Pszczoły nie mają łatwego życia, ciągła praca, praca i jeszcze raz praca, ale za to Bee Simulator ma łatwą platynkę, a dzięki poradnikowi zdobędziecie ją raz dwa. Zapraszamy!
Informacje ogólne:
- Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
- Liczba trofeów: x1/ x2 / x10 / x38
- Liczba trofeów offline: 51
- Liczba trofeów online: 0
- Minimalna liczba przejść: 1
- Trofea możliwe do przeoczenia: Można zwrócić uwagę na dwa pucharki: Wielki głód i To się nazywa zoo!
- Zglitchowane trofea: Złap je wszystkie
- Czas do zdobycia platyny: Maksymalnie do 7-10 godzin
Jeżeli w jakiś sposób poradnik Ci pomógł to w ramach podziękowania możesz postawić mi kawkę. Dziękuję!
Opinia znajduje się TUTAJ!
Krok po kroku:
Grę rozpoczniemy od kampanii. Do wyboru mamy dwa poziomy trudności – możemy wybrać wedle własnego uznania, ponieważ nie ma z tym powiązanego żadnego pucharka. W trakcie fabuły możemy wykonywać wyzwania oraz misje poboczne, ale polecam wykonać je po ukończeniu kampanii. Wtedy to gra przechodzi w tryb swobodnego latania i możemy odwiedzić każde miejsce w parku. Poniżej kilka rad, o których warto wiedzieć:
- Wyzwania z każdej kategorii potrafią się nie zapisać i trzeba ponownie je wykonać, dlatego też najlepiej będzie zrobić je za jednym posiedzeniem. Chodzi o pucharki: Szybka pszczoła, Taneczna rewolucja, Wściekła pszczoła, Mistrz ucieczki, Strefa bez wredniuchów i Ja tego nie zrobię?
- Problemy są z pucharkiem Złap je wszystkie, który polega na odblokowaniu wszystkich statuetek w Sali Trofeów. Po pierwsze są problemy ze skanowaniem niektórych zwierząt. Między innymi z żabą wodną, a bez zeskanowania nie będzie dostępna do odblokowania. Po drugie nie odblokowujemy statuetek zwierząt poprzez księgę Glosariusza. Przez to możemy sobie je całkowicie zablokować. Koniecznie udajemy się do Sali Trofeów w ulu i tam przy każdym piedestale odblokowujemy każdą statuetkę.
- Warto zwrócić uwagę na dwa pucharki: Wielki głód i To się nazywa zoo! Obydwa związane są z zadaniami pobocznymi, które możemy rozpocząć w starym ulu. Choć tego nie sprawdziłem podejrzewam, że po ukończeniu kampanii mogą być niedostępne i trzeba będzie rozegrać od nowa grę na nowym profilu.
- Gra posiada trzy profile, na których możemy utworzyć Nowe Gry. Co ciekawe, wszystkie profile zliczają progres do każdego pucharka. Więc jeśli napotkamy jakieś problemy z wyzwaniami, z odblokowaniem statuetek lub znalezieniem małych pszczółek, wystarczy dozbierać resztę na nowym profilu. Nawet, jeśli np. odnajdziemy te same pszczółki to i tak nam policzy jako kolejne.
- U góry ekranu znajduje się kompas, który pokazuje ul i cele związane z misją. Znajdziemy na nim również wyzwania, zadania poboczne oraz małe zagubione pszczółki, gdy jesteśmy blisko nich. Warto na niego zwracać uwagę.
- W grze występują własne osiągnięcia, które związane są z pucharkami. Wchodząc w Dodatki, a następnie Archiwum, znajdziemy Osiągnięcia, gdzie możemy podejrzeć ile nam brakuje do zdobycia w poszczególnych trofeach.
Poradnik:
Prawdziwy zdobywca / Real Achiever
Zdobądź wszystkie inne trofea / Collect ALL the other trophies!
Gratulacje! Królowa jest z Ciebie dumna!
