Informacje ogólne:
- Stopień trudności wbicia platyny: 8/10
- Liczba trofeów: x1/ x3 / x6 / x37
- Liczba trofeów offline: 43
- Liczba trofeów online: 3
- Minimalna liczba przejść: 1
- Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
- Zglitchowane trofea: BRAK
- Czas do zdobycia platyny: 50+ godzin (zależy od umiejętności)
Opinia znajduje się TUTAJ!
Krok po kroku:
Osiągnięcia w WWE 2k19 w dużym stopniu zależą od waszego nastawienia. Jeśli chcecie zdobyć trochę dodatkowych punktów to w przyjemny sposób możecie w trybie EASY odblokować większość tego co oferuje gra. W tym przypadku waszym największym przeciwnikiem będzie czas, bo gra wymaga rozegrania i wygrania minimum 150 walk (50 w trybie WWE Universe, 50 w trybie ROAD to GLORY, kilkunastu w trybie Showcase, kilkudziesięciu w trybie MyCareer oraz przy dodatkowych wyzwaniach). Problem pojawia się jeśli nastawicie się na calaka. 4 osiągnięcia mogą nieźle napsuć wam krwi, szczególnie Million Dollar Dominance, które jest wyzwaniem nawet dla największych fanów serii. Pozostają też 3 osiągnięcia, które musimy zdobyć bez ustawek w trybie online. Tutaj ogromne znaczenie będą miały wasze umiejętności oraz znajomość serii WWE. Jeśli szukacie więc szybkiego i prostego calaka – to nie jest tytuł dla was.
KROK #1 – Ukończ tryb Showcase
Zaskakująco samej gry nie zaczynałbym od fabuły w trybie MyCareer tylko właśnie od trybu Showcase. Po pierwsze – dzięki dodatkowym wyzwaniom podczas walki nauczycie się wielu dodatkowych rzeczy i mechanik, które funkcjonują w grze. Po drugie, poznacie ciekawą historię jednego z legendarnych zawodników jakim jest bez wątpienia Daniel Bryan. Po trzecie i tak potrzebujecie przejść ten tryb by odblokować dwa osiągnięcia: First step oraz YES! YES! YES!.
KROK #2 – Ukończ fabułę
Fabuła w tym roku jest bardzo przyjemna, więcej o tym dowiecie się czytając opinię. Nie musicie przejmować się wyborami – nie mają one wpływu na zdobywane osiągnięcia. Jedyne na co powinniście zwrócić uwagę to trzecie drzewko rozwoju czyli OVERCHARGE TREE. Po pierwszym ukończeniu fabuły drzewko powinniście mieć całe ukończone, co pozwoli Wam na zdobycie jednego z osiągnięć z nim związanych, w zależności od tego jak rozwijaliście swoją postać. Teraz czeka was długa droga by nazbierać wystarczającą ilość punktów by odblokować pozostałe dwie gałęzie. Przy okazji będzie można również wbić pierwszy prestiż. Po tym trybie powinniście mieć odblokowane: BCW’S BEST, This is my house now, Followed the Buzzards, All of this for a new van! (związane z fabułą) oraz Overcharged, Knockout Blow, What a Beast!, Superstar, Specialist, Charging Up – powiązane z rozwojem postaci w tym trybie.
KROK #3 – Ukończ pojedyncze walki
W grze jest kilka osiągnięć mocno związanych z mechaniką gry, a głównie z systemem PAYBACK. Jeśli dotrzecie do tego miejsca to dokładnie będziecie wiedzieli do czego służy system i jak go rozpoznawać u zawodników. Czasami trzeba przygotować konkretne zasady, styl lub przedmiot, wszystkie konkretnie przypadki rozpisane są poniżej. Rozegranie 26 odpowiednio przygotowanych walk pozwoli wam na odblokowanie konkretnych osiągnięć:
- I get knocked down…
- I got the Poison…
- I’ll be there for you!
- Outta Nowhere
- No Tanks!
- Let me help you
- Ding!
- Playing Possum
- Imposter
- Resilient Indeed
- I blew it!
- Think outside the box
- By Gawd!
