Mortal Kombat 11 to kolejna odsłona kultowego i krwawego mordobicia. Z początkowego wglądu w listę pucharków platyna wydawała się łatwiejsza niż w Mortal Kombat X. Niestety jednak nieczęsty samouczek stanowi barierę dla osób nie będących weteranami gatunku. Reszta trofeów jest prosta i ich zdobycie stanowi wyłącznie kwestię czasu.
Krok po kroku:
Minimalna liczba przejść: 1 Tryb Fabularny, 250 Wież, 50 Pojedynków Online, 10 walk we Władcy Igrzysk, 25 walk SI, przejście części Krypty
Roboty, jeśli chodzi o platynowanie MK11 jest dość sporo. W zasadzie można zacząć jak nam się podoba, bo nic nie stoi na przeszkodzie, aby np. najpierw ogarnąć online czy samouczki, czy fabułę.
KROK I – Fabuła
Od siebie polecę na początku zabrać się za wątek fabularny. Jest to bardzo mocna strona gry i pozwoli nam zapoznać się z postaciami dużo lepiej niż ten nieszczęsny samouczek. Mamy do przejścia 12 rozdziałów przeplatanych długimi i świetnie zrealizowanymi scenkami. Poziom trudności możemy dostosować dowolnie pod swoje możliwości.
KROK II – Próba Samouczka
No i tu mamy najbardziej meczące zadanie w całej grze. Musimy ukończyć cały Samouczek Podstawowy, Zaawansowany oraz Samouczek Strategii. O ile dwa pierwsze da się względnie łatwo zaliczyć, o tyle trzeci będzie stanowił o naszym mieć, albo niemieć platyny. Osobiści niestety nie jestem w stanie tego ogarnąć mimo wielu godzin prób na czterech różnych kontrolerach. Z tego miejsca życzę wam szczęścia i samozaparcia, bo będzie to naprawdę potrzebne. Ewentualnie, jeśli znacie jakiegoś dobrego zawodnika, zawsze możecie poprosić, aby wam pomógł ogarnąć trudniejsze sekwencje za pomocą Share Play. Na zagranicznych forach widziałem bezinteresownie oferujących pomoc graczy.
KROK III – Wieże i fatality postaci
Te dwie rzeczy warto połączyć. Musimy i tak ogarnąć 250 wież, z czego 10 klasycznych wież dla różnych zawodników. Warto tu wysyłać zawodników sterowanych przez SI. Szczególnie w wypadku tych, którymi źle nam się gra. Sterowany przez sztuczną inteligencję bohater na 80% skończy walkę poprzez fatality. Wystarczy, że zaliczy obie wersje i mamy trofeum dla danej postaci. Oczywiście możemy też ogarniać to własnoręcznie. Sporo wież zaliczymy przy okazji ogarniania tego pucharku. Od siebie polecę zaliczyć każdą z postaci przynajmniej tę małą wieżę klasyczną. Dostaniemy za to jednorazowe przedmioty zużywalne, które przydadzą się do innych dwóch pucharków. Jak ogarniemy fatality możemy grindować sobie 100 brutality na nieskończonej wieży przy okazji zużywając przedmioty jednorazowe. Wystarczy, że ukończymy jedną walkę w tej wieży, zaliczymy brutality i na następnej możemy zakończyć wieżę, a zostanie ona zaliczona jako jedna do tych 250. Po ogarnięciu brutality już nawet nie musimy kończyć pierwszej walki. Wystarczy od razu po załadowaniu kończyć wieżę i będzie nam się zaliczało. Ale musi to być ta nieskończona wieża.
KROK IV – Krypta
W tym trybie też jest trochę do roboty. Między innymi trzeba otworzyć 200 skrzyń, znaleźć sztylet Skorpiona, aby przyciągnąć 50 ciał, uderzyć w gong i nabić kilka głów na pal. Jeśli ogarnęliśmy wcześniej sporo wież, powinniśmy mieć dużą ilość monet do otwierania skrzyń.
KROK V – Online
W tej części pucharki online są wyjątkowo proste i każdy może sobie z nimi poradzić. Nie trzeba praktycznie nawet nic wygrywać. Liczy się tylko rozegranie konkretnych trybów.
