Little Nightmares II – Poradnik do trofeów

 

Staw czoło małym i wielkim koszmarom a Little Nightmares II wynagrodzi Ci to dodatkowo platynowym trofeum z zestawem pucharków łatwiejszym do zdobycia niż w części pierwszej.

 

Jak oceniasz trudność platyny w Little Nightmares II?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
  • Czas do zdobycia platyny: 10-14 godzin
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox3 x15 x16
  • Minimalna liczba przejść: 1 (polecam 2)
  • Trofea możliwe do przeoczenia: Większość
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Opinia znajduje się TUTAJ!

 

Krok po kroku:

Little Nightmare II kontynuuje tradycję trofeów z pierwszej części, chociaż tym razem jako bonus dostajemy platynę. Duża część trofeów wymaga wykonania określonych czynności, czasami w określonym przebraniu, lecz można je wszystkie zebrać za jednym podejściem. Możecie skorzystać z rozpiski i filmiku poniżej, które pokazują w jakiej kolejności w rozdziałach występują znajdźki i puchary. Moim zdaniem warto jednak przejść grę bez żadnych spoilerów, co zajmie około 8-10 godzin. Pozwoli to wam dobrze poznać grę, dzięki czemu drugie przejście ‘trofeowe’ zajmie już dużo mniej i nie będzie przy nim żadnych niespodzianek.

Rozdział 1:

  • Dziecko #1
  • Unikanie
  • Dziecko #2
  • Co jest w środku?!
  • Czapka #1
  • Dwadzieścia razy Six
  • Na dłoni (te dwa trofea możesz odblokować w dowolnym momencie w towarzystwie Six ale można je mieć z głowy od razu)
  • Dziecko #3
  • Czapka #2
  • W dobrej wierze
  • Dziecko #4
  • Zdziczałe dzieci
  • Na pożarcie

 

Rozdział 2:

  • Dziecko #5
  • Dziecko #6
  • Czapka #3
  • Sędzia!
  • Leć w przestworza
  • Dziecko #7
  • Największy zabijaka
  • Miłosierny uczynek
  • Czapka #4
  • Niech będzie połowa
  • Dziecko #8
  • Dziecko #9
  • Monotonicznie
  • Dziecko #10
  • Dziatwa szkolna
  • Kolorowe okrycie
  • Szkoła

 

Rozdział 3:

  • Dziecko #11
  • Głód
  • Prześwietlenie
  • Czapka #5
  • Zabawki są dla dzieci
  • Dziecko #12
  • …i więcej nie wstawaj!
  • Popcorn
  • Dziecko #13
  • Zastrzeżenie
  • Dziecko #14
  • Chore dzieci
  • Piłka lekarska
  • Czapka #6
  • Po pierwsze nie szkodzić
  • Do szpitala

 

Rozdział 4:

  • Dziecko #15
  • Dziecko #16
  • Dziecko #17
  • Czapka #7
  • Dziecko #18
  • Wyblakłe dzieci
  • Bez śladu
  • To nie przystoi damie
  • Operator pocztowy
  • Czapka #8
  • Tyle na głowie
  • Wyblakło

 

Rozdział 5:

  • Zakłócenia
  • Jak wyglądam?
  • Wzorowy konsument

 

Poradnik:

platyna Wzorowy konsument / Primetime Content Consumer GS 80 
Udało ci się uwolnić od wyzwań. Gratulacje / Your life is now free of challenges. Congratulations

Platyna bez większych wyzwań, chociaż szukanie znajdziek w ciemnych lokacjach potrafi zabrać trochę czasu.

 

srebro Na pożarcie / Foraged GS 30 
Przyroda jest przerażająca / Nature is a terrifying thing

To trofeum odblokujesz po przejściu pierwszego rozdziału gry.

 

srebro Szkoła / Schooled GS 30 
Najlepszy okres w naszym krótkim, okropnym życiu / Best days of our short, terrible life

To trofeum odblokujesz po przejściu drugiego rozdziału gry.

 

srebro Do szpitala / Hospitalised GS 30 
Na pewno nie chcesz wypróbować kolejnych… kuracji? / Are you sure you don’t need any further… treatments?

To trofeum odblokujesz po przejściu trzeciego rozdziału gry.

