Need For Speed Unbound – Poradnik do trofeów i osiągnięć

NFS Unbound

 

Need For Speed Unbound to dwudziesta druga pełnoprawna odsłona tej znanej serii gier wyścigowych. Tym razem weźmiemy udział w wielu zawodach na ulicach Lakeshore City, które wzorowane jest na Chicago. Platyna raczej nie należy do trudnych, ale lista pucharów zawiera kilka skillowych pozycji, polegających na zbieraniu zwycięstw, jednak wszystko jest jak najbardziej do ogarnięcia. Zapraszam do zapoznania się z poradnikiem.

 

Jak oceniasz trudność platyny w Need For Speed Unbound?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 3-4/10
  • Czas do zdobycia platyny: 40 godzin
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox4 x8 x29
  • Liczba trofeów offline: 31
  • Liczba trofeów online: 10
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Opinia znajduje się TUTAJ!

 

Krok po kroku:

Kolejność robienia platyny w Unbound jest dowolna, nie ma tu trofeów do pominięcia, ani innych „kwiatków”. Poniżej moja krótka subiektywnie zalecana kolejność działań:

  1. Tryb fabularny – ukończ cały tryb fabularny, skupiając się na spełnieniu wymagań w konkretnych tygodniach i braniu udziału w eventach, gdzie nagrodą są samochody.
  2. Znajdźki, misje i specyficzne zadania – na tym etapie zbierz wszystkie 240 znajdziek i ukończ na trzy gwiazdki wszystkie misje. Jeśli do tej pory nie udało Ci się wbić trofeów, takich jak np. zgubienie 50 pościgów czy osiągnięcie odpowiedniej prędkości, to tutaj jest na to czas i miejsce.
  3. Tryb online – minimum 25 list prędkości, podczas których jedna musi być w pełnym 8-osobowym składzie, a 5 z nich zakończysz zwycięstwem w każdej z dostępnych klas samochodów, a przy tym odłożysz trochę hajsu na niezbędne wydatki.

 

Pro tipy:

  1. Glitch na ucieczkę przed pościgiem – jedna miejscówka, która jest zglitchowana, znajduje się w dzielnicy Southland Drive. Wszystko, co trzeba zrobić, to dojechać w to miejsce, wjechać za słupy pod mostem i zgasić silnik. Film znajduje się przy opisie pucharka srebro Mistrz ucieczek.
  2. Jeśli nie chcesz się męczyć ze zbieraniem 75k $ w jednej sesji, to przeznacz jeden dzień na zbieranie znajdziek i wykonywanie misji – jeśli nie ruszałeś ich wcześniej, to za same niedźwiedzie i billboardy zgarniesz maksymalnie 45k $, a z tego pułapu droga do 75k jest dużo krótsza.
  3. Misje z gwiazdkami odznaczają się jako ukończone dopiero po zdobyciu opcjonalnego celu z pokonaniem wyniku przeciwnika, jednak dla pucharów wystarczą tylko 3 gwiazdki.
  4. Za 3 gwiazdki w misjach zabierz się jak już zdobędziesz furę na poziomie minimum 350.
  5. Znajdźki i misje możecie robić zarówno w trybie solo, jak i online – ich status się aktualizuje w obu miejscach.
  6. Jeśli bierzecie udział w odstawieniu fury z wysoką obławą i obiliście furę tak, że nie dostaniecie maksymalnej nagrody, to w miarę możliwości skorzystajcie ze stacji paliw, która naprawi auto i przywróci maksymalną pule hajsu.
  7. Jeśli zadzwoni Rydell z prośbą o odprowadzenie jakiegoś samochodu, to zgadzajcie się. Są to misje, gdzie liczy się czas, ale są całkiem dobrze płatne i nie zmieniają w żaden sposób poziomu obławy.
  8. Bierzcie udział w wyścigach, w których możecie wygrać samochód (dni, w których takie wyścigi się pojawiają są zaznaczone w kalendarzu). Eventy te zazwyczaj mają wyższe wpisowe i nie wyciągniecie z nich pieniędzy, ale w ogólnym rozrachunku kwota wpisowego i tak jest niższa niż cena fury w salonie PLUS te samochody dodatkowo przechodzą to trybu online, więc wpadnie Wam za nie trofeum za posiadanie tam 10 samochodów.
  9. Cały tryb online poniekąd możesz ustawić. Dla wygrania serii w odpowiednich klasach wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Do trofeum za listę w pełnym składzie już na ustawkę potrzebujesz ósemkę ludzi łącznie z Tobą, a do tego trochę czasu i cierpliwości. Zanim poszukasz serwera zaproś trójkę ludzi do swojej grupy. Teraz poszukaj gry, powinniście wszyscy znaleźć się w tym samym lobby. Zaproszona trójka w tym momencie opuszcza grupę ale gra zostawia ją na tym samym serwerze. Teraz w zależności, czy lobby ma jeszcze jakieś wolne sloty na użytkowników, wysyłasz zaproszenie do grupy do kolejnych trzech osób lub czekasz aż zwolni się miejsce. Gdy dołączą, oni również opuszczają grupę pozostając na serwerze. I tak do momentu aż na jednej sesji będziesz miał wszystkich, z którymi się ustawiłeś. Teraz musicie tylko wspólnie dołączać do zawodów.