- Never look back
- Not al dente!
- Cage Renovation
- Cage Top Drop
- It’s a long way down
- Over but not out
- Cash Me Out
- He’s 100
- Bruiserweight
- Bay Bay
- Being part of The Undisputed ERA
- Jet Set member
- New Superstars on the Block.
KROK #4 – WWE Universe
Jedno z najbardziej czasochłonnych osiągnięć. Trzeba wygrać 50 walk. Nieważne jakich, nieważne kim. Można więc grać każdą walkę po kolei która się trafi – ważne by wygrać.
KROK #5 – Tryb online (ROAD TO GLORY)
Niestety przy trzech osiągnięciach on-line nie ma możliwości na ustawki. Gra dobiera przeciwników losowo więc musicie liczyć na swoje umiejętności. Jeśli będziecie wyjątkowo uparci, wytrwali i cierpliwi to ostatecznie zdobędziecie: Big Draw, Star Power oraz Pressure Cooker (choć przy tym ostatnim do 14 listopada nie do końca wiadomo jak je zdobyć).
KROK #6 – Zmierz się z wieżami
Ukończone poprzednie kroki mogą świadczyć, że masz już wystarczająco doświadczenia by zmierzyć się z Million Dollar Dominance. To najtrudniejsze, najbardziej wymagające i najbardziej szalone osiągnięcie w całej grze. Pozostałe „wieże” w trybie TOWERS nie mają do niego startu.
KROK #7 – Ostatnie szlify
Na koniec chyba najlepiej sobie zostawić jedno z najdziwniejszych osiągnięć czyli: The more you know, które wymaga przebicie się przez niemalże każdą opcję w grze. Żmudne i nudne przebijanie się przez menu w sam raz na zakończenie przygody z grą. Poza tym jeśli dotarliście do tego momentu to i tak większość macie już odblokowane, być może nawet już osiągnięcie samo wpadło podczas poprzednich etapów.
Poradnik:
All Trophies Earned
Earn all trophies.
Gratulacje. 😉
I get knocked down…
Use Payback Instant Recovery to quickly rise after being knocked down. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut INSTANT RECOVERY. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze żółtym. Poczekaj, aż zostaniesz przewrócony. Naciśnij przycisk / (i nie puszczaj), a następnie /. Osiągnięcie odblokowane.
I got the Poison…
Use Payback Spray Poison Mist to your opponent’s face. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut POISON MIST. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, które ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, przewróć przeciwnika, podnieś go (lewy analog w górę), a następnie naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Pojawi się napis DIRTY MOVE. Naciśnij /.
I’ll be there for you!
Activate the Run-In Payback. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut RUN-IN. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, nawet jeśli leżysz, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /.
What a Beast!
Max out your grapple speed using Beast Mode. (MyPLAYER mode against A.I.)
Osiągnięcie ma związek z zawodnikiem, którego tworzymy w trybie MyPLAYER. Do tego osiągnięcia wymagane jest zdobycie niemalże wszystkich punktów drzewka rozwoju OVERCHARGE TREE z gałęzi BEAST MODE. Po uzupełnieniu całej gałęzi drzewka przechodzimy do opcji BOOST & PAYBACK (przycisk Y na ekranie MyPLAYER) i upewniamy się, że czerwony PAYBACK jest ustawiony na BEAST MODE. Wybieramy dowolną walkę z użyciem naszego zawodnika MyPLAYER. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, które ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Teraz nasze chwyty stają się przez kilka chwil szaleńczo mocne oraz możemy odblokować osiągnięcie.
Outta Nowhere
Hit your Finisher immediately after activating Blackout Payback. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut BLACKOUT. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności naładuj sobie finishera (czyli w kolejności: walcz póki procenty nie przekroczą 100% oraz użyj SIGNATURE MOVE). Po naładowaniu finishera (czerwona ikona „F”) pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Pojawisz się za przeciwnikiem. Naciśnij /. by wykonać finishera.
UWAGA: Jeśli w momencie wykonania PAYBACK’u naładuje się wam pasek i użyjecie SIGNATURE MOVE, osiągnięcie nie zostanie odblokowane. Do poprawnego wykonania należy użyć FINISHER od razu po wykonaniu PAYBACK’u.
