Wiedźmin 3: Krew i wino DLC – Poradnik do trofeów

To już niestety ostatnie duże zlecenie na potwora, którego podjął się Geralt. Drugi fabularny dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon został wydany, a CDP Red z dumą może pożegnać się z fanami wiedźmińskiej serii. Trudno mi określić, czy była to najlepsza z przygód w grze Wiedźmin 3, ale gwarantuje wam, że został utrzymany ten sam wysoki poziom, który towarzyszył „Sercom z kamienia” oraz podstawowej wersji gry. W dodatku Krew i Wino Geralt odwiedzi nową krainę – Księstwo Toussaint. Wezwanie o pomoc, wiedźmin otrzymuje od samej Jaśnie Oświeconej księżnej Anny Henrietty. Księżna w swoim liście błaga go o pomoc. W pięknym i kolorowym Toussaint nikomu nie znana bestia zaczęła przelewać krew na ulicach. Strach padł na wszystkich mieszkańców tej krainy, zarówno tych ubogich, jak i możnych. Geralt nigdy nie śmierdział groszem, a skoro o pomoc woła sama księżna, to i nagroda za ubicie bestii szykuje się wysoka.

 

 

Informacje ogólne:

  • Stopień trudności wbicia platyny: 3/10
  • Liczba trofeów: platynax0zlotox0 x0 x13
  • Liczba trofeów offline: 13
  • Liczba trofeów online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1
  • Trofea możliwe do przeoczenia Bohater Toussaint,  Skazany w Toussaint,  Rycerz doskonały,  Wcielenie Pięciu Cnót,  Krew i wino,  Dawid i Goliat
  • Zglitchowane trofea: BRAK
  • Czas do zdobycia platyny: 30-40 godzin

 

Krok po kroku:

  1. W pierwszej dużej bitwie z potworem (początek gry), zabić Goliata strzałem z kuszy – pucharek  Dawid i Goliat.
  2. Od samego początku skup się na dwóch trofeach:  Wcielenie Pięciu Cnót oraz  Rycerz doskonały. Pierwsze polega na zdobywaniu cnót rycerskich w zadaniach fabularnych i pobocznych, a drugie na wygraniu turnieju rycerskiego, w pewnym momencie trafisz do przełomowego momentu w opowieści i już nie będziesz mógł wrócić do kilku zadań pobocznych. Wykonaj je przed misją „Szturm na Dun Tyne”.
  3. W Krainie Baśni – zadanie ‚Dawno, dawno temu…” skup się na dobrym  Bohater Toussaint i złym  Skazany w Toussaint zakończeniu gry. Przed posadzeniem fasolek zrób sobie osobny zapis gry.
  4. Pozostałe trofea może zrobić po ukończeniu wątku fabularnego.

 

Poradnik:

braz Witamy w Toussaint! / The Witcher’s Gone South
Dotrzyj na terytorium księstwa Toussaint. / Travel to the Duchy of Toussaint.

Trofeum związane z fabułą. Nie do pominięcia.

 

braz Bohater Toussaint / Last Action Hero
Zostań odznaczony medalem Vitis Vinifera. / Be decorated with the Order of Vitis Vinifera.

Trofeum związane z fabułą. Dobre zakończenie.

Tutaj tak naprawdę musisz skończyć grę, wszystko zazwyczaj się dobrze kończy i tak samo jest w przypadku dodatku „Krew i wino” Wystarczy grać i cieszyć się grą. Ale gdybyś potrzebował szczegółów, to prezentują drogę do tego pucharka:

Po kilku fabularnych misjach, pojawi się zlecenie „Szturm na Dun Tyne” oraz informacja, że zbliżasz się do przełomowego momentu w opowieści. Zanim będziesz kontynuować zapisz stan gry. W trakcie trwania misji „Długa noc” Po zabiciu bruxy będziesz rozmawiał z Regisam, z dialogów wybierz, że będziesz próbował uratować Syannę, w trakcie zadania podążaj za śladami oddziału Damiena. Gdy go odnajdziesz, dowiedz się od niego gdzie jest pokój dziecięcy. Na miejscu, w pokoju zbadaj za pomocą zmysł wiedźmińskiego:

  1. Z biurka podnieś i przeczytaj pamiętnik.
  2. Podejdź do obrazu na ścianie, będzie tam złoty klucz.
  3. Teraz podejdź do szafy i przeczytaj baśń, zostaniesz przeniesiony do Krainy Baśni.
  4. Po rozmowie z Jasiem wykonaj wszystkie cztery zadania włącznie z rozmową z dziewczynką z krzesiwami.
  5. Od dziewczynki kup lub wygraj w karty czerwoną wstążkę.
  6. Wykonaj pozostałe zadania, aby zdobyć wszystkie trzy fasolki.
  7. Wejdź na górę i pokonaj potwora. Po powrocie do miasta będziesz walczyć z wampirem.
  8. Po udanej walce trafiasz do pałacu księżnej, gdzie zostaniesz nagrodzony za pokonanie bestii oraz zdobędziesz trofeum za dobre zakończenie!

 

braz Skazany w Toussaint / Kling of the Clink
Zostań osadzony w więzieniu w Toussaint. / Serve time in Toussaint.

Trofeum związane z fabułą. Złe zakończenie.

Po kilku fabularnych misjach, pojawi się zlecenie „Szturm na Dun Tyne” oraz informacja, że zbliżasz się do przełomowego momentu w opowieści. Zanim będziesz kontynuować zapisz stan gry. W trakcie trwania misji „Długa noc” Po zabiciu bruxy będziesz rozmawiał z Regisam, z dialogów wybierz, że będziesz próbował uratować Syannę, w trakcie zadania podążaj za śladami oddziału Damiena. Gdy go odnajdziesz, dowiedz się od niego gdzie jest pokój dziecięcy. Na miejscu, w pokoju zbadaj za pomocą zmysł wiedźmińskiego:

  1. Z biurka podnieś i przeczytaj pamiętnik.
  2. Podejdź do obrazu na ścianie, będzie tam złoty klucz.
  3. Teraz podejdź do szafy i przeczytaj baśń, zostaniesz przeniesiony do Krainy Baśni.
  4. Po rozmowie z Jasiem wykonaj wszystkie trzy zadania oprócz rozmowy z dziewczynką z krzesiwami.
  5. Wykonaj wszystkie zadania, aby zdobyć wszystkie trzy fasolki.
  6. Wejdź na górę i pokonaj potwora. Po powrocie do miasta możesz walczyć z wampirem lub darować mu życie.
  7. Trafiasz do więzienia i zdobywasz trofeum za złe zakończenie!

 

braz Rycerz doskonały / A Knight to Remember
Ukończ perfekcyjnie wszystkie konkurencje podczas turnieju rycerskiego. / Obtain a flawless victory in all the competitions during the knights’ tourney.

W turnieju rycerskim musisz wziąć udział przed misją fabularną „Szturm na Dun Tyne”, to kulminacyjny moment opowieści, w trakcie jej trwania kilka zadań pobocznych zostanie nieukończonych w tym „Pieśń rycerskiego serca”

Misja poboczna zwiana z wątkiem głównym. Pokonaj na arenie szarlejema i uratuj tym samy młodego rycerza o imieniu Guillaumle. Rycerz w walce odniósł rany i znajduje się w szpitalu polowym w Błoniach turniejowych. Aby rozpocząć to zadanie poboczne musisz tam się udać i porozmawiać z Guillaumle. Rycerz poprosi Ciebie, abyś zasępił go w turnieju rycerskim. Przed Tobą będą trzy wyzwania: strzelanie do celu, walka na miecze oraz jazda konna. Przed udziałem w turnieju możesz potrenować z Guillaumle lub zrezygnować z treningu i od razu wybrać się na turniej. Udaj się do wyznaczonego namiotu, aby zapisać się na turniej. Teraz warto zrobić sobie osobny stan gry, gdyby coś poszło nie tak.