Małe pszczółki / Little Bees GS: 40
Odnajdź wszystkie małe pszczółki / Find all the little bees in the park
W parku zgubiły się 10 małych pszczółek i naszym zadaniem jest ich odnaleźć. Poniżej znajdziecie filmik, na którym zobaczycie dokładną lokalizację każdej zagubionej pszczółki:
Być albo nie być… pszczołą / To Bee Or Not To Bee GS: 10
Ukończ samouczek / Finish the tutorial
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Trofeum wpadnie po ukończeniu samouczka.
Pszczole na ratunek / Bee To The Rescue GS: 20
Doprowadź pszczołę do ula / Bring the bee home
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Podczas pierwszego dnia naszych zbiorów napotkamy zagubioną pszczołę, która się rozchorowała od zgniłych owoców. Będziemy musieli pomóc jej wrócić do ula.
Cześć kolego / Hello Friend GS: 20
Odblokuj statuetkę zwierzaka / Unlock an animal statue
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Po przybyciu do ula, a następnie udaniu się do Sali Trofeów musimy odblokować pierwszą statuetkę. Będzie to pszczoła miodna. Odblokujemy ją za darmo. Na kolejne będziemy potrzebować punkty wiedzy.
Ekspert w zbieraniu / Expert Collector GS: 30
Zbierz pyłek na zimę / Gather pollen for the winter
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Będziemy musieli zbierać pyłek na zimę i to w dużych ilościach, międzyczasie naszą pracę przerwie szerszeń.
Pszczółki buntowniczki / Rebeelious GS: 30
Wpadnij w kłopoty / Get in trouble
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Podczas zbierania pyłku udamy się do Parku Rozrywki, gdzie zostaniemy przyłapani przez pszczelą zwiadowcę.
Pszczela bohaterka / Bee Hero GS: 30
Zostań pszczelą bohaterką / Be a bee hero
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Musimy udać się do jaskini i uratować trzy małe głupiutkie pszczoły, które poszły na wycieczkę zamiast pracować.
Lot intrudera / Flight Of The Intruder GS: 40
Dowiedz się, co robi dron / Discover what a drone does
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Do naszego ula przyleci dron i będziemy musieli wziąć udział w wyścigu, aby dowiedzieć się w jakim celu przybył.
Dach nad głową / Roof Over Your Head GS: 50
Znajdź nowy ul / Find the new hive
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Pucharek wpadnie po znalezieniu w Przystani nowego miejsca na nowy ul.
Eksodus / The Exodus GS: 60
Ukończ główną fabułę / Complete the main story
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Kampania kończy się po przeniesieniu larw ze starego ula do nowego. Wtedy to załączy się tryb swobodnego latania, gdzie mamy pełną swobodę.
To się nazywa zoo! / It’s A Zoo Out There GS: 20
Złóż raport Królowej na temat zwierząt / Report to the Queen about animals.
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Pszczele Komando. Królowa poprosi nas o sprawdzenie zwierząt w ZOO, które mogłyby stanowić zagrożenie dla nowego ula. Będziemy musieli sprawdzić osiem różnych zwierząt, a następnie złożyć królowej raport. Poniżej filmik z całego procesu:
Misja (prawdopodobnie, choć tego nie sprawdziłem) jest dostępna tylko w starym ulu, po ukończeniu kampanii będzie niedostępna i będziemy musieli rozpocząć Nową Grę na innym profilu, aby wykonać te zadanie.
Wielki głód / Great Hunger GS: 20
Nakarm małe pszczółki / Feed the little bees
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Sala narodzin. Będziemy musieli nakarmić 50 larw, aby otrzymać pucharek. Mamy dwa rodzaje pokarmu, oznaczone niebieskim i zielonym kolorem. Po wzięciu danego koloru musimy nakarmić larwę oznaczoną tym samym kolorem. Poniżej filmik z całego procesu:
Misja (prawdopodobnie, choć tego nie sprawdziłem) jest dostępna tylko w starym ulu, po ukończeniu kampanii będzie niedostępna i będziemy musieli rozpocząć Nową Grę na innym profilu, aby wykonać te zadanie.