 

Poradnik:

platyna The Need for Speed! / The Need for Speed!
The Need for Speed! / The Need for Speed!

Gratulacje! 🙂

 

braz The Bear Champ / The Bear Champ 30
Rozwal wszystkie niedźwiedzie / Smash all bear collectibles

Jedną ze znajdziek w nowym Need for Speed są figurki niedźwiedzi do rozjechania. W grze jest ich 100, a trofeum wpadnie gdy rozbijecie wszystkie z nich. Poniżej znajdziesz mapę ze wszystkimi niedźwiedziami:

NFS Unboun - niedźwiedzie

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

braz Poszukiwany, poszukiwana / Most Wanted 20
Ucieknij policji na 5. poziomie obławy / Escape a Heat 5 cop chase

Patrz trofeum: srebro Mistrz ucieczek.

 

braz Nowa ekipa / New Crew 10
Ukończ kwalifikacje 1 / Complete Qualifier 1

Trofeum fabularne. Nie możliwe do pominięcia.

 

braz Oj, doigrasz się / Oh, It’s On 20
Ukończ kwalifikacje 2 / Complete Qualifier 2

Trofeum fabularne. Nie możliwe do pominięcia.

 

braz Lakeshore, uważajcie / Lake Better Watch Out 20
Ukończ kwalifikacje 3 / Complete Qualifier 3

Trofeum fabularne. Nie możliwe do pominięcia.

 

zloto Znaleziono rodzinę / Found Family 50
Ukończ Grand / Complete the Grand

Trofeum fabularne. Nie możliwe do pominięcia.

 

braz Hej Lakeshore / Hey Lakeshore 10
Ukończ prolog / Complete the prologue

Trofeum fabularne. Nie możliwe do pominięcia.

 

braz Antyreklama / Adbusting 30
Rozwal wszystkie billboardy / Break all billboard collectibles

Billboardy to jeden z trzech rodzajów znajdziek w Unbound. Są one o tyle specyficzne, że znajdują się zazwyczaj nad ziemią ale na szczęście przy każdym znajdziemy skocznię, która pomoże nam na zniszczenie go. Billboardów w grze jest 80, a poniżej znajdziesz mapę z ich lokalizacją:

NFS Unbound - billboardy

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

braz Miejsce w niebie / Heaven Spot 30
Zbierz wszystkie graffiti / Collect all street art collectibles

Graffiti to rodzaj znajdziek. Tym razem, musimy znaleźć wszystkie malunki – jest ich 80, a po zebraniu każdego możemy go użyć jako naklejki w kreatorze oklejeń na naszym aucie. Poniżej znajdziesz mapę z ich lokalizacją:

NFS Unbound - mapa graffiti

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

srebro Niebezpieczna prędkość / In The Zone 30
Zdobądź 3 gwiazdki we wszystkich próbach prędkości / Get 3 stars on all Speed Run activities

Próby prędkości to rodzaj misji/wyzwań, który polega na przejechaniu określonego odcinka, z wyznaczoną średnią prędkością, a w grze jest ich 30. Na potrzeby tego trofeum każdy test musimy ukończyć na trzy gwiazdki (każdy z nich ma dodatkowy cel z pokonaniem jednego z przeciwników ale nie trzeba się nim zajmować jednak bez tego gra nie oznacza misji jako wykonanej, dlatego będziesz musiał/a kontrolować, gdzie masz już zdobyte gwiazdki).

