GRID – Sezon 3 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

Wszystkie dodatki do GRID z jakiegoś powodu zamiast skupić się na kolejnych zawodach. wprowadziły trofea w postaci trzech czasówek do wykonania. A szkoda, bo jak ktoś gra przede wszystkim dla pucharków, to w zasadzie nie ma po co startować w nowych konkurencjach. Sezon 3 stoi przed Wami otworem.

 

Jak oceniasz trudność zdobycia 100% w DLC Season 3?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia 100%: 5/10
  • Czas do zdobycia 100%: 10 minut – 1 godzina
  • Liczba trofeów: platynax0zlotox1 x1 x1
  • Liczba trofeów offline: 3
  • Liczba trofeów online: BRAK
  • Minimalna liczba przejść: 3 czasówki
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Krok po kroku:

Czasówki możemy ogarniać w trybie GRA SWOBODNA zarówno w Wyścigu, jak i Jeździe na czas. Każda z opcji ma swoje plusy i minusy. W Wyścigu nawet przy starcie lotnym na pierwszym okrążeniu będziemy mieli gorszy czas z uwagi na brak rozpędu. Ale jednocześnie zauważyłem, że w tym trybie gra bardziej ulgowo traktuje wyjazd z toru i nie rzuca karami tak bardzo, jak przy Jeździe na czas.

 

Ogólne porady:

  • Zawsze ustawiajmy wielkość pola startowego na 1. Nie ma potrzeby, by inni zawodnicy nam przeszkadzali w ogarnianiu czasówki.
  • Uważajmy na kary za wyjazd z toru. Jeśli nasz obecny czas jest pokazywany w czerwonym kolorze, to znaczy, że gdzieś za bardzo ścięliśmy zakręt. I nawet jeśli dojedziemy wówczas z dobrym wynikiem do mety, trofeum nie zostanie zaliczone.
  • Podczas jazdy warto korzystać z dobrodziejstwa cofania czasu. nieraz pozwoli nam poprawić marnie pokonany zakręt. A i można nim spamować cofając praktycznie całe okrążenie. Bardzo to pomaga w trudniejszych czasówkach.
  • Przed startem możemy, wciskając , skorzystać z tuningu pojazdu. Niejednokrotnie się to bardzo przydaje zależnie od trasy na jakiej śmigamy.
  • Podczas jazdy wciskając pauzę i wchodząc w menu opcji w zakładce POZIOM TRUDNOŚCI możemy dostosowywać wartości dla parametrów: ABS, Kontrola trakcji oraz Stabilizacja. Przy trudniejszych czasówkach warto się tym pobawić, bo zmiana zdecydowanie robi różnicę.

 

Poradnik:

braz W okamgnieniu / Gone in a Flash GS: 15  
Ukończ cel „W okamgnieniu” / Complete the Gone in a Flash Objective

Jak zwykle pierwsza czasówka z dodatku nie powinna stanowić problemów. Wybieramy w menu głównym GRA SWOBODNA, a następnie konfigurujemy zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Czas do pokonania: 1:47.800

  • Nazwa zawodów: All Torque
  • Dyscyplina: Wyścig lub Jazda na czas
  • Kategoria pojazdów: Sezony
  • Klasa pojazdów: Track Day Hypercar
  • Wielkość pola startowego: 1
  • Liczba rund: 1
  • Tor: Okutama GP
  • Trasa: Grand Circuit
  • Samochód: Koenigsegg Agera RS

Moje Ustawienia:

  • Tuning
    • Przełożenie: Średnie
    • Sprężyny: Średnie
    • Amortyzatory: Średnie
    • Stabilizatory poprzeczne: Średnie
    • Podział siły hamowania: Średni
  • Ustawienia poziomu trudności dowolnie

 

srebro Szalona impreza na torze / Painting the Track red GS: 30  
Ukończ cel „Szalona impreza na torze” / Complete the Painting the Track red Objective

Tradycyjnie druga czasówka nieco trudniejsza od poprzedniej, aczkolwiek nie stanowi dużego wyzwania. W razie czego cofamy czas i spokojnie powinniśmy zaliczyć. Wybieramy w menu głównym GRA SWOBODNA, a następnie konfigurujemy zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Czas do pokonania: 1:25.600

  • Nazwa zawodów: All Torque
  • Dyscyplina: Wyścig lub Jazda na czas
  • Kategoria pojazdów: Sezony
  • Klasa pojazdów: Track Day Hypercar
  • Wielkość pola startowego: 1
  • Liczba rund: 1
  • Tor: Indianapolis
  • Trasa: Sport Circuit
  • Samochód: Ferrari FXX-K Evo

Moje Ustawienia:

  • Tuning
    • Przełożenie: Średnie
    • Sprężyny: Średnie
    • Amortyzatory: Średnie
    • Stabilizatory poprzeczne: Średnie
    • Podział siły hamowania: Średni
  • Ustawienia poziomu trudności dowolnie

 

zloto Niebywały pośpiech / Flights to Catch GS: 60  
Ukończ cel „Niebywały pośpiech” / Complete the Flights to Catch Objective

Druga z najtrudniejszych czasówek w grze. Tutaj możliwe, że trochę pojeździmy nim uda nam się ogarnąć wymagany czas. Na szczęście tor jest krótki i nie posiada swoich irytujących momentów. Wybieramy w menu głównym GRA SWOBODNA, a następnie konfigurujemy zgodnie z poniższymi wytycznymi.

Czas do pokonania: 0:41.800

  • Nazwa zawodów: All Torque
  • Dyscyplina: Wyścig (zalecam, by gra była bardziej wyrozumiała do ścięć zakrętów)
  • Kategoria pojazdów: Sezony
  • Klasa pojazdów: Track Day Hypercar
  • Wielkość pola startowego: 1
  • Liczba rund: 1
  • Tor: Suzuka Circuit
  • Trasa: East Course
  • Samochód: Ferrari Koenigsegg Jesko

Moje Ustawienia:

  • Tuning
    • Przełożenie: Krótkie -2
    • Sprężyny: Twarde +1
    • Amortyzatory: Twarde +1
    • Stabilizatory poprzeczne: Twarde +1
    • Podział siły hamowania: Średni
  • Ustawienia poziomu trudności
    • ABS: 3
    • Kontrola trakcji: 2
    • Stabilność: 5

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.