Grand Theft Auto Online: Heists – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

Grand Theft Auto Online: Heists jest… tak jak wcześniejsze – darmowym patchem do trybu wieloosobowego, który dla posiadaczy PS3 waży ok. 1,3 GB natomiast dla PS4 – 4,8 GB. Oprócz napadów, dodatek zawiera nowe tryby rozgrywki, codzienne zadania oraz masę nowych ubrań, uzbrojenia i pojazdów. Został również wyposażony w 9 pucharków, które głównie skupiają się na tytułowych napadach.

 

Jak oceniasz trudność 100% w Grand Theft Auto Online: Heists?

View Results

Loading ... Loading ...

 

 

  • Stopień trudności wbicia 100%: 3/10
  • Czas do zdobycia 100%: 20-30 godzin
  • Liczba trofeów: platynax0zlotox0 x2 x7
  • Liczba trofeów offline: 0
  • Liczba trofeów online: 9
  • Minimalna liczba przejść: Duża liczba powtórek
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Napady:

Dostępnych mamy 5 napadów, każdy został podzielony na mniejsze misję, tak zwane: Przygotowania do napadu i końcowy Finał. Według statystyk w grze mamy łącznie 26 misji do wykonania. W napadach bierze udział czteroosobowa drużyna graczy (jedynie pierwszy napad wymaga dwóch), która musi ze sobą ściśle współpracować. Misje wymagają od zespołu działania w pojedynczych jednostkach, podczas gdy inni będą mieli przydzielone inne role, aby ukończyć misję. Każdy napad można powtórzyć wiele razy i poznać go z różnej perspektywy oraz ukończyć elitarne wyzwania dla zdobycia ekstra gotówki.

 

Tryb adwersarza:

Mentalność oblężenia – tryb, w którym oblężona drużyna przez 4 minuty musi bronić swojego terenu, przed falami przeciwników. Obrońcy mają do dyspozycji sporo pancerza i uzbrojenia, natomiast napastnicy jedynie strzelby i nieskończoną liczbę odrodzeń.

Zabawmy się – trzyosobowa drużyna, próbuje uciec drużynie łowców. Uciekinierzy, w ciągu kilku minut muszą dotrzeć do wyznaczonego celu, wystarczy jedna osoba. Poruszają się pieszo i posiadają tylko jedno życie. Łowcy nie mogą opuścić dostępnych pojazdów, muszą używać tylko strzelb oraz posiadają nieskończoną ilość odrodzeń.

Hasta La Vista – rowerzyści kontra ciężarówki. Rowerzyści muszą osiągnąć konkretne punkty kontrolne, natomiast gracze w ciężkich ciężarówki będą próbowali im przeszkodzić.

Wszystkie powyższe tryby odblokują się na 12 poziomie. Aby dołączyć do losowego trybu adwersarza, z naszej komórki wybieramy Szybką akcję i Rozegraj tryb adwersarza.

 

Zadania dnia:

Każdego dnia będziemy otrzymywać trzy nowe zadania, za które będziemy otrzymywać nagrody pieniężne i RP (doświadczenie). Dodatkowa gotówka może wpłynąć na nasze konto za wykonanie wszystkich dziennych celów przez 7 kolejnych dni, i jeszcze większa za wykonanie wszystkich dziennych wyzwań przez 28 kolejnych dni. Zadania dnia dostępne są od 15 poziomu. Listę zadań można przejrzeć w Menu interakcji, która włączymy przytrzymując Select.

 

Krok po kroku:

Kilka porad przed rozpoczęciem napadów:

  • Koniecznie odwiedźcie Ammu-Nation w celu zakupu nowego asortymentu oraz najważniejsze – Kamizelek, teraz mamy możliwość noszenia przy sobie kilku naraz, zakładamy je w Menu interakcji.
  • Warto zakupić do kilku broni tłumiki, ponieważ niektóre misję wymagają cichych zabójstw.
  • Polecam odwiedzić sklepy i zakupić Przekąski, aby móc się podleczyć, kiedy chowamy się za osłoną.
  • W Szkole Latania na lotnisku, warto sobie przypomnieć latanie, być może trafi nam się misja, gdzie przypadnie nam pilotowanie.
  • Do lepszej komunikacji warto nabyć Head Seta.

 

KROK 1.
Aby zostać przywódcą napadu musimy osiągnąć 12 poziom i posiadać własne luksusowe mieszkanie. Po spełnieniu warunków zadzwoni do nas Lester z propozycją spotkania w sprawie napadów. Udajemy się wtedy do jego magazynu (zaznaczonego na mapie literką “L”).