KROK VI – Pozostałe pucharki
No i na koniec zostanie nam tylko sprzątanie tego co tam jeszcze zostało. Może to wymagać trochę grindu do odblokowania pięciu wejść i zakończeń dla postaci, ale nie jest to mocno wymagające.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Starszy bóg / Elder God
Odblokuj wszystkie trofea / Komplete all trophies
Jeśli się udało, należą się gratulacje 🙂
Wbitka do dojo / Hit The Dojo
Ukończ wszystkie samouczki podstawowe / Komplete all Basics Tutorials
Wymagane samouczki znajdziemy w zakładce Nauka, a następnie Samouczek. Pierwszy samouczek nie jest wymagający i nie powinien stanowić dla nas problemu.
Składa się z elementów:
- Podstawy ataku i poruszania się
- Bloki i rzuty
- Elementy interaktywne
- Ruchy specjalne i serie kombosowe
- Fatal blow i wzmacnianie ruchów spec.
- Podstawy kombosów
Rywalizacja się zaczyna / Ready To Kompete
Ukończ wszystkie samouczki zaawansowane / Komplete all Advanced Tutorials
Wymagane samouczki znajdziemy w zakładce Nauka, a następnie Samouczek. Drugi samouczek składa się już z trzech segmentów i ma już swoje trudniejsze momenty, ale nadal jest do ugrania.
Zaawansowana ofensywa:
- Anulowane ruchem specjalnym
- Ataki z naskoku
- Podskoki
- Anulowanie przeskoków
- Obrażenia po bloku
- Miażdżące ciosy
Zaawansowana defensywa:
- Zaawansowane blokowanie
- Ataki przechwytujące
- Wstawanie
- Doskonały blok
- Ataki po bloku
- Interakcje zaawansowane
- Ucieczki
Informacje o klatkach:
- Anatomia ruchu
- Przewaga przy trafieniu
- Przewaga przy bloku
- Ryzykowne ataki
- Bezpieczne ataki
- Karanie
Wszystko działa / No Bad Match Ups
Ukończ wszystkie samouczki strategii / Komplete all Strategy Tutorials
Wymagane samouczki znajdziemy w zakładce Nauka, a następnie Samouczek. Ostatni samouczek dotyczący Strategii jest solą w oku moją i każdego, kto nie jest weteranem gatunku. Jeśli coś wam przeszkodzi w zdobyciu platyny to właśnie ten pucharek. Sekwencje jakie tu należy wykonać wymagają skupienia i nieraz konkretnej precyzji. Duże znaczenie ma też fakt, czy mamy wysłużony kontroler. Ja niestety na moich padach nie byłem w stanie tego osiągnąć ze względu na brak precyzji przycisków kierunkowych. Jeśli jednak mamy porządny sprzęt lub wygodny dedykowany bijatykom kontroler powinno być łatwiej.
Ogólnie mogę radzić, aby nie iść za wszelką cenę w wykonanie na zaraz. Jeśli widzimy, że nam totalnie nie idzie odpocznijmy trochę i wróćmy później. Wielu graczom takie podejście pomogło. A jeśli po wielu godzinach prób nadal nie możemy wykonać któregoś segmentu jedynym co mogę jeszcze poradzić to znaleźć jakiegoś pomocnego dobrego zawodnika i poprosić o zaliczenie tych najgorszych sekwencji przy użyciu Share Play. Satysfakcja wtedy marna, ale zawsze jest to jakieś wyjście jak w stylu starego, kanapowego „daj, ci przejdę”. Mi się w końcu udało ugrać ten nieszczęsny dzbanek, ale co natraciłem nerwów to moje.
Wyprowadzanie kombosów:
- Kombosy w narożniku
- Ograniczenia kombosów
- Przedłużanie kombosów
- Inicjowanie kobosa
- Ataki kończące kombosa
- Potwierdzenie trafienia
Przewaga i presja:
- Ofensywa przy wstawaniu
- Obrona przy wstawaniu
- Presja wymuszająca blok
- Wywieranie presji
- Wychodzenie spod presji
Pozycja i środki walki:
- Kontrola pola
- Walka z dystansowcami
- Równe szanse
- Obrona przeciwpowietrzna
- Jak zarządzać wskaźnikiem
- Jak zarządzać fatal blow
Rzeka krwi / Blood In The Water
Rozlej 10 000 kwart krwi / Spill 10,000 pints of blood
Tym pucharkiem nawet nie ma się co przejmować. Wpadnie sam podczas gry. Ja na chwilę obecną mam rozlanych dokładnie 78 982 kwart krwi, wiec sporo ponad wymóg pucharka.
