Ilustracja do: My Memory of Us – Opinia

My Memory of Us – Opinia

Jako hardcorowy gracz nie jestem jakimś wielkim fanem gier niezależnych. Przeważnie ogrywam większe produkcje, przy których spędzam zawsze sporo czasu. Ale nadchodzi taki moment w życiu każdego gamera, gdy człowiek jest zmęczony od tytułów AAA i z chęcią zagrałby coś innego. Coś co ma oryginalną tematykę oraz po prostu ciekawie się prezentuje.

Ilustracja do: Homefront: The Revolution – Opinia

Homefront: The Revolution – Opinia

Homefront: The Revolution to kontynuacja uwielbianej (bądź nienawidzonej) produkcji z 2011 roku. Mam z tą grą naprawdę duży problem. Z jednej strony została wypuszczona w fatalnym stanie pod względem płynności, a z drugiej strony… To wcale nie jest zły tytuł. Naprawdę.

Ilustracja do: Helldivers – Poradnik do trofeów

Helldivers – Poradnik do trofeów

Helldivers można uznać jako hardkorową wersję Dead Nation czy innego tego typu gry. Coop dla 4 osób z cały czas włączonym friendly fire i brak jakichkolwiek checkpointów podczas misji powodują, że przy trudniejszych starciach nasza ekipa naprawdę musi ogarniać co się dzieje na ekranie i jak radzić sobie z dużą ilością przeciwników.

Ilustracja do: Gravity Rush 2 – Poradnik do trofeów

Gravity Rush 2 – Poradnik do trofeów

  Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 3/10 Liczba trofeów: x1/ x4 / x13 / x19 Liczba trofeów offline: 37 Liczba trofeów online: 0 Minimalna liczba przejść: 1 Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK Zglitchowane trofea: BRAK Czas do zdobycia platyny: 30-50 godzin   Opinia znajduje się TUTAJ!

Ilustracja do: Gravity Rush 2 – Opinia

Gravity Rush 2 – Opinia

Jako orędownik najlepszej konsoli na rynku, PS Vita, posmutniałem, gdy dowiedziałem się, że seria Gravity Rush wyprowadza się na stałe z wyspy Vita i przenosi się do metropolii PS4.

Ilustracja do: Krew, pot i piksele – Opinia

Krew, pot i piksele – Opinia

„Krew, pot i piksele” to książka napisana przez Jasona Schreiera. Tworzenie rozrywki dla konsolowych i pecetowych graczy nie jest proste. To na pewno nie jest praca marzeń i nie ma co mówić o bezstresowo spędzonych dniach. Średnio przepadam za książkami tego typu, które w kilkunastu stronach starają się opisać wielkie życiowe problemy.

Ilustracja do: Need for Speed: Payback – Opinia

Need for Speed: Payback – Opinia

Tak, jest to oryginalne tłumaczenie jednej z ekip w grze (oryg. „Shift Lock”). Nie wiem kto to zatwierdził, a przede wszystkim co autor miał na myśli, ale tego typu kwiatki to tutaj norma. Takim o to „przyjemnym” akcentem płynnie przechodzimy do opinii odnośnie najnowszej produkcji studia Ghost i EA.  Studio Ghost przejęło obowiązki po Criterionie.

Ilustracja do: Need for Speed: Payback – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Need for Speed: Payback – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Prosta platyna, sporo farmienia, to tak w skrócie…   Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 3/10 Liczba trofeów: x1/ x2 / x7 / x44 Liczba trofeów offline: 51 Liczba trofeów online: 2 Minimalna liczba przejść: 1 + sporo farmienia Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK (ale zwróćcie uwagę na  Superauta na śniadanie) Zglitchowane trofea: BRAK Czas do zdobycia platyny: 40 godzin   Opinia znajduje [&hellip...

Ilustracja do: Just Cause 3 – Sky Fortress DLC – Poradnik do trofeów

Just Cause 3 – Sky Fortress DLC – Poradnik do trofeów

Podniebna forteca to pierwszy fabularny dodatek do Just Cause 3. Tak jak można się spodziewać głównym jego daniem są starcia w powietrzu. Pojawiają się nowi przeciwnicy w postaci dronów, nowy obszar tytułowej fortecy oraz bardzo fajne ulepszenie wingsuita Rico pozwalające teraz latać ile dusza zapragnie. A do tego jeszcze strzelać.