 

KROK 2.
Pierwszy napad sfinansuje Lester. Kolejne finansujemy sami, które uruchamiamy z własnego mieszkania. Wraz z ekipą wykonujemy po kolei:

  • Akcja we Fleeca
  • Ucieczka z więzienia
  • Skok na Humane Labs
  • Seria A: Fundusze
  • Akcja w Pacific Standard

Jako przywódca napadu mamy pełną kontrolę nad składem i dolą członków ekipy. W naszym mieszkaniu, na tablicy do planowania są zapisywane postępy napadu. W każdym momencie możemy dołączyć do dowolnego napadu, jednak jako przywódca musimy ukończyć aktywny, aby móc zorganizować kolejny.

 

KROK 3.
Po odblokowaniu wszystkich napadów pozostanie nam powtarzanie ich w celu zdobycia platynowych medali: Geniusz zbrodni oraz dodatkowej gotówki: Pożyj trochę. Napady powtarzamy za pomocą telefonu, dzwoniąc do Lestera i wybierając z listy dostępnych opcji: Powtórz napad, albo po wykonaniu piątego napadu, mamy dostęp do wszystkich napadów na naszej tablicy do planowania w mieszkaniu.

Do szybszego zebrania gotówki pomogą nam jednorazowe premię, które są dostępne za ukończenie napadu, są to:

  • Pierwszy raz – za ukończenie każdego finału po raz pierwszy, dostaniemy nagrodę o wysokości $100.000.
  • Wszystko po kolei – za ukończenie wszystkich 5 napadów w odpowiedniej kolejności, dostaniemy nagrodę o wysokości $1,000,000.
  • Lojalność – za ukończenie wszystkich 5 napadów z tą samą drużyną, dostaniemy nagrodę o wysokości $1,000,000.
  • Rola pomocnicza – za ukończenie wszystkich 5 napadów jako członek ekipy, dostaniemy nagrodę o wysokości $100,000.
  • Geniusz zbrodni – za ukończenie wszystkich 5 napadów na trudnym poziomie trudności w odpowiedniej kolejności, włącznie z przygotowaniami, z tą samą drużyną i nikt nie może zginąć. Za ukończenie tego wyzwania każdy dostanie $10,000,000.

Dodatkowo każdy finał napadu zawiera elitarne wyzwania. Jeśli uda nam się je spełnić dostaniemy dodatkową premię. Po zakończeniu napadu na ekranie z wynikami zobaczycie jak wam poszło. Poniżej przy każdym napadzie podam, jakie wyzwania trzeba spełnić. Co do platynowych medali i gotówki, to przy opisie trofeum, podałem najszybszy sposób ich zdobycia.

 

Poradnik:

braz Przygotuj się / Be Prepared
GTA Online: Ukończono przygotowanie do napadu. / GTA Online: You completed a Heist Setup mission.

Pierwsze trofeum jakie otrzymamy. Trzeba ukończyć jedną misję Przygotowanie do napadu. Można samemu dojść do tego etapu i zaprosić do tej misji znajomych albo po prostu dołączyć samemu do kogoś innego.

 

braz W imię nauki / In the Name of Science
GTA Online: Ukończono “Skok na Humane Labs” i “Seria A: Fundusze” jako przywódca napadu lub członek ekipy. / GTA Online: You completed The Humane Labs Raid and Series A Funding as Heist Leader or Crew.

Skok na Humane Labs:

1. Kody
Po wyjściu z mieszkania udajemy się na wskazany parking. Czujki ustawiają się na budynkach, reszta czeka na parkingu. Po krótkiej scence, rozpęta się strzelanina. Po drugiej fali FIB, zostanie rzucona walizka, którą jak najszybciej trzeba dostarczyć do mieszkania. Reszta ekipy opuszcza parking.

2. Insurgenty
Tym razem udajemy się do kamieniołomu w celu wykradnięcia od Merryweather dwóch opancerzonych Insurgentów. Po dotarciu zabijamy wszystkich przeciwników pilnujących samochody i wsiadamy po dwie osoby do każdego. Pasażerowie mają zadanie, strzelać do wszystkiego co strzela do nas, a zwłaszcza jak najszybciej zlikwidować helikoptery. Jeden samochód ma na dachu mini-guna, z którego koniecznie trzeba skorzystać, w celu szybkiego wyeliminowania przeciwników. Wszyscy razem udajemy się do wyznaczonego celu.

