Spyro 3: Year of the Dragon – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

Informacje ogólne:

  • Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox4 x9 x27
  • Liczba trofeów offline: 41
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: 0
  • Zglitchowane trofea: BRAK
  • Czas do zdobycia platyny: 10-15 godzin

Krok po kroku:

Trzecia część gry ma najwięcej trofeów – bo też ma i najwięcej etapów. Żadne z osiągnięć nie wymaga zdobycia wszystkich gemów bądź jaj, więc nie musimy mieć 100%, aby zdobyć platynę – ale do otworzenia ostatniego bossa wymagane będzie zebranie 100 jaj. Spyro już od początku umie swoje super ruchy – skok z główki czy „podfruwanie” do półek (Hunter tłumaczy to drugie na początku gry).

W tej części możemy grać też sześcioma innymi postaciami: Sheila, Sgt. Byrd, Bentley, Agent 13, Hunter i Sparx. Część z tych postaci ma własne etapy, część ma swoje własne mini-etapy w większych etapach.

W etapach latanych dodatkowo pojawiają się wyścigi oraz ukryte zadania Huntera (trzeba go znaleźć w trakcie pozostałych zadań, ukrytego gdzieś na poziomie) – zatem każdy etap ma 3 zadania do wykonania włącznie ze standardową zbieranką – nie trzeba jednak ich koniecznie ukończyć, aby zdobyć platynę (ale w 3 wyścigi trzeba przynajmniej raz zagrać).

Po pokonaniu każdego z bossów, możemy znaleźć w każdym ze światów etapy dla Sparxa (z widokiem z góry jak w pierwszym GTA), które poza jajkiem w nagrodę dają nam zdolności dla Sparxa:

  • Crawdad Farm – Sparx zbiera gemy z większej odległości.
  • Spider Town – wciskając +++ / +++ Sparx pokaże kierunek brakujących gemów.
  • Starfis Reef – energia Sparxa wzrośnie o jeden (będzie wtedy jasno-złoty).
  • Bugbot Factory – Sparx będzie sam rozbijał skrzynie i wazy w pobliżu (więc nie musimy używać szarży) i może teleportować nas do dowolnego etapu za pomocą Atlasu.

 

Poradnik:

platyna Bawmy się, jak gdyby był 2024! / Party like it’s 2024
Zdobądź wszystkie trofea w Spyro 3. / Win all trophies in Spyro 3.

Zdobądź wszystkie pozostałe trofea. W 2024 będzie chiński rok smoka 😉

 

srebro Pieniądze są w torbie… / The Money’s in the Bag
Wiosenna Jutrzenka: uwolnij kangurzycę Sheilę. / Sunrise Spring: Free Sheila the Kangaroo.

W pierwszym świecie – Wiosenna Jutrzenka / Sunrise Spring, wręcz 300 gemów Bankierowi.

 

zloto Wzbij się na wyżyny / Moving Up In The World
Wiosenna Jutrzenka: odpal balon przewozowy. / Sunrise Spring: Launch the Transporter Balloon.

Ukończ etapy: Słoneczna Rezydencja, Iglice w Chmurach, Stopiony Krater, Wybrzeże Muszel i Szczyt Sheili (Sunny Villa, Cloud Spires, Molten Crater, Seashell Beach i Sheila’s Alp), aby ich mieszkańcy pozwolili obniżyć balon w zamku, dzięki czemu możesz polecieć do Ogrodów Południa/Midday Gardens.

 

braz Największy osiłek w okolicy / The Villa Bully
Słoneczna Rezydencja: pokonaj wszystkie tchórzliwe nosorogi. / Sunny Villa: Defeat all Coward Rhynocs.

Pokonaj wszystkie uciekające Rhynocsy w Słonecznej Rezydencji/Sunny Villa. Rozpoznasz je po tym, że… uciekają 😉 Duże Rhynocsy (te z udkiem) nie są wymagane do trofeum.

W tle widocznych dwa nosorogi.

 

braz Z głową w chmurach / Head in the Clouds
Iglice w Chmurach: szybuj przez co najmniej 5 sekund (i wyląduj bezpiecznie!). / Cloud Spires: Glide for 5+ seconds (and land safely!).