 

srebro Wyblakło / Paled GS 30 
Koniec życia w wielkim mieście / Life in the big city is all over

To trofeum odblokujesz po przejściu czwartego rozdziału gry.

 

zloto Zakłócenia / Signal interruption GS 60 
Wszystko skończone / It’s all over now

To trofeum odblokujesz po przejściu piątego rozdziału gry.

 

zloto Bez śladu / No More Remains GS 75 
Nigdzie nie ma po nas śladu. Brawo! / Nothing of us remains anywhere. Bravo!

Aby zdobyć to trofeum musisz odnaleźć wszystkie 18 zglitchowanych dzieci w czterech pierwszych rozdziałach gry (odpowiednio 4, 6, 4 i 4). Filmik powyżej pokazuje gdzie ich szukać. Znalezienie ich wszystkich odblokuje ukryte zakończenie, które nie jest nagradzane dodatkowym trofeum.

 

zloto Tyle na głowie / Far Ahead GS 75 
Niektórzy naprawdę lubią czapki / Hats are very important to some people

Trofeum odblokujesz po zebraniu 8 czapek ukrytych po dwie w każdym z czterech pierwszych rozdziałów gry. Ponownie odsyłam do filmiku powyżej po ich dokładne lokacje.

 

srebro Unikanie / Evasive prey GS 30 
Nie dziś! / Not today!

Rozdział 1. W pierwszej części rozdziału, zanim dotrzesz do domku, musisz uniknąć wszystkich pułapek, które staną Ci na drodze. Jeśli którakolwiek z nich Cię zabije musisz rozpocząć rozdział od początku. Jeśli zginiesz w inny sposób – na przykład skacząc w przepaść – możesz kontynuować.

  • Przeskocz nad liną, która aktywuje ciężar, który może spaść Ci na głowę.
  • Biegnij w dół zbocza, uciekając przed toczącym się drzewem.
  • Rzuć butem w siatkę ukrytą w liściach.
  • Skorzystaj z patyków i szyszek aby aktywować pułapki na niedźwiedzie i bezpiecznie przejść przez ‘zaminowane’ pole.

Trofeum powinno pojawić się, gdy dojdziesz do domku.

 

braz Niech będzie połowa / Half hat GS 20 
Zebranie wszystkich byłoby oklepane / It would be cliché to collect them all

Patrz trofeum zloto Tyle na głowie.

 

braz Jak wyglądam? / How Do I Look? GS 15 
Idealnie! Zupełnie w twoim stylu! / Perfect! It’s so… you!

Aby odblokować ten puchar musisz założyć czapkę – kapelusz. Odblokujesz go po ukończeniu gry, więc musisz w menu głównym wybrać jeden z rozdziałów i przebrać się po załadowaniu gry.

 

srebro Na dłoni / In The Palm Of My Hand GS 30 
Trzymaj się, a wszystko będzie dobrze / Hold tight and we’ll be just fine

Rozdział 1. To trofeum możesz odblokować w dowolnym momencie, gdy towarzyszy Ci Six. Można to zrobić już w pierwszym rozdziale. Nie wiem dokładnie jak długo należy trzymać ją za rękę ale rób to przez kilka minut a puchar trafi na Twoje konto.

 

braz Zabawki są dla dzieci / Toys Are For Kids GS 15 
Teraz będzie ci dużo cieplej / There, you’ll be much warmer now

Rozdział 3. W pokoju dziecięcym na szafce znajdziesz czapkę – głowę misia. Załóż ją a następnie weź pluszowego misia i zjedź z nim do krematorium. Wrzuć go do pieca i spal go, a puchar będzie Twój.

 

srebro Popcorn / Popcorn GS 30 
Nocny seans filmowy na oddziale — wszystko gotowe! / Movie night on the ward – all taken care of!

Rozdział 3. Gdy uzyskasz pierwszy bezpiecznik, z dwóch niezbędnych do odpalenia windy, uzyskasz dostęp do sekcji szpitala z lewej strony schodów. W pierwszym pomieszczeniu, obok wózka, na podłodze leży kolba kukurydzy. Zjedź z nią do krematorium i spal w piecu. Gdy wejdziesz do środka, puchar się odblokuje.