3. Ładunek
Mamy zadanie zdobyć urządzenie EM, który wytwarza impuls elektromagnetyczny. Takie urządzenie znajduje się w myśliwcu Hydra, który stoi na lotniskowcu, na morzu. Razem udajemy się do pontonu, z którego dopływamy do lotniskowca. Po wejściu na niego wybijamy całą załogę i kierujemy się według punktów kontrolnych na samą górę. Po dotarciu jedna osoba wsiada do Hydry, a reszta do myśliwców i razem musimy zniszczyć wszystkie wrogie samoloty, które lecą do nas. Po zniszczeniu ich eskortujemy Hydrę do wyznaczonego celu.

4. Valkyrie
Czas zdobyć helikopter Valkyrie. Razem udajemy się do portu i zabijamy całą ekipę z Merryweather. Po pewnym czasie będą nadlatywać wrogie helikoptery, można ich zdjąć z ziemi, na pomocą broni z pociskami namierzającymi/mini-guna (dostępne w Ammu-Nation) albo jeśli mamy dobrego pilota, wsiadamy wszyscy do helikoptera i z broni głównej oraz dwóch mini-gunów zamontowanych w Valkyrie. Ostrzeliwujemy śmigłowce. Po zniszczeniu wszystkich, udajemy się do wyznaczonego celu.

5. Ustaw EMP
Musimy teraz dostarczyć furgonetkę Insurgent do Humane Labs, w której został zamontowany ładunek EM. Ułatwi to nam późniejszy napad. Musimy wejść niepostrzeżenie. Każdy powinien mieć broń z tłumikiem. Przeciwników zabijamy po kolei i jednocześnie, aby nikogo nie zaalarmowali. Po wystrzelaniu wszystkich jedna osoba wraca po Insurgenta, a druga hakuje panel sterowania. Wjeżdżamy samochodem do środka i zostawiamy go w garażu. Wszyscy razem wsiadamy do furgonetki Humane Labs, która stoi obok i razem wyjeżdżamy z placówki.

FINAŁ
Po wyjściu z mieszkania razem udajemy się po Valkyrie. Pilot dociera do wyznaczonego punktu zrzutu (w powietrzu będzie zawieszony żółty okrąg), Ekipa naziemna wyskakuje i lądujemy na parkingu w Humane Labs. Między czasie impuls elektromagnetyczny zadziałał i w całej placówce nie ma prądu. We dwójkę docieramy do drzwi, które wysadzamy ładunkiem wybuchowym. Pilot i Strzelec powstrzymują nadjeżdżającą ochronę. Po wejściu do budynku zakładamy noktowizory i wybijamy wszystkich na swojej drodze. Po dotarciu do dwóch paneli sterowania drzwiami, obydwoje jednocześnie musimy włożyć karty z czytnikiem. Po otworzeniu drzwi, kradniemy pliki i udajemy się do tunelu podwodnego, gdzie czeka nas dość długie pływanie pod wodą. Po wypłynięciu na powietrze udajemy się na plaże i pistoletem sygnałowym dajemy znać Pilotowi o naszym położeniu. Pozostaje nam zniszczyć trzy nadlatujące helikoptery i razem udać się we wskazane miejsce.

ELITARNE WYZWANIA

  • ukończono napad poniżej 11:00 minut
  • uszkodzenia pojazdu nie mogą przekroczyły 2%
  • nikt nie może zginąć

Seria A: Fundusze:

1. Koka
Mamy za zadanie obrabować dilerów znajdujących się na jachcie. Dzielimy się na dwie drużyny, pierwsza jedzie do małej łódki, aby z niej dostać się na jacht, druga jedzie do helikoptera, aby z powietrza dostać się na pokład. Na jachcie mamy do zebrania 9 paczek kokainy, które są rozmieszczone na trzech poziomach jachtu. Helikoptery policyjne, które przylecą, zdejmujemy rakietami namierzającymi/mini-gunem. Po zabiciu wszystkich dilerów i zebraniu paczek, opuszczamy jacht, pozostaje nam zgubić policję i dojechać do magazynu Trevora.

