The Invincible nie ma specjalnie skomplikowanego zestawu trofeów, ale trochę pucharków można pominąć. Konieczne będą też praktycznie dwa przejścia z uwagi na jeden wybór w początkowej fazie gry wpływający na zakończenia. Nie ma tu jednak nic wymagającego i przy pomocy poradnika spokojnie możemy ugrać platynowy dzbanek.
Krok po kroku w The Invincible:
The Invincible to gra w stylu walking sim z okazjonalnymi elementami gameplay’u, więc typowo dla gatunku jedyną trudność stanowić będą ewentualne pomijalne pucharki. Poniżej rozpisałem krok po kroku na jakie pucharki zwracać uwagę i jakie ewentualne decyzje podejmować, by zdobyć platynkę bez konieczności powtarzania większych fragmentów rozgrywki.
- Już na samym początku przygody skupiamy się na aktywowaniu trzech wspomnień zgodnie z materiałem wideo zamieszczonym w opisie trofeum Wszystko pamiętam! Zaliczymy wtedy 3 na 6 tych retrospekcji do pucharka.
- Gdy dotrzemy do obozu po aktywowaniu trzeciego z opisanych wyżej wspomnień (pojemnik z rybą w namiocie) czeka nas wybranie odpowiedniego dialogu. W drugim z namiotów znajdziemy nie bardzo kontaktującego członka ekspedycji – Krautę. Bo badaniach astrogator Novik będzie nas przekonywał, by go tam zostawić, ale nie możemy się na to zgodzić! Musimy wybrać dialog „Nie zostawię tak Krauty„. Wtedy zyskamy nowe zadanie w postaci aktywowania robota w obozie. Jest to niezbędne do trofeów Krauta żyje oraz Nie porzucam nikogo.
- Niedługo później czeka nas zadanie odszukania kolejnych dwóch członków załogi – Kovala oraz Marit. Po drodze znajdziemy miejsce z 4 wspomnieniem do Wszystko pamiętam!
- Niezależnie od tego kogo wcześniej znajdziemy Kovala czy Marit tylko ten pierwszy będzie jeszcze żywy. Naszym zadaniem będzie zanieść go do kapsuły ratowniczej. Gdy tylko to zrobimy musimy wybrać dialog „Najpierw wrócę po ciało Marit„. Czeka nas zaniesienie jej do tej samej kapsuły. Jest to niezbędne do pucharka Nie porzucam nikogo.
- Tuż po uruchomieniu latającej sądy, która będzie nam towarzyszyć mamy okazję zdobyć pucharek Wulkanolog. Materiał wideo znajduje się w opisie tego trofeum.
- Niedługo później trafimy do lokacji pełnej tajemniczych struktur. Musimy tam obrać odpowiednią drogę, by zdobyć trofea Wszechobecne dziury oraz Nie powtarzam błędów. Najpierw skupiamy się na tym pierwszym. Kierujemy się zgodnie z materiałem wideo z opisu pucharka. Wpadamy po kolei w kilka dziur. Ważne, by NIE PRZECHODZIĆ na drugą stronę mostu, bo nastąpi tam punkt kontrolny. Po zdobyciu pierwszego z trofeów wystarczy wczytać ostatni zapis. Tym razem idziemy tą samą drogą, ale nie wpadamy w żadną z dziur. I potem czeka nas drugi most, gdzie ponownie unikamy upadku. W opisie drugiego z pucharków jest materiał wideo pokazujący całą drogę.
- Jakiś czas później natkniemy się na kolejnego członka załogi – Gorskiego. Będzie on nieprzytomny i trzeba będzie podać mu tlen, by go ocalić. Musimy wybrać następujące dialogi: „Wpierw muszę podpiąć mu tlen!„, „Oddam mu swoją„, „Masz, Gorsky [Oddaj swój tlen]„. To będzie ostatni z uratowanych członków załogi. Pucharek zdobędziemy jednak później.
- Po upadku i przejściu przez jaskinie natrafimy na sporego robota przebijającego się przez ściany. Podczas jego spotkania musimy wybrać dialog „Rozpoznaję to cholerstwo!„. Tylko wtedy otrzymamy pucharek Sojusz.
- Po zdobyciu łazika czeka nas wybór kierunku dalszej podróży. W tym wypadku wybieramy DROGĘ DO BAZY SOJUSZU. Jest to konieczne w kwestii kilku pucharków.
