    2. Betrayal in Netherhall – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
    3. Dead Netherese – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    4. The Sea of Moving Ice – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    5. Settlement of Netherhall – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    6. Mysteries of the Netherese – etap Return of the Tyrant z rozdziału The Order of the One Light.
    7. The Sudden Disappearance – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    8. A Sudden Turnaround – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    9. Scattered Ruins – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • Ostoria, Kingdom of the Jotun
    1. The Deeds and Death of Hjurnur Dragonslayer – etap A Feats For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    2. The Wonders of Ostoria – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
    3. A Rain of Stars – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    4. Vonindod – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    5. Othea’s Offspring – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    6. The Mask of Kelvin – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
    7. The Thousand Years War – etap Goffin’s Door z rozdziału The Goblin’s Shard.
    8. The Fall of Ostoria and the Dark Age of the Jotun – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
    9. Annam the All Father – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • The Geography of Icewind Dale
    1. The Reghed Glacier – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    2. Kelvin’s Cairn – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
    3. The Wounded Mountain – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
    4. The Sea of Moving Ice – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    5. The Rivers – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
    6. The Spine of the World – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    7. The Hazards of Icewind Dale – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    8. The Lakes – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • The Life of Verbeeg
    1. Allegiance with Utaar – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    2. Their Hill Giant Differentiators – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
    3. Degenerations and Obsessions – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    4. Tactics of the Verbeeg – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    5. Dominated by Kessel – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    6. Their Association with Goblins – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
    7. A Life in the Cold – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
    8. A Simple Life, A Cunning Mind – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
    9. Allies of Kelvin – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
    10. Birth of the Verbeeg – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.

 

Tomes

  • Journal of Goffin Ironmane
    1. Defeat of the Goblins and the Adoption of Catti-Brie – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    2. Lament for Mithral Hall – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    3. Battle with a Frost Giant King – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    4. Battle with a Orc King and Bruenor’s Coronation – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
    5. Trials of Goblins, Orcs, Giants, Yeti, and Crag Cats – etap Goffin’s Door z rozdziału The Goblin’s Shard.
    6. Abondoning Kelvin’s Cairn – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    7. Discovery of Chardalyn – etap A Feats For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    8. Scouting the Vally – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
  • Notes From Regis
    1. Nothing to Do – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
    2. Where are You? – etap The Goblin Valley z rozdziału The Goblin’s Shard.
    3. A Celebration in my Honor – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    4. A Missed Visit – na straganie obok kupca w obozie.
    5. Targos Reconstruction – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    6. Feasted by the Reghed – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    7. Dwarven Housing – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
  • Duergar Campaign for the Shard and Icewind Dale
    1. The Call – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
    2. The Dwarven Forge – etap Designs of the Duergar z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    3. Dominated by Hagedorn – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
    4. Thoughts on Cultists – etap A Feats For All Cretins z rozdziału Verbeeg Jamboree.
    5. We are Forsaken – etap Halls of the Duergar z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    6. The Journey – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
    7. Flight of the Battlehammers – etap A Crystal Crown z rozdziału Crystalline Dreams.
  • The Last Regrets of Tarajhaba
    1. The Founding of New Netheril – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
    2. A Desperate Bargain – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
    3. The Return of Magic – etap Return of the Tyrant z rozdziału The Order of the One Light.
    4. The Search for Ythryn – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
    5. Questions of our Installations and our Patron – etap A Tomb of Ice z rozdziału The Fury of Icewind.
    6. The Flourishing of New Netheril – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
    7. The Ruin of Netherese – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
  • The Crenshinibononmicon
    1. The Power of Light – etap A Crystal Crown z rozdziału Crystalline Dreams.
    2. The One Vessel – etap Ghosts of the Past z rozdziału The Mask of Kelvin.
    3. The Seven Masters – etap Goblins at the Gates z rozdziału Companions of Icewind Dale.
    4. Confluence of Seven Words – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
    5. Purity of Ambition – etap Return of the Tyrant z rozdziału The Order of the One Light.
    6. Kelvin the Great – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
  • The Personal Accounting of Raddix Rotax
    1. Tribe of the Goat – etap Crystal Harvest z rozdziału Crystalline Dreams.
    2. Cultist Machinations – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
    3. The Value of a Goblin Soul – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.

 

Reliefs

  1. Kelvin Defends his cities – etap The Floating City z rozdziału Crystalline Dreams.
  2. Kelvin faces Araxabrax – etap The Face of Kelvin z rozdziału The Mask of Kelvin.
  3. Kelvin Traps a Bronze – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
  4. The Burning of Valtaeros – etap Bangor’s Span z rozdziału Companions of Icewind Dale.
  5. Kelvin Surrounded – etap The Broken City z rozdziału The Mask of Kelvin.
  6. Kelvin Rides the Dragons – etap The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard.
  7. Kelvin Triumphs over Dragons – etap Order of the One Light z rozdziału The Order of the One Light.
  8. Kelvin Defeats Araxabrax – etap A Tomb of Ice z rozdziału The Fury of Icewind.