Na śmierć i życie / Deadly Encounter
Wykonaj 15 różnych FATALITY / Perform 15 different FATALITIES
Kolejny pucharek w stylu „wpadnie podczas gry”. Tak czy siak dla każdej z postaci musimy wykonać po 2 fatality, więc spokojnie to zaliczymy.
DOBIJ!!! / MURDER!!!
Wykonaj 30 różnych FATALITY / Perform 30 different FATALITIES
Dokładnie to samo co wyżej. Wpadnie nam samo podczas zaliczania wszystkich fatality dla każdej z dostępnych postaci. Najprostszym sposobem na zrobienie fatality jest wysyłanie wojownika sterowanego przez SI do wieży. Radzi on sobie naprawdę dobrze i spokojnie może za nas ogarnąć wszystkie fatality dla każdej postaci.
Brutalny koniec / Brutal End
Wykonaj 25 BRUTALITY / Perform 25 BRUTALITIES
Brutality to cios który efektownie zakończy życie przegranego wojownika. Każda z postaci ma kilka specyficznych ciosów, które na obitym przeciwniku boleśnie zadziałają. Jest jednak jeden prosty atak dla każdego zawodnika. Wystarczy pod koniec finalnej rundy zjechać przeciwnikowi zdrowie i jako ostatni cios wyprowadzić podbródkowy atak +.
Psychopata / Psychopath
Wykonaj 100 BRUTALITY / Perform 100 BRUTALITIES
Kontynuacja powyższego pucharku. Można to grindować na wieży bez końca, aby przy okazji zaliczać kolejne do tych wymaganych 250. Wystarczy w jednej walce robić brutality, a potem w następnej kończyć wieże. Przy okazji dobrze też korzystać z przedmiotów zużywalnych i mamy trzy pieczenie na jednym ogniu.
Jeszcze dycham / Not Dead Yet
Wykonaj ruch typu MERCY 10 razy / Show MERCY 10 times
Ten ruch możemy wykonać po wygranej walce w momencie, gdy jest czas na wykonanie fatality. Zamiast tego możemy okazać litość tym konkretnym ruchem. Przeciwnik wtedy wróci z kawałkiem zdrowia i jeszcze chwilę będzie mógł ponownie zawalczyć. Aby wykonać ruch musimy oddalić się od przeciwnika na średni dystans i wcisnąć +, +, +. Wystarczy użyć tego ruchu 10 razy. Można go oczywiście podobnie jak fatality wykonać raz na pojedynek.
Hiena cmentarna / Grave Robber
Otwórz 200 skrzyń z Krypty / Open 200 Krypt chests
Skrzyń w Krypcie jest znacznie więcej niż wymagane 200. Warto jednak mieć na uwadze, że ich otwieranie kosztuje. Koszt otwarcia skrzyni waha się od około 2.000 do 25.000 monet. Dobrze więc uprzednio zgromadzić jakąś ilość funduszy na szperanie po krypcie. W łatwy sposób można nabijać monety wysyłając przeciwnika SI do wież. Radzi sobie świetnie, a wykonywanie przez niego fatality zapewnia dodatkowe kwoty na nasze konto.
Konkurent / Kompetitor
Rozegraj 50 walk losowych w trybie pojedynków / Play 50 Kasual Versus matches
Udajemy się do zakładki Walka, następnie Online, a tam z menu Losowe wybieramy Pojedynek. Wystarczy rozegrać 50 walk w tym trybie. Nie ma znaczenia czy wygrywamy, czy przegrywamy. Po prostu musimy stoczyć 50 pojedynków.
W połowie drogi / Half Way There
Ukończ 50% trybu fabularnego / Komplete 50% of Story Mode
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie jak ukończymy połowę trybu fabularnego.
Co teraz? / What's Next?