- Po dotarciu do bazy musimy odnaleźć wydruk z komputera. Znajduje się on zaraz obok mapy, którą w związku z głównym wątkiem należy zbadać. Screen znajduje się w opisie Nie porzucam nikogo. Po tej czynności zdobywamy już ten pucharek za uratowanie całej załogi.
- Zaraz obok wspominanej mapy i wydruku znajdziemy też stację do obsługi sond. Musimy pierwszą z nich wylądować. Będzie to jedna z dwóch do trofeum Operator obiektów latających. W razie czego w opisie trofeum załączony jest materiał wideo.
- Po sprawdzeniu mapy czeka nas jazda w celu odnalezienia konwoju. Po drodze miniemy kolejną bazę w której stoi olbrzymia koparka. W tym miejscu mamy okazję zdobyć Ponowne zagubienie.
- Po dotarciu na miejsce konwoju czeka nas odnalezienie wszystkich jego członków oraz maszyn. Materiał wideo dotyczący tego pucharka znajduje się w opisie Lista konwojowa. Przy okazji zaznaczone są tam też odpowiednie dialogi potrzebne do trofeum Necroewolucja.
- Po dezaktywowaniu bariery i znalezieniu pojemników z muszkami czeka nas animacja ucieczki i po jej zakończeniu otrzymamy ostatnie, niemożliwe do pominięcia wspomnienie do Wszystko pamiętam!
- Po sprawdzeniu wraku balona zgodnie z głównym wątkiem fabularnym wracamy do bazy. Tam ponownie kierujemy się do pomieszczenia ze stacją obsługi sond i lądujemy drugą, by otrzymać Operator obiektów latających.
- Po wspinaczce do bazy, gdzie widzieliśmy ludzi czeka nas spotkanie z Rohytrą. Mamy tu możliwość zdobycia dwóch sprzecznych trofeów. Zaprowadzi on nas do kryjówki. Podczas rozmowy większość dialogów nie ma znaczenia. Kluczowy jest jednak jeden. Najpierw wybieramy „Badaliśmy tę planetę. Nic więcej.„, a następnie ODMAWIAMY przyjęcia wody. Zdobywamy wtedy trofeum Na własną rękę. Następnie od razu wczytujemy ostatni rozdział i tym razem wybieramy „Mieliśmy sprawdzić, po co tu lecicie…„, a potem PRZYJMUJEMY wodę. Otrzymamy Poza podziałami. Ewentualnie drugą opcję możemy zostawić sobie na kolejne przejście gry, które i tak nas czeka.
- Jakiś czas później znajdziemy Rohytrę w generatorze pola i będzie on chciał podjąć walkę z rojem muszek. Niezależnie od dialogów starcie i tak nas czeka. Należy strzelać otrzymaną bronią ile wlezie, by otrzymać Zaciekła walka. Mamy tu wystarczająco wiele czasu, by zdobyć to trofeum.
- Po dotarciu do Kondora nie zapomnijmy, by z pokładu medycznego zabrać strzykawkę niezbędną do pucharka Stanowczy sprzeciw. Materiał wideo z jej lokalizacja znajduje się w opisie.
- Potem zostaną nam już tylko zakończenia. Możemy stosując wczytywanie ostatniego zapisu w tym przejściu zdobyć:
- Rozjemca, a następnie Wrodzona ciekawość lub Kolejny gigant
- Brutalne rozwiązanie, a następnie Ewakuacja lub Nie porzucam nikogo (bez wyjątków)
- Stanowczy sprzeciw
- Korzystając z wyboru rozdziałów wybieramy SOJUSZ. Tym razem podczas wyboru kierunku jazdy łazikiem decydujemy się na DROGĘ DO STREFY LĄDOWANIA. Następnie naturalnie kontynuujemy rozgrywkę.
- Jeśli wcześniej nie zdobyliśmy jednego z wariantów dogadywania się z Rohytrą to możemy zgarnąć drugi pucharek z wykluczających się Na własną rękę oraz Poza podziałami.
- Na koniec zostanie nam już tylko zdobycie trofeum z zakończeniem Niezwyciężona i tak oto platyna w The Invincible jest Twoja.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Absolut / Absolute
Zdobądź wszystkie inne trofea, aby uzyskać też to. / Obtain all other trophies to get this one.
