Ilustracja do: Nightmares from the Deep 3: Davy Jones – Poradnik do trofeów

Nightmares from the Deep 3: Davy Jones – Poradnik do trofeów

  Nightmares from the Deep 3: Davy Jones jest trzecią odsłoną serii, osadzonej w pirackich klimatach, dostarczoną nam przez Artifex Mundi – nasze rodzime studio, które osiągnęło mistrzowski poziom w tworzeniu gier przygodowych typu HOPA (Hidden Object Puzzle Adventure). Tytuł pierwotnie trafił do właścicieli PC 27 marca 2014 r.

Ilustracja do: God of War – Poradnik do trofeów

God of War – Poradnik do trofeów

Wielki powrót God of War na salony! Ta niesamowita przygoda zasługuje na wbicie 100%, więc jeżeli jeszcze tego nie zrobiliście to nie ma co się zastanawiać.

Ilustracja do: God of War – Opinia

God of War

Każdy z nas ma swoją ukochaną grę, którą stawia na piedestale i zawsze będzie dla niego tą najlepszą. Nie ważne czy to stara 8-bitowa produkcja czy wielomilionowe dzieło spod szyldu największych korporacji.

Ilustracja do: Dear Esther: Landmark Edition – Opinia

Dear Esther: Landmark Edition – Opinia

Czy lubisz symulatory chodzenia? Graliście kiedyś w symulator chodzenia? Bo ja nigdy. Nagle pojawia się taka gra, w którą mam przyjemność zagrać i okazuje się, że… to naprawdę może wciągnąć i to jak diabli. Uwielbiam gry, w których trzeba pomyśleć, eksplorować mapę, aby dowiedzieć się czegoś o historii, którą twórcy  próbują przedstawić.

Ilustracja do: de Blob 2 – Opinia

de Blob 2 – Opinia

O zagraniu w de Blob 2 myślałam jeszcze podczas ery PlayStation 3, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze z tym tytułem. Zawsze było coś ważniejszego do kupienia i tak z roku na rok zapomniałam o tym, że ta produkcja w ogóle istnieje.

Ilustracja do: Mafia 3 – Opinia

Mafia 3 – Opinia

Mafia 2 była sporym hitem, podobnie jak jedynka. Dosyć zróżnicowane misje, oplecione ciekawą historią, chwyciły graczy za serca i przez długi czas nie puszczały. W tym lapidarnym tekście postaram się opisać co tak naprawdę poszło nie tak, że Mafia 3 nie dorównuje poprzednikom. Głównym zarzutem gry jest jej monotonność i niestety się z tym zgodzę.

Ilustracja do: Darkest Dungeon – Opinia

Darkest Dungeon – Opinia

Albert Einstein powiedział, że „szaleństwem jest postępować ciągle tak samo i spodziewać innych rezultatów”. Jeśli tak jest to muszę nazwać się szaleńcem, gdyż gry typu ‚rogue’, gdzie w kółko przechodzimy proceduralnie generowane poziomy, zdecydowanie trafiają w moje gusta. Darkest Dungeon jest ostatnim hitem na polu rogue-indyków.

Ilustracja do: Crossing Souls – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Crossing Souls – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Crossing Souls to tytuł, w którym platyna należy do tych przyjemnych. W około 10 godzin nie tylko zdobędziecie platynowy dzbanek, ale przede wszystkim spędzicie miło czas przed telewizorem. Miłośnicy indyków mogą spać spokojnie – to coś dla Was.