Injustice 2, podobnie jak inne gry ze stajni NetherRealm, dostało swoją kompletną edycję zawierającą wszystkich dodawanych po premierze zawodników. Wraz z nimi pojawił się też nieduży pakiet pucharków do ugrania. Generalnie nic nie jest tutaj przeszkodą do zgromadzenia wszystkich trofeów. Jedynie samouczek może trochę przytrzymać mniej doświadczonych graczy.
Krok po kroku:
Minimalna liczba przejść: Samouczek + każda nowa postać + grind 30 poziomu
Trofea dodane w ramach wydania Legendary Edition możemy spokojnie robić w dowolnej kolejności. Nie ma znaczenia za co się najpierw zabierzemy. Przyjdzie nam tu wykonać konkretny atak każdą z nowych postaci, ukończyć trzy segmenty samouczka oraz zdobyć maksymalny 30 poziom dowolną z postaci.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Pozostań wolny / Stay Free
Red Hood musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Gothamskim banitą. / Red Hood must defeat any opponent with the final hit coming from Gotham's Outlaw
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Red Hooda, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Standardowo obijamy przeciwnika, jednak musimy naładować sobie wskaźnik mocy, więc trzeba dać też sobie trochę obić gębę. Gdy naładujemy pasek do końca, używamy superruchu: +.
Nie daj się złapać Starfire / Don't Get Caught Up in the Starfire
Starfire musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Gwieździstą nocą. / Starfire must defeat any opponent with the final hit coming from Starry Night
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Starfire, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Standardowo obijamy przeciwnika, jednak musimy naładować sobie wskaźnik mocy, więc trzeba dać też sobie trochę obić gębę. Gdy naładujemy pasek do końca, używamy superruchu: +.
Zabójcze klony / Killer Klones
Sub-Zero musi trafić 10 klonami podczas walki. / Sub-Zero must connect 10 Klones during a match
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Sub-Zero, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Podczas walki tym klasycznym zawodnikiem z serii Mortal Kombat wciskając tworzymy lodowego klona, a następnie ponownie wciskając – możemy nim rzucić w przeciwnika. Podczas pojedynczej walki musimy skutecznie rzucić 10 takimi klonami.
Głęboko usmażony / Deep Fried
Black Manta musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Opalającą włócznią. / Black Manta must defeat any opponent with the final hit coming from Speared and Seared
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Black Mante, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Standardowo obijamy przeciwnika, jednak musimy naładować sobie wskaźnik mocy, więc trzeba dać też sobie trochę obić gębę. Gdy naładujemy pasek do końca, używamy superruchu: +.
Kidd Thunder / Kidd Thunder
Raiden musi przyzwać Kidda Thundera podczas walki. / Raiden must summon Kidd Thunder during a match
Raiden jako jedyny z nowych zawodników dostał zupełnie inny pucharek niż związany z użyciem konkretnego ataku czy wygraniem walki. Wspomniane w opisie przyzwanie Kidda Thundera podczas walki jest niczym innym jak animacją po danej rundzie starcia. Jej pojawienie się jest całkowicie losowe i nie mamy na to wpływu. Jeśli będziemy grać bogiem gromów, to na pewno nam w końcu wpadnie samo. Ogólnie najszybszym sposobem zdobycia trofeum jest wybranie opcji JEDEN GRACZ, MULTIWERSUM, SYMULATOR BITWY i tam wieże BEZ KOŃCA. Podczas wyboru zawodnika znajdujemy Raidena i wciskamy , wybierając Schemat SI. Teraz wystarczy tylko czekać, aż w jednej z walk nasz sterowny przez konsolę zawodnik zaprezentuje wymaganą animację widoczną na poniższym screenie.
Witaj w piekle / Welcome to Hell
Hellboy musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Miejscem ostatecznego spoczynku. / Hellboy must defeat any opponent with the final hit coming from Final Resting Place
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Hellboya, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Standardowo obijamy przeciwnika, jednak musimy naładować sobie wskaźnik mocy, więc trzeba dać też sobie trochę obić gębę. Gdy naładujemy pasek do końca, używamy superruchu: +.
Mały, ale potężny / Small but Mighty
Atom musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Atomowym doskokiem. / Atom must defeat any opponent with the final hit coming from an Atom Lunge
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Atoma, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Musimy wygrać walkę i jako ostatni cios zadać Atomowy doskok. Nie jest to przesadnie potężny atak, więc zalecam uprzednio mocniej sponiewierać przeciwnika. Aby wykonać wspomniany atak musimy użyć specjalnej mocy bohatera, wciskając . Gdy ten się zmniejszy, wciskamy , by zadać cios.
Wewnętrzny demon / Demon Inside
Enchantress musi pokonać przeciwnika, kończąc walkę Eksterioryzacją. / Enchantress must defeat any opponent with the final hit coming from Out of Body Experience
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Enchantress, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Standardowo obijamy przeciwnika, jednak musimy naładować sobie wskaźnik mocy, więc trzeba dać też sobie trochę obić gębę. Gdy naładujemy pasek do końca, używamy superruchu: +.
Żółwi czas / Turtle Time
Wygraj walkę każdym Wojowniczym Żółwiem Ninja. / Win a match with each Teenage Mutant Ninja Turtle
To trofeum możemy wbijać korzystając z drugiego kontrolera, wybierając z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK lub normalnie wybierając JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności. Uprzednio jednak należy się do tego przygotować. Z menu głównego wchodzimy do opcji MODYFIKUJ POSTACIE. Tam na dole listy znajdziemy ŻÓŁWIE NINJA i mamy schematy gracza. Standardowo każdy schemat jest ustawiony z bronią jako Przywódcze miecze. Musimy zmienić je na inną broń, by zagrać każdym z żółwi. Zmienić żółwia możemy, wciskając przy wyborze postaci i tam dobierając odpowiedni schemat. Należy wygrać jedną dowolną walkę każdym żółwiem.