No Tanks!
Use the Tank buff to minimize damage from your opponent’s Finisher. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut TANK. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Poczekaj na moment gdy przeciwnik chce użyć finishera (widać to po tym, że specyficznie się pochyla opierając o kolana). Gdy tylko zobaczysz tę pozę naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /.
Let me help you
Use 3 Payback auto-reversals in a single match. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut AUTO REVERSE. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze żółtym. Gdy kółko się aktywuje przytrzymaj / przed otrzymanym ciosem, by wykonać automatyczny reversal. Powtórz czynność jeszcze dwa razy.
Ding!
Use Payback low blow to slow your opponent down. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut LOW BLOW. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Wciśnij / przed przeciwnikiem. Przegrasz walkę, ale osiągnięcie zostanie odblokowane.
Playing Possum
Finish your opponent using a possum pin. (PLAY mode against A.I.)
Z tym osiągnięciem miałem sporo problemów. Ciężko mi powiedzieć czy jest zglitchowane, czy wymaga ogromnej precyzji. W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut POSSUM. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności zmęcz mocno przeciwnika, by było możliwe wygranie poprzez pin. Następnie pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze żółtym. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony zaczyna się zabawa i eksperymentowanie. W momencie gdy wasz zawodnik leży, przytrzymajcie / i / wciskając przycisk (PS) / (XBOX) lub /. Jeśli wszystko dobrze pójdzie, podchodzący do was przeciwnik zostanie złapany w pin. Najgorsze jest wyczucie momentu, w którym można użyć POSSUMA. Wydaje się dość mocno losowe. Ostatecznie udało mi się uzyskać używając zawodniczki, która ten atrybut ma w standardzie – Alexy Bliss.
Knockout Blow
Deliver a maxed out Charged Fury strike. (MyPLAYER mode against A.I.)
Osiągnięcie ma związek z zawodnikiem, którego tworzymy w trybie MyPLAYER. Do tego osiągnięcia wymagane jest zdobycie niemalże wszystkich punktów drzewka rozwoju OVERCHARGE TREE z gałęzi CHARGED FURY. Po uzupełnieniu całej gałęzi drzewka przechodzimy do opcji BOOST & PAYBACK (przycisk Y na ekranie MyPLAYER) i upewniamy się, że czerwony PAYBACK jest ustawiony na CHARGED FURY. Wybieramy dowolną walkę z użyciem naszego zawodnika MyPLAYER. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. W tym momencie możemy „naładować” swoją pięść przytrzymując przycisk (PS) / (XBOX). Przytrzymajcie go wystarczająco długo, aż ucichnie specyficzny dźwięk. Teraz, gdy wasz przeciwnik stanie przed wami, możecie przycisnąć przycisk (PS) / (XBOX), by uderzyć go naładowaną pięścią.
Imposter
Defeat your opponent with their own Finisher. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz dowolnego zawodnika. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut MOVE THEFT. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej kolejności zdobądź finishera. Następnie pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Teraz masz ograniczony czas by wykonać finishera. Finisher będzie właśnie tym „ukradzionym” przeciwnikowi.
Resilient Indeed
Use Resiliency twice with a single Superstar in Royal Rumble. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz ROYAL RUMBLE. Ilość zawdoników jest nieistotna. Wybierz silnego zawodnika i żyj „EDIT PAYBACK” ustawiając RESILIENCY. Osiągnięcie odblokuje się w momencie gdy dwa razy przerwie się mini grę podczas wyrzucania twojego zawodnika z ringu, używając PAYBACK (w tym przypadku naciśnięcie / powoduje przerwanie mini-gry). Trudność polega na tym, że trzeba 2 razy naładować PAYBACK, co wiąże się z otrzymaniem dużej ilości obrażeń. Należy grać ostrożnie. Po drugim użyciu RESILIENCY osiągnięcie się odblokuje – nie trzeba rozgrywać ROYAL RUMBLE do końca.