Platynowy pucharek. Wleci, gdy uporamy się z pozostałymi.
Obóz / The Camp
Yasna dotarła do obozu. / Yasna reached the camp.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy dotrzemy do obozu naszej załogi.
Telesonda / The Teleprobe
Yasna przywróciła do działania latającą sondę. / Yasna reactivated the flying teleprobe.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy uruchomimy pomocną sondę.
Wulkanolog / Volcanologist
Yasna zbliżyła się wyjątkowo blisko do ekstremalnie gorącej lawy. / Yasna came very close to extremely hot lava.
Tuż po uruchomieniu latającej sądy, która będzie nam towarzyszyć mamy okazję zdobyć ten pucharek. Wystarczy znaleźć niewielki strumień lawy i go przeskoczyć. Poniżej znajduje się materiał wideo pokazujący drogę.
Krauta żyje / Krauta is alive
Yasna uratowała Krautę. / Yasna rescued Krauta.
Gdy dotrzemy do obozu naszej załogi czeka nas wybranie odpowiedniego dialogu. W drugim z namiotów znajdziemy nie bardzo kontaktującego członka ekspedycji – Krautę. Bo badaniach astrogator Novik będzie nas przekonywał, by go tam zostawić, ale nie możemy się na to zgodzić! Musimy wybrać dialog „Nie zostawię tak Krauty„. Wtedy zyskamy nowe zadanie w postaci aktywowania robota w obozie. Jest to niezbędne także do pucharka Nie porzucam nikogo.
Miasto / The City
Yasna weszła do dziwnego, metalowego "miasta". / Yasna entered a strange, metal "city".
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy dotrzemy do metalowego „miasta”.
Wszechobecne dziury / Ubiquitous holes
Yasna ryzykowała upadkiem, ciągle zapadając się w kruchych strukturach. / Yasna risked falling, constantly collapsing into fragile structures.
Gdy trafimy do lokacji pełnej tajemniczych struktur, musimy tam obrać odpowiednią drogę, by zdobyć trofea Wszechobecne dziury oraz Nie powtarzam błędów w jednym przejściu. Najpierw skupiamy się na tym pierwszym. Kierujemy się zgodnie z materiałem wideo. Wpadamy po kolei w kilka dziur. Ważne, by NIE PRZECHODZIĆ na drugą stronę mostu, bo nastąpi tam punkt kontrolny. Po zdobyciu tego trofeum wystarczy wczytać ostatni zapis i zgarnąć drugie.
Nie powtarzam błędów / No more mistakes
Yasna uniknęła ponownego zapadania się w kruchych strukturach. / Yasna avoided further falling through fragile, metal structures.
Gdy trafimy do lokacji pełnej tajemniczych struktur, musimy tam obrać odpowiednią drogę, by zdobyć trofea Wszechobecne dziury oraz Nie powtarzam błędów w jednym przejściu. Najpierw skupiamy się na tym pierwszym. Kierujemy się zgodnie z materiałem wideo z opisu pucharka. Wpadamy po kolei w kilka dziur. Ważne, by NIE PRZECHODZIĆ na drugą stronę mostu, bo nastąpi tam punkt kontrolny. Po zdobyciu pierwszego z trofeów wystarczy wczytać ostatni zapis. Tym razem idziemy tą samą drogą, ale nie wpadamy w żadną z dziur. I potem czeka nas drugi most, gdzie ponownie unikamy upadku. W razie czego poniżej materiał wideo.
Sojusz / The Alliance
Yasna odkryła obecność jednostek Sojuszu na powierzchni planety. / Yasna discovered a presence of enemy units on the surface of the planet.
Po upadku i przejściu przez jaskinie natrafimy na sporego robota przebijającego się przez ściany. Podczas jego spotkania musimy wybrać dialog „Rozpoznaję to cholerstwo!„. Tylko wtedy otrzymamy omawiany pucharek.
Baza polowa / The field base
Yasna dotarła do bazy polowej Sojuszu. / Yasna reached the field base set by the Alliance.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy dotrzemy do bazy Sojuszu.
Nie porzucam nikogo / I leave no man behind
Yasna zadbała o ewakuację swoich ludzi na statek. / Yasna managed to evacuate all her crew-mates to their ship.
