A Plague Tale: Innocence

Zobacz recenzję
3/10
10-15H
x1
x4
x9
x22
36
0
2
0
1
36
0
2
0
1

 

A Plague Tale: Innocence ma bardzo prosty i przyjemny zestaw pucharków. Z poradnikiem nie będziecie mieli najmniejszego problemu ze zgarnięciem ich wszystkich, bo nie opierają się na szczęściu czy posiadaniu sporych umiejętności. Wszystko skupia się na pucharkach fabularnych, związanych z konkretnymi czynnościami, niewielkim craftingu oraz zebraniu znajdziek.

 

Krok po kroku:

KROK I – Ukończenie gry oraz maksymalne ulepszenie ekwipunku i procy.

Podczas tego pierwszego kroku polecam od siebie w ogóle nie przejmować się jakimikolwiek trofeami poza srebro Już nie zabawka i srebro Dużo kieszeni. Jeśli nie będziemy się rozglądać za surowcami to zdobycie dwóch pucharków może wymagać powtórzenia większego kawałka gry w przeciwieństwie do innych trofeów związanych ze zbieractwem. Dlatego skupianiu się na maksymalnym ulepszeniu procy i ekwipunku, siłą rzeczy będziemy musieli dobrze eksplorować świat w poszukiwaniu niezębnych do ulepszeń zasobów. Jako pierwsze polecam ulepszać kieszeń na materiały. Pozwoli ona nam zbierać więcej materiałów, a czasem bez ulepszenia jej nie będziemy mogli zdobyć wymaganej liczby materiałów do pozostałych ulepszeń. Większość znajdziek zbierzemy spokojnie podczas zwyczajnego przechodzenia gry. Obszary gry nie są rozległe i zwykle wystarczy je zbadać.

KROK II – Zdobycie pominiętych pucharków.

Jako, że gra ma wybór rozdziałów wystarczy tylko zagrać w pewne fragmenty gry, gdzie coś nam umknęło. W przypadku zbierania znajdziek wystarczy zebrać dany brakujący przedmiot i możemy spokojnie wychodzić do menu gry. Zebranie zostanie nam zaliczone. Filmik do wszystkich znajdziek z gry znajdziecie w opisie pucharka zloto Botanik.

Jedynie wozów alchemika nie znajdziemy w wykazie rzeczy do znalezienia pod rozdziałami.
Disclaimer
Poradnik napisany na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca
Ikona osiągnięcia: Niewinność</span> / <span>Innocence

Niewinność / Innocence

Uzyskaj wszystkie trofea z gry „A Plague Tale: Innocence” / Earn all "A Plague Tale: Innocence" trophies

Gratulacje. Udało Ci się zgarnąć platynkę w dobrej grze 🙂

Ikona osiągnięcia: Dziedzictwo rodu de Rune</span> / <span>The de Rune Legacy
15

Dziedzictwo rodu de Rune / The de Rune Legacy

Ukończ rozdział 1 / Complete chapter 1

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału I – Dziedzictwo rodu de Rune.

Przedmioty do zebrania:

  • Prezenty – 1/11
  • Osobliwości – 1-2/26
Ikona osiągnięcia: Nieznajomi</span> / <span>The Strangers
15

Nieznajomi / The Strangers

Ukończ rozdział 2 / Complete chapter 2

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału II – Nieznajomi.

Przedmioty do zebrania:

  • Prezenty – 2/11
  • Osobliwości – 3-4/26
Ikona osiągnięcia: Odwet</span> / <span>Retribution
15

Odwet / Retribution

Ukończ rozdział 3 / Complete chapter 3

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału III – Odwet.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 1/13
  • Prezenty – 3/11
  • Osobliwości – 5-6/26
Ikona osiągnięcia: Uczeń</span> / <span>The Apprentice
15

Uczeń / The Apprentice

Ukończ rozdział 4 / Complete chapter 4

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału IV – Uczeń.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 2/13
  • Prezenty – 4/11
  • Osobliwości – 7-8/26
Ikona osiągnięcia: Czas kruków</span> / <span>The Ravens' Spoils
15

Czas kruków / The Ravens' Spoils

Ukończ rozdział 5 / Complete chapter 5

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału V – Czas kruków.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 3/13
  • Prezenty – 5/11
  • Osobliwości – 9-10/26
Ikona osiągnięcia: Wybrakowany towar</span> / <span>Damaged Goods
15

Wybrakowany towar / Damaged Goods

Ukończ rozdział 6 / Complete chapter 6

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału VI – Wybrakowany towar.

