Płeć piękna coraz częściej bierze czynny udział w wirtualnym świecie gier – już co czwarta osoba zainteresowana e-sportem w Polsce to kobieta. Jednak mimo rozwiniętych technologicznie czasów, dziewczyny borykają się z dyskryminacją i hejtem ze względu na płeć. Rodzima marka kosmetyczna – Selfie Project – postanowiła stworzyć akcję, w której walczy ze stereotypowym myśleniem, a jednocześnie ma dodać odwagi każdej gamer girl.
„Nie wiedziałem, że w kuchni montują komputery! Przecież wy nawet nie umiecie podjąć decyzji! Po co grasz? I tak przegrasz!” – tymi słowami rozpoczyna się krótki spot Selfie Project, który został opublikowany na fanpage’u marki. Ma on pełnić rolę manifestu, ale również zachęcić kobiety do dzielenia się swoimi selfie podczas grania. Jaki jest tego cel? Pokazanie, że dziewczyny mogą grać, a gry nie są stricte skierowane tylko do mężczyzn. Inicjatywa ta cieszy się dużą popularnością, kilkaset osób postanowiło wesprzeć projekt, a wśród nich są takie popularne youtube’owe osobistości jak Stuu czy Danny Ferreri. Cieszy fakt, że idole młodszej widowni starają się przekazać swoim widzom tak ważne wartości – a wśród nich przede wszystkim wzajemny szacunek.
Jest to pierwsza kampania Selfie Project, która zwraca uwagę na problem dyskryminacji kobiet w świecie gamingu. Z uwagi na skalę oraz niewielką świadomość tego problemu, marka planuje podjęcie kolejnych działań.
Selfie Project to polska marka kosmetyczna, która powstała z myślą o potrzebach młodej i wymagającej cery. W swych produktach łączy bogactwo roślinnych składników z najnowocześniejszymi osiągnięciami technologii i kosmetologii. Misją Selfie Project jest dodawanie pewności siebie nastolatkom i młodym kobietom. Dlatego marka tworzy kosmetyki, które charakteryzują się dużą skutecznością i bezpieczeństwem, a jednocześnie – inicjuje działania, które umacniają poczucie własnej wartości.
źródło: materiały prasowe MSLGROUP.