Konieczne tutaj jest posiadanie mocnego samochodu, im większy poziom osiągów tym lepiej. Bez auta na poziomie 350 nawet bym nie podchodził do tego wyzwania. Poniżej znajdziesz mapę z ich lokalizacją:

NFS Unbound - próby prędkości

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

srebro Latanie na śniadanie / Frequent Flyer 30
Zdobądź 3 gwiazdki we wszystkich długich skokach / Get 3 stars on all Long Jump activities

Skoki to rodzaj misji/wyzwań, który polega na oddaniu odpowiednio długiego skoku z przygotowanych skoczni. W grze znajdziecie 45 takich wyzwań. Na potrzeby tego trofeum każdy test musimy ukończyć na trzy gwiazdki (każdy z nich ma dodatkowy cel z pokonaniem jednego z przeciwników, ale nie trzeba się nim zajmować, jednak bez tego gra nie oznacza misji jako wykonanej, dlatego będziesz musiał/a kontrolować, gdzie masz już zdobyte gwiazdki).

Konieczne tutaj jest posiadanie mocnego samochodu, bo do każdego skoku musimy nabrać sporej prędkości. Poniżej znajdziesz mapę z ich lokalizacją:

NFS Unbound - skoki

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

srebro Mistrzostwo driftu / Catch My Drift 30
Zdobądź 3 gwiazdki we wszystkich strefach driftu / Get 3 stars on all Drift Zone activities

Strefy driftu to specyficzne rodzaje misji/wyzwań, polegające na pokonaniu wyznaczonego odcinka trasy pozostając w kontrolowanym poślizgu na jak najdłuższym dystansie. Na potrzeby tego trofeum musisz zdobyć wynik na 3 gwiazdki (każdy z testów posiada dodatkowy cel z pokonaniem jednego z przeciwników, ale nie trzeba się nim zajmować, jednak bez tego gra nie oznacza misji jako wykonanej, dlatego będziesz musiał/a kontrolować, gdzie masz już zdobyte gwiazdki).

Ulepsz maksymalnie pojazd i wyposaż go w opony do driftu. W menu „prowadzenie” przesuń pierwszy suwak w prawo, aby specyfika prowadzenia auta była bardziej driftowa. U mnie było to ustawienie 85% na drift. Driftowanie tylko na zakrętach niemal nigdy nie da Ci wymaganego wyniku, dlatego postaraj się utrzymać drift również na prostych odcinkach. Przedstawione ustawienie auta powinno pozwolić Ci ciągłe driftowanie z ciągle wciśniętym gazem oraz delikatnym manewrowaniem lewą gałką raz w lewo, raz w prawo. Na początku wydaje się to trudne, ale po kilku próbach na pewno złapiesz rytm. Poniżej znajdziesz mapę z ich lokalizacją:

NFS Unbound - strefy driftu

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

srebro Pocztówka z wakacji / Caught On Camera 30
Zdobądź 3 gwiazdki na wszystkich fotoradarach / Get 3 stars on all Speed Trap activities

Czwarty rodzaj misji/wyzwań to fotoradary. Na potrzeby tego trofeum musisz przejechać obok każdego z nich z odpowiednią prędkością aby ukończyć go na trzy gwiazdki (każdy z nich ma dodatkowy cel z pokonaniem jednego z przeciwników, ale nie trzeba się nim zajmować, jednak bez tego gra nie oznacza misji jako wykonanej, dlatego będziesz musiał/a kontrolować, gdzie masz już zdobyte gwiazdki).

Klucz do sukcesu to naprawdę szybki samochód. Nie musi być on z najwyższej półki, ale dobrze gdyby nie miał problemu z osiąganiem 300 km/h. Poniżej znajdziesz mapę z lokalizacją fotoradarów:

NFS Unbound - fotoradary

Kliknij, aby otworzyć dokładniejszą wersję mapy.

 

zloto Sprzątanie / Cleaning Up 50
Zbierz wszystkie przedmioty do zebrania i zdobądź 3 gwiazdki we wszystkich misjach / Collect all collectibles and get 3 stars on all activities

Trofeum zbiorcze dla wszystkich poprzednich trofeów znajdźkowo-wyzwaniowych. Wpadnie, gdy zniszczycie 100 figurek niedźwiedzi, 80 billboardów, zbierzecie 80 graffiti oraz zaliczycie na trzy gwiazdki 30 prób prędkości, 45 skoków, 35 stref driftu i 50 fotoradarów. Poniżej dokładna mapa ze wszystkimi rodzajami aktywności, a podzielone mapy ze względu na rodzaj aktywności znajdziecie przy opisie poszczególnych trofeów.

