Old Man’s Journey – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

Old Man’s Journey to piękna opowieść o staruszku, który wyrusza w podróż po tym, jak otrzymał ważny list od rodziny. Podczas swej tułaczki będzie przysiadał i wspominał najważniejsze momenty i decyzje ze swego życia. Żeby podróżować, będziecie musieli przesuwać krajobraz tak, aby ułożyć sobie przejście. Jest to ciekawa układanka, a elementami są wzgórza i pagórki – czasem inne rzeczy.

 

Jak oceniasz trudność platyny w Old Man’s Journey?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
  • Czas do zdobycia platyny: 2 godziny
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox11 x1 x0
  • Liczba trofeów offline: 13
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK, jest wybór rozdziałów
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Krok po kroku:

Platynka bardzo prościutka, trofea ułożone są ułożone w takiej kolejności, jak możecie je zdobyć po drodzę. Wszystkie osiągnięcia są możliwe do przeoczenia – oprócz platyny i tego za ukończenie gry. Jeżeli coś przeoczyliście, możecie skorzystać z wyboru rozdziałów.

 

Poradnik:

platyna Życie, strata, pojednanie i nadzieja / Life, loss, reconciliation, and hope
Zbierz wszystkie trofea. / Collect all trophies.

Gratulace, udało ci się zdobyć wszystkie trofea.

 

zloto Plotkara Adela / Adeline the Villlage Gossiper 50
Adela jest święcie przekonana, że zna wszystkie najnowsze ploteczki. / Adeline likes to think she is always in the know of the latest events in the little village.

Krótko po rozpoczęciu gry – dotrzemy do miejsca, gdzie będziemy szli za kotem. Znajdziemy się w wiosce i zobaczymy kobietę wyglądającą przez okno, klikamy na nią.

 

zloto Okienne Pianino / Window Piano 50
Niespodziewanie erozja hotelowych okiennic wyzwoliła ich skrzypiący talent muzyczny. / As a strange consequence of errosion, the hotel window shutters create a harmonic range of squeaks.

Gdy dotrzemy do hotelu i się rozsiądziemy, klikamy na wszystkie jego okiennice.

 

zloto Żółwica Kasjopeja / Kassiopeia the Tortoise 150
Kasjopeja to nieuchwytne stworzenie, ukazuje się jedynie cierpliwie jej wypatrującym. / Kassiopeia is an elusive creature, but will reveal herself for those with patience.

Krótko po miejscówce z hotelem, znajdziemy drogę. Stań na niej i kliknij zarośla po lewej stronie. Znajduje się tam żółw, który zaraz z nich wyjdzie.

 

zloto Włóczęga Hugo / Hugo the Vagabond 50
Hugo zaprasza mijających go turystów na partyjkę kanasty. / Hugo likes to invite passing hikers for a pause and a game of Canasta.

Po tym jak przekroczymy ulicę i zobaczymy mały domek, klikamy na starszego pana.

 

zloto Latarnik Jerzy / Georges the Lighthouse Keeper 50
Jerzy spędza większość czasu folgując swej największej przyjemności — wędkarstwu. / Georges spends most of his time indulging in his passion for fishing.

Po tym jak dotrzemy do latarni i zobaczymy siedzącego wędkarza, klikamy na niego.

 

zloto Żabi Chór / Frogs’ Chorus 50
Mała żabia kapela z wielkimi ambicjami. / A small group of frogs with big vocal ambitions.

W miejscówce, gdzie musimy kręcić korbą, żeby przesunąć most, sprawdzcie lewy dolny róg. Znajdziecie tam trzy żaby, klikamy na nie w kolejności od lewej do prawej.

 

zloto Spokojna Podróż / Smooth Ride 150
Jedź pociągiem bez używania hamulca bezpieczeństwa. / Ride the train without an intermediate stop.

Gdy wsiądziemy w pociąg i ruszymy, będziemy musieli przesuwać tory góra/dół. Nie możemy dopuścić do tego, żeby został użyty hamulec. Jest to trochę denerwujące i może Wam zająć kilka podejść. Jeżeli Wam nie pójdzie, odtwórzcie ponownie rozdział.

 

zloto Zaklinacz Owiec / Sheep Whisperer 100
Zagnaj owce w porządku wykonując minimalną liczbę akcji. / Guide sheep through the level with the minimal amount of interactions

Musimy utorować sobie przejście, przesuwając z drogi owce, wykonując jak najmniej ruchów.

  1. Klikamy na owce, żeby się przesuneły.
  2. Stajemy za nimi.
  3. Klikamy na owce, żeby się przesuneły.
  4. Stajemy za nimi.
  5. Klikamy na owce, przeskakują na zółty pagórek.
  6. Klikamy jeszcze raz, żeby przesunęły się dalej.
  7. Idziemy i przeskakujemy na zielone wzgórze.
  8. Przesuwamy żółte wzgórze.
  9. Klikamy na owce, żeby się cofneły.
  10. Idziemy na żółte wzgórze.

 

zloto Rozkoszna Przejażdżka / Enjoy the Ride 100
Przejedź ciężarówką jedną milę. / Drive the truck for x miles.

Kiedy przyjedzie po Was ciężarówka, pamiętajcie, żeby pojeździć kilka razy po drodze z góry na dół i odwrotnie, aż wpadnie Wam pucharek. Będzie to już pod koniec gry.

 

zloto Zdolna Tilda / Tilda the Whiz Kid 100
Tilda to wyjątkowe dziecko — lepiej radzi sobie z naprawianiem rzeczy niż ich psuciem. / Tilda developed an uncanny talent to repair things after she discovered her dad’s toolbox.

Gdy wysiądziemy z samochodu, znajdziemy się pod miastem. Przejdziemy kawałek i zobaczymy garażowe drzwi, klikamy na nie.

 

zloto Ogrodnik Albert / Albert the Gardener 50
Albert rzucił biurową pracę i zamiast ryć w księgach finansowych ryje rabatki w swym ogrodzie. / Albert worked an office job in finances before he dared to fulfill his dream and became a gardener.

Przejdziemy troszkę dalej po tym, jak klikaliśmy na garaż i zobaczymy ogrodnika, klikamy na niego.

 

srebro Koniec / The End 100
Obejrzyj wszystkie napisy końcowe. / Watch the credits finish rolling.

Wystarczy obejrzeć napisy do końca.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!