Ukończ tryb fabularny / Komplete Story Mode
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu tryby fabularnego. W razie czego na finalnego bossa polecam wykorzystywać klasyczny cios podbródkowy +. Świetnie się spisuje 🙂
S-Z-A-C-U-N / R-E-S-P-E-C-T
Wypłać 100 punktów szacunku w trybie władcy igrzysk / Pay 100 total respect points in King of the Hill
Udajemy się do zakładki Walka, następnie Online, a tam z menu Losowe wybieramy Władca Igrzysk. Wrzuci nas do klasycznego dla mortala trybu, gdzie oglądamy zmagania kolejnych graczy z będącym na szczycie liderem. Wypłacać punkty możemy tylko po zobaczeniu meczu od początku do końca. Nawet jeśli my walczymy z liderem i przegramy, też możemy wypłacić punkty. Maksymalna ilość jednorazowej punktacji do 10. Wystarczy, że 10 razy wypłacimy tą dychę i pucharek jest nasz. Dużo to przyjemniejsze niż zbieranie 1000 od innych jak miało to miejsce w poprzednich odsłonach.
Klasyka / Klassic
Ukończ Wieżę Klasyczną na poziomie nowicjusza, wojownika lub czempiona / Komplete a Novice, Warrior, or Champion Klassic Tower once
Pucharek związany z klasycznymi wieżami. Zobacz opis Chcę je wszystkie.
Chcę je wszystkie / I Want It All
Ukończ Wieże Klasyczne na poziomie nowicjusza, wojownika lub czempiona 10 różnymi postaciami / Komplete the Novice, Warrior, or Champion Klassic Towers with 10 different kharacters
Wybieramy zakładkę Podbój, następnie Wieże Klasyczne i tu możemy wybrać najkrótszą wieżę nowicjusza. Można też wysłać przeciwnika sterowanego przez SI, aby przy okazji ogarnął nam fatality. Do pucharka wystarczy ukończyć 10 takich wież, acz ja polecałbym ukończyć je dla każdej z postaci. Po pierwsze z ciekawości, aby odkryć małą scenkę dotyczącą postaci. A po drugie, aby zgarnąć przedmioty jednorazowe, których trzeba użyć 100 do innego pucharku.
Starczy już / Enough Already
Uderz w gong znajdujący się w Krypcie / Hit the Gong in the Krypt
Gong w krypcie służy do otwierania konkretnych bram. Pierwszy gong znajdziemy zaraz na początku Krypty. Jak tylko podniesiemy młot i rozbijemy zabitą deskami bramę, możemy udać się w lewo. Na dole po obu stronach wzniesienia z tronem są słabe ściany, które możemy także rozwalić młotem. Zaraz za nimi jest pierwszy gong. W razie czego lokalizacja jest pokazana na mapce w opisie pucharku Do mnie!
Mistrzostwo Wież / Tower Champion
Ukończ 125 Wież / Komplete 125 Towers
Zobacz opis Mistrzostwo czasu.
Mistrzostwo czasu / Master of Time
Ukończ 250 Wież / Komplete 250 Towers
No to jest dość czasochłonny pucharek. Podczas jego wykonywania warto przy okazji ogarnąć też i parę innych pucharków. Na początek polecam ukończyć klasyczne wieże każdą z postaci. Jeśli używamy SI dodatkowo uda nam się ogarnąć pucharki za fatality. Przy niektórych postaciach będzie trzeba powtórzyć wieżę, aby zaliczyły oba wykończenia, ale będziemy mieli to z głowy.
Następnie wybieramy wieżę Bez Końca z klasycznych wież. Możemy tu przy okazji grindować 100 brutality do trofeum Psychopata. Wystarczy pierwszą walkę kończyć poprzez brutality, a na drugiej wychodzić z wieży. W przypadku tej jednej konkretnej wyjście w trakcie i tak się zalicza jako ukończenie. Dobrze też od razu zaliczać użycie przedmiotów zużywalnych do pucharków Więcej mocy oraz Skonsumowano. Wystarczy po wyborze postaci wcisnąć i dobrać byle jaki przedmiot. W samej walce już go używać nie musimy. Liczy się przypisanie.
Po zdobyciu wymienionych trofeów wystarczy już tylko wybierać wieżę Bez Końca i od razu wychodzić na pierwszej walce. Tak czy siak będzie się liczyło jako ukończona wieża.
Disco nie umarło / Disco's Not Dead
Podczas jednej walki zmień postawę 50 razy / Flip Stance 50 times during a match
Bardzo proste trofeum. Wystarczy podczas dowolnej gry na najłatwiejszym poziomie trudności 50 razy wcisnąć .