Overcharged
Earn 100 momentum in a single Electrifying charge. (MyPLAYER mode against A.I.)
Osiągnięcie ma związek z zawodnikiem, którego tworzymy w trybie MyPLAYER. Do tego osiągnięcia wymagane jest zdobycie niemalże wszystkich punktów drzewka rozwoju OVERCHARGE TREE z gałęzi ELECTRYFYING. Po uzupełnieniu całej gałęzi drzewka przechodzimy do opcji BOOST & PAYBACK (przycisk / na ekranie MyPLAYER) i upewniamy się, że czerwony PAYBACK jest ustawiony na ELECTRYFYING. Wybieramy dowolną walkę z użyciem naszego zawodnika MyPLAYER. W walce w pierwszej kolejności pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. W tym momencie zaczynamy ładować nasze momentum. Jeśli uda nam się naładować cały pasek – odblokujemy osiągnięcie.
I blew it!
Get DQed by using Payback Power of the Punch in a title match. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz walkę NORMAL, a następnie wciśnij RS by aktywować walkę o pas. Następnie wybierz dowolnego zawodnika. Ważne by przeciwnik był posiadaczem pasa. Następnie użyj „EDIT PAYBACK” i ustaw atrybut POWER OF THE PUNCH. Przed walką ustaw „MOMENTUM” na „FAST”, dzięki czemu ikony PAYBACK szybciej się naładują. Dla ułatwienia możesz też wyłączyć system PAYBACK przeciwnikowi. W walce w pierwszej pozwól przeciwnikowi na przewagę do momentu, gdy twojemu zawodnikowi nie uaktywni się ikona PAYBACK. W tym przypadku jest to kółko w kolorze czerwonym, która ładuje się dopiero po tym jak pierwsza (żółta) staje się aktywna. Uważaj więc, by przez przypadek nie przegrać walki. Po naładowaniu ikony, naciśnij przycisk / (i nie puszczaj) i /. Teraz masz ograniczony czas by wykonać DIRTY MOVE. Wystarczy, że naciśniesz / stojąc przed przeciwnikiem. Przegrasz, ale zdobędziesz osiągnięcie.
Think outside the box
Put your opponent through the cell wall. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki HELL IN A CELL. Dla tego osiągnięcia najlepiej wybrać Romana Reingsa (jak sugeruje sam obrazek osiągnięcia). Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Zdobądź dwa finishery. Zejdź z ringu i zbliż się razem z przeciwnikiem do narożnika klatki. Uderzając przeciwnika przyciskiem (PS) / (XBOX) sprawicie, że oprze się o ścianę klatki. Teraz możecie wykonać cios OMG, który sprawi że w efektowny sposób otworzycie klatkę odblokowując osiągnięcie. Nie musicie kończyć tej walki i wykorzystać ją by zrobić jeszcze By Gawd!.
By Gawd!
Put your opponent through the top of the cell. (PLAY mode against A.I.)
Po tym jak opuściliście klatkę robiąc Think outside the box należy na nią wejść. Wystarczy przytrzymać LB. Nie martwcie się, wasz przeciwnik posłusznie za wami podąży. Stańcie na środku klatki i zaczniecie wykonywać ciosy, które uderzają przeciwnikiem o ziemię. Jeśli gracie jako Roman Reigns wystarczy 2 – 3 razy wykonać chwyt przycisku (PS) / (XBOX) + lewy analog do góry. Wasz przeciwnik przebije klatkę i wpadnie z powrotem na ring odblokowując kolejne osiągnięcie.
Never look back
Steel Cage: Escape through the door. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Wybierz mocnego zawodnika np. Aj Styles lub Braun Strowman. Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Teraz należy maksymalnie zniszczyć naszego przeciwnika. Gdy miernik obrażeń jego ciała jest ciemno czerwony lub szary, podejść do dolnego lewego rogu ringu i wciśnij – „CALL FOR DOOR”. Rozpocznie się długi proces otwierania drzwi. Jeśli w trakcie otwierania lub wychodzenia przeciwnik Ci w jakikolwiek sposób przeszkodzi – wróć na ring. By otrzymać osiągnięcie musimy bez przeszkód opuścić ring prosząc sędziego o otworzenie klatki.