2. Śmieciarka
Po wyjściu z mieszkania udajemy się po śmieciarkę, która jest pilnowana, przez kilku pracowników. Kierowca i Pasażer wsiadają do niej, a Zbieracze wskakują na tył śmieciarki. W ciągu 10 minut mamy odwiedzić 4 miejsca i zebrać daną ilość worków. Kiedy Zbieracze będą zbierać worki, reszta ekipa, ma zadanie pilnowania, aby nic im się nie stało. Po zebraniu worków z czwartego miejsca i zlikwidowania przeciwników, udajemy się do magazynu.

3. Motocykliści
Kolejna misja, polegająca na skradaniu i zabijaniu po cichu. Razem udajemy się do naczepy Trevora, tam mamy możliwość zabrania broni z tłumikiem i udajemy się do pontonu, który stoi nie daleko. Podpływamy razem pod obóz i po cichu zabijamy wszystkich widocznych wrogów. Po zabiciu lokalizujemy dwie furgonetki i dostarczamy je do magazynu. Pasażerowie, zajmują się ostrzałem wrogich aut, próbujących nas zatrzymać.

4. Zielsko
Tym razem udajemy się do tartaku. Czujki i reszta ekipy ustawiają się w odpowiednich miejscach i ze snajperek zaczynamy ostrzał przeciwników. Po wejściu do tartaku, zabieramy dwie ciężarówki, a czujki wsiadają do Technicala – pickup z zamontowanym działkiem na krypie. Kompas pokaże nam drogę przez las, ja natomiast polecam drogę przez autostradę, prosta i szeroka droga. Technical jedzie pierwszy i osoba za działkiem zdejmuje wszystko co stanie nam na drodze. Razem udajemy się do magazynu.

5. Kradzież mety
Udajemy się razem na farmę braci O’Neil i zabijamy wszystkich widocznych przeciwników. Po zabiciu wszystkich lokalizujemy ciężarówkę i podczepiamy cysternę. Reszta ekipy osłania nas, ponieważ cysterna po otrzymaniu większych obrażeń może wybuchnąć. Razem udajemy się na stancję benzynową.

FINAŁ
Najprostszy finał jaki do tej pory mieliście. Magazyn Trevora zostaje zaatakowany przez wszystkie gangi, komu zwinęliśmy towar. Dzielimy się na dwie grupy: czujki północne i południowe. Ustawiamy się wyznaczonych miejscach i czekamy na wrogów. Po kilku falach, wsiadamy do dwóch furgonetek, a reszta ekipy do Technicala. Wyjeżdżamy z magazynu i udajmy się na nadbrzeże. Kierowca pickupa przewodzi konwojem, a osoba na działku, stara się eliminować wszystkich wrogów jak najszybciej. Po dotarciu do celu, zgarniamy kasę i oglądamy dobrą scenkę z Trevorem.

ELITARNE WYZWANIA

  • ukończono napad poniżej 6:30 minut
  • zabito 75 wrogów
  • nikt nie może zginąć

braz Martwi prezydenci / Dead Presidents
GTA Online: Ukończono “Akcję we Fleeca” i “Akcję w Pacific Standard” jako przywódca napadu lub członek ekipy. / GTA Online: You completed The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.

Akcja we Fleeca:

1. Sprawdzenie
Razem z partnerem i z Lesterem zajeżdżamy pod bank. W między czasie pasażer, sprawdza program do łamania zabezpieczeń. Po obserwacji ochrony, udajemy się do fabryki Lestera, w celu odebrania Paige oraz wyposażenia. Razem udajemy się do mieszkania, aby zaplanować napad.

2. Karuma
Do napadu będzie nam potrzebny opancerzony samochód – Karuma. Udajemy się z partnerem na parking kilkupiętrowy, gdzie samochód znajduję się na samej górze. Po dotarciu do celu, wybijamy cały gang i z nowym samochodem wracamy do magazynu Lestera. W czasie drogi uważamy na auta przeciwników.

FINAŁ
Po wyjściu z mieszkania udajemy się do magazynu Lestera, tam przesiadamy się w Karumę i jedziemy do banku. Między czasie pasażer łamie zabezpieczenia skrytek bankowych. Ma za zadanie przeprowadzić promień między ściankami, tak aby ich nie dotknąć. Po wejściu do banku Kierowca niszczy kamery i zastrasza zakładników nie spuszczając z nich oka. Wiertnik udaję się do skrytki bankowej i zaczyna wiercić tak, aby nie przegrzać wiertła. W tym celu lewą gałką pada leciutko dotyka wiertłem ścianki i wciska wiercenie. Po otworzeniu skrytki, zostanie uruchomiony alarm, razem z partnerem wybiegamy z banku i wsiadamy do auta. Kierowca udaje się do wyznaczonego celu.

