Dying Light – The Bozak Horde DLC – Poradnik do trofeów i osiągnięć

11 stycznia 2022
0

 

The Bozak Horde jest drugim dodatkiem do Dying Light z zestawem trofeów. Posiadacze Enhanced Edition będą mieli dodatek wkomponowany w grze. Gracze bez tej edycji będą musieli kupić go w sklepie.

Twórcy przygotowali dla nas coś świetnego, czego na pewno szybko nie zapomnę. Powiedziałbym nawet, że musieli się inspirować filmową serią Piła, ponieważ w filmie jak i w dodatku występuję ten sam schemat – psychopata oraz wyzwania zlecone przez niego, aby przeżyć. Cała akcja dodatku odbywa się na Stadionie Harran, gdzie będziemy musieli stawić czoła 20 wyzwaniom. Sprawdzą one nasze umiejętności walki, parkouru oraz współpracy.

No właśnie… co niektóre zadania zlecone przez Bozaka są łatwe, niektóre trudniejsze co z połączeniu z upływającym czasem – w pojedynkę wydają się nieosiągalne. W tym przypadku z pomocą przychodzą inni gracze, ponieważ mamy możliwość grać w co-opie do 4 graczy. Tutaj pozdrawiam mojego kumpla Marcina, z którym krok po kroku przebijaliśmy się przez wyzwania, aż pewnej nocy 3 razy pod rząd wykonaliśmy wszystkie zadania. Polecam w ogóle przejść przez wszystkie wyzwania w dwu-osobowej drużynie, ponieważ mamy możliwość zdobycia wszystkie pucharki oraz wyzwania nie będą takie trudne.

Za przejście wszystkich wyzwań, twórcy przygotowali dla nas nagrody. Pierwszą jest to plan – kompozytowego łuku myśliwskiego tzw. Łuk Bozaka, który do cichego eliminowania wrogów świetnie się sprawdza. Drugą nagrodą będą dwa stroje: Ulubieniec Bozaka i Maska Bozaka. Mamy również strzały: elektryczne, zapalające oraz wybuchowe, ale żeby zdobyć plany do nich musimy dodatkowo wykonać zadania podczas przebywania na stadionie. Dwa zadania trzeba będzie wykonać, ponieważ związane są z pucharkami. Podczas wykonywania wyzwań na stadionie, do naszego plecaka będą wpadały – Kwity Bozaka. Są to specjalne kupony, które mamy możliwość wymienić u Kwatermistrza. W zamian możemy dostać losową broń. Od jednoręcznych po dwuręczne, od niebieskich po pomarańczowe (tylko raz mi się trafiła).

Jeśli będziecie dążyć do 100% Dying Light, to ten dodatek trochę Was przytrzyma, ponieważ nie znając zadań oraz taktyki, zajęło mi to wraz z kumplem trochę czasu. Postaram się więc w poniższym poradniku rozpisać jak najlepiej wszystkie rady i wskazówki, które pomogą Wam przebrnąć przez Hordę Bozaka o wiele szybciej.

 

Jak oceniasz trudność 100% w Dying Light – The Bozak Horde DLC?

View Results

Loading ... Loading ...

 

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 7/10
  • Czas do zdobycia 100%: 10-20 godzin
  • Liczba trofeów: platynax0zlotox1 x3 x1
  • Liczba trofeów offline: 4
  • Liczba trofeów online: 1
  • Minimalna liczba przejść: 2
  • Trofea możliwe do przeoczenia: 0
  • Zglitchowane trofea: 1 – srebro Razem do końca

 

Krok po kroku:

Mamy tutaj pięć pucharków i pierwsze co możemy z tego zestawienia zdobyć to zaliczyć wszystkie wyzwania Bozaka, czyli zloto Dorwać Bozaka (Wykonaj wyzwanie Bozaka). Po zdobyciu owego pucharka mamy cztery możliwości (wypisane od najłatwiejszych):