  1. Udaj się na strzelnice, w tej konkurencji masz strzelać tylko do czerwonych tarcz, musisz to zrobić szybciej od przeciwnika, które strzela do niebieskich tarcz
  2. Udaj się na tor wyścigowy. Musisz przejechać odcinek w wyznaczonym czasie na koniu strzelając do zawieszonych tarcz oraz niszcząc manekiny, każda interakcja doda kilka sekund czasu. Każdy wie, jak fatalnie prowadzi się płotka, a strzelać z kuszy i machać mieczem przy tym, to prawdziwe wyzwanie. zwalniaj przed każdym manekinem oraz tarczą. Punkt kontrolny zapisuje się tuż na starcie, wiec, jak wiesz, że nie wyrobisz się w czasie, to wczytaj save. Twoim zadaniem jest dojechanie na metę przed upływem czasu.
  3. Teraz podejdzie do Ciebie rozgniewany rycerz, który wyzwie Geralta na konny pojedynek na głównej arenie. Oczywiście zgódź się i pokaz mu co potrafisz. Polecam atakować tylko trójkątem, 2-3 ciosy i po nim.
  4. W dalszej kolejności przyjdzie pora na walkę drużynową pięciu na pięciu, zrób wszystko, aby Twoja drużyna wygrała.
  5. Turniej zakończy walka z Mistrzem. Rycerz będzie dwa razy większy od Ciebie, ale już z nie takim wielkoludami Geralt walczył. walka jest bardzo prosta, gdy rycerz bierze zamach, ty naciskaj kółko, aby robić zamach i od razu kwadrat, aby zrobić szybki atak. Po kilku takich próbach Czempion padnie a Ty dostaniesz nie tylko nagrodę turniejową, ale i trofeum.

 

braz Wcielenie Pięciu Cnót / Embodiment of the Five Virtues
Otrzymaj Aerondight z rąk Pani Jeziora. / Be given Aerondight by the Lady of the Lake.

Na jednej z tablic ogłoszeniowych w Toussaint znajdziesz ogłoszenie, że ktoś szuka śmiałków, którzy podejmą się Próby Cnoty. Na brzegu jeziora spotkasz człowieka, który obieca Ci niezwykły miecz. Aby go otrzymać musisz posiąść pięć rycerskich cnót: współczucie, hojność, waleczność, mądrość i honor. Każda z tych cech może wykonać w kilku misjach pobocznych, więc polecam skupić się na tym pucharku od samego wjechania do Księstwa Toussaint. Poniżej zaprezentuje wam, w których misjach, jak zdobyłem wymagane cnoty:

  • Współczucie

Podczas misji fabularnej „Bestia z Toussaint” musisz na koniec pojedynku oszczędzić szarleja, potwora z którym walczyłeś na arenie

  • Hojność

Podczas rozmowy z chłopcem pucybutem daj mu 500 monet na rozwinięcie działalności lub trakcie trwania jednej z głównych misji fabularnych podejdzie do Ciebie chłopiec z listem, daj mu napiwek za dostarczenie wiadomości.

  • Waleczność

Wygraj turniej pięściarski w Toussaint, będziesz musiał pokonać 4 przeciwników. Tę cechę możesz zdobyć też w wielu innych miejscach, gdy pokonasz dowolnych dużych przeciwników.

  • Mądrość, Honor

Zlecenie „Braterska miłość” Musisz odnaleźć jednego z braci – Hugo, następnie pomóż mu wydobyć brakującą część destylatora z dna jeziora. Gdy wyjdziecie z jaskini nie zabijaj braci Hugo, po otrzymaniu zapłaty za uratowanie brata zadanie zostanie zakończone, a Ty dostanie komunikat, że odblokowałeś dwie cnoty honor i mądrość.

Po otrzymaniu wszystkich cnót musisz wrócić do pustelnika, teraz czeka Ciebie jeszcze bardzo widowiskowy pojedynek na tafli jeziora, pokonaj pustelnika a słynny mecz i trofeum będzie Twoje.