- Donatello – broń: Mistrzowski kij bo
- Leonardo – broń: Przywódcze miecze
- Michelangelo – broń: Imprezowe nunczako
- Raphael – broń: Sai psychola
Moi pomagierzy / My Minions
Darkseid musi pokonać przeciwnika po przynajmniej jednokrotnym przyzwaniu każdego parademona. / Darkseid must defeat any opponent after summoning each Parademon at least once
Zdecydowanie polecam wbijać ten pucharek korzystając z drugiego kontrolera, gdyż jest to znacznie łatwiejsze do zaliczenia. Wybieramy z menu GRA WIELOOSOBOWA i następnie POJEDYNEK. W przypadku, gdy posiadamy tylko jednego pada wybieramy JEDEN GRACZ i następnie POJEDYNCZA WALKA, ustawiając najniższy możliwy poziom trudności.
Z puli postaci wybieramy Darkseida, zaś jako naszego przeciwnika dowolną postać. Musimy wygrać walkę, podczas której przywołaliśmy przynajmniej jednego demona każdego rodzaju. Nie jest to trudne, a demony są dokładnie trzy. Używamy do tego specjalnej mocy bohatera, dlatego od przywołania jednego do przywołania drugiego musimy chwilę zaczekać, aż uzupełni się pasek tej mocy. Kombinacje do przywołania wszystkich demonów to: , + oraz +. Każda opcja przywołuje innego demona. Jeśli każdy pojawi się przynajmniej raz i wygramy walkę pucharek jest nasz.
Wymagaj od siebie więcej / Push Yourself Harder
Ukończ 3 dowolne kategorie mechaniki zaawansowanej lub strategii walki. / Complete any 3 categories in Advanced Training or Strategy Training
No i tu mamy w zasadzie najtrudniejszy pucharek. Samouczek nie jest tak męczący, jak w przypadku Mortal Kombat 11, acz niedoświadczeni gracze mogą mieć pewien problem. Z menu wybieramy opcję JEDEN GRACZ, NAUKA i tam spośród MECHANIKI ZAAWANSOWANE lub STRATEGIE WALKI musimy w pełni zaliczyć trzy z segmentów.
Mechaniki zaawansowane:
- Zaawansowana ofensywa
- Zaawansowana obrona
- Mechanizmy wskaźnika i otoczenia
- Mechaniki kombosów
- Informacje o klatkach
Strategie walki:
- Strategie kombosów
- Ataki bezpiecznie i ryzykowne
- Obalenie i wstawanie
- Kontrola pola
- Nacisk
- Zrównane pole
- Zarządzanie wskaźnikiem
- Eksperckie wyzwania kombosowe
Szczęśliwie gra nie każe nam kończyć wszystkich tych samouczków. Byłby to spory problem dla graczy nieogarniających bijatyk w konkretnym stopniu. Sam jednak dałem radę, a osobiście jestem dość marnym graczem w kombosowych wyzwaniach. Na domiar złego posiadane przeze mnie kontrolery mają problemy z precyzją strzałek kierunkowych. Jeśli u Was też występuje podobny problem, spróbujcie zmienić kontroler. Bardzo istotne jest, aby nie łapał nam niepotrzebnych ruchów podczas wykonywania instrukcji.
Sprawdziłem wszystkie samouczki, szukając najłatwiejszych do zrobienia i od siebie polecam przede wszystkim ogarnąć z Mechanik zaawansowanych: Zaawansowana obrona oraz Informacje o klatkach. Te dwie kategorie są zdecydowanie najprostsze. Jako trzecią polecam Kontrolę pola ze Strategii walki. Tu jest już trudniej, ale osobiście wskazałbym to na najmniej skomplikowaną trzecią opcję. W dodatku ma tylko dwie lekcje, więc i ilościowo nie przytłacza.
Rosnąc w siłę / Growing Stronger
Osiągnij poziom 30 dowolną postacią. / Reach level 30 with any character
Ostatni i bardziej czasochłonny pucharek w dodatku. Musimy dowolną postacią wbić 30 poziom. Nie musi być to nowa postać wprowadzona w ramach Legendarnej Edycji. Równie dobrze można grać bohaterem z podstawowej wersji gry. Nawet jest to wskazane z uwagi, iż w tam będziemy tak czy siak musieli ogarnąć 20 poziom każdą w ramach innego trofeum i pozostanie nam jeszcze ugrać tylko kolejne 10 poziomów.
Sposoby grindowania:
- Wykorzystanie drugiego pada. Dość oczywisty i banalny sposób, gdzie względnie szybko możemy osiągać perfekcyjne zwycięstwa na nieruchomym przeciwniku. Nudne, ale skuteczne.
- Ogrywanie wież w Multiwersum. To jest najbardziej rozrywkowa opcja. Doświadczenie nie będzie wpadać tak szybko, ale nie powinniśmy się przynajmniej nudzić, jeżeli lubimy walczyć wybraną postacią.
- Korzystanie ze Schematu SI w trybie Multiwersum. Polecam wieżę BEZ KOŃCA. Podczas wyboru zawodnika wciskamy , wybierając Schemat SI. Wtedy konsola sama za nas będzie zdobywać doświadczenie, a my tylko będziemy zatwierdzać kolejne walki.