  • Wyjść ze stadionu i zapolować nowym łukiem na ludzi Raisa braz Teoria Robina Hooda (Traf ludzi Raisa w głowę 10 razy za pomocą łuku).
  • Wrócić na stadion i zdobyć plan na elektryczne strzały srebro Elektryczny szept (Naucz się wytwarzać strzały rażące prądem).
  • Pozostać ostatnim żywym na arenie lub pomóc znajomemu z tym srebro Razem do końca (Bądź ostatnim wciąż na nogach).
  • I najgorszy pucharek… wykonać wszystkie wyzwania w określonym czasie srebro Rzeczy, które robią BUM! (Naucz się wytwarzać wybuchające strzały).

 

Warto dodać, że istnieje sposób na przeniesienie własnej broni i przydatnego sprzętu do trybu Bozaka. Testowany i sprawdzony na PS5 wersji 1.32. Poniższe punkty przedstawiają jak go wykorzystać.

  1. Najpierw polecam przygotować sobie rzeczy, które chcemy zabrać. Od siebie polecam ze dwie solidne kombinowane bronie, linkę z hakiem i zestaw kilku/kilkunastu apteczek. Do dobrą opcją jest też porządna strzelba, gdyż amunicje do tego typu broni znajdziemy później na arenie. Warto jednak zaznaczyć, że na amunicję do broni trik nie działa, więc nie ma sensu próbować jej przenieść. Całą resztę sprzętu i broni chowamy do skrytki w schronieniu, bo by nam nie przeszkadzała.
  2. Po przygotowaniu postaci warto na wszelki wypadek się przespać do nocy i do dnia, by gra zapamiętała na pewno co mamy przy sobie. Wychodzimy do menu głównego gry.
  3. Wybieramy z menu opcję GRAJ, ROZEGRAJ KAMPANIĘ i zaznaczając aktualny zapis wciskamy ZAAWANSOWANE. W otwartym menu korzystamy z WRÓĆ DO ZADANIA i wybieramy tam MUZEUM.
  4. Włączy się nam etap gry z wybranego zadania. Kontynuujemy wątek główny, w którym kierujemy się do wspominanego muzeum. Ważne by NIE POMIJAĆ po drodze żadnej cutscenki. Docieramy do momentu wizji, w której podążamy za Jade. Pod koniec wizji będziemy przechodzić przez czerwone drzwi i czeka nas scenka z atakującą nas towarzyszką. Czekamy chwilę, aż do momentu, gdy koleżanka wstrzyknie nam antyzynę i oboje z głównym bohaterem się przewrócą.
  5. Wciskamy wtedy szybko . Polecam przycisnąć mocniej dwoma palcami, bo nie zawsze załapie. Otworzy się nasz ekwipunek. Wciskając upuszczamy wszystko, co chcemy, by zostało przeniesione. Wychodzimy z menu ekwipunku i oglądamy dalszą część scenki.
  6. Następnie czeka nas walka z Tahirem. Nim jednak go zaatakujemy podnosimy wszystkie przedmioty, które wcześniej upuściliśmy. Można się wspomóc wizją poprzez wciśnięcie . Gdyby typ nas atakował odejdźmy z nim trochę i wróćmy, by podnieść co tam zostało.
  7. Po podniesieniu wszystkich przedmiotów pokonujemy Tahira i oglądamy kolejną scenkę. Następnie czeka nas droga do wyjścia z muzeum. Pod koniec pokonujemy dwóch sługusów i fabularnie musimy wejść w interakcję z naszą skrytką. Ważne, by NIC z niej nie wyciągać, ani do niej nie wrzucać! Po prostu otwieramy i od razu zamykamy.
  8. Wychodzimy z muzeum i od teraz gdy udamy się na arenę Bozaka poprzez interakcję z plakatem w schronieniu będziemy posiadali wyrzucany i podnoszony wcześniej sprzęt pod warunkiem posiadania go w ekwipunku. Wyjątek stanowią apteczki, które niestety po każdorazowym zakończeniu gry w tym trybie są redukowane do zera. Jeśli chcemy startować po raz kolejny z zestawem apteczek musimy ponownie skorzystać z tegoż glitcha.