W pierwszej kolejności dojdź do końca etapu Iglice w Chmurach/Cloud Spires, co aktywuje wszystkie magiczne pyłki. Cofnij się do miejsca gdzie stał Bankier i są 3 miechy. Wejdź na wyższą platformę (z trzeciego z miechów, tak jak do końca etapu) i odwróć się w przeciwną stronę – zobaczysz panoramę większej areny, w której znajduje się wąskie zagłębienie ze schodkami (nie widać podłogi, ale tam jest) – to będzie Twój cel. Doleć tam, celując w jak najdalsze miejsce, możesz w locie skręcać lekko w lewo i prawo aby go przedłużyć, a gdy czujesz że spadasz za szybko pociągnij analogiem do siebie aby Spyro wyhamował lot – dobrze wykonany będzie trwał nawet 6 sekund.

 

braz Kluczowy ruch / A Key Move
Stopiony Krater: odblokuj zamkniętą skrzynię skarbów. / Molten Crater: Unlock the locked treasure chest.

Gdy rozpoczniesz etap Stopiony Krater/Molten Crater, za Twoimi plecami będzie zamknięta skrzynia. Musisz dojść do końca etapu, tam na jednej z wysepek przylegających do budynku w centrum (z wyjściem z etapu) znajdziesz klucz. Po prostu wróć na początek i otwórz skrzynię.

 

braz Pa, Bluto! / Bye Bye Bluto
Wybrzeże Muszel: pokonaj atomowego rekina Bluta. / Seashell Shore: Defeat Bluto’s nuclear shark submarine.

W etapie Wybrzeże Muszel/Seashell Shore, w ostatnim pomieszczeniu, gdy wypłyniemy na powierzchnię, będzie teleport do sub-areny w której pod koniec walczymy z rekinem Bluto. Korzystamy z łódki z działem, która potrafi strzelać, pływać i posiada tryb turbo-pływania. Zbieramy skrzynie aby zebrać amunicję i zabrać ją rekinowi, gdy na nas szarżuje spod wody uciekamy z przyspieszeniem, a gdy się zatrzyma atakujemy. Po pokonaniu go wpadnie trofeum.

 

braz Ćwiczenia z celnego stąpania / Stomping Target Practice
Szczyt Sheili: zniszcz wszystkie wzmocnione skrzynie skarbów jako Sheila. / Sheila’s Alp: As Sheila, destroy all headbash treasure chests.

W etapie Szczyt Sheili/Sheila’s Alp zniszcz 6 skrzyń ze znakiem celu na górze, korzystając ze skoku na główkę (X, Atak).

 

braz Gwiezdne moce / Star Power
Grzybowy Szlak: w czasie jednego okrążenia przeleć przez 4 gwiazdki zwiększające prędkość. / Mushroom Speedway: Fly Through 4 Star Speed Boosts In One Lap.

Drugi tryb etapu Grzybowy Szlak/Mushroom Speedway, pozwala na wyścig z motylami. Na okrążeniu jest pięć gwiazd które przyspieszają Spyro, możesz więc opuścić jedną, w pozostałe musisz wlecieć. Masz 3 okrążenia.

 

srebro Koniec z Buzzem! / Buzz Off!
Loch Buzza: pokonaj Buzza. / Buzz’s Dungeon: Defeat Buzz.

Pokonaj pierwszego bossa – Buzza. Dotrzesz do niego lecąc balonem z Wiosennej Jutrzenki/Sunrise Spring – zobacz: Wzbij się na wyżyny.

 

braz Umarł król, niech żyje król! / Who’s Your Crawdaddy?
Farma Raków: pokonaj Króla Raków. / Crawdad Farm: Defeat the Crawdad King.

Przejdź Sparxem cały etap Farma Raków/Crawdad Farm. Boss jest na końcu i jest wymagany aby ukończyć etap.

 

srebro Lepszy wróbel w garści… / A Byrd in the Hand…
Ogrody Południa: uwolnij sierż. Jamesa Lota. / Midday Gardens: Free Sgt. James Byrd.

W świecie-hubie Ogrody Południa/Midday Gardens, uwolnij Sgt. Lota (Byrda). Znajdziesz go w budynku na środku etapu, potrzebujesz też dać Bankierowi 700 gemów (co nie będzie na tym etapie gry problemem).

 

zloto Mały krok dla smoka… / One Small Step for Dragon…
Ogrody Południa: odpal śmigłowiec przewozowy. / Midday Gardens: Launch the Transporter Whirligig.