 

braz W domu najlepiej / Playing House
Wykorzystaj wszystkie możliwości rozbudowy Corvo Bianco. / Use all available options for developing Corvo Bianco.

Aby rozbudować naszą winnicę Corvo Bianco musimy podejść do naszego majordomusa i w trakcie rozmowy z nim wybrać wszystkie możliwości rozbudowy winnicy. Wydacie na to około 15 tysięcy orenów. Trofeum wpadnie, gdy wykupicie wszystkie możliwe zestawy rozbudowy winnicy:

  1. łózko,
  2. stojak na broń,
  3. stojak na zbroję,
  4. stajnię dla płotki,
  5. renowacja domu,
  6. pokój gościny,
  7. kamień szlifierki,
  8. stół do renowacji pancerza,
  9. ogród.

 

braz Łowca skarbów / Turned Every Stone
Odszukaj wszystkie arcymistrzowskie schematy z wszystkich wiedźmińskich szkół. / Find all grandmaster diagrams for each witcher school.

W mieście Beuclair musisz udać się do arcymistrza kowalskiego, znajdziesz go na południu od Rynku głównego – zadanie poboczne „więcej niż mistrz”. Porozmawiaj z nim wypytując o wszystkich pięciu zaginionych wiedźminów. Następnie podejmij się zlecenia, będziesz musiał odnaleźć wszystkie schematy wiedźmińskiego rynsztunku. W tym momencie w poszukiwaniach pojawią się nowe zadania do wykonania.

Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Gryfa:

  1. Udaj się do ruin fortu Ussar, pod schodami znajdziesz skrzynię, a w niej aż trzy schematy: stalowy miecz, rękawice i buty.
  2. Udaj się do do zamku Mont Crane. Przygotuj się na wielką bitwę z wieloma rycerzami, gdy tylko przejdziesz przez bramę zabij szybko zbója niosącego pochodnie, tak aby nie podpalił stogu, który zwabi bandytów z pobliskich obozów. Gdy wybijesz wszystkich bandytów zobaczysz, że na jednej ze ścian muru pojawiła się iluzja. Użyj teraz magicznego kaganka. wejdź do piwnicy, za pomocą wzroku wiedźmińskiego znajdź przycisk, który odblokuje kolejne tajne przejście. Na końcu znajdziesz skrzynie, a w niej „dziennik Morau”, który musisz przeczytać. Umieść teraz kryształ aktywacyjny, który znajdziesz w tej piwnicy w przeznaczonym dla niego miejscu. Pokonaj golema i przeszukaj więzienie. W worku na krześle odnajdziesz schemat na spodnie, na okrągłym stoliku znajdziesz schemat miecza srebrnego, ostatni schemat z tego zlecania znajduje się w szkatułce na półce przy kominku.

Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek  Mantikory:

  1. Udaj się do więzienia Bastoigne i znajdź schemat stalowego miecza.
  2. Udaj się do jaskini w której przebywał Lebioda, podnieś ze ściany notatkę, a wraz z nią dostanie schemat zbroi.
  3. Udaj się do świątyni Lebiody, w środku znajdziesz kuferek z schematami na buty i spodnie.
  4. Udaj się do jaskini z Ukryta Kaplicą, na końcu jaskini znajdziesz żebraków, którym musisz dać jałmużnę, następnie idź dalej, aż do końca jaskini. Przy ołtarzu znajdziesz skrytkę ze schematem srebrnego miecza.
  5. Udaj się nad Jezioro Oczyszczenia, zanurkuj i zabierz ze skrzyni schemat rękawic.

Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Kota

  1. Udaj się do domu Bartlomego de Launay, znajdź sposób na wejście do posiadłości, wybij bandytów, następnie porozmawiaj z właścicielem i szukaj schematów. wejdź do biało-czerwonego budynku, za obrazem odnajdziesz pierwszy schemat – zbroja.
  2. Udaj się do ruin pałacu Arthach, pokonaj dużą fale przeciwników – uważaj na psy. Po udanej walce wejdź na wieżę i pokonaj „Szpaka”. Gdy będziesz wracał odpali się krótki filmik. Teraz poszukaj wielkiego ogniska na w ruinach, przed nim będzie skrzynia a w niej dwa schematy: spodnie i buty.
  3. Udaj się do Dusznych Dołów, wejdź do jaskini, pokonaj rośliny, na końcu jaskini znajdziesz w skrzyni aż trzy schematy: stalowy miecz, srebrny miecz i rękawice.

Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Wilka:

  1. Udaj się na miejsce, gdzie obozowali archeolodzy. Przy oknisku znajdziesz skrzynkę a w niej dziennik, który musisz przeczytać. Udaj się do podziemi pod ruinami, przed wejściem spójrz w prawo i podnieś rubin, dzięki któremu otworzysz wejście. Po pokonaniu skolopendromorfa, zniszcz kolejną ścianą, gdy spadniesz w dół od razu biegnij do końca w prawo, znajdziesz tam zwłoki, które zawierają trzy schematy: stalowy i srebrny miecz i rękawice.
  2. Teraz biegnij prosto przed siebie aż do końca korytarza, znajdziesz tam torbę wiedźmina z kolejnymi trzema schematami: zbroja, spodnie i buty.

Poszukiwania: arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia:

  1. Przeszukaj zrujnowany budynek, usuń przeszkodę i zejdź do piwnicy, po prawej stronie będzie skrzynia aż z trzema schematami: srebrny miecz, zbroja i rękawice.
  2. Udaj się do podziemnych jaskiń, wejdź do środka, po pokonaniu drugiego potwora poszukaj na ziemi zwłok poległego wiedźmin. Przeszukaj je, a znajdziesz kolejne trzy schematy: spodnie, stalowy miecz i buty.

Gdy uzbierasz wszystkie schematy trofeum pojawi się na Twoim koncie, gratuluje wytrwałości.

 

braz Skellige jak malowane / I Have a Gwent Problem
Zbierz wszystkie karty składające się na talię Skellige. / Collect all the cards in the Skellige deck.

Na jednej z tablic ogłoszeniowych w Beauclair znajdziesz zaproszenie na turniej Gwinta, udaj się w wyznaczone miejsce, aby spotkać się z organizatorem turnieju. Organizator poinformuję, że w turnieju możesz zagrać tylko nową talią Skeliege, przystań na jego warunki. Otrzymasz podstawową talię kart, kolejne 19 musisz wygrać od innych mieszkańców księstwa Toussaint. Dużym ułatwieniem jest to, że wszyscy gracze są pokazani na mapie. Możesz sobie ułatwić rozgrywkę zmieniając w ustawieniach gry poziom trudności Gwinta na łatwy. Także od napotkanych kupców możesz kupować dodatkowe karty do innych talii. A jak masz już splatynowaną podstawową wersję gry i zebrane wszystkie talie kart, to ten pucharek będzie dla Ciebie prawdziwym spacerkiem.

 

braz Krew i wino / The Grapes of Wrath Stomped
Pogódź zwaśnione winnice i otrzymaj wino o Twoim imieniu. / Help unite the warring vineyards and have a wine named in your honor.

W tym zadaniu Twoimi przeciwnikami będą głównie potworne rośliny – Archespory. Koniecznie przygotuj sobie olej na miecz na Istoty Przeklęte. Archespory są bardzo wrażliwe na ogień, więc atakuj je znakiem Igni oraz rzucaj w nie petardami, które zadają obrażenia od ognia: smoczy sen i gwiazda tańcząca. Koniecznie unikaj bulw, które owa roślina wyrzuca, wybuchają gdy się do nich zbliżysz zadając ogromne obrażenia.