 

Poradnik:

zloto Dorwać Bozaka / Get the Bozak 25
Wykonaj wyzwanie Bozaka / Complete Bozak’s challenges

Na Stadion, czyli arenę, gdzie rozgrywać się będą wszystkie wyzwania Bozaka, możemy wejść z dwóch miejsc: Slamsy – Wieża oraz Stare Miasto – Budynek Żaru. Robimy to poprzez najechaniu na plakat Bozaka. Obydwa plakaty znajdziecie przy Sklepach.

Po przeniesieniu na miejsce znajdziemy się w holu z pustym ekwipunkiem. Wszystkie nasze rzeczy zostały przeniesione do skrytki. A apteczki potrzebne do przeżycia oraz broń trzeba będzie szukać w trakcie wyzwań. Udajemy się do windy i rozpoczynamy:

 

  • WYZWANIE 01
    Dezaktywować bombę w furgonetce. Nic trudnego, dobiegamy do furgonetki, otwieramy drzwi i dezaktywujemy bombę.
      • Wskazówka:
        Zaraz po lewej stronie od drzwi furgonetki znajduje się apteczka.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Nie tracimy czasu i łapiemy szybko za broń, która znajduje się w skrzyni.

 

  • WYZWANIE 02
    Zabić wszystkie wirale na parkingu. Będzie ich tylko kilku. Wystarczy ich zabić, po tym udajemy się od razu to miejsca z bombą (Wyzwanie 03).
      • Wskazówka:
        Niedaleko znajduje się butla z gazem, warto ją wykorzystać.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Czekamy na wirali przy otworach, przy których się pojawiają i tam ich zabijamy.

 

  • WYZWANIE 03
    Zabić wszystkie wirale oraz dezaktywować bombę w skrzyni. Tutaj będzie już ich dość sporo. Zabijamy ich, a jak wystartuje czas z odliczaniem do wybuchu to jedna osoba idzie rozbroić bombę, a druga zabija wirali, ewentualnie pierwszą osłania.
      • Wskazówka:
        Niedaleko znajdują się dwie apteczki oraz dwie butle z gazem, jedna pod bombą, druga na kolumnie, warto z nich korzystać. Do skrzyni z nagrodą udajemy się przed lub po ukończeniu Wyzwania 03.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Tutaj najważniejsze będzie umiejętność szybkiego zabijania oraz dobre wykorzystanie butli z gazem. Do bomby, można wystartować w granicach 20-25 sekund do wybuchu.

 

  • WYZWANIE 04
    Zabić wszystkich sprinterów. Będzie ich czterech. Wystarczy tylko je drasnąć. UWAGA! Nie musimy wszystkich zabijać, aby wyzwanie zaliczyło.
      • Wskazówka:
        Z każdego sprintera można podnieść apteczkę.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Zaraz po zakończeniu Wyzwania 03, ustawiamy się przed tylnymi drzwiami furgonetek, aby zaraz po wyjściu z nich sprinterów od razu dwóch zabić. Za kolejnymi dwoma trzeba będzie biegać. Jeśli wpadły nam noże, warto z nich skorzystać. Jeśli szybko ich zabijemy, tym więcej czasu zyskamy.

 

  • WYZWANIE 05
    Wyłączyć bombę na parkingu, a następnie udać się do nowej lokacji i dezaktywować kolejne 3 bomby. Zaraz po zakończeniu Wyzwania 04, przeskakujemy przez ogrodzenie, wyciągamy nową broń z skrzyni oraz sięgamy po apteczkę. Jedna osoba rozbraja bombę, druga zabija dwóch wirali. Po tym jak najszybciej udajemy się do nowej lokacji i tam rozbrajamy 3 bomby.
      • Wskazówka:
        Przejście do nowej lokacji będzie zamknięte, dopóki nie rozbroimy bomby na parkingu.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Kiedy dotrzemy do przejścia, jedna osoba udaje się na wprost niego do skrzynki i ją rozbraja, potem rozbraja skrzynię wyżej. Natomiast druga osoba, kieruje się od razu na lewą stronę od wejścia i biegnie do ostatniej skrzyni.