Ukończ etapy: Lodowy Szczyt, Zaczarowane Wieże, Upiorne Bango, Bambusowy Taras oraz Baza sierż. Lota (Icy Peak, Enchanted Towers, Spooky Swamp, Bamboo Terrace oraz Sgt. Byrd’s Base) w świecie Ogrodów Południa/Midday Gardens. Pozwoli to dostać się śmigłowcem do przedostatniego świata – Wieczornego Jeziora/Evening Lake.

 

braz Mięso armatnie / Cannon Fodder
Lodowy Szczyt: użyj dział, by zniszczyć 6 przedmiotów z lodu. / Icy Peak: Destroy 6 icy things using the cannons.

W etapie Lodowy Szczyt/Icy Peak, zniszcz 6 obiektów z lodu za pomocą armaty. W etapie jest 10 takich obiektów, ale niektóre da się zniszczyć również dynamitem, więc uważaj, aby nie pospieszyć się z ich detonacją – zawsze najpierw poszukaj armaty. Jeśli się nie uda, musisz wyjść z etapu, dopiero wtedy regenerują się kryształy z lodu.

 

srebro Pogromca balonów / Balloon Buster
Zaczarowane Wieże: zniszcz wszystkie balony. / Enchanted Towers: Destroy all the balloons.

W etapie Zaczarowane Wieże/Enchanted Towers musisz zniszczyć wszystkie butelki z kryształami wiszące na balonach. Niektóre da się rozbić tylko sierż. Lotem, zamieniając go ze Spyro w następnej arenie za końcem etapu. Część zdobędziesz jedynie na deskorolce. Jest 6 takich waz.

 

braz Pora odespać / Tucked in for a Long Slumber
Upiorne Bagno: pokonaj Zaspanego Czerepa. / Spooky Swamp: Defeat Sleepyhead.

Po zapaleniu czterech płomieni rozlokowanych w etapie Upiorne Bagno/Spooky Swamp, w dużym budynku gdzie jest koniec etapu, po lewej stronie otworzą się drzwi (pokaże się cutscenka). Pokonaj bossa który się tam znajduje, waląc z główki w bomby którymi rzuca, odbijając je na jego platformę. Najłatwiej odbić bomby gdy się już zatrzymają – lecą wtedy prosto, wcześniej mają tendencję do skręcania.

 

braz Zabutelkowana ciekawość / Bottled Curiosity
Bambusowy Taras: podążaj za butelkami ze znakami zapytania. / Bamboo Terrace: Follow the question mark bottles to the end.

W etapie Bambusowy Taras / Bamboo Terrace, na lewo od wejścia do areny dla Bentleya, znajdziesz wazon ze znakiem zapytania. Po jego zdmuchnięciu teleportuje się on w inne miejsce. Zdmuchnij go w każdym kolejnym aż dostaniesz jajko i trofeum.

 

braz Bomby Lota / Byrd Bombs
Baza sierż. Lota: zbombarduj wszystkie skrzynie skarbów jako sierż. Lot. / Sgt. Byrd’s Base: As Sgt. Byrd, bomb all treasure chests.

W etapie Baza sierż. Lota / Sgt. Byrd’s Base, zdetonuj za pomocą bomb 3 (odblokujesz je w ostatniej części etapu) skrzynie których inaczej nie da się otworzyć. Dwie skrzynie są w ostatniej arenie, po jedną trzeba się cofnąć (i przy okazji odblokuje ona sekretne przejście).

 

braz Wyścig rakietowy / Rocket Racer
Wiejski Szlak: odpal 5 pocisków w czasie jednego wyścigu. / Country Speedway: Fire 5 missiles in one race.

W etapie Wiejski Szlak / Country Speedway, w zadaniu wyścigowym, zbierz i odpal 5 pocisków (przelatując przez gwiazdy). Są 3 gwiazdy z pociskami, więc powinno udać się zrobić to na dwóch pierwszych okrążeniach.

 

srebro Smok na obiad? Nie dziś! / No Dragon for Lunch Today!
Arena Rożca: pokonaj Rożca. / Spike’s Arena: Defeat Spike.

Pokonaj bossa w Arenie Rożca (Spike’s Arena).

 

braz Pora wyjść z sieci / Web-Be-Gone
Miasto Pająków: pokonaj Królową Pająków jako Iskier. / Spider Town: As Sparx, defeat the Spider King.

