3/10
15-20H
x1
x5
x9
x20
35
0
0
4
1
35
0
0
4
1

 

Platynowanie Agony to prawdziwa droga przez piekło.

 

  • Poradnik pisany do wersji gry 1.06
  • Aktualizacja 02.04.2019: Najnowszy patch, który został wydany 29 marca 2019 roku dodaje wiele nowości oraz dużo poprawia. Szczegóły patcha znajdziecie TUTAJ. Dzięki koledze, który platynował grę korzystając z tego poradnika dowiedziałem się, że patch kilka rzeczy pozmieniał w grze i co niektóre rzeczy, które znajdują się na filmikach mogą być już nieaktualne. Każdą zmianę na którą się natkniecie proszę pisać poniżej poradnika, aby informacja pomogła innym graczom.

 

Krok po kroku:

Jest 7 różnych zakończeń. Kilka wymagają pełnych przejść, resztę można zrobić poprzez wczytanie określonych rozdziałów.

KROK 1

Odblokowuj siedem różnych zakończeń.

Agony posiada siedem różnych zakończeń. W pierwszej kolejności skupmy się na odblokowaniu normalnego zakończenia. W pierwszym przejściu wystarczy trzymać się celów i podążać za linią przeznaczenia. Mamy do przejścia cztery rozdziały i na dodatkowej mapie stoczymy walkę z bossem.

Jako drugie, polecam zabrać się za Tryb Sukkuba. Dzięki temu zobaczymy grę od innej strony i znacznie lepiej będzie się grało. Kiedy dotrzemy do Wieży Babel w czwartym rozdziale i przejdziemy przez drzwi dla sukkuba odblokujemy zakończenie sukkuba.

Czas na ukryte zakończenia. Moje kolejne było związane z Baphometem. W pierwszym rozdziale, w Świątyni Rozkoszy musimy go przebudzić i przetrwać walkę. Następnie w drugim rozdziale w Fraktalnym Lesie zdobyć dwa serca, aby odblokować złotą statuę. W tym samym rozdziale, w Szalonym Umyśle nastąpi zakończenie Baphometa.

Czwarte zakończenie będzie bardzo szybkie. Wystarczy wczytać lokacje Szalony Umysł z drugiego rozdziału i czekać. Zakończenie szaleńca odblokuje się samo, ale potrwa to kilka minut.

Aby odblokować pucharek zloto Dobro i Zło musimy ukończyć dwa zakończenia: Złe i Anielskie. Pierwsze wymaga od nas zabicia ok. 70 męczenników, czyli będziemy musieli przejść grę jeszcze raz. Drugie zakończenie polega na odnalezieniu czterech aniołów i dotarcia do Drzewa Życia w drugim rozdziale.

Ostatnie – zakończenie Nimroda, polega na odnalezieniu pięciu części garderoby Adama i dotarcie do Wieży Babel. Więcej informacji o każdym zakończeniu znajdziecie w poniższych opisach trofeów.

Polecam wszystkie zakończenia robić poprzez wybór rozdziałów, a nie tworzenie Nowej Gry+. Wybranie takiej opcji zablokowało mi trofeum srebro Do twarzy jej w czerwieni, które wymaga odnalezienia dwóch czerwonych komnat. Mimo, że wszystkie znajdźki przechodzą do nowej gry+ to po odnalezieniu drugiej komnaty pucharek nie wpadł. Miałem zachowany save z pierwszego przejścia i po jego wczytaniu i odkryciu ponownie drugiej czerwonej komnaty, pucharek wpadł na konto. Mam nadzieje, że zostało to naprawione, ale jak ktoś nie chce ryzykować to można wszystkie zakończenia odblokować poprzez wybór rozdziałów.

 

KROK 2

Przejść tryb Agonii i odblokować wszystko w galerii.

W Trybie Agonii dużo nie mamy do zrobienia, wystarczy tylko zaliczyć wygenerowaną losowo komnatę. Najdłużej zejdzie się nam z odblokowaniem wszystkich przedmiotów. Mamy pucharki związane z notatkami (47) i listami (19), z obrazami (41), z komiksami (10) i postaciami 3D (41). Do tego trzeba odnaleźć specjalne komnaty – złote (4) i czerwone (2) oraz odkryć resztę ukrytych pomieszczeń (53). Pucharek za to odpowiedzialny: zloto Lara byłaby dumna! był zbugowany, ale najnowszy patch 1.06 wszystko naprawia i można cieszyć się platynowanym dzbankiem.

Podsumowując mamy łącznie 217 rzeczy do odkrycia. Sekretne pomieszczenia znajdziecie w formie opisu. Resztę przedmiotów znajdziecie na filmikach przy pucharku: srebro Jestem oświecony. Są nagrane według rozdziałów. W trybie sukkuba znajdziecie znajdźki niedostępne dla męczennika. Grając sukkubem, możecie powrócić do tych, które pominęliście, jak i odkryć nowe, które znajdziecie na filmie z trybu sukkuba. W jednym przejściu wszystkiego nie odkryjemy, dopiero kończąc grę postacią sukkuba, teoretycznie powinniśmy mieć wszystko odblokowane.

Dodatkowo polecam zbierać każdą małą, złotą statuetkę jaką zobaczymy. Dają one punkty „Wiedzy”, które możemy wykorzystać w galerii. Nie wszystkie przedmioty odnajdziemy w grze, co niektóre wymagają tych punktów, aby je odblokować (rysunki koncepcyjne i prototypy). Punkty nie wydajemy na inne rzeczy, oprócz rysunków i prototypów.

Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca
Ikona osiągnięcia: Niezapomniana przygoda</span> / <span>Unforgettable journey
180

Niezapomniana przygoda / Unforgettable journey

Odblokuj wszystkie trofea / Unlock all trophies

Gratulacje, udało Ci się przetrwać do końca!

Ikona osiągnięcia: Wyciągnij to!</span> / <span>Pull it out!
90

Wyciągnij to! / Pull it out!

