A Juggler’s Tale – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

A Juggler’s Tale to przyjemny indyk na godzinę, który niestety nie posiada platynowego dzbanka, ale na pewno warto zagłębić się w tę historię i zdobyć calaka.

 

Jak oceniasz trudność 100% w A Juggler’s Tale?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
  • Czas do zdobycia platyny: 2 godziny
  • Liczba trofeów: platynax0zlotox0 x3 x15
  • Liczba trofeów offline: 18
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK (wybór rozdziałów)
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Krok po kroku:

Poniższa lista trofeów jest ułożona dokładnie w takiej kolejności, w jakiej powinny wpadać Wam wszystkie trofea. Nie ma tu nic trudnego, wszystkie trofea oprócz fabularnych można w jakiś sposób pominąć, ale wybór rozdziałów jest tak szczegółowy, że w ciągu dosłownie minuty jesteście w stanie dotrzeć do wymaganego do trofeum miejsca. Jedynie osiągnięcie braz On Dry Feet wymaga od nas mniej więcej 10-minutowej uwagi. Sam tytuł trwa około godzinę, więc jeżeli macie ochotę na przygodę, A Juggler’s Tale jest ją Wam w stanie dostarczyć. Poniżej filmik, na którym pokazane jest jak wbić wszystkie trofea:

 

Poradnik:

braz Bullseye 25
Practice your throwing skills – left and right!

Akt I

Zaraz na początku rozdziału dojdziesz do momentu, w którym możesz rzucać piłkami w tarcze. Przy użyciu  i prawej gałki traf raz w środek lewej, raz prawej tarczy. Będzie na pewno wymagana kilkakrotna próba, bo gra jakoś nie chce rejestrować trafień.

 

braz An apple a day… 50
Make sure the bear is well fed.

Akt I

Gdy dotrzesz do momentu z niedźwiedziem, podejdź do kosza z jabłkami i zacznij mu je rzucać przy pomocy  i prawej gałki. Po kilku rzuconych owocach osiągnięcie pojawi się na Twoim koncie.

 

braz On to adventure 100
Finish Act I.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

braz Lunchtime 25
Enjoy your newfound freedom.

Akt II

Zaraz na początku rozdziału po wejściu na łąkę, usiądź na ławce przy użyciu .

 

braz Animal lover / Animal Friend 50
Free the wolf.

Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”

W pewnym momencie dostrzeżesz wilka, który jest przywiązany. Twoim zadaniem jest opuszczenie mostu i pociągnięcie za hak powozu, następnie przyczepienie tegoż haka do pałąka, do którego przywiązany jest wilk i następnie zepchnięcie powozu w przepaść.

 

braz Scaredy-cat 50
Leave the wolf to his fate.

Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”

Trofeum wyklucza się z braz Animal lover, dlatego będzie konieczne powtórzenie w tym wypadku rozdziału. W tym przypadku po prostu nie przyczepiaj haka do pałąka, tylko od razu zepchnij powóz w przepaść.

 

 

braz On Dry Feet 50
Play through Act II without falling into the water.

Akt II

Musisz przejść cały rozdział bez zamoczenia nogi w wodzie / bez wpadnięcia do wody. Niestety każdorazowe dotknięcie od razu dyskwalifikuje cały progres, więc wymagane będzie powtórzenie praktycznie całego drugiego aktu.

 

braz Upside Down 100
Finish Act II.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

braz Childish 50
Play fetch with the dog until he is happy.

Akt III

Po trafieniu na pieska, rzucaj mu kijek przy pomocy prawej gałki i , aż do momentu wpadnięcia trofeum.

 

braz Troublemaker 25
Really get on a villager’s nerves.

Akt III

Po trafieniu do miasteczka, użyj kilkukrotnie dzwona, aby rozwścieczyć mieszkańców.

 

braz Close Call 25
Attract the attention of the bandits three times without getting caught.

Akt III

Po dotarciu na karnawał, Waszym zadaniem będzie skryte przebrnięcie przez teren bez wykrycia. Cały myk polega na tym, żeby dosłownie wychylić tylko nogę, aby „lekko zaalarmować” przeciwników, a następnie się szybko ukryć. Powinno wpaść bez starania, ja nawet na to nie zwróciłam uwagi. 🙂

 

srebro Changing your fate 100
Finish Act III.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

braz Riot 50
Riot on the stage of the fourth act.

Akt IV

Po zyskaniu kontroli nad postacią musisz udać się trochę do przodu, znaleźć kamień, a następnie wrócić na sam początek lokacji (scenę) i rzucić nim w konkretny rekwizyt.

 

braz Worth a try 25
Annoy Tonda and the bandits.

Akt IV

W pewnym momencie po przeciwnej stronie dostrzeżesz przeciwników, Twoim zadaniem będzie strzelenie do nich z łuku.

 

braz Plumber 25
A few more barrels than necessary….

Akt IV

W czasie kierowania łódką pojawią się wiry, a wokół nich krążące beczki. Przez manewrowanie łodzią musisz utopić 4 beczki.

 

braz This is how it works 50
Free Tonda from a thread.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

srebro Triumph 100
Finish Act IV.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

srebro Together we are not alone 100
Finish Act V.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

 

Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

Grę udostępnił wydawca.