 

Paintings

  1. Wulfgar, Dragonslayer – etap The Verbeeg Jamboree z rozdziału Verbeeg Jamboree.
  2. Courage of the Tiger – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
  3. Will of the Foehammer – etap An Infernal Dispute z rozdziału The Order of the One Light.
  4. Endurance of the Elk – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
  5. Joerann, King of the Tiger – etap The Hunting Grounds z rozdziału The Fury of Icewind.
  6. Nagaan, Queen of the Bear – etap The Hall of Judgement z rozdziału The Fury of Icewind.
Ikona osiągnięcia: </span><span>Commerce Calls
40

Commerce Calls

Collect 100000 gold

Trofeum związane ze zbieraniem złota. Nie musimy się nim przejmować wpadnie nam automatycznie podczas zbierania pozostałych pucharków. Nie musimy też specjalnie skąpić na zakupy, gdyż nie jest wymagane posiadanie tej sumy jednorazowo.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Pedestrians of the Hall
10

Pedestrians of the Hall

Complete 5 missions with other players

Trofeum Online

No i tu kwestia grania w towarzystwie. Musimy ukończyć dowolnych pięć etapów w kooperacji. Nie musi być pełna grupa czterech graczy. Można to ogarnąć i w dwójkę. Byle ktoś jeszcze nam towarzyszył.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Group Healer
10

Group Healer

Perform 25 revives actions on allies

Trofeum Online

Ten pucharek można spokojnie wbić grając i z randomami. Im wyższy poziom trudności, tym oczywiście łatwiej o padnięcie jednego z naszych towarzyszy. By podnieść poległego, musimy do niego podbiec i przytrzymać  . Dobrym wyborem jest też Catti-Brie, gdyż możemy wykupić u niej ruch Resurrection i potem przypisać go w ekwipunku w Abilities. Jego użycie automatycznie podnosi wszystkich poległych towarzyszy.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Striketeam of the Hall
30

Striketeam of the Hall

Complete a co-op mission with 4 players at difficulty 3 or higher without anyone dying

Trofeum Online

Pucharek wymagający trochę szczęścia lub znajomych posiadających grę. Musimy mieć pełną ekipę czterech bohaterów. Wybieramy dowolną misję na poziomie trudności przynajmniej trzecim i nikt przez cały etap nie może paść. Jest to problematyczne z randomami, bo tam często zdarzają się losowe zgony. Szczególnie, jeśli ktoś gra początkującą postacią. Warto do tego zostać hostem, by sobie dobrać mniej skomplikowaną misję. Najlepiej którąś z rozdziału z goblinami. Polecam grać Cattie-bire i z łuku wszystkich osłaniać oraz używać mocy Healing Spirit, która leczy wszystkich w pobliżu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Companions of the Hall
40

Companions of the Hall

Complete a Mission at difficulty 4 or higher without anyone dying

Ten pucharek możemy zrobić zarówno w kooperacji, jak i samotnie. Jeśli nie mamy znajomego do wspólnej gry, polecam jednak samotne podejście. Prostą opcją jest wybranie znanego już etapu The Goblin Tower z rozdziału The Goblin’s Shard. Osobiście dokonałem tego wielokrotnie każdą z postaci przy okazji grindowania 20 poziomu. Jak zaznajomimy się z tym etapem nie ma problemu. Nawet na najwyższym szóstym poziomie samotnie można względnie bez większych problemów przechodzić tę mapkę.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Giants of the Past
5

Giants of the Past

Defeat the Spirit of Kelvin

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu finalnego bossa z rozdziału The Mask of Kelvin.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Great White
20

Great White

Defeat Icewind, Queen of Storms

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu finalnego bossa z rozdziału The Fury of Icewind.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Hidden Gems
15

Hidden Gems

Loot 200 chests

Trofeum związane z otwieraniem skrzyń. W grze przyjdzie nam przeszukiwać naprawdę sporo kuferków. Zarówno takich ze złotem, jak i takich z wyposażeniem. Wymagane 200 wpadnie nam spokojnie podczas wbijania pozostałych pucharków.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Erudite
15

Erudite

Upgrade all Usable Recipes

Trofeum związane z miksturami. Podczas wizyty w obozie możemy zajść do kupca. Wybieramy zakładkę Upgrade Useable. Mamy tam łącznie 8 mikstur do odblokowania i ulepszenia. Będzie to nas kosztować trochę złota. Polecam w pierwszej kolejności wybrać Health Potion, Stamina Potion oraz Potion of Heroism. Są zdecydowanie najbardziej przydatne.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Champion of the Dale
15

Champion of the Dale

Defeat seven threats to Icewind Dale

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu finalnego z wszystkich bossów w grze.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Sending a Message
10

Sending a Message

Defeat 75 enemies in a single Mission

Tym pucharkiem nie musimy się przejmować, jeśli nie lecimy do przodu unikając wrogów. Ubicie 75 przeciwników podczas jednego poziomu może nam się przytrafić niejednokrotnie. Podobnie jednak, jak w przypadku innych trofeów, tak i tu radzę wbijanie tego samotnie, bo im więcej graczy tym mniejsza szansa na ubicie przez nas wymaganej liczby.