A Juggler’s Tale to przyjemny indyk na godzinę, który niestety nie posiada platynowego dzbanka, ale na pewno warto zagłębić się w tę historię i zdobyć calaka.
Krok po kroku:
Poniższa lista trofeów jest ułożona dokładnie w takiej kolejności, w jakiej powinny wpadać Wam wszystkie trofea. Nie ma tu nic trudnego, wszystkie trofea oprócz fabularnych można w jakiś sposób pominąć, ale wybór rozdziałów jest tak szczegółowy, że w ciągu dosłownie minuty jesteście w stanie dotrzeć do wymaganego do trofeum miejsca. Jedynie osiągnięcie On Dry Feet wymaga od nas mniej więcej 10-minutowej uwagi. Sam tytuł trwa około godzinę, więc jeżeli macie ochotę na przygodę, A Juggler’s Tale jest ją Wam w stanie dostarczyć. Poniżej filmik, na którym pokazane jest jak wbić wszystkie trofea:
PORADNIK:
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Bullseye
Practice your throwing skills - left and right!
An apple a day...
Make sure the bear is well fed.
On to adventure
Finish Act I.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Lunchtime
Enjoy your newfound freedom.
Animal lover
Free the wolf.
Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”
W pewnym momencie dostrzeżesz wilka, który jest przywiązany. Twoim zadaniem jest opuszczenie mostu i pociągnięcie za hak powozu, następnie przyczepienie tegoż haka do pałąka, do którego przywiązany jest wilk i następnie zepchnięcie powozu w przepaść.
Scaredy-cat
Leave the wolf to his fate.
Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”
Trofeum wyklucza się z Animal lover, dlatego będzie konieczne powtórzenie w tym wypadku rozdziału. W tym przypadku po prostu nie przyczepiaj haka do pałąka, tylko od razu zepchnij powóz w przepaść.
On Dry Feet
Play through Act II without falling into the water.
Akt II
Musisz przejść cały rozdział bez zamoczenia nogi w wodzie / bez wpadnięcia do wody. Niestety każdorazowe dotknięcie od razu dyskwalifikuje cały progres, więc wymagane będzie powtórzenie praktycznie całego drugiego aktu.
Upside Down
Finish Act II.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Childish
Play fetch with the dog until he is happy.
Troublemaker
Really get on a villager's nerves.
Akt III
Po trafieniu do miasteczka, użyj kilkukrotnie dzwona, aby rozwścieczyć mieszkańców.
Close Call
Attract the attention of the bandits three times without getting caught.
Akt III
Po dotarciu na karnawał, Waszym zadaniem będzie skryte przebrnięcie przez teren bez wykrycia. Cały myk polega na tym, żeby dosłownie wychylić tylko nogę, aby „lekko zaalarmować” przeciwników, a następnie się szybko ukryć. Powinno wpaść bez starania, ja nawet na to nie zwróciłam uwagi. 🙂
Changing your fate
Finish Act III.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Riot
Riot on the stage of the fourth act.
Akt IV
Po zyskaniu kontroli nad postacią musisz udać się trochę do przodu, znaleźć kamień, a następnie wrócić na sam początek lokacji (scenę) i rzucić nim w konkretny rekwizyt.
Worth a try
Annoy Tonda and the bandits.
Akt IV
W pewnym momencie po przeciwnej stronie dostrzeżesz przeciwników, Twoim zadaniem będzie strzelenie do nich z łuku.
Plumber
A few more barrels than necessary....
Akt IV
W czasie kierowania łódką pojawią się wiry, a wokół nich krążące beczki. Przez manewrowanie łodzią musisz utopić 4 beczki.
This is how it works
Free Tonda from a thread.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Triumph
Finish Act IV.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Together we are not alone
Finish Act V.
Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.
Animal Friend
Free the wolf.