Praca zespołowa / Teamwork
Rozegraj walkę grupową z 2 innymi graczami / Play a Group Battle with 2 other players
Do tego pucharka musimy udać się do Wież Czasu. Najpierw musimy ukończyć wieże szkoleniowe, aby odblokować już normalnie dostępne pojedynki. Musimy trafić na walkę z bossem. Nie zawsze ona akurat jest dostępna w obecnym zestawie wież i bywa, że trzeba poczekać. Charakteryzuje się tym, że ma tylko jednego zawodnika, choć też czasem nie jest to walka z bossem. Po prostu trzeba na odpowiednią wieżę trafić. Gdy się uda, pojawi się nam opcja walki grupowej. Następnie pojawi się wybór zaproszenia, bądź wyszukania graczy. Obojętnie którą opcję wybierzemy. Pucharek pojawi się na początku walki, gdy w trójkę stawicie czoła przeciwnikowi.
Rozrywka / Thrashed
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Baraka / Perform 2 different FATALITIES with Baraka
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Twarda sztuka do zgryzienia (blisko)
- Papier, kamień, Baraka! (blisko)
Wartości rodzinne / Family Values
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Cassie Cage / Perform 2 different FATALITIES with Cassie Cage
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- JA <3 CIĘ (średni dystans)
- #GirlPower (średni dystans)
Równowaga / Balanced
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Cetrion / Perform 2 different FATALITIES with Cetrion
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Utrzymanie równowagi (średni dystans)
- Dobro i zło (średni dystans)
Cyberinicjatywa / Cyber Initiative
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Frost / Perform 2 different FATALITIES with Frost
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Lodowa rzeźba (blisko)
- Cyberinicjatywa (średni dystans)
Odrobaczenie / Bugging Out
Wykonaj 2 różne FATALITY jako D'Vorah / Perform 2 different FATALITIES with D'Vorah
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Nowe gatunki (blisko)
- Nie umieraj (średni dystans)
Kolekcjonowanie nagród / Kollecting Bounties
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Erron Black / Perform 2 different FATALITIES with Erron Black
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Przetapianie (średni dystans)
- Pułapka śmierci (średni dystans)
Rozwalszewo / Pound Town
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Jacqui Briggs / Perform 2 different FATALITIES with Jacqui Briggs
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Pajączek (średni dystans)
- Karczek (średni dystans)
Królewska straż / Royal Guard
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Jade / Perform 2 different FATALITIES with Jade
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Na kolana! (gdziekolwiek)
- Taniec na rurce (blisko)
Oberwiesz / Get Some
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Jax / Perform 2 different FATALITIES with Jax
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Nadchodzi ciepełko (blisko)
- Ciągle to mam (blisko)
Scage'owano / Caged
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Johnny Cage / Perform 2 different FATALITIES with Johnny Cage
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Dzielnia pana Cage’a (blisko)
- Kto tych ludzi zatrudnia (blisko)
Ka-Bała / Ka-Ballin
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kabal / Perform 2 different FATALITIES with Kabal
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Zdarcie skóry (średni dystans)
- Zhakowany (blisko)
Uber kozak / Bonzer Bog
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kano / Perform 2 different FATALITIES with Kano
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Ostatni taniec (blisko)
- Morda jak tamburyn (blisko)
Potęga księżniczki / Princess Power
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kitana / Perform 2 different FATALITIES with Kitana
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Tornado krwi (średni dystans)
- Królewska egzekucja (średni dystans)
Kollekcja zebrana / Kollected
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kollector / Perform 2 different FATALITIES with Kollector
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Do kolekcji (blisko)
- Latarnia z głowy (blisko)
Ofiara / Sacrifice
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kotal Kahn / Perform 2 different FATALITIES with Kotal Kahn
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Totemiczna ofiara (blisko)
- Pokarm dla kota (blisko)
Kapelusz magika / Hat Trick
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Kung Lao / Perform 2 different FATALITIES with Kung Lao
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Zmierzając donikąd (blisko)
- Krajalnica do mięsa (blisko)
Żadne popychadło / No Bag Boy
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Liu Kang / Perform 2 different FATALITIES with Liu Kang
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Wypalenie (blisko)
- Trzewia bestii (średni dystans)
Podwójna śmiertelna dawka / Double Dose Of Deadly
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Noob Saibot / Perform 2 different FATALITIES with Noob
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Rozdzierająca decyzja (średni dystans)
- Podwójny kłopot (blisko)
Z jasnego nieba / Struck Down
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Raiden / Perform 2 different FATALITIES with Raiden
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Prąd przemienny (średni dystans)
- Prąd stały (blisko)
Na wieki… / Never Ends
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Scorpion / Perform 2 different FATALITIES with Scorpion
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Twoja kolej (z daleka)
- Łańcuch zemsty (średni dystans)
Krwawa łaźnia / Blood Bath
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Skarlet / Perform 2 different FATALITIES with Skarlet
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Krwawa jatka (średni dystans)
- Zawał serca (średni dystans)
Cel zneutralizowany / Target Eliminated
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Sonya / Perform 2 different FATALITIES with Sonya
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Do śmigłowca! (średni dystans)
- Zrzut (blisko)
Na lodzie / On Ice
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Sub-Zero / Perform 2 different FATALITIES with Sub-Zero
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Głębokie mrożenie (średni dystans)
- Zamrożenie w czasie (średni dystans)
Czas na odwrót / Turn Back Time
Wykonaj 2 różne FATALITY jako Geras / Perform 2 different FATALITIES with Geras
W przypadku każdego fatality można wysłać przeciwnika SI do klasycznych wież, który sam nam ogarnie oba rodzaje wykończeń.