Alvin w tarapatach / Chicco In Trouble GS: 10
Znajdź opiekuna dla małej wiewiórki / Find a guardian for the little squirrel
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Rodzina zastępcza. W Zoo w zagrodzie dla jeleni spotkamy zagubioną wiewiórkę – Alvina. Będziemy musieli pomóc mu odszukać jego rodzinę. Filmik poniżej:
W sieci pająka / Spider’s Lair GS: 10
Odkryj zaplątany spisek Anny / Uncover Anna’s web of conspiracy
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Pajęczyca Anna. Niedaleko Przystani przy jednej z ławek spotkamy pajęczyce Anne. Poprosi nas o przyniesienie pyłku storczykowego. Niestety po przyniesieniu wpadniemy w jej pułapkę i będziemy musieli uwolnić się z jej pajęczyny. Wystarczy w odpowiednim momencie – kiedy pasek znajdzie się na zielonym polu – wcisnąć . Poniżej filmik:
Uwaga na języki / Dodge The Tongue GS: 10
Zbierz pyłek z wielkiej wodnej lilii / Collect pollen from the giant water lily
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Żabi wyścig. Niedaleko Przystani znajdziemy ważkę, która zna pewną tajemnicę. Wyjawi ją nam, jak ją nakarmimy larwami komara. Po tym powie nam o wielkiej lilii. Ważka wskaże nam drogę. Wystarczy trzymać się jej i jak dolecimy do celu pucharek wpadnie. Poniżej filmik:
Rodzina zastępcza / Foster Family GS: 10
Pomóż mamie wiewiórce / Help the mother squirrel
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Wychowawcze obowiązki Alutki. W Zoo w zagrodzie dla jeleni spotkamy rodzinę wiewiórek. Matka poprosi nas o nakarmienie jej dzieci. Będziemy musieli dostarczyć kilka razy orzechy, które znajdziemy w zagrodzie. Filmik poniżej:
Wielka przeprawa / The Great Crossing GS: 10
Pomóż mrówkom zbudować tratwę / Help the ants across the water
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Przeprawa za Wielką Wodę. Niedaleko Przystani znajdziemy mrówki, które będą potrzebowały naszej pomocy. Musimy dostarczyć im świecącego grzyba. Tuż obok znajdują się kamienie, gdzie między nimi znajdziemy różne grzyby. Dopiero po przyniesieniu trzeciego grzyba misja zakończy się sukcesem. Poniżej znajdziecie filmik:
Władca much / Lord Of The Flies GS: 10
Pokonaj przywódcę gangu much / Defeat the fly gang leader
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Wielki smród. W ZOO w strefie tropikalnej jeden z kwiatów zacznie strasznie śmierdzieć. Będziemy potrzebowali pomocy much, aby go zapyliły. Zgodzą nam się pomóc, jak wygramy jedną z nich w wyścigu. Poniżej filmik:
O-Bee-Wan / O-Bee-Wan GS: 10
Pszczelego Mędrca kwiat znajdź / Find the wise-bee’s flower
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Pszczeli Mędrzec. Niedaleko Piknika spotkamy pszczelego mędrca, który za pyłek podzieli się swoją mądrością, a później poprzez wyścig wskaże nam położenie wyjątkowego kwiatu. Poprzez radar, który znajduje się u góry ekranu, znajdziemy go bez problemów. Poniżej filmik:
Haker / Hackerman GS: 10
Przejmij kontrolę nad dronem / Take control of the drone
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Elektroniczna pszczoła. Niedaleko Parku Rozrywki spotkamy pszczołę, która poprosi nas o pomoc w przejęciu kontroli nad dronem. W pierwszej kolejności będziemy musieli pozbyć się człowieka, który programuje maszynę. Kiedy to zrobimy będziemy musieli za pomocą drona zebrać pyłki z czterech legendarnych kwiatów (fioletowych). Poniżej filmik:
Stwór spod ziemi / It Came From Beneath GS: 10
Przepędź kreta / Drive the mole away
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Potwór z podziemia. Zadanie znajdziemy na Wzgórzu, niedaleko sceny muzycznej. Tam spotkamy pszczoły, na które napadł kret i zniszczył im ul. Naszym zadaniem będzie przegonienie szkodnika za pomocą naszego żądła . Będziemy musieli kilka razy go użądlić, aby sobie poszedł. Poniżej filmik:
Tańcząca z pszczółkami / Interspecies Relations GS: 10
Zatańcz z pszczołą innego gatunku / Dance with a bee from another species
Trofeum związane z zadaniem pobocznym – Pszczoła łobuz. Tuż obok nowego ula spotkamy obcą pszczołę, która będzie chciała nas obrabować z pyłku. Będziemy musieli z toczyć z nią walkę. Po walce pszczoła z innego gatunku opowie nam swoją historię, następnie będziemy musieli wskazać jej miejsce na założenie nowego ulu. Poniżej filmik:
Kwiatowa moc / Flower Power GS: 20
Zbierz pyłek z 1000 kwiatów / Collect pollen from 1000 flowers
Więcej szczegółów przy pucharku Czas na emeryturę.
Czas na emeryturę / Ready To Retire GS: 40
Zbierz pyłek z 3000 kwiatów / Collect pollen from 3000 flowers
Najbardziej czasochłonny pucharek z całej gry. Będziemy musieli zebrać 3000 pyłków – czyli tyle razy przelecieć przez różne kwiaty. Jest to czasochłonny pucharek, ponieważ nasza pszczoła może pomieścić maksymalnie 50 pyłków i musimy udać się do ula, aby go zmagazynować. Patrząc na to matematycznie, czeka nas 60 takich kursów z pełnym bagażem pyłków. Osobiście zrobiłem to prawie na samym końcu. Warto też wykonać to za jednym posiedzeniem, ponieważ z tego co się dowiedziałem to ilość pyłku, który zmagazynowaliśmy w ulu potrafi się nie zapisać po wyłączeniu gry.
Szybka pszczoła / Fast Bee GS: 40
Wykonaj wszystkie wyzwania wyścig / Complete all the chase challenges
Naszym zadaniem jest wykonać 6 wyzwań, które związane są z wyścigami. W parku oznaczone są strugą niebieskiego światła. Widoczne są również na pszczelim radarze, jeśli jesteśmy niedaleko nich. Każde polega na dogonieniu rywala. Warto zbierać podczas wyścigu zielone dopalacze, które ułatwiają nam złapanie przeciwnika.
UWAGA: Są problemy z zapisywaniem zaliczonych wyzwań, najlepiej będzie wykonać je za jednym posiedzeniem. Jeśli natomiast wystąpiłyby problemy z odnalezieniem wyścigów to brakującą liczbę wyzwań wykonamy na drugim profilu (uruchomić nową grę). Progres do każdego pucharka liczony jest z każdego profilu.
Taneczna rewolucja / Dance Revolution GS: 40
Wykonaj wszystkie wyzwania taniec / Complete all the dance challenges
Naszym zadaniem jest wykonać 17 wyzwań, które związane są z tańcem. W parku oznaczone są strugą różowego światła. Widoczne są również na pszczelim radarze, jeśli jesteśmy niedaleko nich. Każdy taniec polega na powtórzeniu ruchów rywala. Możemy natrafić na wyzwania, które wymagają od czterech do sześciu ruchów na powtórzenie.
UWAGA: Są problemy z zapisywaniem zaliczonych wyzwań, najlepiej będzie wykonać je za jednym posiedzeniem. Jeśli natomiast wystąpiłyby problemy z odnalezieniem wyścigów to brakującą liczbę wyzwań wykonamy na drugim profilu (uruchomić nową grę). Progres do każdego pucharka liczony jest z każdego profilu.