 

braz Głód / Hunger GS 15 
Mnóstwo przysmaków dla dorastającego chłopca / Plenty of snacks for a growing boy

Rozdział 3. W jednym z pierwszych pomieszczeń szpitala znajdziesz automat z napojami. Musisz go aktywować raz, aby mieć czym rzucić w przycisk przy kratach. Jeśli jednak aktywujesz go wiele razy, w końcu skończą się w nim puszki, a na Twoim koncie pojawi się kolejny puchar.

 

braz Prześwietlenie / X Best Friends GS 15 
Potrafię przejrzeć cię na wylot… / I see through you…

Rozdział 3. Obok pokoju z zabawkami znajduje się maszyna rentgenowska. Uruchom ją dźwignią, zawołaj za parawan Six i złap ją za rękę. Trofeum odblokuje się podczas robienia zdjęcia.

 

braz …i więcej nie wstawaj! / …And Stay Dead! GS 15 
Lepiej później nie żałować / Better to be safe than sorry

Rozdział 3. Kilkakrotnie w tym rozdziale Mono zaatakują ręce niczym z Rodziny Addamsów. Musisz je rozwalić jakimś narzędziem, które akurat znajdziesz w okolicy. Ręka padnie po trzech uderzeniach, lecz uderz ją jeszcze kilka razy, aby upewnić się, że nie wstanie i żeby odblokować kolejne trofeum.

 

srebro Zastrzeżenie / Objection GS 30 
Niektóre dziury są wybredne / Some holes are more picky than others

Rozdział 3. W pewnym momencie Mono przejdzie przez szyb wentylacyjny i wpadnie do pokoju, w którym na podłodze leży ser. Podnieś go i wyjdź z pokoju. Idź w kierunku zakratowanego przejścia w głębi kadru i przeciśnij się między kratami. Wejdź do pokoju z lewej strony i wrzuć ser do dziury a puchar będzie Twój.

 

braz Po pierwsze nie szkodzić / First do no harm GS 15 
Okrutniej będzie zostawić go przy życiu / It’s crueller to let him live

Rozdział 3. Pod koniec rozdziału, podczas ucieczki przed potworem, zagonicie go do pieca. Po wyjściu, nie włączaj ognia, lecz po prostu zawołaj windę i ucieknij z miejsca zdarzenia. Trofeum odblokuje się w windzie.

 

srebro Chore dzieci / Sick Kids GS 30 
Nie ma po nas śladu w Szpitalu / Nothing of us remains in the hospital

Ten puchar odblokujesz po znalezieniu wszystkich 4 zglitchowanych dzieciaków w rozdziale 3.

 

srebro Operator pocztowy / Post Industrial GS 30 
Dzień zaakcentowany. Może ktoś zauważy! / You punctuated someone’s day. Maybe they’ll notice!

Rozdział 4. Aby odblokować to trofeum musisz założyć czapkę listonosza, którą znajdziesz wcześniej w tym rozdziale. W pewnym momencie gry wpadniesz przez pionowy szyb do pokoju z walizką. Otwórz ją i podnieś paczkę. Idź w lewo aż dojdziesz do drzwi z symbolem oka. Rzuć paczką w drzwi i odczekaj chwilę. Przez dziurę wyłonią się ręce, które wezmą od Ciebie paczkę a w nagrodę dostaniesz puchar.

 

srebro To nie przystoi damie / Unladylike GS 30 
Cześć, znamy się? / Hello, have we met?

Rozdział 4. Podczas wspinaczki po dachach, zjedziesz na wieszaku do pomieszczenia. Wyjdź przez okno i wejdź do pokoju obok. Znajdziesz tam figurkę Pani z pierwszej części gry. Rozbij ją, a puchar będzie Twój.

 

srebro Wyblakłe dzieci / Pale Kids GS 30 
Nie ma po nas śladu w Wyblakłym Mieście / Nothing of us remains in the pale city

Ten puchar odblokujesz po znalezieniu wszystkich 4 zglitchowanych dzieciaków w rozdziale 4.

 

braz Sędzia! / Referee! GS 15 
Nieszablonowo, ale też się liczy! / Unorthodox, but they all count!

Rozdział 2. Zanim wejdziesz do szkoły po prześcieradłach, podnieś ze śmietnika czapkę – piłkę. Załóż ją na głowę, po czym przebiegnij przez bramkę, a trofeum odblokuje się.

 

braz Monotonicznie / Mono Tones GS 15 
Cóż za ciekawa melodia! / My, what a curious song you play!