ELITARNE WYZWANIA:

  • ukończono napad poniżej 5:20 minut
  • uszkodzenia pojazdu nie mogą przekroczyć 6%
  • nikt nie może zginąć

Akcja w Pacific Standard:

1. Furgonetki
Najlepsza misja przygotowawcza, jaka do tej pory była. Naszym zadaniem jest zdobyć furgonetkę z transponderem, ale zanim ją zdobędziemy musimy ustalić, która taki posiada. Dzielimy się na dwie grupy: Kierowców i Nawigatorów. Nawigatorzy poprzez radar w telefonie, mają za zadanie doprowadzić Kierowców do furgonetek, aby móc sfotografować ich tablice rejestracyjne. W ciągu 10 minut, mamy sfotografować 4 furgonetki. Po ustaleniu właściwej, mamy doprowadzić ją do magazynu Lestera. Każdy Nawigator powinien mieć komunikator głosowy.

2. Sygnał
Zdobyty transponder mamy sprowadzić do Aviego, który dostroi go do odpowiedniej częstotliwości. Avie ukrywa się na wyspie. Po wyjściu z mieszkania udajemy się do skuterów wodnych i razem dopływamy do wyspy. Po dopłynięciu do niej, okazuje się, że na wyspie jest pełno gliniarzy, których trzeba będzie się pozbyć. Helikoptery zdejmujemy rakietami namierzającymi/mini-gunem. Po dotarciu do Aviego, zgarniamy go i wsiadamy do łodzi policyjnej. Kierowca łodzi od razu kieruje się w stronę mostu, aby rzeką dostać się do jeziora, tam dopiero uda nam się zgubić policję. Pod koniec jeziora – najbliżej żółtego punktu, wysiadamy z łodzi, kradniemy samochód i zabieramy Aviego do celu.

3. Hacking
Tym razem mamy podział na Kierowcę i Wabików. Mamy za zadanie ukraść sprzęt hakujący z furgonetki rabusiów. Po wyjściu z mieszkania udajemy się do magazynu Lestera, z stamtąd zabieramy białą furgonetkę i jedziemy do wyznaczonego celu. Po dotarciu, zabijamy wszystkich przeciwników i parkujemy naszą furgonetką obok czarnej. Kradniemy sprzęt i czekamy jak Wabiki opuszczą teren w czarnej furgonetce. Kiedy otrzymamy informację, aby zabrać białą furgonetkę, wracamy do magazynu Lestera, a Wabiki niszczą między czasie czarną furgonetkę.

4. Konwój
Naszym zadaniem jest okradnięcie konwoju Merryweather, aby zdobyć ładunki termiczne. Razem udajemy się do wyznaczonego punktu i przygotowujemy się do zasadzki. Po pojawieniu się helikopterów na mapie, polecam ze snajperek zlikwidować pilotów. Kiedy nadjedzie konwój zabijamy wszystkich, nie używając żadnych materiałów wybuchowych, aby nie uszkodzić ciężarówki. Teraz czeka nas dotarcie do wyznaczonego celu, gdzie będziemy narażeni atakami z dołu i z góry. Dwóch wsiada do Insurgenta z działkiem na dachu i jedzie na czele naszego konwoju, likwidując wszystkie auta, jakie nadjadą. Pasażer ciężarówki, kiedy będzie zmuszony wysiada i zdejmuje helikoptery jakie nadlecą z rakiet namierzający/snajperki/mini-guna. Po przekroczeniu barykady, Merryweather da nam spokój i wystarczy dojechać do celu.

5. Motocykle
No i ostatnia misja przygotowawcza. Musimy ukraść Lostom cztery motocykle Lectro i zostawić niedaleko banku. Po wyjściu z mieszkania udajemy się we wskazane miejsce i zabijamy wszystkich przeciwników nie używając materiałów wybuchowych, ponieważ można zniszczyć motocykle. Po zabiciu wszystkich wsiadamy na motocykle i udajemy się do miejsca nieopodal banku. W czasie drogi, Losty przygotowali na nas barykady, najlepszym sposobem na ich ominięcie jest, zjechanie z wyznaczonej trasy przez GPSa i skręcenie w boczne uliczki.

