The Suicide of Rachel Foster to stworzona przez studio One-O-One Games przygodowa gra ściśle oparta na narracji. Jest to przedstawiciel odłamu gier potocznie nazywanych symulatorami spaceru. Próżno tu szukać akcji, ale jeśli naszym ulubionym elementem w growej rozrywce jest historia oraz dialogi, to jest to dzieło, którym zdecydowanie możemy się zainteresować.
Krok po kroku:
Platyna w The Suicide of Rachel Foster jest bardzo prosta i można ją zdobyć naprawdę szybko. Jest to krótka gra na jeden wieczór i nie ma tu nic, co by przerosło jakiegokolwiek łowcę trofeów. Wystarczy tylko mieć na uwadze kilka pucharków możliwych do przeoczenia, by niepotrzebnie nie przechodzić potem gry drugi raz.
Trofea możliwe do przegapienia w kolejności fabularnej:
- Dzień 3 – musimy znaleźć Polaroid oraz Latarkę do trofeum Pack Rat
- Dzień 6 – przed dostaniem się do pokoju 117 zdobywamy trofeum Spicy
- Dzień 6 – w pokoju 117 znajdujemy Parabolic microphone niezbędny do zdobycia trofeów Pack Rat oraz GhostHunters
- Dzień 7 – przed wyjściem z pokoju zdobywamy trofeum Cutiepie
- Dzień 7 – po wyjściu z pokoju badamy hotel znalezionym Parabolic microphone do trofeum GhostHunters
- Musimy pamiętać o wyłączeniu stacyjki w samochodzie, by otrzymać trofeum All together, again
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Platinum
Get all the trophies
Platynowy pucharek. W sumie bardzo prosty do zgarnięcia.
"Nice" to meet you
Make first contact with Irving.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie jak tylko odbierzemy telefon z biurka w naszym pokoju.
Freeze to death
Get stuck in the fridge room.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie naszym niefortunnym utknięciu w hotelowej chłodni.
Is she really dead?
Complete day 4.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zakończeniu 4 dnia na terenie hotelu.
GhostHunters
Listen to the hotel's whispers.
Trudno byłoby ten pucharek przegapić, ale teoretycznie jest to możliwe. By go zdobyć musimy najpierw podczas dnia 6 odnaleźć przedmiot – Parabolic microphone. Znajduje się na biurku w pokoju 117. Następnie podczas dnia 7 po wyjściu z naszego pokoju, wciskając wybieramy zebrany wcześniej przedmiot i przytrzymując chodzimy z urządzeniem po hotelu, aż do momentu otrzymania trofeum.
Someone was here
Access the secret room.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po odnalezieniu sekretnego pokoju w hotelu.
Alone
Complete day 9.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po zakończeniu 9 dnia na terenie hotelu.
All together, again
Complete the game.
Musimy pamiętać o wyłączeniu stacyjki w samochodzie. Inaczej nie otrzymamy tego trofeum. Jeśli zrobiliśmy co trzeba wpadnie po zakończeniu gry.
Spicy
Have an "intriguing" chat.
Ten konkretny pucharek dość łatwo przegapić. Podczas dnia 6 będziemy mieli za zadanie dostać się do pokoju 117. Będziemy do tego potrzebowali śrubokrętu. Nim jednak go zdobędziemy, musimy udać się do damskiej toalety, by odsłuchać wymagany do pucharka dialog. W razie czego poniżej prezentuje materiał wideo z lokalizacją toalety. Drogę przedstawiłem od wyjścia z naszego pokoju.
Cutiepie
Get a date.
Tutaj mamy kolejny pucharek, który da się pominąć, acz najprawdopodobniej mało komu się to zdarzy. Podczas dnia 7 po prostu musimy wejść w interakcję z bożonarodzeniową choinką widoczną na poniższym screenie. Nie da się jej przegapić, bo stoi w naszym pokoju, z którego zaczynamy grę tego dnia.
Pack Rat
Get all items.
No i tradycyjne zbieranie znajdziek. W przypadku jednak tej gry nie mamy wiele do szukania. W zasadzie tylko trzy przedmioty są poniekąd możliwe do pominięcia. Ich lokalizacja jest pokazana na poniższym materiale wideo.
Lista przedmiotów:
- Management key (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – znajdziemy go na samym początku gry na biurku w pokoju głównej bohaterki w pomieszczeniu Master Suite.
- Strange telephone (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – znajdziemy go na tym samym biurku, co powyższe klucze. Będzie możliwy do poniesienia po odebraniu połączenia.
- Bean soup (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – puszkę zupy znajdziemy w chłodni znajdującej się zaraz przy hotelowej kuchni.
- Polaroid (przedmiot możliwy do pominięcia) – znajdziemy go dnia 3 zaraz po wyjściu z naszego pokoju na stercie kartonów po lewej stronie w pomieszczeniu Master Suite. Lokalizacja pokazana na poniższym materiale wideo.
- Flashlight (przedmiot możliwy do przeoczenia) – latarkę znajdziemy także dnia 3 w schowku, w którym ukryte jest tajne przejście szukane w ramach wątku fabularnego. Lokalizacja pokazana na poniższym materiale wideo.
- Lipstick (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – szminkę znajdziemy w pomieszczeniu przy garażu do którego dotrzemy w ramach przemieszczania się tajnym przejściem.
- Screwdriver (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – śrubokręt znajdziemy w tym samym miejscu, co szminkę, tylko udamy się po niego następnego dnia.
- Parabolic microphone (przedmiot możliwy do przeoczenia) – ten dziwny przedmiot znajdziemy dnia 6 podczas przeszukiwania pokoju 117. Leży na biurku. Lokalizacja pokazana na poniższym materiale wideo.
- Music box key (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – kluczyk znajdziemy w tajnym pokoju, do którego wejście znajduje się w przejściu między kaplicą, a hotelem.
- Small medal (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – medal znajdziemy w szkatułce w pokoju naszego taty w pomieszczeniu Master Suite po wykorzystaniu znalezionego wspomnianego wyżej kluczyka.
- Car key (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – kluczyki do samochodu znajdziemy w zamkniętej wcześniej części hotelu na poddaszu.
- Blanket (przedmiot fabularny niemożliwy do pominięcia) – koc znajdziemy w garażu w bagażniku samochodu naszej mamy. Jest to garbus, a w przypadku tego samochodu pisząc bagażnik – mam na myśli przednią klapę.
Screwdriver
Find the screwdriver.
Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po tym jak odnajdziemy śrubokręt, czego można się było spodziewać po opisie pucharka.