Przedmioty do zebrania:

  • Prezenty – 6/11
  • Osobliwości – 11-12/26
Ikona osiągnięcia: Droga przed nami</span> / <span>The Path Before Us
15

Droga przed nami / The Path Before Us

Ukończ rozdział 7 / Complete chapter 7

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału VII – Droga przed nami.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 4/13
  • Prezenty – 7/11
  • Osobliwości – 13-14/26
  • Wóz alchemika – 1/5
Ikona osiągnięcia: Nasz dom</span> / <span>Our Home
15

Nasz dom / Our Home

Ukończ rozdział 8 / Complete chapter 8

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału VIII – Nasz dom.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 5/13
  • Prezenty – 8/11
  • Osobliwości – 15-16/26
Ikona osiągnięcia: W cieniu zamkowych murów</span> / <span>In the Shadow of Ramparts
15

W cieniu zamkowych murów / In the Shadow of Ramparts

Ukończ rozdział 9 / Complete chapter 9

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału IX – W cieniu zamkowych murów.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 6/13
  • Prezenty – 9/11
  • Osobliwości – 17-18/26
  • Wóz alchemika – 2/5
Ikona osiągnięcia: Ścieżka wśród róż</span> / <span>The Way of Roses
15

Ścieżka wśród róż / The Way of Roses

Ukończ rozdział 10 / Complete chapter 10

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału X – Ścieżka wśród róż.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 7/13
  • Prezenty – 10/11
  • Osobliwości – 19-20/26
  • Wóz alchemika – 3/5
Ikona osiągnięcia: Żyjemy</span> / <span>Alive
15

Żyjemy / Alive

Ukończ rozdział 11 / Complete chapter 11

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XI – Żyjemy.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 8/13
Ikona osiągnięcia: Okruchy przeszłości</span> / <span>All That Remains
15

Okruchy przeszłości / All That Remains

Ukończ rozdział 12 / Complete chapter 12

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XII – Okruchy przeszłości.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 9/13
  • Prezenty – 11/11
  • Osobliwości – 21-22/26
  • Wóz alchemika – 4/5
Ikona osiągnięcia: Pokuta</span> / <span>Penance
15

Pokuta / Penance

Ukończ rozdział 13 / Complete chapter 13

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XIII – Pokuta.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 10/13
  • Osobliwości – 23-24/26
Ikona osiągnięcia: Więzy krwi</span> / <span>Blood Ties
15

Więzy krwi / Blood Ties

Ukończ rozdział 14 / Complete chapter 14

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XIV – Więzy krwi.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 11/13
Ikona osiągnięcia: Ku pamięci</span> / <span>Remembrance
15

Ku pamięci / Remembrance

Ukończ rozdział 15 / Complete chapter 15

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XV – Ku pamięci.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 12/13
Ikona osiągnięcia: Koronacja</span> / <span>Coronation
30

Koronacja / Coronation

Ukończ rozdział 16 / Complete chapter 16

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu rozdziału XVI – Koronacja.

Przedmioty do zebrania:

  • Herbarium Hugo (Kwiat) – 13/13
  • Osobliwości – 25-26/26
  • Wóz alchemika – 5/5
Ikona osiągnięcia: Rycerze!</span> / <span>Knights!
100

Rycerze! / Knights!

Ukończ wszystkie rozdziały / Complete all chapters

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu gry.