Not al dente!
Steel Cage: Slam the opponent against the cage with Hammer Throw. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Wybierz mocnego zawodnika np. Aj Styles lub Braun Strowman. Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Teraz wystarczy, że uda Ci się rozpędzić przeciwnika tak by przeleciał przez liny i uderzył plecami o siatkę klatki. By to zrobić wystarczy przytrzymać przycisk / z kierunkiem lewego analoga.
Cage Renovation
As Braun Strowman, slam Big Show through the Steel Cage wall. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Twoim zawodnikiem musi być Braun Strowman, a przeciwnikiem Big Show. Uzbieraj dwa finishery. Następnie podnieś przeciwnika. Naciśnij A (bez kierunku!). Po wykonanym chwycie przytrzymaj / i podejdź z przeciwnikiem do środka lin. W ten sposób oprzesz Big Showa o liny. Aktywuje się możliwość wykonania OMG MOMENT poprzez przytrzymanie klawiszy + / +.
UWAGA: Czasami detekcja obszaru nie działa idealnie i trzeba się chwilę pokręcić w okolicach przeciwnika i wypatrywać momentu pojawienia się napisu „OMG”.
Cage Top Drop
Steel Cage: Push off an opponent from atop the Cage. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Wybierz mocnego zawodnika np. Aj Styles lub Braun Strowman. Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Pozwól przeciwnikowi na zadawanie obrażeń do momentu gdy, nie zdecyduje się wchodzić na klatkę. Zacznij wchodzić na tą samą stronę klatki co przeciwnik przytrzymując /. Gdy będziesz prawie na samej górze uruchomi się pasek z ikonami, które trzeba wciskać w jak najszybszym tempie. Po chwili powinieneś siedzieć na szczycie klatki obok swojego przeciwnika. Jeśli jesteś za daleko, użyj lewej gałki by się podsunąć. Teraz przyciskaj przycisk (PS) / (XBOX) do momentu, gdy nie wrzucisz przeciwnika z powrotem do klatki.
It’s a long way down
Steel Cage: Hit an opponent with a Diving attack from atop the Cage. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Wybierz mocnego zawodnika np. Aj Styles lub Braun Strowman. Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Teraz należy maksymalnie zniszczyć naszego przeciwnika. Gdy miernik obrażeń jego ciała jest ciemno czerwony lub szary, podejść do dowolnego narożnika i wejść na niego. Następnie naciskamy /. Pojawi się sekwencja przycisków to wciskania, które pozwolą nam wejść na klatkę. Gdy usiądziemy na jej krawędzi naciskamy (PS) / (XBOX). Tym sposobem zamiast wyjść z klatki – skoczymy na naszego przeciwnika, odblokowując osiągnięcie.
Over but not out
Steel Cage: Slam an opponent against the Cage wall using Carry. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierz tryb walki STEEL CAGE. Wybierz mocnego zawodnika np. Aj Styles lub Braun Strowman. Jako przeciwnika wybierz najsłabszego np. Curta Hawkingsa. Teraz należy osłabić naszego przeciwnika. Gdy będzie na ziemi, podnieś go trzymając / i poruszając prawy analog w górę. Bez puszczania / podejdź do klatki i przyciśnij (PS) / (XBOX). Nasz zawodnik uderzy przeciwnikiem o klatkę, odblokowując osiągnięcie.
Cash Me Out
Win a Title by cashing in your custom MITB. (PLAY mode against A.I.)
Przejdź do kategorii CREATIONS. Wybierz tryb MITB. Stwórz dowolną walizkę. Przypisz ją do konkretnego pasa. Przejdź do kategorii PLAY w głównym menu. Przed wyborem zawodników naciśnij Y (MATCH OPTIONS). W ustawieniach MITB MANAGEMENT wybierz posiadacza walizki którą właśnie utworzyłeś. Musi być to zawodnik którego wybierzesz. Przed wyborem zawodnika przyciśnij prawą gałkę, by włączyć „TITLE MATCH”. Wybierz zawodnika który jest właścicielem stworzonej walizki. Wybierz przeciwnika, który jest właścicielem pasa do którego jest przypisana walizka. Przy opcji SELECT CHAMPIONSHIP wybierz CHAMPIONSHIP. Potwierdź użycie walizki. Wygraj walkę.