Na jeden z tablic ogłoszeniowych w Toussaint znajdziesz notatkę, która odblokuje misję poboczną zatytułowaną „Awantura o Wino”. Udaj się na Most Plegmunda – miejsce, w którym odbędzie się aukcja. Obejrzyj filmik, na którym dwóch wrogich kupców, chce kupić winnicę. W trakcie filmiku będzie rozmawiał z mężczyzną i kobieta, zgódź się pomóc obojgu z nich. W tym momencie pojawią się dwa nowe zadania do wykonania:

  1. Awantura o wino: Vermentino
  2. Awantura o wino: Coronata

W tym momencie warto zrobić sobie save, gdyby coś poszło nie tak. Obie winnice mają po pięć problemów, które musimy rozwiązać, jednak nie będziemy się nimi zajmować, ponieważ trofeum wymaga od nas, abyśmy pogodzili wrogie winnice. Zacznijmy od misji:

  • Awantura o wino: Coronata

Udajemy się tylko na miejsce, które skrywa strzeżony skarb. Pokonaj wrogie rośliny, po pojedynku podejdź do zwłok, które lezą przy ognisku, przeszukaj ciało, weź list z rozkazami na eleganckim papierze, następnie go przeczytaj. Pojawi się opcjonalne zadanie, które będzie polegać na odnalezieniu dowodów sabotażu, zapoznając się z problemami Vermentino. Teraz przełączamy się na misje:

  • Awantura o wino: Vermentino

Ponownie udajemy się tylko na miejsce, które skrywa strzeżony skarb. Walczymy z dużo większą grupką roślin niż wcześniej. Po walce korzystając ze wiedźmińskiego zmysłu lokalizujemy odpowiednie zwłoki, które będą miały dla nas ciężki mosiężny klucz i kolejny list. Czytamy notatkę, po jej przeczytaniu automatycznie aktywuje się kolejne zadanie:

  • Awantura o wino: Nieczysta gra

Udajemy się na miejsce o którym mowa w liście. Szukamy w pobliżu drogowskazu i korzystając z opcji szybkiej podróży możemy przenieś się na południe do Ruin Tesham Mutna, stamtąd będzie już blisko do umówionego miejsca. Wchodzimy do magazynu, zabijamy potwory, podchodzimy do zaznaczonej skrzyni i podnosimy z niej i czytamy”arkusz inwentaryzacyjny”. Opcjonalnie zbadaj, a następnie spal za pomocną znaku Igni sadzonki roślin. Wychodzimy z magazynu i wracamy na miejsce aukcji, aby zdać raport ze śledztwa urzędnikowi. Po filmiku dowiesz, że że wrogie winnice połącza siły, ale żeby mogły funkcjonować i tak musisz wykonać zlecenia, których nie zrobiliśmy wcześniej. W tym momencie zakończone zostaną misje „Cornata, Vermentino oraz Nieczysta gra” oraz rozpoczniesz nowe zlecenie:

  • Awantura o wino: Konsorcjum

W tym zleceniu, tak jak już wspomniałem wcześniej musimy rozwiązać problemy winnic, których nie zrobiliśmy wcześniej. Mamy do oczyszczenia 10 obszarów, trzy z nich już wyczyściliśmy z potworów, teraz poda abyś w dowolnej kolejności udał się do siedmiu pozostałych i zrobił tam porządek. Po wykonaniu 10 zlecenia wróć na miejsce, gdzie odbywała się licytacja i porozmawiaj z urzędnikiem. Po filmiku okazuje się, że to nie jest jeszcze koniec zadania, w rozmowie wybierz opcje „idę do Belgaargu”. Po dotarciu na miejsce okazuje się, że i winnica Belgaard ma swoje problemy, w tym momencie aktywuje się kolejna misja:

  • Awantura o wino: Belgaard

Musimy wyczyścić kolejne pięć obszarów z potworów i bandytów, kolejność dowolna. Po wykonaniu wszystkich zleceń wracamy do Belgraadu, aby porozmawiać z Matylda i Liamem. Po rozmowie z nimi otrzymasz zapłatę oraz dowiesz się, że nowi właściciele winnicy mają dla Ciebie niespodziankę, jednak musisz do nich przyjść dopiero za trzy dni. Po co czekać? Wchodzimy w tryb medytacji i medytujemy całe trzy dni. Teraz podejdź do Matyldy i Liama, aby ponownie z nimi porozmawiać. Właściciele winnicy chcą, aby ich nowe wino miało Twoje imię, wybierz jedną z trzech zaproponowanych nazw, zadanie zostanie wtedy zakończone, a Ty otrzymasz trofeum.