FINAŁ
No i finał, z całej piątki najtrudniejszy. Dzielimy się na 3 drużyny: Haker, Saper i dwóch Strzelców. Po wyjściu z mieszkania udajemy się do banku i po wejściu do niego, Haker i Saper zdejmują strażników. Strzelcy mają za zadanie kontrolować poziom zastraszenia u zakładników, celując do nich i strzelając nad nimi. Saper zajmuję się pierwszymi drzwiami, podkładając ładunek wybuchowy. Po wysadzeniu drugich drzwi, pojawią się strażnicy, zabijamy ich. Kiedy dotrzemy do skarbca, Haker podchodzi do panelu sterującego i hakuje go. Kiedy otworzy się skarbiec wchodzimy do niego i zabieramy całą gotówkę. Razem udajemy się do drzwi wejściowych. Na zewnątrz czeka od groma policji. Dwóch niech zajmie się wysadzaniem samochodów policyjnych, a reszta dobijaniem niedobitków i powoli udajemy się według wskazanych punktów – do motocyklów. W ciasnej uliczce, trzymamy się ścian i uważamy na tyły. Kiedy dotrzemy do motocyklów czeka nas najtrudniejsze zadanie, udać się do kanionu. Można to zrobić na motocyklach, ponieważ są szybkie i kiedy jest możliwość można zjechać nimi z drogi, trzymając się pobocza, ale narażeni jesteśmy na strzały i jak zderzymy się z samochodem od razu umieramy. Drugim sposobem można udać się do kanionu samochodem, będzie powolny od motocyklów, ale nie będziemy zarażeni tak bardzo na ostrzał. Kiedy szczęśliwie cała czwórka uda się do kanionu i dotrze do wskazanego miejsca, czeka nas skok spadochronowy. Na spadochronie, mamy dotrzeć do pontonu, który znajduję się na rzece. Kiedy do niego wsiądziemy udajemy się na otwarty ocean i możemy pogratulować sobie z udanego skoku.

ELITARNE WYZWANIA

  • ukończono napad poniżej 10:15 minut
  • nie zaalarmowano agentów NOOSE
  • nikt nie może zginąć

 

braz Zwolnienie warunkowe / Parole Day
GTA Online: Ukończono “Ucieczkę z więzienia” jako przywódca napadu bądź członek ekipy. / GTA Online: You completed The Prison Break as Heist Leader or Crew.

Ucieczka z więzienia:

1. Samolot
Pierwszym naszym celem jest zdobycie samolotu, który znajduję się na lotnisku u McKenziego. Na miejscu zabijamy wszystkich przemytników, a Pilot przed dotarciem posiłków musi wystartować. Trzy osobowa drużyna na lotnisku zabija resztę przeciwników i opuszcza lotnisko, a Pilot dociera do wyznaczonego miejsca.

2. Autobus
Po wyjściu z mieszkania udajemy się na pustynie, w celu uprowadzenia autobusu, który wyjechał z więzienia. Najszybszym sposobem jest przyblokowanie autobusu własnym samochodem, pasażer i kierowca wysiadają, za strzelają kierowcę autobusu razem wsiadają do niego. Pasażer autobusu i dwóch pozostałych członków, każdy w osobnym aucie skupiają się na zestrzeleniu helikoptera. Po tym wystarczy zgubić policję i dojechać do celu.

3. Policja
W tej misji dzielimy się na dwie grupy. Pierwsi muszą znaleźć radiowóz, aby podszyć się pod policjantów i dostać się na posterunek policji w celu zdobycia harmonogramu transportu więźniów. Drudzy udają się do portu, aby zdobyć auto z kontenera. Najlepszym sposobem dostania się na statek jest wejście na dźwig, na górze ze snajperki zdejmujemy dwóch kolesi pilnujących kontener. Po zabiciu korzystamy ze spadochronu, który można znaleźć na górze i skaczemy na statek, tak aby wylądować blisko kontenera. Podkładamy ładunki wybuchowe w celu otwarcia i samochodem dojeżdżamy do wyznaczonego celu.

4. Odstrzał
W tej misji również dzielimy się na połowę. Pierwsza drużyna udaję się do ratusza, tam wchodzą na dach i jednocześnie ze snajperek zdejmują dwóch prawników, którzy podjadą pod ratusz. Później wystarczy powystrzelać wszystkich policjantów, którzy przybędą na miejsce zbrodni i zabrać opuszczone przez prawnika dokumenty do mieszkania. Drudzy natomiast mają za zadanie niepostrzeżenie pozbyć się partnera Rashkovskiego i jego całej ochrony.

