The Addams Family: Mansion Mayhem – Poradnik do trofeów i osiągnięć

 

The Addams Family: Mansion Mayhem to zabawna gra platformowa 3D. Wcielamy się w członków rodzinki aby uratować posiadłość przed przejęciem przez nieproszonego gościa. Przygoda odkryje niejedną tajemnicę mrocznej posiadłości do czterech graczy na jednym ekranie.

 

Jak oceniasz trudność platyny w The Addams Family: Mansion Mayhem?

View Results

Loading ... Loading ...

 

  • Stopień trudności wbicia platyny: 3/10
  • Czas do zdobycia platyny: ~8 godzin
  • Liczba trofeów: platynax1zlotox10 x2 x3
  • Liczba trofeów offline: 16
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK
  • Zglitchowane trofea: BRAK

 

Krok po kroku:

Gra jest stosunkowo łatwa, ale są momenty, gdzie możemy łatwo zginąć – szczególnie mowa tu o krainie lub etapach, w których używamy pajęczyny. Podczas przechodzenia etapów rozglądajcie się za miejscówkami pobocznymi od głównej ścieżki, by znaleźć herby – po ich nazwach z początku etapu możecie się domyśleć, czego należy szukać. Żeby odblokować ostatni etap w grze, należy zdobyć takowe 52 herby. No i uważajcie na potworki, potrafią zaskoczyć.

  1. Fabuła – Gra poziada razem 4 krainy, te z kolei podzielone są na 6 etapów i 3 minigierki. 3 krainy mamy dostępne po kolei, 4 kraina jest dodatkowa i żeby ją odblokować, musimy zebrać w pierwszych trzech krainach 52 herby. Każdy etap posiada 3 herby, jeden mamy za zebranie odpowiedniej liczby dublonów (monety) i 2 dodatkowe, które są ukryte. Należy tu zwracać uwagę na wszystkie odnogi od głównej ścieżki na danym etapie, czasem znajdziemy jakiś teleport lub inne zadanie, które trzeba wykonać, żeby zdobyć dany herb. Nie musimy zbierać wszystkich, więc jeśli jakiś przegapimy nic się nie stanie. Herb otrzymamy też za ukończenie mini gierki na pierwszym miejscu, sa one stosunkowo proste i polegaja przeważnie na zdobyciu odpowiedniej liczby punktów. Sama gra jest stounkowo prosta i nawet jak zginiemy, nie odradza nas gdzieś daleko.
  2. Kraina bez odrodzenia się – Polecam zeknąć na pucharek zloto Koszmar istnienia, gdzie wyjaśniam na czym to polega i na co zwracać uwagę.

 

Poradnik:

platyna Jaśniepaństwo wzywali? / You Rang?
Zdobądź wszystkie trofea / Earn every other trophy

Gratulacje!

 

zloto Szabla Mazurkowa / Mazurka Saber
Odblokuj Szablę Mazurkową / Unlock the Mazurka Saber

Szablę odblokujecie na pierwszym poziomie jadalni. Jest to etap nie do pominięcia, ponieważ musicie stanąć na specjalnym polu, które jest oznaczone dwoma szabelkami. Gdy na nim staniecie, pucharek Wam wpadnie.

 

zloto Pajęcza Proca / Spider Sling
Odblokuj Pajęczą Procę / Unlock the Spider Sling

Pajęczą procę odblokujecie na pierwszym poziomie cmentarza. Jest to etap nie do pominięcia, ponieważ musicie stanąć na specjalnym polu, które jest oznaczone pajęczą siecią. Gdy na nim staniecie, pucharek Wam wpadnie.

 

zloto Ośmiostrumień / Octo Stream
Odblokuj Ośmiostrumień / Unlock the Octo Stream

Ośmiostrumień odblokujecie na pierwszym poziomie labolatorium. Jest to etap nie do pominięcia, ponieważ musicie stanąć na specjalnym polu, które jest oznaczone ośmiorniczką. Gdy na nim staniecie, pucharek Wam wpadnie.

 

zloto Kulobomba / Baller Bomb
Odblokuj Kulobombę / Unlock the Baller Bomb

Kulobombę odblokujecie na pierwszym poziomie w pokoju muzycznym. Jest to etap nie do pominięcia, ponieważ musicie stanąć na specjalnym polu, które jest oznaczone bombą. Gdy na nim staniecie, pucharek Wam wpadnie.