Zakończenie Sukkuby / Succubus ending

Zakończenie wymaga ponownego przejścia gry. Tym razem zamiast kierować męczennikiem, przyjdzie nam wcielić się w sukkuba. To demoniczna postać kobiety obdarzona rogami oraz kopytami. Polecam zabrać się za Tryb Sukkuba po pierwszym przejściu gry i odblokowaniu normalnego zakończenia. Dzięki temu zobaczymy grę od innej strony i znacznie lepiej będzie się grało. Będziemy mogli również dozbierać brakujące przedmioty, jak i zdobyć nowe, dostępne tylko dla sukkuba. Kiedy dotrzemy do Wieży Babel w czwartym rozdziale i przejdziemy przez drzwi dla sukkuba odblokujemy zakończenie sukkuba. Poniżej znajdziecie filmik przedstawiający ów zakończenie:

Ikona osiągnięcia: Urodziłem się by rządzić!</span> / <span>I was born to rule!
90

Urodziłem się by rządzić! / I was born to rule!

Zakończenie Nimroda / Nimrod ending

Do tego zakończenia podejdziemy na sam koniec. Aby je odblokować musimy najpierw ukończyć zakończenie sukkuba oraz złe zakończenie. Wymaga od nas również zebrania pięciu części garderoby/szat Adama, które znajdziemy na męczennikach. Aby je zdobyć będziemy musieli zginąć i opętać danego nosiciela garderoby. Poniżej wypiszę wszystkie elementy szaty Adama oraz znajdziecie filmik z ich lokalizacją, jak i z samym zakończeniem:

  • Naszyjnik – znajdziemy przed wejściem do Studni w pierwszym rozdziale. Musimy w pierwszej kolejności zbadać obraz, który odblokuje dostęp do męczennika. Następnie giniemy poprzez rozpalone ognisko i opętujemy męczennika noszącego naszyjnik.
  • Naramienniki – znajdziemy na samym końcu Pływającego Lasu w drugim rozdziale, tuż przed skokiem do Fraktalnego Lasu. Męczennik z naramiennikami znajduje się na skałach, w małym pomieszczeniu.
  • Szata – znajduje się w Komnacie Isztar, w ostatniej lokacji w trzecim rozdziale. Męczennik z szatą spaceruje w samym jej centrum.
  • Sandały – znajdziemy w Komnacie zarazy, w czwartym rozdziale. Spaceruje tam czart przy dużym stole. Giniemy od jego ciosów i powoli unosimy duszę do góry, tak aby nie złapały nas Łowcy Dusz (ośmiornice).
  • Korona – znajdziemy w Zapomnianych Jaskiniach, w czwartym rozdziale. Męczennik z koroną na głowie spaceruje w różowym pomieszczeniu, z którego odchodzą kilka korytarzy.

Kiedy zbierzemy wszystkie części, udajemy się do Wieży Babel w czwartym rozdziale. Po wejściu do niej musimy odszukać 5 części złotego posągu (głowa, dwie ręce i dwie nogi), które znajdziemy w komnacie. Po odnalezieniu i umieszczeniu ich we właściwym miejscu odkryjemy komnatę z obrazem. Po jego zbadaniu otworzą nam się drzwi do komnaty, którą znajdziemy tuż obok punktu kontrolnego. Po wejściu do niej kierujemy się na sam dół. Po dotarciu do stołu z sukkubem rozpocznie się ostatnie zakończenie gry.

Ikona osiągnięcia: Dobro i Zło</span> / <span>Good and Evil
30

Dobro i Zło / Good and Evil

Dobro i Zło (Odblokuj Złe oraz Anielskie zakończenie) / Good and Evil (Unlock Evil and Angel ending)

Zdobycie tego pucharka wymaga od nas ukończenia dwóch różnych zakończeń:

  • Złe zakończenie – zanim dotrzemy do Wieży Babel musimy zabić ok. 70 męczenników. Niestety nigdzie nie jest podane ilu ich zabiliśmy, tak więc musimy liczyć własnoręcznie. W moim przypadku wczytałem pierwszy rozdział i gdzie napotkałem pochodnię, to nią zabijałem wszystkich napotkanych męczenników. I tak robiłem, aż dotarłem do Wieży Babel w czwartym rozdziale. Wchodzimy do komnaty i podchodzimy do stołu znajdującego się przed wielkim obrazem Czerwonej Kapłanki, przy którym rozpocznie się złe zakończenie. Jeśli przy stole nie zobaczymy ucztujących demonów wraz kapłanką, widocznie musimy mieć za mało zabitych męczenników.

  • Anielskie zakończenie – te zakończenie polega na odnalezieniu czterech Aniołów. Lokalizacje ich wszystkich znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony, przy którym znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć. Dodam tylko, że dotarcie do pierwszego anioła wymaga pierwszego ukończenia gry. Tak więc, jak skończymy grę, wystarczy wczytać podrozdział Pajęcze Legowisko i będziemy mogli się do niego dostać. Kiedy mamy całą czwórkę odnalezioną, wystarczy wczytać podrozdział Drzewo Życia, w drugim rozdziale i zobaczyć anielskie zakończenie.

Ikona osiągnięcia: Twoja dusza jest moja!</span> / <span>Your soul is mine!
30

Twoja dusza jest moja! / Your soul is mine!

Zakończenie Baphometa / Baphomet ending

Myślę, że jest to najbardziej skomplikowane zakończenie ze wszystkich dostępnych. Wymaga od nas odkrycia kliku dodatkowych przedmiotów, za nim zobaczymy zakończenie. Poniżej w podpunktach wypiszę co musimy zrobić, aby je odblokować.

  1. W pierwszej kolejności musimy przetrwać walkę z samym Bephometem. Spotkamy go, a dokładnie jego pomnik pod koniec pierwszego rozdziału. Aktywujemy go poprzez złożenie w ofierze czterech serc, które znajdziemy w sali. Dokładny opis walki znajdziecie przy pucharku: braz Czy właśnie go znudziłem? (Przetrwaj walkę z Baphometem.) Demon ucieknie i wędrując dalej będziemy mogli spotkać go w kilku miejscach.
  2. Następnie musimy dotrzeć do Pływającego Lasu, który mieści się w drugim rozdziale. Tam musimy odszukać dwa specyficzne obrazy. Każdy prezentuje miejsce z Fraktalnego Lasu, w którym znajdziemy serce. Zbadanie obrazu pozwoli nam na podniesienie serca. Jeśli tego nie zrobimy w podanych miejscach nic nie znajdziemy.
  3. Po zbadaniu dwóch obrazów udajemy się do następnej lokacji, którą jest Fraktalny Las. Musimy teraz odszukać te miejsce, które były podane na obrazach. Pierwsze to małe schodki, do których możemy się dostać poprzez szczeliny (jaskrawe światło w postaci klęczącej postaci). W Fraktalnym Lesie znajdziemy cztery takie szczeliny, w jednym z nich znajdziemy właśnie jedno serce. Drugie miejsce, które było na obrazie to wisielec. Znajdziemy go wychodząc z lasu. Przejście do niego jest dobrze ukryte, serce natomiast znajdziemy w jego dłoniach. Dokładną ich lokalizacje znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony, przy którym znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.
  4. Mając obydwa serca, wracamy na początek Lasu i w pierwszej szczelinie, którą napotkamy znajdziemy wagę. Umieszczamy w niej serca, które powinny wyrównać szalę. Dzięki temu otworzyliśmy pomieszczenie, w którym znajdziemy figurkę postaci Bephometa. Pomieszczenie znajdziemy w pierwszej komnacie, jak tylko wyjdziemy z Lasu. Jest to przed samymi Wodospadami Krwi. Udajemy się tam i badamy ją.
  5. No to już prawie koniec. Wystarczy teraz dojść do lokacji Szalony Umysł w tym samym rozdziale i zobaczyć scenkę z zakończeniem Baphometa. Poniżej możecie się jej przyjrzeć.

