The Last Campfire to przygodowa gra logiczna, w której wcielamy się w Ember. Przemierzamy przedziwny świat w poszukiwaniu drogi i przy okazji pomagamy innym znaleźć swoją drogę. W grze będziemy mieli wiele zagadek do rozwiązania, a sama mechanika jest bardzo prosta. W czasie naszej podróży zdobędziemy też pewien magiczny instrument, który zdecydowanie ułatwi nam życie. Platyna w grze bardzo prościutka i nie jest tu wymagane szczególne rozpisywanie sie nad pucharkami.
[poll id=”155″]
- Stopień trudności wbicia platyny: 2/10
- Czas do zdobycia platyny: 6 godzin
- Liczba trofeów: x1/ x7 / x9 / x6
- Liczba trofeów offline: 23
- Liczba trofeów online: 0
- Minimalna liczba przejść: 1
- Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK, można grać dalej po ukończeniu gry
- Zglitchowane trofea: BRAK
Krok po kroku:
W grze głównie skupimy się na tym, żeby wybudzić wszystkie Forlony, jest ich razem 21. Siedem na każdy biom – las, mokradła i jaskinia. Jest kilka trofików, które powinny Wam wpaść, gdy będziecie przechodzić grę, ale jeśli nie, to zerknijcie na filmiki do danego pucharka. Dodatkowo macie możliwość kontynuowania gry po tym, jak ukończycie fabułę. Odegracie automatyczny zapis i dzięki klatkom na łańcuchach możecie się przenieść do odpowiedniej strefy.
Zalecam zapoznanie się z tym króciutkim poradnikiem przed zagraniem, żeby niczego nie pominąć. Wszystko jest naprawdę proste, a sama platynka to przyjemność.
Poradnik:
The Last Campfire
Earn all other trophies.
Gratulacje!
A Little Ember 10
It had once been a Campfire…
Zobacz pucharek The First Campfire.
The First Campfire 50
The Forest Campfire flickers to life…
Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosukowo proste puzzle/ zagadki.
Zobacz pucharek Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik z wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać puzzle/zagadki.
Smoke and Mist 30
In a swirling fog, a Campfire turned ash…
Zobacz pucharek Campfire of the Marsh.
Campfire of the Marsh 70
Embers huddle by a fragile Campfire…
Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosunkowo proste puzzle/zagadki.
Zobacz pucharek Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik z wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać puzzle/zagadki.
Glowing Cinders 50
In a gloomy cavern, the promise of warmth…
Zobacz pucharek Campfire of the Caves.
Campfire of the Caves 75
A modest flame in the darkness…
Każda strefa w grze ma ognisko, które należy rozpalić. Żeby tego dokonać, musimy znaleźć i „obudzić” wszystkie forlony, rozwiązując stosukowo proste puzzle/zagadki.
Zobacz pucharek Those Left Behind, w którym znajdziesz filmik ze wszystkimi miejscówkami forlonów i jak rozwiązać zagadki.
The Forlorn: I 10
Those who dwell too long…
Zobacz pucharek Those Left Behind.
The Forlorn: V 30
Others are lost along their path…
Zobacz pucharek Those Left Behind.
The Forlorn: X 50
Shades of sorrow unresolved…
Zobacz pucharek Those Left Behind.
The Forlorn: XV 75
Embers straying into the dark…
Zobacz pucharek Those Left Behind.
Those Left Behind 100
There are others to help if you wish to find them…
W grze znajdziemy 21 różne Forlony. Musimy je wszystkie wybudzić ze snu. Polega to na rozwiązaniu stosunkowo łatwych puzzli/zagadek. Na każdy biom przypada ich siedem – potrzebne są do tego, aby przejść do kolejnej lokacji.
Fisherman’s Awakening 20
A discouraged fisherman slumbers…
W lesie nad stawem spotkamy wędkarza. Obudzimy go rozwiązując proste puzzle.
Making Reparations 40
A fishing net shredded…
W lesie, w jednej z jaskiń, znajdziemy siatkę. Musimy zanieść ją wędkarzowi, żeby ją naprawił.
A Pond Devoured 20
A greedy amphibian extends their tongue…
W lesie napotkamy żabę, żeby ją nakarmić, musimy znaleźć dżdżownicę.
Cook’s Awakening 20
Stir a latent hunger…
Na mokradłach spotkamy żółwia i musimy go obudzić, rozwiązując krótkie puzzle.
Świnię znajdziemy na mokradłach i musimy ją nakarmić trzema róznymi „przedmiotami”.
Builder’s Awakening 20
Rekindle a dim light…
Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia. Żeby obudzić robota w jaskini, musimy rozwiązać proste puzzle.
Reconstruction 50
A beloved possession wrecked…
Kiedy w jaskini znajdziesz robota, poprosi cię, żebyś odnalazł dla niego oko. Gdy już je znajdziesz, oddaj mu je.
A Serpent’s Calling 50
We are all drawn to the light…
W jaskini będziesz musiał uwolnić jednego z Forlonów, dokonasz tego dzięki zwabieniu węża do światła.
A Journey Begins 10
Step into an in-between place…
Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.
Final Awakening 100
Their path was not so straight as yours…
Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.
A Journey Concludes 100
Find a way home…
Pucharek związany z fabuła, nie do przeoczenia.
Materiał zrealizowany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.