 

srebro Niezła forsa / Serious Guap 30
Zdeponuj 75 000 $ w jednej sesji / Bank $75,000 during one session

Trofeum, które wymaga aby podczas jednego dnia lub jednej nocy zebrać 75 000$ i dowieźć je bezpiecznie do garażu. Kasę zbierasz podczas udziału w wyścigach, za zbieranie znajdziek, ucieczki policji, wykonywanie misji dodatkowych (z telefonów Rydell’a i Tess) czy wykonywanie wyzwań. W początkowej fazie gry taka suma będzie raczej problemem do zebrania, ale ostatecznie nie ma się co martwić tym pucharkiem, bo nawet jeśli masz trudności z zebraniem takich pieniędzy, to podczas jednych z sobotnich zasobów, które i tak trzeba wygrać, zgarniesz odpowiednią liczbę hajsu i trofeum znajdzie się na Twoim koncie.

 

braz Pierwszy milion / Cash Money Millionaire 20
Zarób 1 000 000 $ w trybie fabularnym / Earn $1,000,000 in story mode

Kolejnie pieniężne trofeum. Tym razem potrzebujemy zarobić okrągły milion zielonych. Bierz udział w wyścigach, zbieraj znajdźki lub wykonuj misje. Trofeum jest kumulacyjne, więc nie trzeba mieć jednorazowo odłożonego na koncie miliona. Osiągnięcie do zdobycie tylko w trybie dla jednego gracza.

 

srebro Mistrzowski Flow / Flow Master 50
Zdobądź 250 000 pkt. w trakcie rozróby / Score 250,000 during a Takeover event

Rozróby to rodzaj eventu bliźniaczy do zawodów speedcrossowych z DLC do NFS Payback. Trofeum wpadnie, gdy podczas jednego z takich eventów uda Ci się uzyskać 250 000 punktów. Polega on na zdobywaniu punktów poprzez driftowanie, skoki i niszczenie punktowanych elementów. Kluczem do sukcesu jest jak najszybsze wbicie mnożnika do poziomu 5 i jego utrzymanie. Gdy widzisz, że wskaźnik mnożnika zaczyna migać na czerwono – wjedź w jakiś obiekt lub wykonaj krótki drift i pędź do kolejnego punktu kontrolnego. Na początku ten wynik może wydawać się nie do zdobycia, ale z biegiem gry, gdy ulepszysz sobie samochód, a eventy staną się dłuższe, osiągnięcie wymaganego pułapu nie powinno być problemem.

 

braz Dobry flow / In the Flow 20
Zdobądź 200 000 pkt. w trakcie rozróby / Score 200,000 during a Takeover event

Patrz trofeum srebro Mistrzowski Flow.

 

braz Bunt non-stop / Rebel Without a Pause 30
Ukończ 30 wyścigów ulicznych w trybie fabularnym / Complete 30 street races in story mode

Trofeum do zdobycie tylko w trybie dla jednego gracza. Puchar ten wymaga zaliczenia dowolnych 30 wyścigów w trybie fabularnym. Wpadnie bez problemu z biegiem fabuły.

 

braz W dobrym stylu / Style it Out 20
Ukończ 10 rozrób / Complete 10 Takeover events

Rozróby to rodzaj eventu bliźniaczy do zawodów speedcrossowych z DLC do NFS Payback. Polega on na zdobywaniu punktów poprzez driftowanie, skoki i niszczenie punktowanych elementów. Zgodnie z opisem pucharka, aby go zdobyć musisz ukończyć 10 takich eventów. Rozglądaj się za nimi na zlotach, choć nie powinno być problemem, rozegranie ich w takiej liczbie, bo z reguły są one dobrze płatne, więc mimowolnie będziesz je odpalać.

PS. Na mapie indywidualnie umieszczone są ikonki rozrób, ale są one tylko torami treningowymi i nie zaliczają się do pucharka.

 

braz Fury Rydella / Rydell’s Rydes 30
Maksymalnie ulepsz garaż w trybie fabularnym / Fully upgrade your story garage

Trofeum do zdobycie tylko w trybie dla jednego gracza. W Unbound zaimplementowano mechanikę ulepszania garażu, a każde ulepszenie odblokowuje lepsze części mechaniczne do podnoszenia poziomu osiągów. Są 4 poziomy garażu – startujesz z pierwszym, a na każde kolejne potrzebujesz pieniędzy, odpowiednio 7 500$ na drugi, 50 000$ na trzeci i 100 000$ na czwarty poziom garażu. Ulepszaj garaż stopniowo, najlepiej jedno ulepszenie na tydzień w grze, bo i tak od początku nie potrzebujesz fury w wyższych klasach.