Trofeum związane z uratowaniem całej załogi składa się z kilku kroków. Musimy je wykonać w jednym płynnym przejściu przez kilka rozdziałów gry.
- Gdy dotrzemy do obozu załogi czeka nas wybranie odpowiedniego dialogu. W drugim z namiotów znajdziemy nie bardzo kontaktującego członka ekspedycji – Krautę. Bo badaniach astrogator Novik będzie nas przekonywał, by go tam zostawić, ale nie możemy się na to zgodzić! Musimy wybrać dialog „Nie zostawię tak Krauty„. Wtedy zyskamy nowe zadanie w postaci aktywowania robota w obozie.
- Niezależnie od tego kogo wcześniej znajdziemy Kovala czy Marit tylko ten pierwszy będzie jeszcze żywy. Naszym zadaniem będzie zanieść go do kapsuły ratowniczej. Gdy tylko to zrobimy musimy wybrać dialog „Najpierw wrócę po ciało Marit„. Czeka nas zaniesienie jej do tej samej kapsuły.
- Jakiś czas później natkniemy się na kolejnego członka załogi – Gorskiego. Będzie on nieprzytomny i trzeba będzie podać mu tlen, by go ocalić. Musimy wybrać następujące dialogi: „Wpierw muszę podpiąć mu tlen!„, „Oddam mu swoją„, „Masz, Gorsky [Oddaj swój tlen]„. To będzie ostatni z uratowanych członków załogi. Pucharek zdobędziemy jednak później.
- Po zdobyciu łazika czeka nas wybór kierunku dalszej podróży. W tym wypadku wybieramy DROGĘ DO BAZY SOJUSZU. W innym wypadku nie zdobędziemy tego pucharka.
- Po dotarciu do bazy Sojuszu musimy odnaleźć wydruk z komputera. Znajduje się on zaraz obok mapy, którą w związku z głównym wątkiem należy zbadać. Screen znajduje się poniżej. Po tej czynności zdobywamy już pucharek za uratowanie całej załogi.
Ponowne zagubienie / Got lost again
Yasna wstrzymała misję aby pograć w grę Ping i uzyskać wysoki wynik. / Yasna stopped her journey to play the Ping game and achieve a high score.
Po sprawdzeniu mapy w ramach głównej fabuły czeka nas jazda w celu odnalezienia konwoju. Po drodze miniemy kolejną bazę w której stoi olbrzymia koparka. W tym miejscu mamy okazję zdobyć omawiany pucharek. Poniższy materiał wideo pokazuje lokalizację komputera z grą. Musimy zdobyć na nim przynajmniej 20 punktów.
Necroewolucja / The Necroevolution
Yasna nazwała wszystkie odkrycia związane z metalowymi strukturami terminem Nekroewolucji. / Yasna named all metal structures discoveries as a form of the Necroevolution.
Trofeum to wymaga wybrania odpowiednich dialogów podczas badań zaginionego konwoju. Odpowiednie momenty są pokazane na materiale wideo w opisie trofeum Lista konwojowa. Badając metalowe krzaki i wybieramy dialog „To możliwe„. Sprawdzając wnętrze zniszczonego transportera wybieramy dialogi „Cóż, mam jakiś trop” oraz „Coraz bardziej„.
Wszystko pamiętam! / I remember everything!
Yasna zebrała wszystkie utracone wspomienia. / Yasna got all memories from the past events.
Pucharek dotyczy znajdowania przedmiotów związanych z odzyskiwaniem wspomnień przez główną bohaterkę. Jest ich dokładnie 6 i dwa ostatnie są niemożliwe do pominięcia. Wcześniejsze można jednak przegapić. Poniżej znajduje się materiał wideo z pokazaną lokalizacją każdego z nich.
Ocaleni / Survivors
Yasna spotkała ocalonych ludzi Sojuszu. / Yasna met survivors from the Alliance.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy spotkamy innych ocalałych.
Lista konwojowa / Convoy list
Yasna odnalazła każdą osobę i każdy obiekt z listy konwojowej. / Yasna located every single person and object from the convoy list.
Trofeum związane ze swego rodzaju znajdźkami. Podczas jednego z głównych zadań przyjdzie nam sprawdzać zaginiony konwój. By zdobyć pucharek musimy znaleźć i odznaczyć każdy obiekt i każdą osobę. Poniżej znajduje się materiał wideo z lokalizacją. Przy okazji zaznaczone też zostały miejsca do dialogów związanych z trofeum Necroewolucja.