Fatality:
- Losowa podróż w czasie (średni dystans)
- Obedrzeć z powrotem (blisko)
Kompletny brak szacunku / Total Disrespect
Pokonaj przeciwnika jako insek-D'Vorah / Defeat an opponent as Bug-Vorah
Aby móc zdobyć ten pucharek musimy najpierw dobrać odpowiednie ciosy w zakładce Modyfikacje. Wybieramy D’Vorah i konfigurujemy dowolny wariant. Następnie w zakładce zdolności musimy koniecznie wybrać i przypisać zdolność Robacza matka. Wychodzimy zapisując modyfikację. Teraz najlepiej ogarniać to na dwa pady – dajemy się sprać drugą postacią. Zdolność ta pozwoli nam po przegranej powalczyć jeszcze takim dużym robalem. Teraz grając nim, musimy wygrać mecz. Można to też zrobić przeciwko łatwemu przeciwnikowi komputerowemu, ale najpierw mocno go sklepmy, aby zostało mu niewiele zdrowia, bo ta robacza forma jest na jeden strzał.
O rany! / Oh My Days
Kucnij 100 razy podczas walki / Duck 100 times during a match
Bardzo proste trofeum. Wystarczy podczas dowolnej walki spamować w kółko przycisk . Po setce kucnięć pucharek będzie nasz.
SI(ę) robi / My AI Can Do It
Rozegraj 10 rozgrywek w bitwach SI / Play 10 AI Battle Simulator sets
Zobacz opis Mistrz marionetek.
Mistrz marionetek / Puppet Master
Rozegraj 25 rozgrywek w bitwach SI / Play 25 AI Battle Simulator sets
Wybieramy zakładkę Walka, następnie Bitwa SI. Dobieramy tam swoją drużynę sterowanych przez SI wojowników i atakujemy inne teamy. Można szukać przez Znajdź Bitwę, albo Trenuj ze znajomymi. Musimy stoczyć 25 takich pojedynków. Tu jest o tyle wygodnie, że używając przycisku możemy przyspieszyć walkę.
Magiczne buty / My Magic Shoes
Przebiegnij 5 mil w Krypcie / Run 5 miles in the Krypt
Tym nie musimy się przejmować. Podczas naszego pobytu w Krypcie przebiegniemy prawdopodobniej i tak większe odległości. Należy tylko pamiętać, że bieg aktywujemy przytrzymując przycisk .
Czy my się znamy? / Have We Met
Przypisz do bohatera 5 różnych wejść do walki / Equip 5 different character intros
Zobacz opis Pozer.
Pozer / Victorious
Wyposaż bohatera w 5 różnych póz zwycięzcy / Equip 5 different character victories
Pucharek za pozy zwycięzcy mocno łączy się z powyższym Czy my się znamy? – za wejścia do walki, jeśli chodzi o najskuteczniejszy sposób ich odblokowania. Ale roboty z tym trochę jest, wiec na wstępie uprzedzam. Był swego czasu szybszy sposób, ale już nie będę go opisywał, bo został załatany w ostatniej aktualizacji. Tego typu nagrody możemy zgarnąć w Wieżach Postaci, w zakładce Wieży Czasu, acz ja osobiści polecam nieco inny sposób.