Ikona osiągnięcia: Lara byłaby dumna!</span> / <span>Lara would be proud!
30

Lara byłaby dumna! / Lara would be proud!

Odnajdź wszystkie ukryte pomieszczenia / Find all secret rooms

Zglitchowane

W całej grze znajdziemy 53 ukrytych pomieszczeń. Każdy rozdział ma dokładną rozpiskę, ile komnat i przedmiotów jest w nim do odnalezienia.  Tak więc, dużo to ułatwia na odnalezienie tego wszystkiego. Zbierając przedmioty sami natrafimy na ukryte komnaty. Poniżej rozpiszę wszystkie komnaty dodając również lokalizację. Co niektóre komnaty znajdziecie na filmach, przy pucharku srebro Jestem oświecony.

ROZDZIAŁ 1 – 19 SEKRETNYCH KOMNAT

  • Bramy piekieł – Pierwsze ukryte pomieszczenie znajduje się na moście. Po prawej stronie, przed wejściem znajdują się filary, w których znajdziemy obraz. Po jego zbadaniu na tyłach mostu otworzy się ukryte przejście w podłodze.
  • Opuszczone więzienie – W drugiej połowie więzienia znajduje się korytarz wypełniony wodą, po przepłynięciu odkryjemy małą komnatę z notatką (Onoskelis).
  • Opuszczone więzienie – Nad przepaścią, na półkach skalnych znajdziemy notatkę (Pająk). Po skoczeniu na nią odkryjemy sekretną komnatę.
  • Opuszczone więzienie – Znajdziemy tam trudno dostępną półkę skalną z notatką (Wielki rytuał. Część 1). Dojść do niej możemy za pomocą specjalnego trybu widzenia lub doskakując do niej za pomocą sukkuba.
  • Labirynt Szaleństwa – Znajdziemy tam ukrzyżowany, złoty pomnik. Po odnalezieniu pięciu kończyn i umieszczeniu ich na pomniku, odkryjemy sekretną komnatę z notatką (Lewiatan).
  • Labirynt Szaleństwa – Zaraz niedaleko notatki (Czart) znajdziemy drzwi, które możemy zniszczyć jako sukkub lub poprzez opętanie onoskelis. Za drzwiami jest ukryte pomieszczenie.
  • Labirynt Szaleństwa – W labiryncie, jeden z korytarzy jest wypełniony wodą. To on prowadzi do czerwonej komnaty. Po przepłynięciu wodnego korytarza i wynurzeniu się odkryjemy kolejną komnatę.
  • Studnia – Po wejściu do studni, po prawej stronie znajdziemy krzaki. Po ich spaleniu i dotarciu do obrazu, odkryjemy sekretną komnatę.
  • Studnia – Na piętrze, gdzie znajdziemy pokój z długim stołem to obok znajduje się zamknięty pokój z pieczęcią. Symbol znajduje się na obrazie, gdzie znajduje się długi stół.
  • Pajęcze Legowisko – Przed Komnatą Ciszy znajduje się małe pomieszczenie z schodami grawitacyjnymi, prowadzą do sekretnej komnaty z obrazem.
  • Pajęcze Legowisko – Przed Komnatą Ciszy znajdują się krzaki, które zakrywają półkę skalną z Listem 5. Skacząc na nią odkryjemy sekretne pomieszczenie.
  • Ściany Uwodzenia – Po przejściu ścian uwodzenia, trafimy do korytarza, w którym zaatakuje nas sukkub. Lewa odnoga w korytarzu prowadzi do sekretnej komnaty z Listem 7.
  • Ściany Uwodzenia – Po przejściu ścian uwodzenia, trafimy do korytarza, w którym zaatakuje nas sukkub. Na jego końcu znajduje się mała komnata z onoskelis. Wskakując na półkę skalną i paląc po drodze krzaki, odkryjemy sekretną komnatę, w której znajdziemy model postaci 3D.
  • Ściany Uwodzenia – Po przejściu ścian uwodzenia, nad wejściem do korytarza, w którym zaatakuje nas sukkub, znajdziemy drabinki, które może złapać sukkub. Po wejściu na nie znajdziemy pomieszczenie, w którym znajduje się obraz.
  • Świątynia Rozkoszy – Po wejściu do niej znajdziemy nad sobą drabinki, po których sukkub może się wspinać. Na górze znajdziemy pomieszczenie z modelem postaci 3D.
  • Świątynia Rozkoszy – Po prawej stronie od wejścia do świątyni znajdują się półki skalne po których można dotrzeć do sekretnej komnaty z statuetkami.
  • Świątynia Rozkoszy – Po lewej stronie od wejścia do świątyni znajdują się półki skalne po których można dotrzeć do sekretnej komnaty z statuetkami.
  • Świątynia Rozkoszy – Przed wejściem do komnaty z Baphometem odwracamy się i udajemy się jak nas prowadzi ścieżka. Dojdziemy ponownie do Ścian Uwodzenia, na której po przeciwległej stronie zobaczymy półkę skalną. Za pomocą specjalnego tryby widzenia, zobaczymy most, po którym przejdziemy do półki.
  • Obrońca Światła – Pod pomnikiem Baphometa, znajdziemy ukryte pomieszczenie.