 

  • WYZWANIE 06
    Przebiec przez punkty kontrolne. Do biegania idzie osoba, która najpewniej się czuje w parkourze. Druga osoba międzyczasie przygotowuje sobie butle z gazem na zabicie zbója.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Przed rozpoczęciem tego wyzwania wszyscy muszą znajdować się na punkcie startu, aby nie marnować czasu.

 

  • WYZWANIE 07
    Zabić wszystkich zbójów. Jeśli będziecie w dwójkę to będzie ich dwóch. Osoba, która przygotowała sobie butle z gazem, zabija tego, który wyjdzie z krótszej ściany pomieszczenia. Natomiast osoba, która biegła udaje się pod otwór do tej lokalizacji i czeka na wejście zbója. Kiedy się pojawi, w pierwszej kolejności uderza w butlę, która wisi na ścianie, jeśli się poszczęści to od niej zginie. Jeśli butle się skończą to napierdzielamy tym co mamy w ręku.
      • Wskazówka:
        Przy rzucie butli celujemy na klatę zbója, tak aby się odbiła i wylądowała pod nogi.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Jeśli któryś szybciej zabije zbója to leci do drugiego, aby pomóc koledze.

 

  • WYZWANIE 08
    Zabić wszystkich sprinterów. Tak jak i w Wyzwaniu 04 nie musimy wszystkich zabijać, aby zaliczyło wyzwania.
      • Wskazówka:
        W każdym zabitym sprinterze znajdziemy apteczkę.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Jeśli zależy nam na czasie to musimy wszystkich zabić. Polecam stanąć przed krótką ścianą, z której wyszedł jeden ze zbójów i kiedy będą z niej schodzić sprinterzy, to wykorzystać sytuację i zabić ile zdążymy.

 

  • WYZWANIE 09
    Dezaktywować dwie bomby. Jedna znajduje się przy krótkiej ścianie, z której schodziły sprinterzy, druga na środku na balkonie.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Zaraz po wybijaniu sprinterów, przed rozpoczęciem wyzwania, polecam udać się do wskazanych skrzyń. Zyskamy parę sekund.

 

  • WYZWANIE 10
    Przebiec przez punkty kontrolne. Kolejny parkour. Najlepiej niech idzie osoba, która najpewniej czuje się w bieganiu.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Druga osoba, niech znajdzie się na koniec linki, gdzie pierwsza osoba będzie musiała z niej zjechać na końcu biegu. Tam będzie ostatni punkt i niekiedy, ratowało to nas przed nieudanym wyzwaniem albo zyskiwaliśmy parę sekund.

 

  • WYZWANIE 11
    Wrzucić kanistry do dziury w ścianie. Jeśli gramy we dwójkę, trzeba będzie wrzucić 4.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Na początku razem przerzucamy kanistry, kiedy dwa znajdą się na podeście jedna osoba idzie rzucać, druga mu donosi.

 

  • WYZWANIE 12
    Zabić wszystkie wirale w windzie. Jest to jedno z trudniejszych wyzwań, jeśli robicie speedrun i pierwsza próba Wam się nie powiedzie w tym wyzwaniu, to polecam od razu zrestartować. Nie ma szans, aby wyrobić się w wymaganym czasie.
      • Wskazówka:
        Ustawiamy się w jednym rogu i machamy przed siebie bronią. Miejcie najlepiej do 8 apteczek i co najmniej 2-3 bronie. Jedna na pewno na tych wiralach się popsuje. Jeśli któryś będzie chciał się uleczyć lub naprawić broń to cofa się do rogu, a drugi go osłania.