 

srebro Mistrz ucieczek / Escape Artist 30
Ucieknij przed pościgiem na 5. poziomie obławy autem klasy A+ / Escape a Heat 5 cop chase in an A+ car

Kolejne trofeum, gdzie opis mówi w zasadzie wszystko, ale aby być dokładnym: samochód na poziomie A+ to taki, który ma poziom osiągów powyżej 210 i mniejszy niż 270. Poziom obławy podnosisz podczas udziału w wyścigach. Przed każdym wyścigiem możesz sprawdzić o ile podniesie się Twój poziom obławy. Dodatkowo, aby ułatwić sobie zadanie, proponuję do samochodu dokupić ulepszenia „XXX” oraz „Cichociemny”. Piąty poziom obławy to niemal piekło, jeśli chodzi o ucieczkę, bo radiowozy są bardzo szybkie i ciężko je wymanewrować. Linią obrony, mogą być blokady, na których często ścigający się rozbijają. Istnieje również jedno miejsce na mapie, które zdaje się być zglitchowane, ale póki co działa i warto je wykorzystywać w chwilach znacznej przewagi wroga, a dodatkowo jest blisko jednej z kryjówek. Wszystko, co należy zrobić, to wjechać pod most w lokacji pokazanej na screenie w dzielnicy Southland Drive i wyłączyć silnik. Poniżej znajdziecie film z instrukcją.

 

braz Polowanie na gliny / Public Enemy 20
Wyeliminuj 5 radiowozów w jednej sesji / Take down 5 cops within a single session

Dla tego pucharka musimy zniszczyć 5 radiowozów podczas trwania pojedynczego dnia lub nocy. Najłatwiej to zrobić wjeżdżając w podstawowe radiowozy, włóczące się po mieście, gdy Cię nie ścigają. Są raczej słabej budowy i wjechanie w nich ze sporą prędkością załatwia sprawę. Po zniszczeniu 5 udaj się do garażu, aby zakończyć sesję, a trofeum znajdzie się na Twoim koncie.

 

zloto Znikający punkt / Untouchable 30
Zgub 50 pościgów policji / Escape 50 cop chases

Pościgi zdarzają się w Unbound bardzo często, więc nie powinno być z tym trofeum problemów. Jeśli jednak jesteś już na końcu gry i trofeum nadal nie wpadło, to polecam szybkie nabicie pierwszego poziomu obławy i wtedy prowokowanie radiowozów kręcących się po mieście. Ucieczka przed nimi to banał, gdyż policja jest wtedy bardzo powolna i łatwo uciec jej na odpowiedni dystans, aby zaniechali poszukiwań, ale szybszym sposobem jest skorzystanie z glitcha w grze (filmik poniżej). Gdy uciekniesz policji, to wychlasz się, wciągasz w kolejny pościg i wracasz pod most. I tak aż do odblokowania trofeum.

 

braz Pełen dostęp / Access All Areas 30
W pełni ulepsz garaż w Lakeshore Online / Fully upgrade your Lakeshore Online garage

Tryb online w NFS Unbound stanowi osobny twór względem trybu fabularnego, jednak jego wzorem również tu otrzymujemy garaż, który dla tego trofeum trzeba ulepszyć. Aby zdobyć to trofeum musisz uzbierać prawie 160 000$. Potrzebujesz odpowiednio 7 500$ na drugi, 50 000$ na trzeci i 100 000$ na czwarty poziom garażu. Oczywiście nie musisz wykupować ulepszeń od razu. Pieniądze możesz zdobyć grając w listy prędkości, zbierając znajdźki i wykonując misje (jeśli nie zaliczyłeś ich jeszcze w trybie solo) lub sprzedając niepotrzebne auta.

 

srebro Pełna chata / Full House 30
Ukończ listę w Lakeshore Online z 7 innymi osobami / Complete a Lakeshore Online playlist with 7 other players

Trofeum nieco upierdliwe, a to dlatego, że gra w trybie online wrzuca Cię do maksymalnie 16-osobowych lobby. Rozegrać pełną listę (każda składa się z 3 wyścigów) należy w 8 osób łącznie z Tobą, a to oznacza, że przynajmniej połowa lobby musi wyrazić zgodę na udział w takiej liście prędkości i nie wychodzić z niej aż do końca. Możesz tutaj próbować startować kolejne listy prędkości na jednej sesji lub zmieniać sesję. W końcu trafisz na odpowiednio zaangażowane lobby.