ROZDZIAŁ 2 – 11 SEKRETNYCH KOMNAT

  • Mroczny Las – Zaraz na samym początku, trzymając się lewej strony znajdziemy w krzakach przejście do sekretnego miejsca nad brzegiem wody. Tam znajdziemy List 8.
  • Wzgórza Agonii – Po aktywacji punktu kontrolnego, dojdziemy do małego stawku. Posiada podwodne przejście do małej komnaty, w której znajdziemy notatkę (Notatka szaleńca 11).
  • Wzgórza Agonii – Jak zbierzemy powyższą notatkę i wyskoczymy z komnaty na otwartą przestrzeń, to po lewej zobaczymy kępkę krzaków. Potrzebną pochodnię, znajdziemy dużo dalej za punktem kontrolnym Wieczny Ogień.
  • Wieża Bogini – Przed wieżą znajduje się duży staw, na lewo od niej w wodzie znajdziemy małą kapliczkę, w której możemy zbadać model postaci 3D.
  • Wieża Bogini – Jak wyjdziemy z Legowiska Onoskelis i będziemy trzymać się prawej strony, to znajdziemy krzaki, które ukrywają dostęp do sekretnej komnaty.
  • Wieża Bogini – W miejscu, w którym opętaliśmy onoskelis, znajduje się również mały stawek, który kryje podwodną kapliczkę, a w niej List 10.
  • Pływający Las – Trzymając się lewej strony, zobaczymy ludzi w kotłach. Za nimi jest przejście, które poprowadzi do sekretnej komnaty z Listem 11.
  • Pływający Las – Po przejściu Lasu dojdziemy do dużej figurki Matki Boskiej. Obchodząc ją z prawej strony dojdziemy do krzaków, które należy spalić. Za nimi znajdziemy sekretną komnatę z Listem 12.
  • Fraktalny Las – W lesie znajdziemy dziwny rytuał, z unoszącą się postacią. Nie daleko znajdziemy przejście, w którym znajdziemy stół z krzesłem, a w krzakach ukryty model postaci 3D.
  • Fraktalny Las – Miejsce w którym znajdziemy Upadłego Anioła to sekretne komnata.
  • Drzewo Życia – Za punktem kontrolnym znajdziemy przejście, gdzie znajdziemy sekretną komnatę z obrazem.

ROZDZIAŁ 3 – 10 SEKRETNYCH KOMNAT

  • Zmrożony Ogień – W pierwszej lokacji możemy znaleźć obraz, który przedstawia drzwi z głową byka. Po jego zbadaniu drzwi zostaną otwarte, kryją one sekretną komnatę.
  • Zmrożony Ogień – W tunelu znajdziemy wąskie przejście z tronem. Za nim kryje się sekretna komnata z obrazem i notatką (Notatka szaleńca 19). Polecam zbadać ją postacią sukkub, ponieważ można tam zamarznąć.
  • Zmrożony Ogień – Przechodząc przez tunel dojdziemy do jaskini. Za pomocą sukkuba, będziemy mogli rozwalić jedną ze ścian. Przejście, które odkryjemy doprowadzi nas do sekretnej komnaty z obrazem.
  • Zmrożony Ogień – W tej samej jaskini znajdziemy wąskie przejście, dość długim tunelem. Na jego końcu znajdziemy dużo małych statuetek.
  • Zmrożony Ogień – W jaskini znajdziemy cztery części kończyn złotego posągu. Głowę natomiast w tunelu, który prowadzi do jaskini. Łącząc wszystko na ukrzyżowanym posągu, odkryjemy sekretną komnatę.
  • Zmrożony Ogień – Wychodząc z pierwszej lokacji na otwartą przestrzeń i trzymając się lewej strony dojdziemy do małej jaskini z onoskelis. Będzie tam również List 16. W tej jaskini jest ukryte przejście, na którym trzeba użyć specjalnego tryby widzenia. Doprowadzi nas do sekretnej komnaty z obrazem, który po zbadaniu odblokuje dostęp do Czerwonej Komnaty. Polecam odkryć tą komnatę za pomocą sukkuba.
  • Zmrożony Ogień/Wielki Rytuał – W tym małym pomieszczeniu, gdzie znajduje się onoskelis i List 16, jest ściana, którą można zniszczyć za pomocą sukkuba. Przechodząc przez nią i skręcając na lewo, znajdziemy małą sekretną komnatę z symbolem, który otworzy drzwi do Wielkiego Rytuału.
  • Brama Isztar – Po pościgu przez olbrzymiego czarta, trafimy do lokacji, w której znajdziemy ścianę do rozwalenia. Robimy to za pomocą sukkuba. W głębi znajdziemy sekretną komnatę.
  • Brama Isztar – Za powyższą sekretną komnatę, znajdziemy drugą, ale będzie dostępna po zbadaniu obrazu. Znajdziemy go w drodze do Upadłego Królestwa.
  • Komnata Isztar – W komnacie znajdziemy mały ołtarz, za którym znajdziemy drzewo z drabinkami dla sukkuba. Na jego szczycie znajdziemy sekretną komnatę z dwoma modelami postaci 3D.

ROZDZIAŁ 4 – 13 SEKRETNYCH KOMNAT

  • Byk z Brązu – Brama dla sukkubów kryje sekretną komnatę.
  • Byk z Brązu – Nie daleko punktu kontrolnego znajdziemy drabinki dla sukkuba. Dzięki nim, wespniemy się do sekretnej komnaty.
  • Świątynia Chaosu – Tuż obok punktu, kryje się sekretne pomieszczenie z obrazem.
  • Świątynia Chaosu – Tuż obok punktu, znajdziemy dwa niewielkie wejścia do wody. Po dokładnym zbadaniu odkryjemy w jednym sekretną komnatę.
  • Zapomniane Jaskinie – W jednej z komnat znajdziemy stół, przy którym będzie stał obraz. Podchodząc bliżej stołu i sięgając statuetkę, odkryjemy sekretną komnatę.
  • Zapomniane Jaskinie – Jedno wyjście z jaskini prowadzi przez tunel, w którym odnoga doprowadzi do sekretnej komnaty z Upadłym Aniołem.
  • Zapomniane Jaskinie – Znajdziemy tam drzwi chroniące pieczęcią. Po otwarciu odkryjemy sekretną komnatę.
  • Zapomniane Jaskinie – Jedno z pomieszczeń w jaskiniach posiada drabinki dla sukkuba. Po wejściu na nich, wespniemy się do sekretnej komnaty.
  • Pływająca Świątynia – Tuż obok punktu kontrolnego znajdują się drzwi, której doprowadzą do Złotej Komnaty. Po drodze odkryjemy sekretną komnatę.
  • Wieża Babel – Po złożeniu złotego posągu odkryjemy komnatę z obrazem. Po jego zbadaniu otworzą nam się drzwi do komnaty, którą znajdziemy tuż obok punktu kontrolnego. Po wejściu odkryjemy sekretną komnatę.
  • Wieża Babel – Powyższa komnata posiada kręcone schody prowadzące w dół. Po zejściu odkryjemy kolejną sekretną komnatę.
  • Brak danych – Po zaliczeniu rozdziału miałem dodatkową sekretną komnatę na podsumowaniu. Nigdzie nie wyskoczył komunikat z Sekretną Komnatą. Myślę, że korzystając z filmów ze znajdźkami powinniśmy bez problemów wszystko odkryć.
  • Brak danych – Po zaliczeniu rozdziału miałem dodatkową sekretną komnatę na podsumowaniu. Nigdzie nie wyskoczył komunikat z Sekretną Komnatą. Myślę, że korzystając z filmów ze znajdźkami powinniśmy bez problemów wszystko odkryć.