 

  • WYZWANIE 13
    Przebiec przez punkty kontrolne. Bieg w nowej otwartej lokacji, o wiele łatwiejszy niż poprzednie.
      • Wskazówka:
        UWAGA. Polecam udać się szybko do skrzynki, która znajduje się pod kontenerem B (przebiegamy obok niego podczas biegu, znajduje się przy dwóch ostatnich punktach kontrolnych), znajdziemy tam krótki pistolet 9mm. Także jedna osoba wciska przycisk nad kontenerem i zbiera zawartość ze skrzynki, która znajduje się w nim (będzie to strzelba), a druga biegnie do skrzynki pod kontenerem B. Później każdy biegnie do drugiej skrzynki i powinniście zdążyć przed rozpoczęciem Wyzwania 14.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Druga osoba niech uda się na koniec biegu i zaliczy dwa ostatnie punkty. Obydwa znajdują się na kontenerach.

 

  • WYZWANIE 14
    Zabić wszystkich sprinterów. Tym razem musimy zabić wszystkich sprinterów przed ukończeniem czasu.
      • Wskazówka:
        Korzystamy z pistoletu, którego zebraliśmy ze skrzynki pod kontenerem B.

 

  • WYZWANIE 15
    Zabić wszystkie wirale i ropuchy oraz dezaktywować bombę. Nie powinniśmy mieć z tym problemu. Przeciwników będzie kilku, a bomba znajduję się w kontenerze 1. Jak wchodzimy do lokacji to na samym końcu w rogu po prawej.
      • Wskazówka:
        Kilka razy napotkaliśmy problem z drzwiami do kontenera. Otóż nie mogliśmy ich otworzyć. Żaden z nas nie miał wytrychu, który powinien być w ekwipunku. Jeśli ktoś będzie miał taki problem, to jedyne wyjście zrestartować wyzwania.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Polecam zabić jak najwięcej przed pojawieniem się zegara odliczającego wybuch bomby.

 

  • WYZWANIE 16
    Zabrać paczkę i powrzucać jej zawartość do zsypów. Do tego zadania lepiej przygotować się strategicznie. Razem z partnerem udajemy się do punkty paczki, ale jej nie podnosi. Druga osoba udaje się na drugi koniec lokacji i stamtąd zacznie wrzucać zawartość paczek do zsypów. Kiedy tam się znajdzie to pierwsza osoba podnosi paczkę i na mapie pojawiają się ikony zsypów (dwie osoby nie muszą znajdować się przy podnoszeniu paczki). Teraz każdy wrzuca paczki w innych miejscach, tak aby w połowie lokacji spotkać się z partnerem.
      • Wskazówka:
        Do tego wyzwania polecam przygotować sobie strzelbę. Wirale w żółtych strojach i z butlą na plecach, od razu przy nas wybuchają, co może nas powalić. Wtedy będzie konieczna pomoc partnera. Dlatego, jeśli któryś pojawi się na naszej drodze do zsypu, od razu w niego ładujemy śrut.

 

  • WYZWANIE 17
    Przebiec przez punkty kontrolne. Będzie to już ostatni parkour. Nie powinien nikomu sprawić problemu.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Po za poznaniu się z miejscami kontrolnymi. Polecam, aby partner znajdował się na najwyższych kontenerach. Po przebiegnięciu 2/3 drogi przez osobę, która zaczynała wyścig, pojawi się na tych kontenerach punkt kontrolny. Osoba, która będzie tam się znajdować może przejąć pałeczkę i dokończyć wyścig. Zyskamy kilka dobrych sekund.

 

  • WYZWANIE 18
    Rozbroić dwie bomby. Pierwsza bomba znajduje się w wiszącym kontenerze, dostajemy się do niego poprzez zjazdu na tyrolce. Trzeba będzie wskoczyć na niego, więc dobrze trafcie. Druga bomba znajduje się w kontenerze B.
      • Wskazówka do speedrunu:
        Oczywiście, jeśli jesteśmy w dwójkę każdy idzie do wybranej bomby, aby zaoszczędzić czas.