Po pokonaniu Rożca i dostaniu się do świata Wieczornego Jeziora/Evening Lake, wróć do Ogrodów Południa/Midday Gardens i zagraj w etap dla Sparxa – Miasto Pająków/Spider Town. Boss znajduje się na końcu i jest wymagany do ukończenia etapu.

 

srebro Niska cena / A Small Cost to Bear
Wieczorne Jezioro: uwolnij yeti Bentleya. / Evening Lake: Free Bentley the Yeti.

W świecie Wieczornego Jeziora/Evening Lake, wskocz do jeziora na początku etapu, znajdź otwór przez który możesz wpłynąć (naprzeciw portalu do Śnieżnych Świątyń/Frozen Altars). W pomieszczeniu do którego dopłyniesz Bankier zażąda 1000 gemów za uwolnienie Bentleya.

 

srebro …wielki skok dla gatunku smoczego / …One Giant Leap for Dragonkind
Wieczorne Jezioro: odpal rakietę przewozową. / Evening Lake: Launch the Transporter Rocket.

W świecie Wieczorne Jezioro / Evening Lake, ukończ etapy Śnieżne Świątynie, Zaginiona Flota, Fabryka Fajerwerjów, Zaklęta grań oraz Placówka Bentleya (Frozen Altars, Lost Fleet, Fireworks Factory, Charmed Ridge oraz Bentley’s Outpost). Ich mieszkańcy pomogą zbudować rakietę która pozwoli dolecieć do świata Góra Północy/Midnight Mountain.

 

braz Do dział! / Man the Cannons, Man
Zaginiona Flota: użyj dział, by zestrzelić wszystkie sępy. / Lost Fleet: Use cannons to shoot down all vultures.

Trofeum zbugowane!

W etapie Zagniona Flota/Lost Fleet, musisz pokonać 7 sępów latających po niebie. Dojdź do końca etapu, skorzystaj z magicznego pyłku po prawej, aby wlecieć na pokład statku. Wskocz na dziób statku gdzie jest armata i daj ptakom w dziób 😉

To trofeum wydaje się być zbugowane, jeśli go nie zdobędziesz wyjdź z etapu i wróć ponownie, wtedy powinno udać się je zdobyć.

 

braz Dwunastu zmarzlaków / A Dozen Cold Ones
Śnieżne Świątynie: za pomocą lodowego oddechu zamroź 12 wrogów. / Frozen Altars: Use ice breath to freeze 12 enemies.

Trofeum zbugowane!

W etapie Śnieżne Świątynie/Frozen Altars, musisz zamrozić 12 przeciwników za pomocą lodowego oddechu (dostępny jako powerup w tym etapie). Zalecam skupienie się na tym zadaniu za drugim podejściem do etapu, gdy wszystko już zbierzesz (albo za pierwszym, pomijając zadania poboczne i gemy do momentu zdobycia trofeum). Uważaj, aby nie zabić przeciwników promieniem słonecznym z soczewek na wieżach, które pozwalają topić lód!

To trofeum wydaje się być zbugowane, jeśli go nie zdobędziesz wyjdź z etapu i wróć ponownie, wtedy powinno udać się je zdobyć.

 

braz Destrukcja smoczych bliźniaków / Twin Dragon Destruction
Fabryka Fajerwerków: pokonaj smocze bliźniaki. / Fireworks Factory: Defeat Twin Dragons (Boss).

W etapie Fabryka Fajerwerków/Fierworks Factory, pokonaj mini-bossa – smocze bliźniaki. Aby się do niego dostać, stań na końcu drugiego mostu przed końcem etapu (przed schodami na których stoi jedno z dzieci), skręć w prawo i poleć do wieży, którą widać w oddali. Z niej zobaczysz już portal do sub-areny, w której trzeba Handel zleci pokonanie bossa za pomocą mocy super-ognia i szybowania. Smoki się odradzają, więc ich pokonanie zajmie chwilę (mi zajęło z 20 minut).

 

braz Tym cięższy ich upadek / The Harder They Fall
Zaklęta Grań: pokonaj giganta. / Charmed Ridge: Defeat a giant.