Wściekła pszczoła / Furious Bee GS: 40
Wykonaj wszystkie wyzwania walka / Complete all the fight challenges
Naszym zadaniem jest wykonać 21 wyzwań, które związane są z walką. W parku oznaczone są strugą czerwonego światła. Widoczne są również na pszczelim radarze, jeśli jesteśmy niedaleko nich. Walka polega na wciskaniu lub , kiedy pasek znajdzie się w określonym polu.
UWAGA: Są problemy z zapisywaniem zaliczonych wyzwań, najlepiej będzie wykonać je za jednym posiedzeniem. Jeśli natomiast wystąpiłyby problemy z odnalezieniem walk to brakującą liczbę wyzwań wykonamy na drugim profilu (uruchomić nową grę). Progres do każdego pucharka liczony jest z każdego profilu.
Aktywna pszczoła / Active Bee GS: 10
Dokonaj 50 interakcji z otoczeniem / Interact 50 times with the environment
Najlepszym i najszybszym wyjściem, aby zdobyć ten pucharek będzie przełączanie światła w latarniach. Jest ich w parku bardzo dużo, więc nie będzie z tym problemu. Polecam jedynie zabrać się za to po ukończeniu fabuły i zaliczeniu wszystkich zadań pobocznych. Dzięki temu będziemy mieli mniej lamp do przełączenia. Poniżej filmik:
Bee-zilla / Bee-zilla GS: 10
Przebij 20 balonów / Destroy 20 balloons
Najwięcej balonów możemy spotkać w Parku Rozrywki i na Pikniku. Wystarczy podlecieć do balona i wcisnąć , aby użyć żądła i przebić balon. Po 20 balonach pucharek wpadnie na konto.
Wygaszacz / Deluminator GS: 5
Przełącz światło w latarni / Switch the light in the street lamp
Prosty pucharek, jak budowa cepa. Podlatujemy do lampy latarni i za pomocą żądła przełączamy światło. W parku jest ich bardzo dużo, więc nie powinno być problemu z ich odnalezieniem. Poniżej filmik:
Bee-J / Bee-J GS: 5
Przełącz muzykę w radiu / Change music in a boombox
W Przystani możemy znaleźć boomboxa, z którego gra muzyka. Musimy za pomocą użyć naszego żądła i przełączyć muzykę. Poniżej znajdziecie filmik z dokładną lokalizacją:
Władca pierścienia / Bee Of The Ring GS: 5
Znajdź ukrytą wiadomość / Find a hidden message
Ukrytą wiadomość znajdziemy w centrum ZOO, a dokładnie przy fokach. Tuż obok nich leży pierścień, na którego musimy użyć naszego żądła, aby wyświetliła się ukryta wiadomość. Poniżej filmik:
Enigma / Enigma GS: 5
Wpisz odkryte hasło do komputera / Enter found password on the computer
W pierwszej kolejności musimy znaleźć ukryte hasło. Jest to związane z pucharkiem Władca pierścienia. Hasło znajduje się na pierścieniu, który leży przy fokach w ZOO. Po użyciu żądła na nim wyświetli nam się słowo „poikol”. Następnie udajemy się do laptopa, który leży na stole, niedaleko zagrody dla bydła. Ponownie za pomocą żądła uruchamiamy go i używając przycisków kierunkowych wpisujemy wcześniej odkryte słowo. Poniżej znajdziecie filmik, gdzie zobaczycie dokładnie opisane powyżej słowa:
Nieznośny / Unbearable GS: 5
Użądlij niedźwiedzia / Sting the bear
Niedźwiedzia oczywiście znajdziemy w ZOO. Jego zagroda znajduje się niedaleko centrum. Aby go użądlić musimy użyć naszego żądła, wciskając . Poniżej znajdziecie filmik z dokładną lokalizacją:
Wysoki Sądzie / Your Honor GS: 5
