Ilustracja do: Aliens Dark Descent – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Aliens Dark Descent – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Jedno z najbardziej pozytywnych zaskoczeń tego roku. Mało komu znane studio Tindalos dowozi świetną grę w uniwersum Obcego. Trofea w Aliens Dark Descent są wymagające, szczególnie te za poziom trudności, ale granie i dbanie o swój zespół sprawia mega frajdę.

Ilustracja do: Zabłyśnij stylowo: Przesilenie – wydarzenie w grze – wraca do Destiny 2

Zabłyśnij stylowo: Przesilenie – wydarzenie w grze – wraca do Destiny 2

ZABŁYŚNIJ STYLOWO: PRZESILENIE – WYDARZENIE W GRZE – WRACA DO DESTINY 2 Podczas tego bezpłatnego wydarzenia, którego motywem przewodnim jest lato, gracze mogą zdobyć bronie, pancerze i przedmioty kosmetyczne w ramach nagród. Dzisiaj Eva Levante powraca do Wieży jako gospodyni dorocznego Przesilenia – wydarzenia, podczas którego celebrujemy więzi, dzięki którym stworzymy lepsze jutro.

Ilustracja do: MotoGP 23 – Recenzja

MotoGP 23

MotoGP 23 – kolejna odsłona wyścigów motocyklowych opartych na najpopularniejszych seriach tej dyscypliny. Opracowaniem tytułu zajęło się jak zwykle wyspecjalizowane w tym gatunku studio Milestone mające w swoim dorobku oprócz tytułowej serii również takie produkcje jak zeszłoroczne SBK 22, seria RIDE czy MXGP.

Ilustracja do: Aliens Dark Descent – Recenzja

Aliens Dark Descent

Studio Tindalos raczej nie jest szerzej znane graczom, szczególnie tym konsolowym. Tak naprawdę, jest to ich pierwsza gra, która wypływa na tak szerokie wody. Dlatego też na wieść, że podjęli się pracy nad grą w jednym z moich ulubionych uniwersów byłem mocno sceptyczny.

Ilustracja do: Layers of Fear (2023) – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Layers of Fear (2023) – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Layers of Fear ma bardzo łatwą platynkę, a przy tym nie wymaga też wiele czasu. Nie brakuje trofeów do pominięcia, jednak w razie czego można łatwo do nich powrócić. Cały zestaw pucharków to miks nowych trofeów z tymi znanymi już z części pierwszej, drugiej oraz dodatku Inheritance.

Ilustracja do: Diablo IV – Recenzja

Diablo IV

To już ponad dziesięć lat, od kiedy ostatni raz odwiedzaliśmy Sanktuarium – krainę śmiertelników, w której toczy się odwieczna walka dobra ze złem, pomiędzy niebiosami i piekłem.

Ilustracja do: Layers of Fear – Recenzja

Layers of Fear

Layers of Fear to ciekawy projekt przygotowany przez rodzime studio Bloober Team. Choć z początku wiele osób myślało, że czeka nas trzecia odsłona serii, mamy do czynienia z odświeżeniem, jak już wiadomo z materiałów promocyjnych.

Ilustracja do: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik do osiągnięć

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów – Poradnik do osiągnięć

  Wiedźmin 2: Zabójcy Królów nie ma wybitnie trudnego calaka, acz samograjem też zdecydowanie nie jest. Czeka nas tu dość sporo pomijalnych osiągnięć. Ale warto się na nie skusić, bo gra mimo lat na karku jest naprawdę świetna. A na jej plus przemawia działanie w ramach wstecznej kompatybilności na Xboxie Series X.

Ilustracja do: Street Fighter 6 – Recenzja

Street Fighter 6

Capcom ostatnio ma dobrą passę. Ich wszystkie duże tytuły na przestrzeni kilku ostatnich lat okazały się większymi lub mniejszymi sukcesami – czy to doskonałe remake’i kolejnych odsłon Resident Evil, czy mająca gigantyczną społeczność oddanych fanów seria Monster Hunter.

Ilustracja do: Digital Dragons – Relacja z wydarzenia

Digital Dragons – Relacja z wydarzenia

Digital Dragons to niewątpliwie jedno z najważniejszych wydarzeń dla europejskiej branży gier. Tegoroczna edycja odbyła się w dniach 15-16 maja w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie, a ja miałem przyjemność po raz pierwszy w niej uczestniczyć. Zapraszam do zapoznania się z poniższą relacją z Digital Dragons 2023.

Ilustracja do: Star Wars Jedi: Survivor – Recenzja

Star Wars Jedi: Survivor – Recenzja

Po czterech latach od premiery Star Wars Jedi: Fallen Order doczekaliśmy się kontynuacji przygód Cala Kestisa i BD-1. Pierwowzór był całkiem solidną produkcją łączącą eksplorację rodem z gier o słynnej pani archeolog, z walką czerpiącą z dorobku firmy From Software.