Poniekąd możesz również odblokować to trofeum na ustawce, ale potrzebujesz do tego ósemkę ludzi, łącznie z Tobą, a do tego trochę czasu i cierpliwości. Zanim poszukasz serwera zaproś trójkę ludzi do swojej grupy. Teraz poszukaj gry, powinniście wszyscy znaleźć się w tym samym lobby. Zaproszona trójka w tym momencie opuszcza grupę, ale gra zostawia ją na tym samym serwerze. Teraz w zależności, czy lobby ma jeszcze jakieś wolne sloty na użytkowników, wysyłasz zaproszenie do grupy do kolejnych trzech osób lub czekasz aż zwolni się miejsce. Gdy dołączą – oni również opuszczają grupę pozostając na serwerze. I tak do momentu aż na jednej sesji będziesz miał wszystkich, z którymi się ustawiłeś. Wtedy odpalasz listę prędkości, znajomi akceptują zaproszenie do niej, kończycie wszystkie trzy wyścigi bez wychodzenia z sesji i trofeum jest Wasze.

 

braz Niby „B”, a wszystko cacy! / B for My Name 20
Wygraj listę poziomu B w Lakeshore Online / Win a Tier B Lakeshore Online playlist

Tryb online w NFS Unbound polega na rozgrywaniu list prędkości składających się z 3 wyścigów. Każda lista jest przypisana do jednej z klas pojazdu. W tym trofeum musisz rozegrać i wygrać listę prędkości dla samochodów klasy B, czyli takich na poziomie osiągów do 159 włącznie. Wygrasz, gdy po 3 wyścigach zdobędziesz największą liczbę punktów. Listę prędkości wybierasz lub startujesz w miejscu zlotów samochodowych. Możesz też dołączać do list, do których dostałeś zaproszenie .

Trofeum jest z rodzaju skillowych i nie ma prostej rady na zwycięstwo, ale dla ułatwienia warto dołączać do list, w których nie ma zbyt wielu graczy. Możesz jednak to trofeum wbić na ustawce. Wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Kończysz listę składającą się z 3 wyścigów na pierwszym miejscu i trofeum jest Twoje.

 

braz Aaaaby wygrać / Bring Your A Game 20
Wygraj listę poziomu A w Lakeshore Online /Win a Tier A Lakeshore Online playlist

Tryb online w NFS Unbound polega na rozgrywaniu list prędkości składających się z 3 wyścigów. Każda lista jest przypisana do jednej z klas pojazdu. W tym trofeum musicie rozegrać i wygrać listę prędkości dla samochodów klasy A, czyli takich na poziomie osiągów 160-229. Wygrasz, gdy po 3 wyścigach zdobędziesz największą liczbę punktów. Własną listę prędkości wybierasz lub startujesz w miejscu zlotów samochodowych. Możesz też dołączać do list, do których dostałeś zaproszenie .

Trofeum jest z rodzaju skillowych i nie ma prostej rady na zwycięstwo, ale dla ułatwienia warto dołączać do list, w których nie ma zbyt wielu graczy. Możesz jednak to trofeum wbić na ustawce. Wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Kończysz listę składającą się z 3 wyścigów na pierwszym miejscu i trofeum jest Twoje.

 

braz Pupil / Teacher’s Pet 20
Wygraj listę poziomu A+ w Lakeshore Online /Win a Tier A+ Lakeshore Online playlist

Tryb online w NFS Unbound polega na rozgrywaniu list prędkości składających się z 3 wyścigów. Każda lista jest przypisana do jednej z klas pojazdu. W tym trofeum musicie rozegrać i wygrać listę prędkości dla samochodów klasy A+, czyli takich na poziomie osiągów 230-269. Wygrasz, gdy po 3 wyścigach zdobędziesz największą liczbę punktów. Własną listę prędkości wybierasz lub startujesz w miejscu zlotów samochodowych. Możesz też dołączać do list, do których dostałeś zaproszenie .

Trofeum jest z rodzaju skillowych i nie ma prostej rady na zwycięstwo, ale dla ułatwienia warto dołączać do list, w których nie ma zbyt wielu graczy. Możesz jednak to trofeum wbić na ustawce. Wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Kończysz listę składającą się z 3 wyścigów na pierwszym miejscu i trofeum jest Twoje.

 

braz Supergwiazda / Superstar 20
Wygraj listę poziomu S w Lakeshore Online /Win a Tier S Lakeshore Online playlist

Tryb online w NFS Unbound polega na rozgrywaniu list prędkości składających się z 3 wyścigów. Każda lista jest przypisana do jednej z klas pojazdu. W tym trofeum musicie rozegrać i wygrać listę prędkości dla samochodów klasy S, czyli takich na poziomie osiągów 270-319. Wygrasz, gdy po 3 wyścigach zdobędziesz największą liczbę punktów. Własną listę prędkości wybierasz lub startujesz w miejscu zlotów samochodowych. Możesz też dołączać do list, do których dostałeś zaproszenie .