Ikona osiągnięcia: Do twarzy jej w czerwieni</span> / <span>She looks good in red
40

Do twarzy jej w czerwieni / She looks good in red

Odnajdź 2 czerwone komnaty / Find 2 red chambers

Zglitchowane

W grze znajdziemy dwie czerwone komnaty, dokładnie występują pod nazwą „Szkarłatne”. Obfitują przeważnie dużą ilością przedmiotów, m.in: modelami postaci 3D oraz statuetek. Tylko w Szkarłatnych komnatach możemy odnaleźć strony komiksu. Znajdziemy je w pierwszym i trzecim rozdziale. Niestety, aby się do nich dostać musimy zdobyć w pierwszej kolejności wszystkie punkty umiejętności, aby odblokować sobie specjalny tryb widzenia. Czyli dopiero po pierwszym przejściu gry. Dzięki tej umiejętności, wciskając (PS)/(XBOX), mamy możliwość usunięcia drzwi oraz ścian, które blokują do nich dostęp. Dokładną lokalizacje komnat znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony, przy którym znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

UWAGA! Wspomnę, że z pucharkiem miałem problem, ale jeśli odnajdziecie komnaty w jednym przejściu to wszystko powinno być w porządku. Po prostu nie używajcie Nowej Gry+, a po ukończeniu gry najlepiej wybierzcie Wybór rozdziałów.

Rozdział 1 – Komnata mieści się w Labiryncie Szaleństwa. Musimy odnaleźć korytarz, w którym znajdziemy podwodny tunel. Musimy go przepłynąć, na jego końcu znajdziemy pomieszczenie z drzwiami. Przejść przez nie możemy tylko poprzez użycie specjalnego widzenia. Jeśli ktoś będzie miał problem z przepłynięciem tunelu, to może użyć postaci sukkuba. Na demonie też mamy możliwość użycia specjalnego widzenia.

Rozdział 3 – Do tej komnaty najlepiej będzie dostać się za pomocą sukkuba. Jak tylko rozpoczniemy trzeci rozdział, udajemy się na otwartą przestrzeń i trzymamy się lewej strony. Zejdziemy do pomieszczenia, w którym znajdziemy onoskelis. Za pomocą sukkuba, będzie łatwo ją zabić. W tym pomieszczeniu jest ukryte przejście, które odkryjemy za pomocą specjalnego trybu widzenia. Znajdziemy tam obraz, który po zbadaniu odblokuje dostęp do komnaty. Jak do niej trafić znajdziecie na filmie, którego znajdziecie przy srebro Jestem oświecony.

Ikona osiągnięcia: Najbogatszy w piekle</span> / <span>The richest man in hell
30

Najbogatszy w piekle / The richest man in hell

Odnajdź 4 złote komnaty / Find 4 gold chambers

W grze znajdziemy cztery złote komnaty, każda na jeden rozdział gry. Obfitują przeważnie dużą ilością przedmiotów, m.in: modelami postaci 3D oraz małych statuetek. Niestety, aby się do nich dostać musimy w pierwszej kolejności zdobyć wszystkie punkty umiejętności, aby odblokować sobie specjalny tryb widzenia. Czyli dopiero po pierwszym przejściu gry. Dzięki tej umiejętności, wciskając (PS)/(XBOX), mamy możliwość usunięcia drzwi oraz ścian, które blokują do nich dostęp. Dokładną lokalizacje komnat znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony, przy którym znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Rozdział 1 – Komnatę znajdziemy w Opuszczonym więzieniu, niedaleko Lustra (punktu kontrolnego). Wystarczy wejść w tunel i skręcić w pierwszą odnogę w prawo. Komnata będzie zamknięta, ale po ukończeniu gry po raz pierwszy, zostanie otwarta, a w niej znajdziemy ostatni Zakazany Owoc (punkt umiejętności), który umożliwi nam specjalny tryb widzenia.

Rozdział 2 – Komnatę znajdziemy w Legowisku Onoskelis. Trzeba będzie do tego miejsca przerzucić pochodnię, aby spalić krzaki znajdujące się w jaskini. Tam trzymamy się lewej strony i bez problemu powinniśmy znaleźć bramę. Drzwi otwieramy za pomocą specjalnego trybu widzenia.

Rozdział 3 – Jest to najbardziej dobrze ukryta komnata. Znajdziemy ją w Świątyni Isztar. Jak wejdziemy do ogromnej komnaty, skierujmy się na prawo i poszukajmy wysoko położonego okna, tam musimy wlecieć. Możemy to zrobić na dwa sposoby. Wejść do fioletowego światła, aby wyjść z ciała i duszą dolecieć do okna. Tam znajdziemy dwóch męczenników, których możemy opętać. Drugim sposobem to można opętać Ifryta, które latają wokół świątyni i nim dolecieć do celu. Na miejscu znajdziemy drzwi, które otworzymy specjalnym trybem widzenia. UWAGA, z komnaty wyjdziemy tylko za pomocą wczytania punktu kontrolnego. Wchodząc do niej zeskakujemy z dużego podestu, gdzie na powrocie nie można do niego podskoczyć. Sprawdzane za pomocą męczennika, być może jako Ifryt będzie można wylecieć z niej.