W etapie Zaklęta Grań/Charmed Ridge, pokonaj przeciwnika którego magik zamieni w giganta (podobnie jak w świecie Twórców Marzeń / Dream Makers w Spyro 1). Oczywiście zalecam przeciwników bez metalowej zbroi, gdyż tych silniejszych nie da się pokonać w dużej formie. Pierwszy z nich jest zaraz po wejściu drabiną po lewej.

 

braz Totemowa destrukcja / It’s Totem Destruction
Placówka Bentleya: zniszcz wszystkie słupy totemiczne jako Bentley. / Bentley’s Outpost: As Bentley, destroy all the totem poles.

W etapie Placówka Bentleya / Beltey’s Outpost, zniszcz 8 totemów. Można je rozwalić ciosem z maczugi (kółko). Wszystkie są doskonale widoczne, a na ich szczycie znajdują się skrzynie z gemami.

 

braz Prawdziwe gwiezdne moce / Real Star Power
Miodowy Szlak: w czasie jednego wyścigu przeleć przez 12 gwiazdek zwiększających prędkość. / Honey Speedway: Fly through 12 star speed boosts in one race.

W latanym etapie Miodowy Szlak / Honey Speedway, w drugim wariancie – wyścigowym – przeleć przez 12 gwiazdek przyspieszających. Na jednym okrążeniu jest ich aż 8 (24 w całym wyścigu), więc wystarczy przelecieć przez co drugą, aby zaliczyć trofeum.

 

srebro Spalony! / Scorched!
Jama Skwarnika: pokonaj Skwarnika. / Scorch’s Pit: Defeat Scorch.

Pokonaj bossa Skwarnika (Scorcha) w etapie Jama Skwarnika / Scorch’s Pit. Dolecisz tam po odblokowaniu rakiety w Wieczornych Jeziorach/Evening Lake – patrz …wielki skok dla gatunku smoczego.

 

braz Pogromca płaszczek / Manta Erayser
Rafa Rozgwiazd: pokonaj płaszczkę jako Iskier. / Starfish Reef: As Sparx, defeat the Manta Ray.

Po pokonaniu Skwarnika i wylądowaniu w świecie Góry Północy/Midnight Mountain, cofnij się do Wieczornych Jezior/Evening Lake i zagraj w etap dla Sparxa – Rafa Rozgwiazd/Starfish Reef. Boss znajduje się na końcu i jest wymagany do ukończenia etapu.

 

srebro Małpa da im nauczkę… / That Monkey’s Gonna (Make Them) Pay…
Góra Północy: uwolnij Agenta 9. / Midnight Mountain: Free Agent 9.

W świecie Góry Północy/Midnight Mountain, wyjdź na lewo z pokoju z rakietą i zapłać Bankierowi 7000 gemów aby uwolnić Agenta 9.

 

zloto 8000 powodów do skopania tyłków / 8000 Reasons to Kick Butt
Góra Północy: zemścij się na Bankierze. / Midnight Mountain: Get revenge on Moneybags.

Po pokonaniu ostatniego Bossa (patrz Już po Czarownicy!), w świecie Góry Północy/Midnight Mountain, znajdź Bankiera na moście przy portalu do Kryształowych Wysp/Crystal Islands. Następnie goń za nim jak za złodziejem jaj z Spyro 1 aż odzyskasz wszystkie gemy które wcześniej zażądał za „przysługi”.

 

braz Sztuka znikania / Vanishing Act
Kryształowe Wyspy: pokonaj wszystkie kryształowe niedźwiedzie. / Crystal Islands: Defeat all the Crystal Bears.

W etapie Kryształowe Wyspy / Crystal Islands, zabij wszystkie 6 kryształowych niedźwiedzi.

  • #1 – zaraz za startem, na następnej wyspie
  • #2 – za jaskinią w której czarodziej stworzy gemy
  • #3 i #4 – następna wyspa, za kolejnym magikiem
  • #5 – następna arena (dolecisz za pomocą pyłku), zaraz przed Forsiastym
  • #6 – za mostem który otworzy Forsiasty/Bankier

 

braz Łowca motyli / Butterfly Hunter
Pustynne Ruiny: znajdź oba słoiki z motylami. / Desert Ruins: Find both butterfly jars.

W etapie Pustynne Ruiny / Desert Ruins, znajdź oba wazony z motylami dającymi dodatkowe życie.

Jednego znajdziesz wchodząc po drabinie przed dużym budynkiem (Kamienny Grobowiec/Tomb of Stone) pod koniec etapu (po jego lewej stronie).