Trofeum jest z rodzaju skillowych i nie ma prostej rady na zwycięstwo, ale dla ułatwienia warto dołączać do list, w których nie ma zbyt wielu graczy. Możesz jednak to trofeum wbić na ustawce. Wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Kończysz listę składającą się z 3 wyścigów na pierwszym miejscu i trofeum jest Twoje.

 

braz Lepiej się nie da / Top Billin’ 20
Wygraj listę poziomu S+ w Lakeshore Online /Win a Tier S+ Lakeshore Online playlist

Tryb online w NFS Unbound polega na rozgrywaniu list prędkości składających się z 3 wyścigów. Każda lista jest przypisana do jednej z klas pojazdu. W tym trofeum musicie rozegrać i wygrać listę prędkości dla samochodów klasy S+, czyli takich na poziomie osiągów od 330 w górę. Wygrasz, gdy po 3 wyścigach zdobędziesz największą liczbę punktów. Własną listę prędkości wybierasz lub startujesz w miejscu zlotów samochodowych. Możesz też dołączać do list, do których dostałeś zaproszenie .

Trofeum jest z rodzaju skillowych i nie ma prostej rady na zwycięstwo, ale dla ułatwienia warto dołączać do list, w których nie ma zbyt wielu graczy. Możesz jednak to trofeum wbić na ustawce. Wystarczy jeden dodatkowy znajomy. Wtedy tworzycie grupę ale podczas rozpoczynania zawodów zamiast wysyłania zaproszenia do wszystkich graczy to wybierasz opcję wysyłania tylko do członków grupy. Kończysz listę składającą się z 3 wyścigów na pierwszym miejscu i trofeum jest Twoje.

 

zloto Składanka / Mixtape 40
Ukończ 25 list w Lakeshore Online / Complete 25 Lakeshore Online playlists

Dla tego trofeum trzeba brać udział w listach prędkości w trybie online. Uruchamiasz je w miejscu zlotów samochodowych lub poprzez dołączenie do innych graczy, gdy pojawi się plansza z zaproszeniem . Pucharek będzie Twój po ukończeniu pełnych 25 list prędkości.

 

braz #Szczęście / #Blessed 20
Posiadaj 10 pojazdów w garażu w trybie fabularnym / Own 10 vehicles in your story mode garage

Trofeum wpadnie, gdy w trybie dla jednego gracza staniesz się posiadaczem 10-ciu samochodów. Fury w trybie fabularnym są dosyć drogie, biorąc pod uwagę wymagania do spełnienia w każdym tygodniu – dlatego proponuję albo odłożenie tego pucharka na czas po pokonaniu głównej fabuły, albo w trakcie jej przechodzenia zwracanie uwagi na wyścigi, w których nagrodą są samochody. Wpisowe na nie jest co prawda wysokie i oprócz samochodu nie ma z takich wyścigów żadnej nagrody pieniężnej, ale ostatecznie i tak jest to ułamek ceny, którą musiałbyś zapłacić za wóz w salonie.

 

braz Kolekcja / The Collector 20
Posiadaj 10 pojazdów w garażu w Lakeshore Online / Own 10 vehicles in your Lakeshore Online garage

Trofeum tożsame do powyższego, ale tym razem odnoszące się do trybu wieloosobowego. Możesz podejść tutaj do sprawy dwojako.

  1. Możesz brać udział w listach prędkości i korzystać z zarobionych pieniędzy do kupowania kolejnych samochodów.
  2. Możesz ukończyć najpierw tryb fabularny – z nastawieniem na branie udziału w eventach, gdzie do wygrania jest samochód. Wtedy po ukończeniu wątku fabularnego wchodzisz do trybu online, a wszystkie wygrane wcześniej samochody znajdą się w Twoim online’owym garażu – instant trophy!

 

braz Hej, Speedie! / Hey Speedie! 20
Osiągnij prędkość 200 mph (321.8 km/h) w trybie fabularnym / Reach 200MPH in story mode

Szybkie auto to klucz do sukcesu. Ulepsz swój pojazd na dosyć wysoki poziom (sprawdzaj maksymalną prędkość podczas ulepszania) i udaj się na autostradę lub wykorzystaj, któryś z samochodów podrzucanych w dodatkowych misjach przez Rydell’a lub Tess.