Rozdział 4 – W ostatnim rozdziale komnatę znajdziemy również bardzo blisko punktu kontrolnego – Pływająca Świątynia. Wchodzimy pierwsze drzwi po prawej od Lustra i kierujemy się na wprost, dojdziemy do rzeki, którą należy przeskoczyć i ukażą nam się drzwi do komnaty. Drzwi otwieramy za pomocą specjalnego trybu widzenia.

Ikona osiągnięcia: Mam piękną duszę!</span> / <span>I have a beautiful soul!
15

Mam piękną duszę! / I have a beautiful soul!

Rozwiń każdą umiejętność / Max out every skill

Zglitchowane

Męczennik posiada cztery umiejętności. Trzy, które pomagają w trakcie rozgrywki, czwarta natomiast pozwala z biegiem fabuły, opętać co nowo napotkane demony. Aby rozwinąć każdą z nich musimy zebrać Zakazany Owoc. W trzech umiejętnościach możemy sami zdecydować, którą rozwiniemy w pierwszej kolejności:

  • Zmniejsza głośność dźwięków wydawanych przez Męczennika.
  • Zwiększa czas wstrzymywania oddechu przez Męczennika.
  • Umożliwia przetrwanie słabych ataków.

Czwarta natomiast sama będzie rozwijana po zebraniu owocu. Tylko w jednym przypadku dostaniemy automatycznie punkt umiejętności. Będzie to na początku trzeciego rozdziału, kiedy opętamy czarta. Lokalizacje wszystkich owoców (oprócz automatycznego, którego opisałem powyżej) znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony. Tam znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Tak, to ten Zakazany Owoc. 🙂

UWAGA! Pucharek można sobie zbugować. Chodzi o to, że zbieranie owoców w złej kolejności może spowodować przyblokowanie jednego punktu, aby rozwinąć ostatnią z trzech umiejętności. Po prostu przed zebraniem ostatniego owocu, który znajduje się w złotej komnacie (w pierwszym rozdziale), musimy mieć pewność, że zebraliśmy wszystkie jakie były do tej pory. Do komnaty udajemy się po przejściu gry, przez wybór rozdziału.

Ikona osiągnięcia: Wyglądasz jak twój ojciec</span> / <span>You look just like your father
30

Wyglądasz jak twój ojciec / You look just like your father

Odblokuj wszystkie listy oraz notatki / Unlock all letters and notes

Listy i notatki, które możemy znaleźć w grze, pozwalają zagłębić się w świat gry oraz piekła. Nie są one jakoś specjalne ukryte, wyglądają jednakowo i świecą fioletową poświatą. W całej grze jest 66 listów i notatek. Lokalizacje wszystkich znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony. Tam znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Ikona osiągnięcia: Wielki malarz</span> / <span>The great painter
30

Wielki malarz / The great painter

Odblokuj wszystkie obrazy / Unlock all paintings

W trakcie podróży po piekle napotkamy na obrazy, które przedstawiają różne miejsca, wydarzenia oraz postacie. Poprzez zbadanie niektórych odblokowujemy dostęp do nowych, sekretnych miejsc. W całej grze znajdziemy 41 obrazów. Lokalizacje wszystkich znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony. Tam znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Przykładowy obraz.

Ikona osiągnięcia: Cóż uczyniłem?</span> / <span>What have I done?
30

Cóż uczyniłem? / What have I done?

Odblokuj wszystkie strony komiksu / Unlock all comic pages

Strony komiksu, które będzie można odnaleźć w grze opowiadają, krótką historię o Nimrodzie. W całej grze znajdziemy 10 stron komiksów. Wszystkie znajdują się w czerwonych/szkarłatnych komnatach. Lokalizacje wszystkich znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony. Tam znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Ikona osiągnięcia: Pozwól, że cię obejrzę</span> / <span>Let me see you
30

Pozwól, że cię obejrzę / Let me see you

Odblokuj wszystkie modele postaci 3D / Unlock all characters in 3D viewer

W sekretnych pomieszczeniach znajdziemy złote modele postaci 3D. Przedstawiają różne demony oraz męczenników. W całej grze znajdziemy 41 modeli postaci 3D. Lokalizacje wszystkich znajdziecie przy pucharku srebro Jestem oświecony. Tam znajdziecie wszystkie filmy do przedmiotów, które musimy odnaleźć.

Ikona osiągnięcia: Znalazłem pracę!</span> / <span>I found a job!
15

Znalazłem pracę! / I found a job!

Odblokuj zakończenie szaleńca / Unlock madman ending

Chyba jest to najłatwiejsze zakończenie ze wszystkich. Zrobiłem je po odblokowaniu zakończenia Baphometa. Wystarczy wczytać lokacje Szalony Umysł z drugiego rozdziału i czekać ok. 5 minut. Po tym czasie uruchomi się scenka i zakończenie szaleńca odblokuje się samo. Poniżej znajdziecie filmik, jak to dokładnie wygląda:

Ikona osiągnięcia: Jestem oświecony</span> / <span>I am enlightened
30

Jestem oświecony / I am enlightened

Odblokuj wszystko w galerii / Unlock everything in gallery

Galeria, jak sama nazwa wskazuje to miejsce, gdzie znajdziemy wszystko co odkryliśmy w grze. Tak więc znajdziemy tam:

  • Rysunki koncepcyjne
  • Modele postaci 3D (srebro Pozwól, że cię obejrzę)
  • Komiks (srebro Cóż uczyniłem?)
  • Obrazy (srebro Wielki malarz)
  • Prototypy
  • Listy (srebro Wyglądasz jak twój ojciec)
  • Notaki (srebro Wyglądasz jak twój ojciec)

Jak widzicie powyżej większość jest związana z innymi pucharkami, ponieważ tylko te przedmioty można odnaleźć w grze. Rysunki koncepcyjne oraz prototypy wykupimy za zdobytą „Wiedzę”, którą zdobywamy za pomocą małych, złotych statuetek (jedna statuetka to ok. 2-3 punkty), gdzie na rozdział znajdziemy ich po ok. 70 sztuk.