Drugi znajduje się na wprost od drzwi, za otwarcie których trzeba zapłacić Bankierowi. Dotrzesz tam obchodząc półkę na około, wspinając się po rozżarzonych drabinach, dochodząc do otworu w podłodze i lecąc w lewo (zatoczysz więc pełne koło).

 

braz Sarkofanatyk / A Sarcopha-Kinda Guy
Nawiedzony Grobowiec: zniszcz wszystkie sarkofagi. / Haunted Tomb: Destroy All Sarcophagi.

W etapie Nawiedzony Grobowiec / Haunted Tomb, zniszcz wszystkie 7 sarkofagów z których wyskakują mumiorożce. Można to zrobić tylko wybuchowymi kamieniami które rzucają golemy. Jeśli zabijesz wszystkie golemy nie martw się – kilka takich kamieni spada też z sufitu, więc nadal możesz je zebrać.

  • #1 – na starcie po prawej
  • #2 – przy pierwszym golemie
  • #3 – za następną bramą otwieraną przyciskiem
  • #4 i #5 – za tą samą bramą, nieco dalej, obok siebie
  • #6 – za areną ze spadającymi głazami
  • #7 – za kolejną areną ze spadającymi głazami, w pomieszczeniu gdzie jest wejście do sub-poziomu

 

braz Zacny strzał, milordzie / Nice Shootin’ Tex
Kopalnie Dinozaurów: pokonaj wroga rykoszetem jako Agent 9. / Dino Mines: As Agent 9, defeat an enemy with a richochet shot.

W jednej z sub-aren Kopalni Dinozarów / Dino Mines, grając jako Agent 9. w „celowniczek na szynach”, strzel rykoszetem w przeciwnika. Najłatwiej dokonać tego strzelając w ścianę za jego plecami (za, nie po prawej/lewej) – najlepiej gdy przeciwnik stoi w drzwiach, strzelaj po prostu „w głąb” budynku.

 

braz Nie tak bombowo / Someone Set Us Up the Bomb
Laboratorium Agenta 9: zestrzel wszystkie balony jako Agent 9. / Agent 9’s Lab: As Agent 9, shoot down all the balloons.

W etapie Laboratorium Agenta 9 / Agent 9’s Lab, w trybie FPS (celowanie), zestrzel 6 waz z balonami unoszącymi się nad etapem.

  • #1 – za pierwszym łukiem, gdy się odwrócisz.
  • #2 – w okrągłym budynku
  • #3 i #4 – za areną z ptasimi gniazdami, po prawej
  • #5 i #6 – arena po lewej (przejście pod napięciem) – trzeba rzucić bombą do środka aby wyłączyć zasilanie, za bramą spójrz w górę

 

braz Kto złowi Łowcę? / Hunt for Hunter
Portowy Szlak: znajdź Łowcę. / Harbor Speedway: Find Hunter.

W etapie Portowy Szlak / Harbor Speedway, po prostu znajdź geparda Huntera. Aby go znaleźć, skręć w lewo na początku trybu zbierania i poleć w stronę latarni. Wyląduj i z drugiej strony budynku znajdziesz naszego bohatera.

 

zloto Już po Czarownicy! / Sorceress Down!
Kryjówka Czarownicy: pokonaj Czarownicę. / Sorceress’s Lair: Defeat The Sorceress.

W ostatnim etapie Kryjówka Czarownicy / Sorceress’s Lair po prostu pokonaj ostatniego bossa. Tym razem możesz tracić i odzyskiwać energię. Aby skorzystać z pojazdów, które zrzuca Agent 9, podskocz gdy wejdziesz w ich ukryty obrys. Ta walka nie należy do najkrótszych (czarownica ucieka przed atakami, a pojazdy które dostajemy mają… dziwne sterowanie), ale liczba zrzucanych owiec jest wystarczająca, aby przejść ten etap.

 

braz Dobry robaczek! / Debugging
Fabryka Roborobali: pokonaj metawija jako Iskier. / Bugbot Factory: As Sparx, defeat the Metapede.

Etap odblokuje się w ostatnim świecie, po pokonaniu Wiedźmy i skończeniu poprzednich 3 etapów Sparxa. Boss znajduje się na końcu i jest wymagany do ukończenia etapu.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.