Symulator chodzenia Dear Esther: Landmard Edition to jedna z najprzyjemniejszych gier w swoim gatunku.
Informacje ogólne:
- Stopień trudności wbicia platyny: /10
- Liczba trofeów: x0/ x1 / x5 / x4
- Liczba trofeów offline:
- Liczba trofeów online:
- Minimalna liczba przejść:
- Trofea możliwe do przeoczenia:
- Zglitchowane trofea:
- Czas do zdobycia platyny:
Opinia znajduje się TUTAJ!
Poradnik:
Donnelley
Finish Chapter 'The Lighthouse’.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jakobson
Finish Chapter 'The Buoy’.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Esther
Finish Chapter 'The Caves’.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Paul
Finish Chapter 'The Beacon’.
Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.
Jest multum miejsc, w których można utonąć. Wystarczy, że wejdziesz do wody, skierujesz kamerę w dół i lewym analogiem „pójdziesz” do przodu. Zacznie migać szary ekran i w tym momencie po prostu nic nie rób, odczekaj kilka sekund i Twoja postać z powrotem przeniesie się na brzeg. Trofik wpadnie po kilku sekundach. Możesz to zrobić od razu na początku gry (wystarczy się tylko obrócić i wejść do wody).
Stac an Armin
Die from falling off a cliff once.
W drugim rozdziale po miejscówce z wrakiem statku idź w prawo, aż dotrzesz do wielkiej dziury po prawej stronie ekranu. Wskocz do niej, a trofeum będzie Twoje. Oczywiście możesz w późniejszych rozdziałach po prostu zsunąć się z wysokiego miejsca i w ten sposób również zdobędziesz trofeum.
Każdy rozdział ma swoją urnę. Tak więc w grze znajdują się cztery rozbite urny, które zaznaczyłam na poniższych screenach. Gra zapisuje postęp dopiero na końcu rozdziału, więc jeżeli zbierzesz rzecz – musisz grać do końca chaptera. Do każdej urny musisz podejść, spojrzeć na nią i poczekać aż wylecą z nich prochy.
I rozdział
II rozdział
III rozdział
IV rozdział
Mullach an Eilein
Trigger all directors’ commentary.
Polecam przechodzić grę z włączonym komentarzem twórców dopiero za drugim razem, bo w innym wypadku nie będziecie wiedzieć o co tak naprawdę chodzi w grze. Komentarz ten możesz włączyć w wyborze rozdziału w menu głównym. Twoje zadanie to po prostu wysłuchać wszystkie komentarze, które kryją się za pomarańczowymi dymkami. Nie trzeba ich wysłuchiwać do końca, można spokojnie wejść w interakcję z kolejnym dymkiem, a wcześniejszy zostanie zapisany (zmieni się na kolor biały). Gra zapisuje postęp, więc jeżeli po ukończeniu gry trofeum nie wpadło, możesz wybrać dowolny rozdział i zebrać brakujące dymki z poniższego filmiku.
Seanchaidh
Trigger all voice over points.
Tutaj mamy podobną sytuację jak w trofeum powyżej, z tym wyjątkiem, że musisz koniecznie przechodzić grę bez komentarzy twórców, bo tylko wtedy słyszymy narrację gry. Wystarczy tylko zaglądać w każdy zakamarek mapy i trofeum powinno wpaść bez problemu. Musisz odkryć co więcej przynajmniej jedną urnę. Pamiętaj, żeby w pierwszym rozdziale pójść zarówno górą jak i plażą (zaraz na początku).
Man of the Rocks
Walk 5000 steps.
Samo przejście gry według schematu nie wystarczy, jednak jeżeli będziesz grał w wersję z dialogami twórców gry to na pewno to trofeum wpadnie. Idąc po „linii gry”, przejdziesz około 4500 kroków, więc wystarczy trochę się pokręcić w kółko, poszperać po zakątkach i bez problemu trofik będzie Twój.
Poradnik i opinia napisane na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
Materiał zrealizowany dzięki uprzejmości Premier Entertainment Arts Culture.