Poza podziałami / Beyond divisions
Yasna zachowała otwartość wobec ludzi z przeciwnej frakcji. / Yasna kept her open-minded attitude towards people from the opposite faction.
Po wspinaczce do bazy, gdzie widzieliśmy ludzi czeka nas spotkanie z Rohytrą. Mamy tu możliwość zdobycia dwóch sprzecznych trofeów. Zaprowadzi on nas do kryjówki. Podczas rozmowy większość dialogów nie ma znaczenia. Kluczowy jest jednak jeden. Najpierw wybieramy „Mieliśmy sprawdzić, po co tu lecicie…„, a potem PRZYJMUJEMY wodę.
Na własną rękę / On her own
Yasna zdecydowała nie współpracować z Rohytrą. / Yasna chose not to cooperate with Rohytra.
Po wspinaczce do bazy, gdzie widzieliśmy ludzi czeka nas spotkanie z Rohytrą. Mamy tu możliwość zdobycia dwóch sprzecznych trofeów. Zaprowadzi on nas do kryjówki. Podczas rozmowy większość dialogów nie ma znaczenia. Kluczowy jest jednak jeden. Najpierw wybieramy „Badaliśmy tę planetę. Nic więcej.„, a następnie ODMAWIAMY przyjęcia wody.
Operator obiektów latających / Flying Objects Operator
Yasna sterowała i wylądowała co najmniej dwoma różnymi sondami. / Yasna operated and landed at least two different probes.
Pucharek ten wymaga interakcji ze specjalnym sprzętem do obsługi sond dwa razy w ciągu gry w celu wylądowania sondami. Pierwszą okazję mamy podczas naszego pierwszego odwiedzenia bazy Sojuszu. Drugą zaś po sprawdzeniu wraku balona. Poniżej znajduje się materiał wideo dotyczący tego trofeum.
Zaciekła walka / Fierce fight
Yasna wyeliminowała przeszło 50 tysięcy mikrobotów. / Yasna eliminated more than 50k microbots.
Trofeum możliwe do zdobycia pod koniec gry. Znajdziemy Rohytrę w generatorze pola i będzie on chciał podjąć walkę z rojem muszek. Niezależnie od dialogów starcie i tak nas czeka. Należy strzelać otrzymaną bronią ile wlezie, by otrzymać pucharek. Mamy tu wystarczająco wiele czasu, by zdobyć to trofeum.
Kondor / The Condor
Yasna weszła na pokład jednego z najpotężniejszych jednostek latających Sojuszu. / Yasna entered one of the most powerful space units of the Alliance.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie, gdy wejdziemy na pokład Kondora.
Rozjemca / Peacemaker
Yasna przekonała Rohytrę do zaprzestania ataków na Chmurę. / Yasna convinced Rohytra to stop further attacks on the Cloud.
Trofeum związane z zakończeniem gry. Musimy nakłonić Rohytrę do zaprzestania próby ataku. W dalszej części możemy zależnie od wyboru zdobyć jeszcze trofea Wrodzona ciekawość lub Kolejny gigant.
By zdobyć pucharek musimy wybrać następujące dialogi: „Teoria nekroewolucji… [Dyskusja]„, „W skrócie? Tak działa ewolucja„, „Zgadzam się. Nie powinniśmy atakować„, „Ewakuować się stąd„.
Stanowczy sprzeciw / Strong objection
Yasna zatrzymała siłą Rohytrę przed dalszymi atakami na Chmurę. / Yasna forced Rohytra to stop further attacks on the Cloud.
Trofeum związane z zakończeniem gry. By móc je jednak zdobyć musimy najpierw w pomieszczeniu medycznym na statku Kondor odnaleźć strzykawkę. Poniżej znajduje się materiał wideo dotyczący jej lokalizacji.
Następnie w finale musimy wybierać kolejno dialogi „Nie ma co spekulować„, „Zgadzam się. Nie powinniśmy atakować„, „Ewakuować się stąd” oraz „Nie mogę ci na to pozwolić…„, a potem użyć znalezionej strzykawki.
Ewakuacja / Evacuation
Yasna zachowała sprawny lądownik i użyła go do ucieczki z Regis III. / Yasna kept an operating lander and used it to evacuate from Regis III.
