LIT: Bend the Light to gra logiczna polegająca na zabawie światłem i naginaniu go do odkrywania rozwiązań świetlanych łamigłówek.
[poll id=”196″]
Informacje ogólne:
- Stopień trudności wbicia platyny: 2/10 (z poradnikiem)
- Czas do zdobycia platyny: do 2 godzin z poradnikiem
- Liczba trofeów: x1/ x7 / x8 / x6
- Liczba trofeów offline: 22
- Liczba trofeów online: 0
- Minimalna liczba przejść: 1
- Trofea możliwe do przeoczenia: 1 – Niepokoi mnie to
- Zglitchowane trofea: BRAK
Jeżeli w jakiś sposób poradnik Ci pomógł to w ramach podziękowania możesz postawić mi kawkę. Dziękuję!
Krok po kroku:
Naszym celem jest odkrycie wszystkich rozwiązań, jakie twórcy nam przygotowali, a do tego sami musimy odkryć jedno dodatkowe rozwiązanie. Ale nie martwcie się wszystkie rozwiązania znajdziecie przy opisie pucharku Powinieneś być projektantem gier.
W trakcie gry zwróćcie uwagę na Niepokoi mnie to. Musimy pominąć jeden poziom i później do niego wrócić. Nie wiem, czy co by się stało, jeśli rozwiązalibyśmy wszystkie łamigłówki bez pominięcia poziomu. Tak więc warto poświęcić na to chwilkę. Możemy to zrobić przy każdym poziomie.
W grze musimy wykonać 1000 odbić promieniem. Jeśli po zakończeniu gry pucharek nie wpadł, to szybko można zboostować to na Poziomie 5.
Na Xboxie są dodatkowe dwa osiągnięcia: Ugly Mugs i Julian will be Happy. Pierwszy polega na zobaczeniu zdjęcia twórców. Jest to tylko dostępne po ukończeniu 31 poziomu. Drugie osiągnięcie polega na posłuchaniu muzyki przez 10 minut będąc w menu gry.
Poradnik:
Kolektor / Collector
Zbierz wszystkie trofea / Collect all trophies
Gratulacje!
Uczeń inżyniera / Engineer Apprentice 75
Ukończ wszystkie poziomy / Solve all levels
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Początkujący inżynier / Novice Engineer 25
Znajdź 25% wszystkich rozwiązań / Find 25% of all solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Profesjonalny inżynier / Proficient Engineer 50
Znajdź 50% wszystkich rozwiązań / Find 50% of all solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Doświadczony inżynier / Experienced Engineer 75
Znajdź 75% wszystkich rozwiązań / Find 75% off all solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Ekspert inżynier / Expert Engineer 110
Znajdź wszystkie rozwiązania wymyślone przez programistów / Find all solutions the devs planned
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Powinieneś być projektantem gier / You should be the game designer 125
Znajdź wszystkie rozwiązania wymyślone przez programistów i jeszcze jedno dodatkowe / Find all solutions the devs planned and at least one more
Poniżej znajdziecie wszystkie rozwiązania wymyślone przez programistów oraz rozwiązania do poszczególnych pucharków:
Dość sprawiedliwe / Fair Enough 25
Znajdź alternatywne rozwiązanie do przejścia poziomu / Find an alternative solution for a level
Pucharek zdobędziemy już przy drugim poziomie, tutaj mamy do odkrycia dwa rozwiązania. Wszystkie rozwiązania znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
To wszystko, co masz? / That’s All You’ve Got? 25
Znajdź wszystkie rozwiązania dla poziomu, z przynajmniej trzema możliwymi rozwiązaniami / Find all solutions for a level with at least 3 possible solutions
Pucharek zdobędziemy już przy czwartym poziomie, tutaj mamy do odkrycia aż pięć rozwiązań. Wszystkie rozwiązania znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Odbijany biznes / Bouncy business 25
Uzyskaj 100 odbić promienia we wszystkich swoich rozwiązaniach / Accumulate 100 light beam bounces across all your solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Mistrz odbić / Master of Bounces 50
Uzyskaj 500 odbić promienia we wszystkich swoich rozwiązaniach / Accumulate 500 light beam bounces across all your solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier.
Maniak odbić / Bounce Maniac 75
Uzyskaj 1000 odbić promienia we wszystkich swoich rozwiązaniach / Accumulate 1000 light beam bounces across all your solutions
Pucharek wpadnie w trakcie poszukiwań wszystkich rozwiązań. Patrz pucharek Powinieneś być projektantem gier. Jeśli po skończeniu gry nie mamy nadal pucharka to można zboostować to na Poziomie 5.
Lepiej niż programiści / Smarter Than the Devs 25
Znajdź więcej rozwiązań niż programiści, przynajmniej na jednym poziomie / Find more solutions than the devs in at least one level
Pucharek mamy możliwość zdobycia już przy szóstym poziomie. Wszystkie rozwiązania znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Niepokoi mnie to / It was bugging me 25
Ukończ pominięty poziom / Solve a previously skipped level
Po uruchomieniu nowego poziomu wciskamy i wybieramy Pomiń poziom. Przy następnym poziomie, który nam się uruchomi, znajdźmy jedno rozwiązanie i wyjdźmy do menu. W Menu wchodzimy do zakładki Wybierz poziom i wybieramy poziom Pominięty. Wystarczy teraz znaleźć jedno rozwiązanie i pucharek wpadnie.
Nietypowe myślenie / Thinking Sideways 30
Ukończ poziom 4 bez korzystania z lustra bocznego (2 kawałki szkła) / Solve level 4 without using the side mirror (2 glass pieces)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Krętactwo / Cheating 30
Ukończ poziom 6, korzystając z 2 lub mniej luster (wprowadzenie z obrotem) / Solve level 6 using 2 or less mirrors (rotation intro)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Mistrz nieskuteczności / Master of Inefficiency 30
Rozwiąż poziom 9, klikając wszystkie ruchome obiekty (kółko i krzyżyk) / Solve level 9 by hitting all the movable objects (tick tack toe)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Chwała Słońcu / Praise the Sun 30
Ukończ poziom 11, pozwalając światłu odbić się co najmniej 25 razy (duże okrągłe lustro) / Solve level 11 letting the light bounce at least 25 times (big round mirror)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Krzyżowo / Criss-cross 30
Ukończ poziom 11 bez używania luster w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i żadnego nie pomijając (duże okrągłe lustro) / Solve level 11 not using the mirrors counterclockwise and without skipping any (big round mirror)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Mistrz efektywności / Master of Efficiency 30
Ukończ poziom 12, używając tylko jednego lustra (3 ruchome lustra wklęsłe) / Solve level 12 using only one mirror (3 movable concave mirrors)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Tu i tam / Back and forth 30
Ukończ poziom 12, używając jednego z luster dwa razy (ruchome lustro wklęsłe) / Solve level 12 using one of the mirrors twice (movable concave mirror)
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Mistrz refleksji / Master of Reflexion 30
Ukończ poziom 27, używając więcej niż dwóch odbić / Solve Level 27 with more than 2 bounces
Rozwiązanie tego układu znajdziecie przy pucharku Powinieneś być projektantem gier.
Ugly Mugs 25
See the devs. Achievement earned.
Musimy zobaczyć zdjęcia twórców – co jest dostępne tylko po ukończeniu 31 poziomu. Osiągnięcie dostępne tylko na Xboxie.
Julian will be Happy 25
Listen to the menu music for 10 minutes. Achievement earned.
Posłuchaj muzyki w menu przez ponad 10 minut. Osiągnięcie dostępne tylko na Xboxie.
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca.