Lost at Sea to stworzona przez Studio Fizbin eksploracyjna gra przygodowa z gatunku określonego potocznie mianem symulatorów spaceru. Jak można wywnioskować z tytułu główna bohaterka gry gubi się na morzu, a następnie dopływa na tajemniczą wyspę. Wszystko to jest jednak bardziej podróżą po własnym umyśle w celu odnalezienia odpowiedzi na ważne życiowe pytania
Krok po kroku:
Gra nie wymaga specjalnego tłumaczenia, gdyż wszystkie pucharki zdobędziemy naturalnie podczas przechodzenia wątku fabularnego. W grze wyposażeni jesteśmy w kompas, który bez problemów doprowadzi nas do każdego przedmiotu i miejsca, w jakie trzeba odłożyć. Obszar gry nie jest duży i szybko można się z całością uporać.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
All Achievements completed
Live life to the fullest. All Trophies earned.
Platynowy pucharek wpadnie nam na samym końcu.

On solid ground
The journey begins.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po dotarciu na wyspę.

Childhood
We will always be there for you.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu wszystkich przedmiotów dotyczących pierwszego okresu życia bohaterki.

Youth
On your own two feet.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu wszystkich przedmiotów dotyczących drugiego okresu życia bohaterki.

Adulthood
Remembering a simpler time.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu wszystkich przedmiotów dotyczących trzeciego okresu życia bohaterki.

Old age
All things must come to an end.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu wszystkich przedmiotów dotyczących pierwszego okresu życia bohaterki.

Musical chairs
Played well with others.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu prezentu.

Loving hands
Feeling protected.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu plastra.

Family connection
A bridge between generations.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu pierwszego balonika.

Carefree
There is no danger.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu płaszcza.

Character trait
Made the jump.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu spodenek.

Butterflies
Close to the stars.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu gwiazdek.

Celebrate life
Still gone too soon.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu drugiego balonika.

Burning emptiness
Burned it all down.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu roślinki.

Letting go
The kids are alright.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu plecaka.

Together
One step at a time.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu przykrywki.

Taking care
Generations of love.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu walizek.

Deadlines
Too much for one person.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu zegarka.

Left behind
With age comes loss.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu talerza.

Helping hands
Losing half of yourself.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu świecy.

A new view
Adjusting to life.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu klepsydry.

Lost, found
Finding your way.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zebraniu i odniesieniu szczoteczki.

End of session
One door closes, another one opens.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zakończeniu wątku fabularnego.