A Juggler's Tale

24 października 2021
0
2/10
2H
x0
x0
x3
x15
18
0
0
0
1
18
0
0
0
1

 

A Juggler’s Tale to przyjemny indyk na godzinę, który niestety nie posiada platynowego dzbanka, ale na pewno warto zagłębić się w tę historię i zdobyć calaka.

 

Krok po kroku:

Poniższa lista trofeów jest ułożona dokładnie w takiej kolejności, w jakiej powinny wpadać Wam wszystkie trofea. Nie ma tu nic trudnego, wszystkie trofea oprócz fabularnych można w jakiś sposób pominąć, ale wybór rozdziałów jest tak szczegółowy, że w ciągu dosłownie minuty jesteście w stanie dotrzeć do wymaganego do trofeum miejsca. Jedynie osiągnięcie braz On Dry Feet wymaga od nas mniej więcej 10-minutowej uwagi. Sam tytuł trwa około godzinę, więc jeżeli macie ochotę na przygodę, A Juggler’s Tale jest ją Wam w stanie dostarczyć. Poniżej filmik, na którym pokazane jest jak wbić wszystkie trofea:

 

PORADNIK:


 

Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca
Ikona osiągnięcia: </span><span>Bullseye
25

Bullseye

Practice your throwing skills - left and right!

Akt I

Zaraz na początku rozdziału dojdziesz do momentu, w którym możesz rzucać piłkami w tarcze. Przy użyciu  i prawej gałki traf raz w środek lewej, raz prawej tarczy. Będzie na pewno wymagana kilkakrotna próba, bo gra jakoś nie chce rejestrować trafień.

Ikona osiągnięcia: </span><span>An apple a day...
50

An apple a day...

Make sure the bear is well fed.

Akt I

Gdy dotrzesz do momentu z niedźwiedziem, podejdź do kosza z jabłkami i zacznij mu je rzucać przy pomocy  i prawej gałki. Po kilku rzuconych owocach osiągnięcie pojawi się na Twoim koncie.

Ikona osiągnięcia: </span><span>On to adventure
100

On to adventure

Finish Act I.

Fabularne

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Lunchtime
25

Lunchtime

Enjoy your newfound freedom.

Akt II

Zaraz na początku rozdziału po wejściu na łąkę, usiądź na ławce przy użyciu .

Ikona osiągnięcia: </span><span>Animal lover

Animal lover

Free the wolf.

Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”

W pewnym momencie dostrzeżesz wilka, który jest przywiązany. Twoim zadaniem jest opuszczenie mostu i pociągnięcie za hak powozu, następnie przyczepienie tegoż haka do pałąka, do którego przywiązany jest wilk i następnie zepchnięcie powozu w przepaść.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Scaredy-cat
50

Scaredy-cat

Leave the wolf to his fate.

Akt II, rozdział „Trouble at the hunters lodge”

Trofeum wyklucza się z braz Animal lover, dlatego będzie konieczne powtórzenie w tym wypadku rozdziału. W tym przypadku po prostu nie przyczepiaj haka do pałąka, tylko od razu zepchnij powóz w przepaść.

Ikona osiągnięcia: </span><span>On Dry Feet
50

On Dry Feet

Play through Act II without falling into the water.

Akt II

Musisz przejść cały rozdział bez zamoczenia nogi w wodzie / bez wpadnięcia do wody. Niestety każdorazowe dotknięcie od razu dyskwalifikuje cały progres, więc wymagane będzie powtórzenie praktycznie całego drugiego aktu.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Upside Down
100

Upside Down

Finish Act II.

Fabularne

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Childish
50

Childish

Play fetch with the dog until he is happy.

Akt III

Po trafieniu na pieska, rzucaj mu kijek przy pomocy prawej gałki i , aż do momentu wpadnięcia trofeum.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Troublemaker
25

Troublemaker

Really get on a villager's nerves.

Akt III

Po trafieniu do miasteczka, użyj kilkukrotnie dzwona, aby rozwścieczyć mieszkańców.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Close Call
25

Close Call

Attract the attention of the bandits three times without getting caught.

Akt III

Po dotarciu na karnawał, Waszym zadaniem będzie skryte przebrnięcie przez teren bez wykrycia. Cały myk polega na tym, żeby dosłownie wychylić tylko nogę, aby „lekko zaalarmować” przeciwników, a następnie się szybko ukryć. Powinno wpaść bez starania, ja nawet na to nie zwróciłam uwagi. 🙂

Ikona osiągnięcia: </span><span>Changing your fate
100

Changing your fate

Finish Act III.

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Riot
50

Riot

Riot on the stage of the fourth act.

Akt IV

Po zyskaniu kontroli nad postacią musisz udać się trochę do przodu, znaleźć kamień, a następnie wrócić na sam początek lokacji (scenę) i rzucić nim w konkretny rekwizyt.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Worth a try
25

Worth a try

Annoy Tonda and the bandits.

Akt IV

W pewnym momencie po przeciwnej stronie dostrzeżesz przeciwników, Twoim zadaniem będzie strzelenie do nich z łuku.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Plumber
25

Plumber

A few more barrels than necessary....

Akt IV

W czasie kierowania łódką pojawią się wiry, a wokół nich krążące beczki. Przez manewrowanie łodzią musisz utopić 4 beczki.

Ikona osiągnięcia: </span><span>This is how it works
50

This is how it works

Free Tonda from a thread.

Fabularne

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Triumph
100

Triumph

Finish Act IV.

Fabularne

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Together we are not alone
100

Together we are not alone

Finish Act V.

Fabularne

Trofeum związane z fabułą. Nie do przeoczenia.

Ikona osiągnięcia: </span><span>Animal Friend
50

Animal Friend

Free the wolf.