 

zloto Zabawa z jedzeniem / Play with your Food
Ukończ krainę: Jadalnia / Complete the Dining Room World

Wystarczy, że ukończymy Jadalnię. Pucharek wpadnie wraz z ukończeniem ostatniego etapu. Mamy tu sześć etapów plus trzy minigierki.

 

zloto Zielne zbiory / Herbaceous Harvest
Ukończ krainę: Cmentarz / Complete the Graveyard World

Wystarczy, że ukończymy Cmentarz. Pucharek wpadnie wraz z ukończeniem ostatniego etapu. Mamy tu sześć etapów plus trzy minigierki.

 

zloto Krytyczna nuta / Strike a Chord
Ukończ krainę: Muzyka / Complete the Music World

Wystarczy, że ukończymy Muzykę. Pucharek wpadnie wraz z ukończeniem ostatniego etapu. Mamy tu sześć etapów plus trzy minigierki.

 

zloto Miejsce testów / Testing Ground
Ukończ krainę: Laboratorium / Complete the Laboratory World

Wystarczy, że ukończymy Labolatorium. Pucharek wpadnie wraz z ukończeniem ostatniego etapu. Mamy tu sześć etapów plus trzy minigierki.

 

braz Pokręceni / Creepy
Ukończ swoją pierwszą minigrę / Complete your First Mini Game

Zobacz pucharek srebro Nawiedzeni / Spooky.

 

srebro Postrzeleni / Kooky
Ukończ łącznie pięć minigier / Complete five total Mini Games

Zobacz pucharek srebro Nawiedzeni / Spooky.

 

srebro Nawiedzeni / Spooky
Ukończ łącznie dziesięć minigier / Complete 10 total Mini Games

Wszystkich gier mamy dwanaście, a musimy ukończyć tylko dziesięć. Tak, wystarczy ukończyć, nie musimy wygrać lecz za wygraną otrzymamy herb, który się nam przyda.

 

braz Dbałość o drobne / Change Connoisseur
Zbierz swój pierwszy dublon Addamsów / Collect your first Addams Doubloon

Na początku pierwszego etapu zbierzemy pieniążek i wpadnie nam pucharek.

 

braz Kolekcjonerstwo herbowe / Crest Collector
Odblokuj swój pierwszy herb Addamsów / Unlock your first Addams Crest

Podczas pierwszego etapu mamy możliwość zebrania 100 dublonów/pieniążków. Kiedy to zrobimy, otrzymamy pierwszy herb i tym samym wpadnie nam pucharek. Jest też możliwość, że prędzej zdobędziemy herb, jeden z dwóch ukrytych na każdym z poziomów.

 

zloto Nie zadręczaj się / Don’t Torture Yourself
Ukończ poziom bez odradzania się / Complete a level without respawning

Zobacz pucharek zloto Koszmar istnienia / Doomed to Live.

 

zloto Koszmar istnienia / Doomed to Live
Ukończ krainę bez odradzania się / Complete a world without respawning

Pucharek możemy zrobić na jednej z trzech krain – Jadalnia, Cmentarz lub Muzyka. Najlepiej podjąć się tego zadania, gdy ukończymy grę, nie musimy skupiać się wtedy nad zbieraniem dublonów czy herbów. Możemy spokojnie pomijać wszystkie potworki i cisnąć do końca etapu. Jedyne, na co należy zwrócić uwagę to to, żeby się nie odrodzić. Możemy dostać strzała od wroga, bo mamy trzy serduszka życia, możemy znaleźć dodatkowe, ale nie możemy się odrodzić, czyli stracić wszystkich trzech. Kolejna rzecz – nie możemy wypaść poza platformę, na przykład do wody, bo wtedy się odrodzimy.

Osobiście robiłem ten pucharek w krainie: Cmentarz. Lecimy wszystkie sześć etapów, pomijając minigierki, one tu nie są do niczego potrzebne. Gdy na ostatnim etapie wskoczmy w teleport, pucharek wpadnie. Nie musimy też grać po kolei, jeżeli pamiętasz, że gdzieś miałeś czysty przebieg, możesz ten etap pominąć.

 

Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.

Grę udostępnił wydawca.