 

  • WYZWANIE 19
    Zabić wszystkich sprinterów. To już ostatni sprinterzy. Ale tutaj mamy podobnie jak w wyzwaniu 04 i 08. Nie musimy wszystkich zabijać, aby zaliczyć wyzwania.
      • Wskazówka do speedrunu:
        No, ale, jeśli chcemy zaoszczędzić czas to musimy wszystkich zabić w jak najszybszym czasie. Polecam pistolem 9mm.

 

  • WYZWANIE 20
    Zabić wszystkie wirale oraz mutantów. No i chwila prawdy. Mamy tutaj za zadanie zabić ponad 20 wirali i dwóch mutantów (jeśli gramy w dwójkę). Polecam znaleźć dobre miejsc, gdzie nie będą nas sięgać głazy rzucane przez mutanty oraz mieć pod sobą wszystkich wirali.

Teraz… na pewno w ekwipunku macie masę petard. Te zwykłe rzucamy poniżej nas, aby zwabić wirali i kiedy będzie ich już mała grupka to rzucamy petardę z ładunkiem. Oczywiście będą do nas wchodzić, więc likwidujemy tych jak najszybciej. UWAGA bardzo ważna rzecz ! CAŁY CZAS KONTROLUJEMY CZAS. Kiedy na zegarze będzie ok. 30 sekund jedna osoba biegnie do bramki, aby przebiec przez nią. Dzięki temu czas przedłuży się o kilkanaście sekund. Kiedy zostanie ich garstka, schodzimy do nich i jak najszybciej ich likwidujemy.

Kolej na mutantów. Mogło by się wydawać, że będzie z nimi problem, ale w rzeczywistości, powinno pójść bardzo szybko. Każdy biegnie do swojego mutanta i szuka odpowiedniego wzniesienia, tak, aby mógł w niego celować, a on nie mógł trafić w nas głazem. Kiedy jesteśmy dobrze ustawieni, to cały czas ładujemy śrutem (strzelbą) w jego głowę. CAŁY CZAS KONTROLUJEMY CZAS. Kiedy spadnie mu hełm, jest to oznaka, że jeszcze kilka strzałów i padnie. Kiedy to się stanie, to moje GRATULACJE. Właśnie ukończyłeś wszystkie wyzwania Bozaka.

Teraz czeka Cię pojedynek między drugą osobą i kiedy przeżyjesz oprócz powyższego złota trafi do Ciebie również srebro Razem do końca (Bądź ostatnim wciąż na nogach).

Po ukończeniu wyzwań na Stadionie będą czekały na nas wyzwania. Są one związane z odblokowaniem strzał do naszego nowego łuku. Za zdobycie strzał elektrycznych oraz wybuchowych dostaniemy również trofea.

Jeśli ktoś lubi mieć podgląd wizualny, to poniżej przedstawiam całą drogę przejścia wszystkich wyzwań Bozaka. Być może komuś się przyda:

 

 

srebro Razem do końca / Together Till the End 10
Bądź ostatnim wciąż na nogach / Be the last man standing

Po ukończeniu 20 wyzwań Bozaka, dostaniemy od niego ostatnie zadanie… a mianowicie zabić wszystkich pozostałych graczy w grupie i jako jedyni przeżyć na arenie. Oczywiście jeśli robicie to ze znajomym to sobie ustalacie, kto pierwszy kogo zabija. A później na odwrót. Trofeum nie wbijecie, jeśli wykonaliście wszystkie wyzwania solo, reasumując na Stadion muszą wejść minimum dwie osoby. Ale UWAGA! Pucharek potrafi się zbugować i na własne oczy to widziałem. Jeśli również Was to spotka, to poniżej wypiszę sposoby, aby pucharek odblokować:

  • wyjście całkowicie ze Stadionu i zmiana hosta
  • osoba, która wbija pucharek, otwiera skrzynkę i podnosi broń (po ukończeniu 20 wyzwań)
  • konieczna dłuższa wymiana strzał, strzelamy tylko w nogę/stopę i dochodzimy do 1/3 paska życia u wszystkich w grupie
  • osoba, która wbija pucharek, jak powali partnera, najpierw przeładowuje magazynek i cały ładuje w partnera, aby go całkowicie dobić

 

srebro Elektryczny szept / Electric Whisper 20
Naucz się wytwarzać strzały rażące prądem / Learn how to craft Electric Arrows

Po ukończeniu po raz pierwszy wyzwań Bozaka dostaniemy plan na wykonanie Łuku Bozaka. Po jego zdobyciu, mamy możliwość zdobycia specjalnych strzał, poprzez wykonanie dodatkowych wyzwań w trakcie przebywanie na Stadionie. Jednym typem takich strzał, są strzały elektryczne.

Zdobędziemy je poprzez zabicie 10 wirali za pomocą łuku. No właśnie, a skąd wziąć strzały? Strzały będziemy musieli wydropić z ciał wirali. Znajdziemy Pakiety Strzał, po 6 szt w każdym. Polecam znaleźć dwa takie i zacząć zabawę. Najlepiej zrobić to z drugą osobą. Pomaga nam w przeszukiwaniu i osłabianiu wirali. Jeśli mamy mało strzał, to druga osoba pomaga nam zbieraniu ich, które wystrzeliliśmy. Najlepiej wyzwanie wykonać w pierwszej lokacji Stadionu, czyli na Podziemnym Parkingu. Będziemy mieli mnóstwo wirali do zabicia i spokojnie jedna osoba, bez problemu wbije pucharek, znajdując się jeszcze na parkingu.

 

srebro Rzeczy, które robią BUM! / Things That Go Ka-Boom 20
Naucz się wytwarzać wybuchające strzały / Learn how to craft Exploding Arrows

Po ukończeniu po raz pierwszy wyzwań Bozaka dostaniemy plan na wykonanie Łuku Bozaka. Po jego zdobyciu, mamy możliwość zdobycia specjalnych strzał, poprzez wykonanie dodatkowych wyzwań w trakcie przebywania na Stadionie. Jednym typem takich strzał, są strzały wybuchające.

Zdobędziemy je poprzez ukończeniu wyzwań w wymaganym czasie. Powiem Wam, że jest to najtrudniejsze trofeum z całego zestawienia. Cała grupa musi być dobrze zgrana i każdy musi wiedzieć co ma robić. Nie możemy sobie pozwolić, na jakąkolwiek porażkę podczas wyzwań, czyli wszystkie trzy „życia” muszą być nie wykorzystane. Poniżej przedstawiam wymagane czasy do osób w grupie, a jakiekolwiek rady znajdziecie przy pucharku: Dorwać Bozaka.

  • Jeden Gracz: Wyzwania ukończone poniżej 31 min.
  • Dwóch Graczy: Wyzwania ukończone poniżej 28 min.
  • Trzech Graczy: Wyzwania ukończone poniżej 26 min.
  • Czterech Graczy: Wyzwania ukończone poniżej 25 min.

 

braz Teoria Robina Hooda / Robin Hood Theory 25
Traf ludzi Raisa w głowę 10 razy za pomocą łuku / Score 10 headshots on Rais’s men with a bow

Łuk Bozaka, a dokładnie jego plan, otrzymamy po ukończeniu wyzwań Bozaka. Do jego wytworzenia nie są potrzebne jakieś wymagające komponenty, więc każdy powinien bez problemu go wytworzyć. Razem z łukiem wytwarzamy kilka strzał i idziemy polować na ludzi Raisa. Ich przeważnie znajdziemy przy skrzyniach z zrzutu w Starym Mieście. Po zabiciu 10 strzałem w głowę za pomocą łuku, pojawi się trofeum.

 

Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!