Trofeum związane z zakończeniem gry. Jest ono dostępne tylko, jeśli wcześniej wybraliśmy DROGĘ DO BAZY SOJUSZU podczas jazdy łazikiem.
Ten pucharek możemy zdobyć zarówno w zakończeniu Rozjemca, jak i Brutalne rozwiązanie. Musimy po prostu po tych dialogach wybrać, by odlecieć i udać się do kapsuły, a następnie ją włączyć.
Ja wybierałem kolejno dialogi następujące dialogi: „Nie ma co spekulować„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Spróbować nie zaszkodzi„. Otwieramy kopułę do lądowania kapsuły ratowniczej. Jedziemy windą, wsiadamy do kapsuły łapiemy drążek do uruchomienia i wybieramy dialog „Szlag, ma pan rację…„.
Wrodzona ciekawość / Innate curiosity
Yasna zdecydowała kontynuować pogłębianie wiedzy na temat Nekroewolucji. / Yasna decided to continue deepening the knowledge on the Necroevolution.
Następstwo decyzji związanych z trofeum Rozjemca.
By zdobyć pucharek musimy wybrać następujące dialogi: „Teoria nekroewolucji… [Dyskusja]„, „W skrócie? Tak działa ewolucja„, „Zgadzam się. Nie powinniśmy atakować„, „Ewakuować się stąd„, „Poczekam z tobą na Niezwyciężonego„. Później czeka nas scenka w ambulatorium. Podczas rozmowy z Rohytrą wybieramy dialog: „Pojadę„.
Kolejny gigant / Another giant
Yasna doczekała się przylotu Niezwyciężonego. / Yasna lived to see the arrival of the Invincible.
Następstwo decyzji związanych z trofeum Rozjemca.
By zdobyć pucharek musimy wybrać następujące dialogi: „Teoria nekroewolucji… [Dyskusja]„, „W skrócie? Tak działa ewolucja„, „Zgadzam się. Nie powinniśmy atakować„, „Ewakuować się stąd„, „Poczekam z tobą na Niezwyciężonego„. Później czeka nas scenka w ambulatorium. Podczas rozmowy z Rohytrą wybieramy dialog: „Nie, zostanę tu„.
Brutalne rozwiązanie / Violent solution
Yasna wsparła działania militarne przeciwko Chmurze. / Yasna supported military actions towards the Cloud.
Trofeum związane z zakończeniem gry. By zdobyć pucharek musimy wybrać następujące dialogi: „Nie ma co spekulować„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Spróbować nie zaszkodzi„. Następnie możemy jeszcze zdobyć trofea Ewakuacja lub Nie porzucam nikogo (bez wyjątków) jeśli wybraliśmy wcześniej DROGĘ DO BAZY SOJUSZU.
Niezwyciężona / The Invincible
Yasna była świadkiem niszczycielskiej siły Chmury. / Yasna witnessed devastating power of the Cloud.
Trofeum związane z zakończeniem gry. Jest ono dostępne tylko, jeśli wcześniej wybraliśmy DROGĘ DO STREFY LĄDOWANIA podczas jazdy łazikiem.
Trofeum związane z zakończeniem gry. By zdobyć pucharek musimy wybrać następujące dialogi: „Nie ma co spekulować„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Spróbować nie zaszkodzi„.
Nie porzucam nikogo (bez wyjątków) / I leave no man behind (no exceptions)
Yasna zaryzykowała swoje bezpieczeństwo, aby ratować ludzi z Sojuszu. / Yasna compromised her safety to save the Alliance people.
Trofeum związane z zakończeniem gry. Jest ono dostępne tylko, jeśli wcześniej wybraliśmy DROGĘ DO BAZY SOJUSZU podczas jazdy łazikiem.
Musimy wybrać następujące dialogi: „Nie ma co spekulować„, „Szanse powodzenia istnieją, ale małe„, „Spróbować nie zaszkodzi„. Otwieramy kopułę do lądowania kapsuły ratowniczej. Jedziemy windą, wsiadamy do kapsuły łapiemy drążek do uruchomienia i wybieramy dialog „Miałam czekać na Rohytrę!„. I tak czekamy, aż pochłonie nas chmura muszek.
Koniec / The End
Yasna ukończyła swoją historię na Regis III. / Yasna finished her story on Regis III.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zakończeniu gry.