Znajdź pszczeli pozew / Find the lawsuit notice
W Parku Rozrywki na jednym ze stołów znajdziemy kartkę z pozwem sądowym. Musimy za pomocą użyć naszego żądła i wejść w interakcje. Poniżej znajdziecie filmik z dokładną lokalizacją:
Jajko-niespodzianka / Easter Egg GS: 5
Znajdź jajko-niespodziankę / Find the Easter egg
Musimy udać się do ZOO. Następnie odnaleźć zagrodę dla kur i w kurniku, który tam się znajduje znajdziemy kolorowe jajko. Musimy jeszcze użyć naszego żądła, aby zaliczyć pucharek. Poniżej znajdziecie filmik z dokładną lokalizacją:
Super napęd / Hyperdrive GS: 5
Użyj Beetro / Activate Beetro Mode
Pucharek zdobędziemy już w samouczku. Beetro to nasz dopalacz, który umożliwia szybsze latanie. Po lewej stronie ekranu znajduje się jego niebieski wskaźnik. Oczywiście podczas jego używania wyczerpuje się i możemy go naładować poprzez zjadanie ludzkich przekąsek lub zbieranie pyłku z tego samego rodzaju kwiatów pod rząd. Aby użyć przyśpieszenia, wystarczy wcisnąć .
Nowy punkt widzenia / Changing Point Of View GS: 5
Użyj pszczelej wizji / Use bee vision
Pucharek zdobędziemy już w samouczku. Pszczela wizja pozwala zidentyfikować jakość różnych kwiatów, a także odszukać przekąski pozostawione przez ludzi. Aby jej użyć wystarczy wcisnąć .
Złap je wszystkie / Gotta Catch 'Em All GS: 10
Odblokuj wszystkie statuetki zwierzaków / Unlock all animal statues
W ulu znajdziemy Salę Trofeów, w której umieszczone są 11 puste podesty. Pucharek wpadnie, kiedy zapełnimy każdy podest statuetką zwierza. Aby tego dokonać, w pierwszej kolejności musimy w parku znaleźć dane zwierzę. Do każdego musimy podlecieć i po sekundzie powinna pojawić się informacja, że w naszym Glosariuszu odblokował się nowy wpis z danym zwierzakiem.
BARDZO WAŻNE: Po wejściu w księgę jest możliwość odblokowania statuetki w Sali Trofeów, ale po wybraniu tej opcji nic się nie dzieje, a przy podeście znika możliwość odblokowania figurki. Tak więc nie odblokowujemy żadnych zwierząt przez księgę! W ten sposób zablokujemy możliwość zdobycia trofeum i będziemy musieli grać na nowym profilu, aby spełnić wymaganą liczbę do trofeum.
Najlepiej będzie zeskanować wszystkie zwierzaki potrzebne do trofeum i udać do Sali Trofeów. Wystarczy teraz odblokowywać jedną statuetkę za drugą. Po ostatniej wpadnie pucharek. Oczywiście będą nam potrzebne punkty wiedzy, ale po wykonaniu wyzwań oraz misji pobocznych będziemy mieli ich pod dostatkiem. Polecam odblokować wszystkie statuetki przy jednym posiedzeniu, ponieważ po wyłączeniu gry mogą wystąpić problemy z zapisaną informacją odblokowanych figurek. Poniżej wypiszę, jakie zwierzaki potrzebne są do pucharka i gdzie mniej więcej je znaleźć.
- Pszczoła miodna – odblokujemy ją w trakcie kampanii.
- Mrówka – można odblokować ją podczas zadania pobocznego – patrz pucharek: Wielka przeprawa. Również przy Przystani znajdziemy mrowisko, na którym będzie mrówka – ZDJĘCIE.
- Osa pospolita – odblokujemy ją w trakcie kampanii.
- Konik polny – bez problemu znajdziemy je w parku, jest ich bardzo dużo wystarczy się trochę rozejrzeć po trawie.