First step
SHOWCASE: Clear the first match.
Wygraj pierwszą walkę w trybie SHOWCASE, który znajduje się w głównym menu w dziale 2K CENTRAL. Pamiętaj, że bardziej szczegółowe opisy zadań do zrobienia podczas walki są zawsze dostępne po wejściu do głównego menu i opcji „OBJECTIVES”.
YES! YES! YES!
SHOWCASE: Clear all matches.
Osiągnięcie odblokowuje się po przejściu wszystkich walk z trybu SHOWCASE. Pamiętaj, że bardziej szczegółowe opisy zadań do zrobienia podczas walki są zawsze dostępne po wejściu do głównego menu i opcji „OBJECTIVES”.
Stepping Stone
2K TOWERS: Complete one Tower.
Przejdź do działu 2K CENTRAL w głównym menu i wybierz 2K TOWERS. W tym trybie musisz pokonać kilku przeciwników po kolei. Jeśli przegrasz, musisz zacząć od początku. Wybierz „wieżę” z najłatwiejszym poziomem trudności: Absolution X IIconics. Wygraj 5 walk.
He’s 100
Win a match as Andrade „Cien” Almas. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierzcie Andrade „Cien” Almas jako swojego zawodnika. Reszta (przeciwnik, zasady, arena, poziom trudności) jest nieistotna. Wystarczy wygrać walkę.
Bruiserweight
Win a match as Pete Dunne. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierzcie Pete Dunne jako swojego zawodnika. Reszta (przeciwnik, zasady, arena, poziom trudności) jest nieistotna. Wystarczy wygrać walkę.
Bay Bay
Win a match as Adam Cole. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierzcie Adam Cole jako swojego zawodnika. Reszta (przeciwnik, zasady, arena, poziom trudności) jest nieistotna. Wystarczy wygrać walkę.
Being part of The Undisputed ERA
Win a match as Kyle O’Reilly. (PLAY mode against A.I.)
W trybie PLAY wybierzcie Kyle O’Reilly jako swojego zawodnika. Reszta (przeciwnik, zasady, arena, poziom trudności) jest nieistotna. Wystarczy wygrać walkę.
One down!
MyPLAYER TOWERS: Complete one Tower.
Przejdź do kategorii MyPLAYER, a następnie tryb MyPLAYER TOWERS. Wybierz taki który jest oznaczony poziomem EASY oraz najmniejszą ilością walk (np. Rising Stars). Wygraj wszystkie wskazane walki.
Million Dollar Dominance
Clear AJ Styles’ Tower.
Absolutnie najtrudniejsze osiągnięcie. To ono podnosi poziom trudności osiągnięcia platyny o kilka punktów. W dziale 2K CENTRAL wybieramy 2K TOWERS a następnie „wieżę” o nazwie „Million Dollar Tower”. Jako Aj Styles musimy pokonać bez przegranej 15 legendarnych przeciwników na najwyższym trybie trudności. Gdyby tego było mało – poziom energii nie regeneruje się po walce. Osiągnięcie wymaga największych umiejętności związanych z serią WWE. Na czas pisania poradnika osiągnięcie zostało odblokowane przez 0,59% graczy, którzy grali w WWE 2k19. Powodzenia.
Superstar
MyPLAYER: Reach Prestige Rank 2.
Gdy postać MyPLAYER osiągnie poziom 50 rozwoju, można zrestartować poziomy. Wystarczy w menu MyPlayer wcisnąć przycisk / i przejść do menu prestiżu. Tam możemy zrestartować poziom, przy okazji wbijając osiągnięcie.
Specialist
MyPLAYER: Unlock your first Sub-Style.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia. Wymaga odblokowania pierwszego etapu Sub-Style.
Charging Up
MyPLAYER: Spend your first Overcharge Point.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia. Wymaga użycia pierwszego punktu Overcharge Point.