Tak w ogóle to z pucharkiem jest dziwna sprawa, otóż miałem odblokowane wszystkie przedmioty, za które są przyznawane pucharki. W trakcie wykupywania rysunków pucharek wpadł mi po wydaniu ok. 200 Wiedzy. Nie miałem wszystkich rysunków wykupionych oraz żadnego prototypu. Być może był to błąd albo tak trofeum wpada na konto. Jedno jest pewne, na pewno musimy podnosić każdą złotą statuetkę, aby później ich nie szukać.

W trybie sukkuba znajdziecie znajdźki niedostępne dla męczennika. Grając sukkubem, możecie powrócić do tych, które pominęliście, jak i odkryć nowe, które znajdziecie na filmie z trybu sukkuba. W jednym przejściu wszystkiego nie odkryjemy, dopiero kończąc grę postacią sukkuba, teoretycznie powinniśmy mieć wszystko odblokowane.

WAŻNE: Punkty nie wydajemy na inne rzeczy, oprócz rysunków i prototypów. Wszystko w galerii można wykupić, ale po co, jak znajdziecie to na filmach poniżej. Punkty polecam wydawać, jak uzbieramy dość dużą sumę i odblokujemy wszystkie pucharki związane z przedmiotami do odnalezienia. Poniższe filmy nagrane zostały według rozdziałów, oczywiście wszystko jest chronologicznie. Znajdziecie tam wszystkie listy, notatki, obrazy, modele postaci 3D, komiksy, złote i czerwone komnaty oraz punkty umiejętności:

Ikona osiągnięcia: Zaczekaj na mnie Bogini!</span> / <span>Wait for me my Goddess!
15

Zaczekaj na mnie Bogini! / Wait for me my Goddess!

Ukończ 1 poziom / Finish level 1

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu pierwszego rozdziału – Labirynt Umysłu.

Ikona osiągnięcia: Pakt z diabłem</span> / <span>Pact with the devil
15

Pakt z diabłem / Pact with the devil

Ukończ 2 poziom / Finish level 2

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu drugiego rozdziału – Pływający Las.

Ikona osiągnięcia: W stronę zachodzącego słońca!</span> / <span>To the sunset!
15

W stronę zachodzącego słońca! / To the sunset!

Ukończ 3 poziom / Finish level 3

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu trzeciego rozdziału – Kraina Zamarzniętego Ognia.

Ikona osiągnięcia: Nieskończona Agonia</span> / <span>Never ending Agony
15

Nieskończona Agonia / Never ending Agony

Ukończ 4 poziom / Finish level 4

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu drugiego rozdziału – Zapomniana Katedra.

Ikona osiągnięcia: Przetrwały</span> / <span>Survivor
15

Przetrwały / Survivor

Przetrwaj poziom w Trybie Agonii / Survive a level in Agony Mode

Tryb Agonii zostanie odblokowany po pierwszym przejściu gry. Po wybraniu Nowej Komnaty, trafimy do Studni z pierwszego rozdziału. Tam mamy możliwość wybrania bramy, która losowo wygeneruje nam komnatę z różnymi zadaniami. Aby zdobyć ten pucharek, musimy przetrwać poziom, czyli dotrzeć do komnaty wyjścia. W moim przypadku wybrałem pomieszczenie w lodowym obszarze i wygenerowało mi dość łatwe zadania:

  • Zbadaj obraz (1)
  • Odwiedź komnaty (4)
  • Wejdź do komnaty wyjścia

Ikona osiągnięcia: Jestem spragniona!</span> / <span>I'm thirsty!
15

Jestem spragniona! / I'm thirsty!

Opętaj onoskelis / Possess an onoskelis

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy podczas pierwszego przejścia gry. Po raz pierwszy opętać onoskelis będziemy mogli, kiedy dotrzemy do Wieży Bogini. W ciele demona, będziemy mogli zniszczyć drzwi, które prowadzą na szczyt wieży.

Ikona osiągnięcia: Moc jest ze mną</span> / <span>The force is with me
15

Moc jest ze mną / The force is with me

Opętaj czarta / Possess a chort

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy podczas pierwszego przejścia gry. Opętanie czarta odbędzie się automatycznie, zaraz po rozpoczęciu trzeciego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Płonę! Ale lubię to.</span> / <span>I'm on fire! But I like it.
15

Płonę! Ale lubię to. / I'm on fire! But I like it.

Opętaj ifryta / Possess an ifrit

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy podczas pierwszego przejścia gry. W trzecim rozdziale, kiedy dotrzemy do Komnaty Isztar, napotkamy miejsce, w którym nasza dusza może opuścić ciało męczennika. Musimy wtedy opętać latającego ifryta, aby rozbić ścianę.

Ikona osiągnięcia: Epoka Lodowcowa</span> / <span>Ice Age
15

Epoka Lodowcowa / Ice Age

Odnajdź orzeszek w lodowych jaskiniach / Find a peanut in the frozen caves

Lodowe jaskinie znajdziemy w trzecim rozdziale gry. Kiedy dotrzemy do największej komnaty, orzeszek znajdziemy na jednej ze skał. Wystarczy wspiąć się na pierwszą skośną skałę, która znajduję się najbliżej czerwonych drzwi ze znakiem i przeskakiwać na inne, aż dotrzemy do orzeszka. Poniżej znajdziecie filmik pomocniczy:

Ikona osiągnięcia: Niezła próba</span> / <span>Nice try
15

Niezła próba / Nice try

Spróbuj zepchnąć onoskelis w studni / Try to push an onoskelis to the pit

W kilku miejscach, takich jak: rozdział pierwszy (Studnia), rozdział czwarty (Byk z Brązu i Świątynia Chaosu), możemy spotkać onoskelis stojącą przy krawędzi przepaści. Zachodząc ją od tyłu, możemy ją zepchnąć. Pucharek możemy otrzymać już w pierwszym rozdziale (w Studni), ale jeśli ktoś przegapił okazję to może to zrobić w czwartym rozdziale. Wychodząc z Komnaty Zarazy, naszym oczom ukaże się odwrócona plecami do nas onoskelis, przy krawędzi pomostu. Wystarczy biec lub podejść do niej po cichu i ją zepchnąć.

W innych miejscach też otrzymamy pucharek.