- Żuk jelonek – można odblokować go podczas zadania pobocznego – patrz pucharek: Stwór spod ziemi. Również przy Przystani można znaleźć dwa żuki, które siłują się ze sobą – ZDJĘCIE.
- Amerykański krzyżak ogrodowy – znalazłem go na kocyku przed sceną muzyczną – ZDJĘCIE.
- Żagnica jesienna – (ważka) można spotkać ją w ZOO w strefie tropikalnej.
- Ślimak winniczek – można odblokować go podczas zadania pobocznego – patrz pucharek: Stwór spod ziemi.
- Mucha domowa – odblokujemy ją w trakcie kampanii.
- Skalnik prozerpina – znajdziemy go w budynku, gdzie odbywa się wystawa motylów. Budynek znajduje się niedaleko Przystani – ZDJĘCIE. W nim znajdziemy cztery różne gatunki motylów, do trofeum potrzebujemy tylko Skalnika.
- Żaba wodna – spotkamy ją przy jednej z fontann, w ZOO w strefie tropikalnej oraz na liliach wodnych na jednym ze stawów w parku. UWAGA: Mogą wystąpić problemy ze zeskanowaniem żaby.
Nowa ja / The New Me GS: 5
Odblokuj nową skórkę pszczoły / Unlock new bee skin
Aby odblokować nową skórkę pszczoły, musimy posiadać punkty wiedzy. Te zdobędziemy zbierając pyłek, wykonując misję, wyzwania i zdobywając osiągnięcia. Skórkę odblokujemy wchodząc w Dodatki, a następnie Garderoba i wybieramy nową skórkę.
Kwestia koszyka / Basketcase GS: 10
Zbierz pyłek od kwiaciarki 15 razy / Get all the pollen from the flower lady 15 times
Kwiaciarkę można spotkać prawie w każdej lokacji w parku. Na pewno spaceruje w centrum ZOO, w Parku Rozrywki oraz za budynkiem przy Przystani. Jej lokalizacja wyświetla nam się na pszczelim radarze, jak znajdziemy się blisko niej, więc łatwo ją zlokalizować. Jak ją spotkamy będziemy musieli 15 razy przelecieć przez jej koszyk z kwiatami i zebrać pyłek, który tam się znajduje. Można to zrobić od razu, ponieważ parę sekund zajmuje ponownie odnowienie pyłku w koszyku lub można to rozłożyć na kilka spotkań.
Bliskie spotkanie / Close Examination GS: 5
Odblokuj zwierzaka w 3D / Unlock a 3D animal
Tutaj będziemy musieli otworzyć Glosariusz i za pomocą lub wybrać jakiekolwiek zwierzę. Księgę znajdziemy w Dodatkach, a następnie wybieramy Archiwum. Do odblokowania potrzebujemy punktów wiedzy, a te zdobędziemy zbierając pyłek, wykonując misję, wyzwania i zdobywając osiągnięcia.
Rada: Wybierzcie zwierzaka, który nie posiada statuetki do odblokowania w ulu lub którego statuetkę już odblokowaliśmy. Jeśli poprzez Glosariusz odblokujemy wygląd 3D zwierzaka, który posiada statuetkę w ulu, a jej jeszcze nie odblokowaliśmy, to możemy mieć problem z późniejszym jej odblokowaniem.
Mistrz ucieczki / Escape Artist GS: 10
Wykonaj wszystkie wyzwania pajęczyna / Complete all the spider web challenges
Naszym zadaniem jest wykonanie 19 wyzwań, które związane są z ucieczką z pajęczyny. W parku nie są oznaczone żadnym kolorem, ani nie znajdziemy ich na naszym pszczelim radarze. Jedyne wyjście to odnalezienie pajęczynę i wlecenie w nią. Następnie będziemy musieli się z niej uwolnić. Pojawi się pasek z trzema kolorami i naszym zadaniem będzie wciśnięcie , kiedy znacznik znajdzie się na zielonym polu. Będziemy musieli trzy razy wykonać taki ruch.