Big Draw
ROAD TO GLORY: Win 50 matches.
To tryb online w którym przeciwnicy są wybierani losowo. Ciężko więc umawiać się na ustawki, trzeba więc liczyć na szczęście oraz własne umiejętności. Warto zaznaczyć, że w przypadku opuszczenia walki przez waszego przeciwnika, automatycznie zaliczana jest dla was wygrana. By odblokować osiągnięcie należy wygrać sumarycznie 50 walk.
Star Power
ROAD TO GLORY: Win 10 matches.
To tryb online w którym przeciwnicy są wybierani losowo. Ciężko więc umawiać się na ustawki, trzeba więc liczyć na szczęście oraz własne umiejętności. Warto zaznaczyć, że w przypadku opuszczenia walki przez waszego przeciwnika, automatycznie zaliczana jest dla was wygrana. By odblokować osiągnięcie należy wygrać sumarycznie 10 walk.
Pressure Cooker
ROAD TO GLORY: Win a PPV event.
Gdy zdobędziecie wystarczającą ilość gwiazdek skumulowanych podczas walk w trybie ROAD TO GLORY, możecie zakwalifikować się do PPV. Są to specjalne wydarzenia organizowane w konkretnych terminach. Podczas pisania tego poradnika, pierwszy event został wyznaoczny na datę 14 listopada i do tego momentu nie można skorzystać z tego trybu i odblokować osiągnięcia. Kwalifikacja do eventu wymaga zdobycia 180 gwiazdek co oznacza, że należałoby odbyć aż 36 perfekcyjnych walk. Zaktualizujemy ten wpis, gdy tylko odkryte zostaną zasady 14 listopada 2018.
BCW’S BEST
MyCAREER: Clear Chapter 1.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia.
This is my house now
MyCAREER: Clear Chapter 4.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia.
Followed the Buzzards
MyCAREER: Clear Chapter 10.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia.
All of this for a new van!
MyCAREER: Clear Chapter 14.
Osiągnięcie związane z fabułą w trybie MyCAREER. Nie do ominięcia.
SNICKERS. Hunger to Win > Hunger
WWE UNIVERSE: Play and win 50 matches.
Wygraj 50 walk w trybie WWE UNIVERSE. Do osiągnięcia liczą się TYLKO wygrane walki, rozegrane w trybie WWE UNIVERSE.
The more you know
Unlock 80% of Tutorial Archives.
Podczas przeglądania różnych opcji w menu uruchamia się mini tutorial w formie tekstowej. Opcji jest cała masa, więc przebicie się przez większość zajmuje trochę czasu. Na szczęście w opcjach jest możliwość sprawdzenia ile tutoriali już widzieliśmy. Jest też wskaźnik, które musimy jeszcze przeklikać. Do odblokowania osiągnięcia musimy zobaczyć 80%.
Jet Set member
Perform and win a match with CEL SHADING enabled. (PLAY mode against A.I.)
Przejdź do kategorii CREATIONS w głównym menu. Następnie wybierz SHOW. W trybie tworzenia ustaw SCREEN FILTER na CEL SHADING. Zapisz SHOW. Przejdź do trybu PLAY. Przed wyborem zawodników naciśnij Y (MATCH OPTIONS). Wybiersz SELECT ARENA i ustaw utworzoną właśnie arenę, która znajduje się w zakładce CUSTOM ARENAS. Wybierz dowolnych zawodników. Wygraj walkę.
New Superstars on the Block
Win a match using a custom Superstar with Block Body. (PLAY mode against A.I.)
Jeśli nie chcecie marnować czasu na tworzenie zawodnika o kwadratowym ciele, to szybko możecie go pobrać w dziale COMMUNITY CREATIONS i trybie DOWNLOADS. Tutaj wciskamy przycisk (PS) / (XBOX) (SEARCH PARAMETER) i z kategorii wybieramy BLOCK BODY. Pobieramy dowolnego zawodnika. Przechodzimy do trybu play i wykorzystując go, wygrywamy dowolną walkę.
Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę do poradnika udostępnił wydawca - Cenega.