W Krypcie znajduje się miejsce, gdzie nadziewamy na pal głowy grywalnych postaci. Jedną musimy nadziać dla trofeum Czachobab. Po nabiciu czaszki, zawsze otrzymamy dla danej postaci pozę zwycięzcy. Jeśli więc nadziejemy ich 5, to ten pucharek mamy z głowy, a dodatkowo jeśli nabijemy kolejne 5 otworzy się w Krypcie brama zaraz na samym początku, w której znajdziecie skrzynie kosztujące 25.000 monet. W każdej z nich zaś 100% na otrzymanie nowego wejścia do walki dla jednej z postaci. Wystarczy wiec sobie zebrać 125.000 na ten cel. Aby jednak nadziać daną głowę na pal w Krypcie, musimy uprzednio danego zawodnika podczas gry w wieżach 25 razy wykończyć za pomocą fatality. No i to będzie czasochłonne, ale jest na to sposób. Mianowicie wybieramy z klasycznych wież wieżę Bez Końca. Dobieramy dobrego zawodnika SI, który sprawnie wykonuje fatality i dajemy mu rozwalić pięć walk. Po załadowaniu się szóstej walki wciskamy pauzę i wybieramy opcję zakończ wieżę. Dzięki temu ponownie będziemy w menu wież klasycznych, a zawodnicy w wieży Bez Końca będą dokładnie tacy sami, co pozwoli grindować te fatality na konkretnych postaciach. WAŻNE, aby nie wychodzić w międzyczasie do głównego menu, bo to zmieni układ zawodników w wieżach. Jak ugramy po 25 fatality na 10 postaciach możemy udać się do krypty po odbiór nagród i trofea.
Więcej mocy / More Power
Użyj 50 przedmiotów jednorazowych / Use 50 Konsumables
Zobacz opis Skonsumowano.
Skonsumowano / Konsumed
Użyj 100 przedmiotów jednorazowych / Use 100 konsumables
Ten pucharek dobrze ogarniać przy okazji wbijania Mistrzostwo czasu. Wystarczy, że przed walką w wieży wciskając , przypiszemy jakiś przedmiot i powtórzymy to 100 razy. Nie musimy potem już używać samego przedmiotu w walce. Liczy się przypisanie.
Do mnie! / Get Over Here
Przebij włócznią 50 wiszących ciał w Krypcie / Spear 50 hanging bodies in the Krypt
To jest dość irytujące trofeum. Najpierw musimy w Krypcie odnaleźć sztylet Skorpiona. Znajduje się on w grocie Goro. Aby się tam dostać będziemy musieli rozwiązać kilka zagadek, by się tam dostać. Cała droga jest pokazana na poniższych mapkach. Gdy już zdobędziemy sztylet , będziemy mogli podczas odwiedzania Krypty, za pomocą , przyciągać wiszące ciała. I tak trzeba będzie zrobić z ponad 50-oma. W statystykach bowiem gra się trochę gubi i zazwyczaj trzeba jednak trochę więcej przebić. Mi wpadło przy 54 – wedle statystyk. Z samymi ciałami jest też ten kłopot, że po tym jak wyłapiemy wszystkie napotkane, będziemy musieli wyjść z Krypty i załadować ją ponownie, ale zwykle respawnuje się bardzo mało ciał, więc trochę będziemy musieli wychodzić i wchodzić ponownie.
Czachobab / Skull Kabob
Nabij na pal głowę w kapliczce wojownika / Impale a head in the warrior shrine
Ten pucharek wpadnie sam jeśli obierzemy drogę zbierania wejść do walki i póz zwycięzcy z opisu Pozer.
Daj mi tę kasę!!! / Gimme Dat Money
Wydaj 50 000 żetonów w kapliczce Naknadan / Spend 50,000 koins in the Naknadan shrine
Na kapliczkę możemy natrafić bardzo szybko podczas naszej wizyty w Krypcie. Jest widoczna na poniższym screenie. Wystarczy, że ofiarujemy w niej 50.000 monet i pucharek będzie nasz.
Dziękujemy fanom / Thank You For Being A Fan
Zerknij na listę twórców / Reach The Kredits
Tym nie musimy się przejmować. Listę twórców zobaczymy po skończeniu trybu fabularnego lub dowolnej klasycznej wieży jednym z zawodników.