Ikona osiągnięcia: Zabójca demonów</span> / <span>Demon slayer
15

Zabójca demonów / Demon slayer

Zepchnij i zabij onoskelis / Push and kill an onoskelis

Zglitchowane

Pucharek podobny do tego powyżej, ale z małą różnicą. Tym razem musimy onoskelis popchnąć, aby spadła. Niestety, za każdym razem zdąży się złapać i wesprze się z powrotem. Próbowałem wielokrotnie to zrobić, w różnych miejscach i za każdym razem przeżyje. Z tego co widziałem, trofeum można zdobyć na onoskelis w czwartym rozdziale (w Byku z Brązu). W tym małym pomieszczeniu, gdzie znajdują się schody grawitacyjne, znajduje się demon, na którym można zdobyć pucharek.

UWAGA! Trofeum było zbugowane, ale wraz z patchem 1.05 można bez problemu zdobyć pucharek, choć w moim przypadku udało się dopiero za drugim razem. Tak jak wspomniałem powyżej udało mi się w lokacji Byk z Brązu w czwartym rozdziale gry. Polecam zrobić to po cichu. Kiedy staniemy w linii prostej z plecami demona, kucamy i powoli się zbliżamy. Będąc w połowie drogi, wstrzymujemy oddech. Jak tylko pojawi się interakcja to popychamy demona. Całą akcję możecie zobaczyć poniżej:

Ikona osiągnięcia: Czy właśnie go znudziłem?</span> / <span>Did I just bore him?
15

Czy właśnie go znudziłem? / Did I just bore him?

Przetrwaj walkę z Baphometem / Survive Baphomet bossfight

Baphometa można spotkać pod koniec pierwszego rozdziału, w Świątyni Rozkoszy. Jest w postaci posągu, aby go obudzić musimy w tym samym pomieszczeniu znaleźć 4 serca i złożyć przy nim w ofierze. Przebudzi się i rozpocznie się walka. Ale przed tym polecam ściągnąć kaptury trzem męczennikom, którzy również znajdują się w tym pomieszczeniu. Mogą się przydać, jeśli demon nas dopadnie, dodatkowo polecam mieć już pochodnie w ręku.

Tak więc, kiedy Baphomet ruszy na nas, dobiegamy do szczeliny, którą znajdziemy w ścianach i przez nią przechodzimy. Demon powinien do niej zajrzeć, a my w tym czasie obchodzimy skałę i przypalamy go pochodnią. Trochę to go wkurzy i ruszy za nami. Musimy ponownie przejść przez szczelinę i znów go przypalić. Po trzech takich akcjach Bephomet odfrunie i walka się zakończy. Demon jest związany również z jednym zakończeniem zloto Twoja dusza jest moja! Jeśli pokonamy go podczas pierwszego przejścia, to jego zakończenie będzie odblokowane dopiero po ukończeniu normalnego zakończenia braz Szkarłatna Kobieta i spełnieniu wymagań z nim związanych.

Ikona osiągnięcia: Zawsze znajdzie się coś większego</span> / <span>There is always something bigger
15

Zawsze znajdzie się coś większego / There is always something bigger

Zabij ogromnego czarta / Kill an enormous chort

Fabularne

Trofeum ściśle związane z fabułą, nie do pominięcia.

Pucharek otrzymamy podczas pierwszego przejścia gry. W trzecim rozdziale, kiedy dotrzemy do Bramy Isztar, będziemy ścigani przez ogromnego czarta. Zabijemy go, kiedy dotrzemy do miejsca, w którym nasza dusza może opuścić ciało. Jak tylko go opętamy, ogromny czart zginie.

Ikona osiągnięcia: Gdzie jesteś, zwierzątko?</span> / <span>Where are you, pet?
15

Gdzie jesteś, zwierzątko? / Where are you, pet?

Ukończ 1 poziom jako sukkub / Finish level 1 as a succubus

Pucharek otrzymamy po ukończeniu pierwszego rozdziału – Labirynt Umysłu, jako sukkub.

Ikona osiągnięcia: Tym razem skorzystam z windy</span> / <span>This time, I will use the elevator
15

Tym razem skorzystam z windy / This time, I will use the elevator

Ukończ 2 poziom jako Sukkub / Finish level 2 as a succubus

Pucharek otrzymamy po ukończeniu drugiego rozdziału – Pływający Las, jako sukkub.

Ikona osiągnięcia: W końcu kąpiel!</span> / <span>Finally, a bath!
15

W końcu kąpiel! / Finally, a bath!

Ukończ 3 poziom jako sukkub / Finish level 3 as a succubus

Pucharek otrzymamy po ukończeniu trzeciego rozdziału – Kraina Zamarzniętego Ognia, jako sukkub.

Ikona osiągnięcia: Cóż za cudowny smak!</span> / <span>What a beautiful taste!
15

Cóż za cudowny smak! / What a beautiful taste!

Ukończ 4 poziom jako sukkub / Finish level 4 as a succubus

Pucharek otrzymamy po ukończeniu drugiego rozdziału – Zapomniana Katedra, jako sukkub.

Ikona osiągnięcia: Mogę to polizać?</span> / <span>Can I lick it?
15

Mogę to polizać? / Can I lick it?

Wykonaj zabójstwo na onoskelis, grając sukkubem / Use a finisher on an onoskelis as a succubus

Pucharek możemy otrzymać podczas drugiego przejścia gry, w Trybie Sukkuba. Nie ma najmniejszych problemów z zabiciem onoskelis, grając sukkubem. Wystarczy podejść do demona i wcisnąć (PS)/(XBOX).

Ikona osiągnięcia: Łamaczka serc</span> / <span>Heartbreaker
15

Łamaczka serc / Heartbreaker

Zabij czarta jako sukkub / Kill a chort as a succubus

Pucharek możemy otrzymać podczas drugiego przejścia gry, w Trybie Sukkuba. Czarta możemy najszybciej spotkać na początku trzeciego rozdziału. W tym przypadku musimy być szybcy. Demona możemy zabić tylko w walce wręcz. Podchodząc do niego wciskamy /  i staramy się, aby nas nie trafił.

Ikona osiągnięcia: Szkarłatna Kobieta</span> / <span>The Scarlet Woman
15

Szkarłatna Kobieta / The Scarlet Woman

Normalne zakończenie / Normal ending

Pierwsze zakończenie, które będziemy mogli zobaczyć. Musimy ukończyć cztery rozdziały gry i na dodatkowej mapie, stoczyć walkę z bossem. W pierwszym przejściu wystarczy trzymać się celów, jakie mamy do wykonania. Pamiętajmy, aby korzystać z linii przeznaczenia, która nas prowadzi . Po tym przejściu powinniśmy znać grę dość dobrze, aby w kolejnych nie tracić za dużo czasu.