Ilustracja do: Clair Obscur: Expedition 33 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Clair Obscur: Expedition 33 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Clair Obscur: Expedition 33 nie stanowi wielkiego wyzwania pod kątem poziomu trudności zdobycia platyny. Gra jest wyjątkowo przyjazna i pozwoli nam dostosować sobie ustawienia wedle uznania. Jest jednak kilka trofeów, które można pominąć, więc to na nie głównie należy uważać. Ogólnie platynowanie powinno być samą przyjemnością.

Ilustracja do: Elden Ring: Nightreign – Średnia gra, od której nie mogę się oderwać…

Elden Ring: Nightreign

„Ohh, Elden Ring…” – tymi słowami rozpoczął się zwiastun nowej produkcji FromSoftware, studia które zapisało się na kartach historii jako twórca pierwszych gier z gatunku souls-like. Gracze zarówno doświadczeni w tym stylu rozgrywki, jak i zupełni nowicjusze z niecierpliwością wyczekiwali premiery. Kiedy gra w końcu się ukazała, szturmem zdobyła serca graczy na całym świecie.

Ilustracja do: Clair Obscur: Expedition 33 – Recenzja – Malowana doskonałość

Clair Obscur: Expedition 33

Clair Obscur: Expedition 33 to gra z gatunku jRPG będąca pierwszym dziełem nowego studia Sandfall Interactive. Tytuł ten zaintrygował mnie od pierwszych zapowiedzi, aczkolwiek byłem mocno sceptyczny ze względu na moją wrodzoną niechęć do tego gatunku.

Ilustracja do: Death Stranding 2: On The Beach – Poradnik do trofeów

Death Stranding 2: On The Beach – Poradnik do trofeów

Death Stranding 2: On The Beach ma prostą platynkę, która będzie jednak wymagała poświęcenia trochę czasu. W głównej mierze przyjdzie nam zaliczać relacje z każdym schronem na 5 gwiazdek. Nie ma nic do przegapienia, ale na kilka pucharków warto mieć już oko od początku rozgrywki.

Ilustracja do: Death Stranding 2: On The Beach – Recenzja – Kurierka niemal doskonała

Death Stranding 2: On The Beach

Death Stranding 2: On The Beach to bezpośrednia kontynuacja wydanej w 2019 roku nietypowej gry, za którą odpowiedzialny jest Hideo Kojima. Jest to drugi projekt studia Kojima Productions i trzeba przyznać, że naprawdę widać tu staranność. Na wstępie muszę zaznaczyć, iż nie jestem wielkim fanem Kojimy.

Ilustracja do: Lies of P: Overture – Recenzja – DLC na miarę From Software?

Lies of P: Overture

W świecie soulslike’ów to From Software rozdaje karty. Oni ten gatunek stworzyli i spopularyzowali na tyle, że teraz każdy próbuje imitować, ale nikt nie jest w stanie ich sukcesu powtórzyć.

Ilustracja do: MindsEye – Poradnik do trofeów i osiągnięć.

MindsEye – Poradnik do trofeów i osiągnięć.

Witam w poradniku do MindsEye. Mam nadzieję że wam pomoże zdobyć platynowe trofeum. Gra nie ma żadnych pomijalnych pucharków, wszystko można na spokojnie ogarnąć podczas zwykłej gry lub przez wybór misji fabularnej. Gramy na najłatwiejszym poziomie trudności, wybieramy go jak tylko możemy się ruszać w grze.

Ilustracja do: Days Gone Remastered – Recenzja – Jest ładnie, ale nic po za tym…

Days Gone Remastered

Okno Overtona zostało po raz kolejny przesunięte przez PlayStation. O ile wcześniejsze odświeżenia jak Horizon, Until Dawn czy Uncharted były jeszcze do przełknięcia, ponieważ oferowały zauważalne zmiany i unowocześnienia czy minimalny powiew jakości, to w przypadku Days Gone sytuacja wygląda zupełnie inaczej.

Ilustracja do: Sonic x Shadow: Generations – Recenzja – Superszybki powrót

Sonic x Shadow: Generations

Tak to już jest, że wraz z premierą nowej konsoli, ekspresowo trafiają na nią zremasterowane wersje dobrze znanych i lubianych gier. Przy okazji debiutu Nintendo Switch 2, Sega postanowiła jeszcze raz przyciągnąć do siebie fanów sympatycznego jeża Sonica.

Ilustracja do: Deliver At All Costs – Poradnik do trofeów i osiągnięć.

Deliver At All Costs – Poradnik do trofeów i osiągnięć.

Witam w poradniku do Deliver At All Costs. Mam nadzieję że wam pomoże zdobyć platynowe trofeum. Gra nie ma żadnych pomijalnych pucharków, wszystko można na spokojnie ogarnąć podczas zwykłej gry. Jedyny pucharek który dał mi trochę w kość to „Barrel Bolter„.

Ilustracja do: Deliver At All Costs – Recenzja – Paczka pod pustym domem

Deliver At All Costs

Deliver At All Costs od początku budziło miłe skojarzenia. Podobnie do niedawnego The Precinct oferowało beztroską jazdę z izometrycznej kamery, która przywoływała na myśl początki serii GTA. Nie kazała jednak uganiać się za przestępcami, a oferowała totalną demolkę. System zniszczeń otoczenia, który oczami wyobraźni rokował na coś interesującego/zabawnego. Przynajmniej tak było po pierwszych zwiastunach.