W grze znalazłem dobre miejsce, gdzie trzy pajęczyny znajdują się blisko siebie i można je powtarzać co jakiś czas. Ich lokalizacje znajdziecie na filmie poniżej:
UWAGA: Są problemy z zapisywaniem zaliczonych wyzwań, najlepiej będzie wykonać je za jednym posiedzeniem. Powyższe wyzwanie nie zalicza się do pucharka Ja tego nie zrobię?
Strefa bez wredniuchów / Bully-free Zone GS: 10
Wykonaj wyzwanie Wredniuch 3 razy / Complete the Bully challenge 3 times
Naszym zadaniem jest wykonanie 3 wyzwań Wredniuch, które polegają na przegonieniu dzieciaka depczącego kwiaty. W parku oznaczone są strugą pomarańczowego światła. Widoczne są również na pszczelim radarze, jeśli jesteśmy niedaleko nich. Do przegonienia dzieciaka używamy naszego żądła .
UWAGA: Są problemy z zapisywaniem zaliczonych wyzwań, najlepiej będzie wykonać je za jednym posiedzeniem. Jeśli natomiast wystąpiłyby problemy z odnalezieniem Wredniucha, to brakującą liczbę wyzwań wykonamy na drugim profilu (uruchomić nową grę). Progres do każdego pucharka liczony jest z każdego profilu.
Wczesny dostęp / Early Access GS: 5
Odblokuj Salę Trofeów / Unlock the Trophy Room
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Trofeum otrzymamy po odblokowaniu Sali Trofeów, która znajduje się w ulu. W sali możemy odblokować statuetki poszczególnych zwierząt.
Pełny dostęp / Access Granted GS: 40
Odblokuj Jaskinię / Unlock the Cave
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Trofeum otrzymamy po odblokowaniu jaskini w ulu.
Nie przejdziesz! / You Shall Not Pass! GS: 20
Pokonaj szerszenia Harry’ego podczas walki w ulu / Defeat Harry the Hornet in single combat
Trofeum ściśle związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Trofeum otrzymamy po pokonaniu szerszenia, który wtargnął do naszego ula.
Na koniec świata i jeszcze dalej / To Infinity And Beyond GS: 10
Przeleć łącznie 10 kilometrów / Fly a total of 10 kilometres
Opis mówi sam za siebie, musimy przelecieć łącznie 10 kilometrów. W moim przypadku nie zwracałem uwagi na pucharek, wpadł po ukończeniu fabuły i wykonaniu większości zadań pobocznych. W statystykach możemy podejrzeć pokonany dystans. Prawdopodobnie podany jest w metrach.
Ja tego nie zrobię? / I Won’t Do This? GS: 50
Ukończ wszystkie wyzwania / Complete all challenges
Musimy wykonać wszystkie wyzwania, które znajdziemy w parku. W ich odnalezieniu pomoże nam kolorowy strumień światła oraz nasz pszczeli radar u góry ekranu. Po wyczyszczeniu parku ze wszystkich wyzwań pucharek wpadnie na konto. Jest pięć różnych kategorii, do zaliczenia mamy:
- 3 wyzwania Wredniucha
- 21 wyzwań walki
- 17 wyzwań tańca
- 6 wyzwań wyścigów
- 19 wyzwań zbierania pyłków
Słodkości / The Sweet Stuff GS: 10
Objedz się ludzkim jedzeniem 30 razy / Feast on human food 30 times
W parku znajdziemy mnóstwo smakołyków pozostawionych przez ludzi. Dzięki nim możemy odzyskać energię Beetro i szybciej się poruszać. Odnalezienie jedzenia ułatwi nam pszczela wizja. Musimy 30 razy wylądować na jedzeniu i je spożyć, aby otrzymać pucharek.
Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
Grę udostępnił wydawca.