FINAŁ
Czas na ucieczkę. Po wyjściu z mieszkania, Strażnik więzienny i Więzień wsiadają do jednego auta i udają się po autobus więzienny. Reszta, czyli Pilot i Saper wsiada do swoich aut i również udają się do wyznaczonych celów. Saper ma za zadanie przejąć autobus, zabijając jego kierowcę i jedzie nim na lotnisko, gdzie tam je wysadza. Dojeżdża do helikoptera i za pomocą jego, namierza nadlatujące myśliwce, osłaniając tym sposobem Pilota. Strażnik więzienny i Więzień po dotarciu do autobusu wsiadamy do niego i udajemy się do więzienia. W środku przedostajemy się do Rashkowskiego zabijając po drodze strażników, kiedy do niego dotrzemy, wybijamy wszystkich agentów NOOSE. Przy wyjściu wsiadamy do opancerzonej furgonetki i udajemy się na lotnisko, gdzie będzie czekał na nas Pilot, który po wystartowaniu udaje się to wyznaczonego celu, gdzie z ekipą odda skok spadochronowy. Saper w helikopterze zabierze wszystkich do miasta.

ELITARNE WYZWANIA

  • Rashkovsky nie może otrzymać obrażenia więcej niż 1%
  • ucieczka z więzienia nie może trwać dłużej niż 4:40 minut
  • nikt nie może zginąć

 

braz Boss / Shot Caller
GTA Online: Zainwestuj swoją ciężko zarobioną gotówkę, aby zorganizować napad. / GTA Online: Invest your hard earned cash to set up a Heist.

Trofeum wykonalne dopiero po udanym pierwszym napadzie, który finansuje Lester. Kolejne napady finansujemy z własnej kieszeni. Po zebraniu ekipy i uruchomieniu pierwszej misji przygotowawczej zdobywamy trofeum.

 

braz Po równo / Four Way
GTA Online: Jako przywódca napadu ustal dolę wszystkich graczy za finał napadu na poziomie 25%. / GTA Online: As Heist Leader set the finale cut as 25% across all players.

Trofeum możliwe dopiero przy drugim-piątym napadzie. Aby je zdobyć musimy być przywódcą napadu. Po wykonaniu wszystkich misji przygotowawczych w danym napadzie odbędzie się odprawa. Wtedy to na naszej tablicy do planowania ustawiamy dolę 25% przy każdym graczu.

 

srebro Pożyj trochę / Live a Little
GTA Online: Wydaj łącznie $8.000.000 na zakupy pojazdów z aktualizacji Napady. / GTA Online: Spend a total of $8,000,000 purchasing vehicles included as part of The Heists Update.

Wraz z aktualizacją dodane zostały nowe pojazdy, które można kupić za pieniądze z napadów. Na samym początku mamy jedynie część dostępnych, reszta zostanie odblokowana, kiedy natrafimy na nie podczas napadów. Oto lista wszystkich dostępnych pojazdów z aktualizacji:

  • Dinka Enduro – motocykl. Cena $48.000. Dostępny od razu.
  • Vapid Guardian – ciężarówka. Cena $375.000. Dostępny od razu.
  • Bravado Rumpo – furgonetka. Cena $13.000. Dostępny od razu.
  • Canis Seminole – SUV. Cena $30.000. Dostępny od razu.
  • Ocelot Jackal – samochód. Cena $60.000. Dostępny od razu.
  • Ubermacht Oracle XS – samochód. Cena$82.000. Dostępny od razu.
  • Benefactor Schafter – samochód. Cena $65.000. Dostępny od razu
  • Cheval Surge – samochód. Cena $38.000. Dostępny od razu.
  • BravadoGresley – SUV. Cena $29.000. Dostępny od razu.
  • Dundreary Landstalker – SUV. Cena $58.000. Dostępny od razu.
  • Principe Nemesis – motocykl. Cena $12.000. Dostępny od razu.
  • Mesa – wóz 4×4. Cena $87.000. Dostępny od razu.
  • Karin Kuruma – samochód. Cena $95.000. Dostępny po finale pierwszego napadu Akcja we Flecca..
  • Karin Kuruma (opancerzony) – samochód. Cena $525.000. Dostępny po finale pierwszego napadu Akcja we Flecca.
  • Casco – klasyk. Cena $680.000. Dostępny po trzeciej misji przygotowawczej w napadzie Więzienna ucieczka.
  • Więzienny autobus. Cena $550.000. Dostępny po finale drugiego napadu Więzienna ucieczka.
  • Velum – samolot. Cena $995.000. Dostępny po finale drugiego napadu Więzienna ucieczka.
  • Hydra – odrzutowiec. Cena $3.000.000. Dostępny po trzeciej misji przygotowawczej w napadzie Skok na Humane Labs.
  • Valkyrie – helikopter. Cena $2.850.000. Dostępny po finale trzeciego napadu Skok na Humane Labs.
  • Insurgent – wóz opancerzony. Cena $675.000. Dostępny po finale trzeciego napadu Skok na Humane Labs.
  • Insurgent (pickup) – wóz opancerzony. Cena $1.350.000. Dostępny po finale trzeciego napadu Skok na Humane Labs.
  • Ponton – łódź. Cena $125.000. Dostępny po finale trzeciego napadu Skok na Humane Labs.
  • Mule – dostawczy. Cena $32.500. Dostępny po finale czwartego napadu Seria A: Fundusze.
  • Technical – pickup. Cena $950.000. Dostępny po finale czwartego napadu Seria A: Fundusze.
  • Boxville – dostawczy. Cena $45.000. Dostępny po pierwszej misji przygotowawczej w napadzie Akcja w Pacific Standard
  • Declasse Burrito Gangu – furgonetka. Cena $65.000. Dostępny po trzeciej misji przygotowawczej w napadzie Akcja w Pacific Standard
  • Savage – helikopter. Cena $1.950.000. Dostępny po czwartej misji przygotowawczej w napadzie Akcja w Pacific Standard
  • Lectro – motocykl. Cena $750.000. Dostępny po finale piątego napadu Akcja w Pacific Standard