 

braz Pełna synergia / Dressed to Kill
Odblokuj premię za skompletowanie wszystkich elementów rynsztunku wiedźmińskiego z dowolnej szkoły. / Unlock the bonus for equipping all the witcher gear elements from one School.

Trofeum powiązane z  Łowca skarbów. Gdy uzbierasz swój pierwszy pełny arcymistrzowski pancerz, wróć do arcymistrza kowalstwa, zleć mu wykonanie wszystkich sześciu części rynsztunku. Ubierz wszystko i ciesz się z trofeum.

 

braz Broń „W” / Weapon „W”
Rozwiń dowolną mutację. / Develop a mutation.

W trakcie rozgrywki fabularnej ktoś dostarczy Ci list od Yennefer, przeczytaj go. W tym momencie zaczniesz zadanie „Przemiana” Zadanie polega na odnalezieniu laboratorium profesora Moreau, który pracował nad mutacjami. Gdy już odnajdziesz laboratorium i uruchomisz aparaturę do mutacji w zakładce „postać” dojdzie nowa opcja. Gdy naciśniesz tam trójkąt wejdziesz w ulepszenia mutacji. Aby dokonać pierwszego ulepszenia będzie potrzebować dwóch punktów umiejętności oraz dwóch większych mutagenów tego samego koloru. gdy wykupisz pierwsze ulepszenie trofeum będzie Twoje.

 

braz Hasta la Vista / Hasta la Vista™
Zabij bełtem wystrzelonym z kuszy zamrożonego przeciwnika. / Kill a frozen opponent with a crossbow bolt.

Ten pucharek możemy zrobić tak naprawdę w dowolnym momencie. Co nam będzie potrzebne? Petarda północny wiatr, którą zamrozimy sobie przeciwnika, oraz kusza z dowolnymi bełtami. Na początku warto osłabić sobie trochę przeciwnika, tak, aby zostało mu mało życia. Następnie rzucamy w niego petardą północny wiatr, aby go zamrozić, teraz szybko przełączamy się na kusze, strzelamy w niego, po udanym triku Geralt wypowie słynny cytat „hasta la Vista”, a my cieszymy się z kolejnego trofeum.

Warto tutaj używać bełtów przebijających, które zadają najwięcej obrażeń oraz mieć wykupione już ulepszenia do kuszy:

  • w szermierce – refleks
  • w zdolnościach – sokole oko i prawo serii

 

braz Dawid i Goliat / David and Golyat
Zabij Goliata strzałem z kuszy wymierzonym w oko. / Kill Golyat with a crossbow bolt to his eye.

oliat będzie Twoim pierwszym dużym przeciwnikiem, natkniesz na niego tuż chwile po wjechaniu do Księstwa Toussaint. To rycerz, który kiedyś złamał ślubowanie i został za to ukrany, Pani Jeziora przemieniła go w olbrzyma. Goliat jest potworem z kategorii ogrowatych, wiec przygotuj sobie miecz z olejem przeciw ogrowatym, a w czasie walki rzucaj na siebie znak Quen. Zdobycie pucharka polega na tym, aby zabić Goliata strzałem w oko. Nie martwcie się jednak, trofeum wpadnie nawet, gdy kończący strzał z kuszy trafi po prostu w głowę.

Warto tutaj używać bełtów przebijających, które zadają najwięcej obrażeń oraz mieć wykupione już ulepszenia do kuszy:

  • w szermierce – refleks
  • w zdolnościach – sokole oko i prawo serii

Poradnik napisany na bazie własnych doświadczeń z grą. 
Zabrania się kopiowania bez zgody autora.