Rozdział 2. Gdy dojdziesz do pomieszczenia z pianinem, nie zrzucaj go od razu, lecz przebiegnij się po nim kilka razy w lewo i prawo, aby zdobyć kolejny puchar.

 

srebro Największy zabijaka / Bully of Bullies GS 30 
Kreatywność, skuteczność, brutalność. Najwyższa klasa! / Creative, efficient, brutal. Top of the class!

Rozdział 2. Podczas przemykania przez lekcję strasznej nauczycielki, gdy dojdziesz już do drzwi po drugiej stronie, zwróć na siebie uwagę. Dzieciaki rzucą się za Tobą w pogoń. Wejdź wtedy na szafę w pokoju obok, na której znajduje się klucz, a ta upadnie i zmiażdży napastników. Nie martw się jeśli przy okazji zmiażdży i Ciebie – trofeum zostanie Ci przyznane.

 

braz Leć w przestworza / Fly Free GS 15 
Bunt w pełni rozkwitu! / Rebellion at its finest!

Rozdział 2. Zaraz po wejściu do szkoły trafisz do pomieszczenia z łóżkami dzieci. Po lewej stronie na podłodze leży papierowy samolocik. Podnieś go i wróć do okna, przez które Mono i Six weszli do szkoły. Wyrzuć samolot przez okno a trofeum będzie Twoje.

 

braz Kolorowe okrycie / True Colours GS 15 
Ochrona przed deszczem może się przydać / You never know when you need protection from the elements

Rozdział 2. Trofeum niepomijalne. Odblokuje się, gdy Six znajdzie żółty płaszcz przeciwdeszczowy.

 

srebro Dziatwa szkolna / School Kids GS 30 
Nie ma po nas śladu w Szkole / Nothing of us remains at the school

Ten puchar odblokujesz po znalezieniu wszystkich 6 zglitchowanych dzieciaków w rozdziale 2.

 

braz W dobrej wierze / Fair Prey GS 15 
Zabicie kogoś złego to nie grzech… prawda? / It’s not murder if they’re bad people… is it?

Rozdział 1. Aby zdobyć ten puchar musisz założyć czapkę z ogonem, którą znajdziesz w tym samym rozdziale. Trofeum odblokuje się po tym, jak postrzelisz myśliwego z dubeltówki.

 

srebro Zdziczałe dzieci / Wild Kids GS 30 
Nie ma po nas śladu na Pustkowiu / Nothing of us remains in the wilderness

Ten puchar odblokujesz po znalezieniu wszystkich 4 zglitchowanych dzieciaków w rozdziale 1.

 

braz Dwadzieścia razy Six / Twenty-Six GS 20 
Spokojnie, usłyszała cię! / Relax, she heard you!

Rozdział 1. To trofeum również możesz odblokować w dowolnym momencie, gdy towarzyszy Ci Six. Musisz zawołać dziewczynkę 26 razy, wcisjakąc .

 

braz Piłka lekarska / Medicine ball GS 15 
Jakieś ostatnie życzenie? / Any other last requests?

Rozdział 3. Gdy dojdziesz do pomieszczenia z krzesłem elektrycznym zobaczysz na podłodzę piłkę lekarską. Podnieś ją i podejdź do drzwi, przez które Mono wszedł do tego pomieszczenia. Będą przez nie wystawać ręce manekinów, które go wcześniej goniły. Rzuć do nich piłkę, a trofeum odblokuje się gdy ręce odrzucą ją do Ciebie.

 

braz Co jest w środku?! / What’s in the box?! GS 20 
A co by tu niby mogło być? / What did you expect to see in there?

Rozdział 1. Jak tylko wejdziesz do domku myśliwego otwórz lodówkę w kuchni a trofeum będzie Twoje.

 

braz Miłosierny uczynek / Merciful feat GS 20 
Ależ to kusi… / Tempting, so tempting…

Rozdział 2. W pewnym momencie rozdziału spotkasz chłopca, przywiązanego łańcuchem, który maluje kredą po podłodze. Obok niego znajduje się metalowa rurka. Twoim zadaniem jest zabranie rurki i rozwalenie nimi drzwi. Musisz to zrobić nie atakując przy tym chłopca. Jeśli go uderzysz trofeum zostanie zablokowane.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

Grę udostępnił wydawca.