Tak naprawdę, aby zdobyć powyższe trofeum nie potrzeba zbierać 8.000.000 $, a wystarczy 3.150.000 $. Po zebraniu większej ilości gotówki kupujemy opancerzoną Kurumę za 525.000 $ i sprzedajemy ją za 315.000 $. Dzięki temu odzyskaliśmy część gotówki, a jesteśmy jedynie stratni 210.000 $. Jeśli sprzedamy w ten sposób 15 razy Kurumę, to: wydaliśmy na auta 7.875.000 $ (15 x 525.000 $), a jesteśmy stratni 3.150.000 $ (15 x 210.000 $). Wystarczy kupić auto powyżej 125.000 $ albo Kurumę na pamiątkę i trofeum powinno wpaść. Takie kupowanie i sprzedawanie pojazdów pozwali nam szybciej zdobyć trofeum oraz dużo zaoszczędzimy.

 

braz Łapy precz / Can’t Touch This
GTA Online: Ukończ finał napadu bez odniesienia żadnych obrażeń. / GTA Online: Complete a Heist finale without taking any damage.

Najlepszym finałem będzie oczywiście pierwszy napad. Najważniejsze jest to, aby zaraz po uruchomieniu alarmu, jak najszybciej wybiec z banku i przed dotarciem policji – wsiąść do opancerzonego samochodu. Jako Kierowca mamy największe szanse. Po cut-scence z helikopterem trofeum będzie nasze.

 

srebro Geniusz zbrodni / Mastermind
GTA Online: Zdobądź 25 platynowych medali za przygotowania i finały napadów. / GTA Online: Earn 25 platinum medals across Heist Setups and Finales.

Po każdej zakończonej misji przygotowawczej lub finałowej, spośród graczy biorących udział w niej, zostaną przyznane medale: brązowy, srebrny, złoty i platynowy. Medale przyznawane są za osiągnięcia podczas napadu. Ilość zdobytych medali platynowych, można podejrzeć w Statystykach. Podczas gry naciskamy “Start” wybieramy zakładkę Statystyki, później kolejną Nagrody i Napady. Nagroda “Odznaczony” za medale znajduje na pierwszej stronie, w trzecim rzędzie.

Jeśli ktoś będzie miał problemy z zebraniem platynowych medali albo będzie chciał szybko wymaganą ilość zebrać, można to zrobić z kumplem na ustawce, powtarzając pierwszy napad. Aby zdobyć platynki we wszystkich misjach w pierwszym napadzie musimy w Sprawdzeniu wozić kumpla i Lestera od celu do celu. W Karumie pozabijać większość przeciwników i jako kierowca dojechać do celu, a w Finale również musimy spełniać rolę Kierowcy. Po spełnieniu powyższych warunków dostaniemy trzy platynki. Po napadzie zamieniacie się rolami i druga osoba zdobywa trzy platynowe medale.

 

Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.