 

braz (prawie) Nówka, nieśmigana. / 100 Miles and Runnin’ 20
Przejedź łącznie 100 mil (160,9 km) w trybie fabularnym / Drive a total of 100 miles in story mode

Sto mil. Sto sześćdziesiąt osiem kilometrów. Po przejechaniu takiego dystansu puchar wpadnie na Twoje konto. Pewnie stanie się to już w prologu gry.

 

braz Własny styl / Throwing up Tags 10
Dostosuj swoje efekty jazdy / Customize your Driving Effects

Dla tego trofeum trzeba zmienić efekt jazdy na inny. Gra poniekąd wymusza to na nas już w prologu gry, więc raczej nie trzeba się tym trofeum martwić, ale jeśli jakimś cudem udało Ci się to pominąć, to w garażu wejdź do menu Fury -> Styl -> Efekty jazdy – Efekty i tam wybierz jeden z dostępnych wzorów.

 

braz Stylówa / Fashion Killa 10
Zmodyfikuj swoje ubranie / Customize your clothing

W Unbound możesz personalizować swoją postać, a wymogiem do tego trofeum jest zmiana ubrania. Możesz to trofeum zdobyć już na etapie tworzenia postacie – musisz podczas personalizacji, zmienić dowolne z ubrań.  Jeśli robiłeś postać na szybko i nie zmieniałeś nic przed startem fabuły, to wejdź do garażu, następnie do menu „Postać” i tam zmień jedno z ubrań.

 

braz Niezły winyl / Cool Whip 10
Zastosuj niestandardowy winyl do auta / Apply a custom wrap to your ride

To trofeum wymaga ubrania samochodu w indywidualny wzór. Możesz to zrobić poprzez naniesienie własnych naklejek w menu Fury -> Styl -> Lakier/vinyle lub pobranie stworzonego przez społeczność wzoru. Jeśli nie bawiłeś się tymi opcjami, to trofeum powinno wpaść maksymalnie w końcowej fazie prologu, gdzie gra wymaga zmiany bodykitu na legendarny, a ten zawiera w sobie customowe malowanie.

 

braz Do dechy / Kick it 10
Użyj maksymalnego zrywu nitro 5 razy podczas zawodów w Lakeshore Online / Use max Burst Nitrous 5 times during Lakeshore Online events

Trofeum do wykonania tylko podczas udziału w wyścigu w trybie wieloosobowym. W Unbound pojawia się mechanika nazwana „zrywem nitro”, która polega na dodatkowym naładowaniu paska nitro poprzez wykonywanie ryzykownych manewrów tj. driftowanie, skoki czy jazda w strumieniu powietrza. Pasek podzielony jest na trzy segmenty, Twoim zadaniem jest wypełnienie go na maksa, co zostanie zasygnalizowane żółtym podświetleniem całego licznika (nie jest to stałe wypełnienie – jeśli przestaniesz wykonywać manewry dodatkowy pasek po chwili ulegnie zresetowaniu). Gdy Twój licznik zaświeci się na żółto, tapnij , aby wykorzystać dodatkowo zebraną moc. Zrób to łącznie pięć razy a trofeum wpadnie na Twoje konto. Jeśli masz problem w pełnym naładowaniu paska, zatrzymaj się i zacznij palić gumę + – w ten sposób szybko i łatwo napełnisz pasek.

 

braz Puść beat / Drop the Beat 10
Użyj maksymalnego zrywu nitro 5 razy podczas zawodów w trybie fabularnym / Use max Burst Nitrous 5 times during story mode events

Trofeum do wykonania tylko podczas udziału w wyścigu w trybie dla jednego gracza. W Unbound pojawia się mechanika nazwana „zrywem nitro”, która polega na dodatkowym naładowaniu paska nitro poprzez wykonywanie ryzykownych manewrów tj. driftowanie, skoki czy jazda w strumieniu powietrza. Pasek podzielony jest na trzy segmenty, Twoim zadaniem jest wypełnienie go na maksa co zostanie zasygnalizowane żółtym podświetleniem całego licznika (nie jest to stałe wypełnienie – jeśli przestaniesz wykonywać manewry dodatkowy pasek po chwili ulegnie zresetowaniu). Gdy Twój licznik zaświeci się na żółto tapnij aby wykorzystać dodatkowo zebraną moc. Zrób to łącznie pięć razy a trofeum wpadnie na Twoje konto. Jeśli masz problem w pełnym naładowaniu paska, zatrzymaj się i zacznij palić gumę + – w ten sposób szybko i łatwo napełnisz pasek.

 

Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!

Grę udostępnił wydawca.