Ikona osiągnięcia: Zielarz</span> / <span>Herbalist
30

Zielarz / Herbalist

Znajdź 6 kwiatów / Find 6 flowers

Trofeum związane ze znajdźkami. Zobacz opis zloto Botanik.

Ikona osiągnięcia: Botanik</span> / <span>Botanist
100

Botanik / Botanist

Znajdź wszystkie kwiaty / Find all the flowers

Kwiatków określanych w grze mianem Herbarium Hugo mamy do znalezienia dokładnie 13. Poniżej prezentuje screen przykładowego kwiatka do zebrania oraz filmik ze wszystkimi znajdźkami do gry.

Lista Kwiatków:

  1. Goździk – Rozdział III
  2. Orlik – Rozdział IV
  3. Mieczyk – Rozdział V
  4. Głóg – Rozdział VII
  5. Dziurawiec – Rozdział VIII
  6. Lawenda – Rozdział IX
  7. Stokrotka – Rozdział X
  8. Rododendron – Rozdział XI
  9. Pięciornik – Rozdział XII
  10. Narcyz – Rozdział XIII
  11. Psianka – Rozdział XIV
  12. Skalnica – Rozdział XV
  13. Ciemiernik biały – Rozdział XVI
Kwiaty są oznaczone tak jak można się spodziewać. Symbolem kwiatka.

Ikona osiągnięcia: Poszukiwacz osobliwości</span> / <span>Curiosities hunter
30

Poszukiwacz osobliwości / Curiosities hunter

Znajdź 13 osobliwości / Find 13 curiosities

Trofeum związane ze znajdźkami. Zobacz opis zloto Kolekcjoner osobliwości.

Ikona osiągnięcia: Kolekcjoner osobliwości</span> / <span>Curiosities collector
100

Kolekcjoner osobliwości / Curiosities collector

Znajdź wszystkie osobliwości / Find all curiosities

Osobliwości mamy do znalezienia najwięcej ze wszystkich znajdziek w grze, bo dokładnie 26. Poniżej prezentuje screen przykładowej osobliwości. Filmik do wszystkich znajdziek z gry znajduje się w opisie pucharka zloto Botanik.

Lista osobliwości:

  1. Przyprawy – Rozdział I
  2. Serwetka – Rozdział I
  3. Mydło – Rozdział II
  4. Kadzidło i zioła – Rozdział II
  5. Piwo – Rozdział III
  6. Płaszcz krzyżowca – Rozdział III
  7. Hermetyczne naczynie – Rozdział IV
  8. V.I.T.R.I.O.L – Rozdział IV
  9. Sierp – Rozdział V
  10. Olifant – Rozdział V
  11. Funt szterling – Rozdział VI
  12. Deklaracja wojny – Rozdział VI
  13. Podkowa – Rozdział VII
  14. Mapa – Rozdział VII
  15. Ikonografia – Rozdział VIII
  16. Podręcznik języka ptaków – Rozdział VIII
  17. Owcza skóra – Rozdział IX
  18. Fragment transi – Rozdział IX
  19. Studium człowieka obdartego ze skóry – Rozdział X
  20. Teriak – Rozdział X
  21. Zbroja rycerza – Rozdział XII
  22. Drzewo genealogiczne – Rozdział XII
  23. Szmaciana lalka – Rozdział XIII
  24. Figurka rycerza – Rozdział XIII
  25. Dyscyplina – Rozdział XVI
  26. Podręcznik Inkwizytora – Rozdział XVI

Osobliwości są przedstawione ikonką lupy.

Ikona osiągnięcia: Starsza siostra</span> / <span>Big sister
100

Starsza siostra / Big sister

Znajdź wszystkie prezenty dla kompanów / Find all the gifts for the orphans

Trofeum związane ze znajdźkami. Prezentów mamy do znalezienia w grze dokładnie 11. Poniżej prezentuje screen przykładowego prezentu. Filmik do wszystkich znajdziek z gry znajduje się w opisie pucharka zloto Botanik.

Lista prezentów:

  1. Gwizdek – Rozdział I
  2. Amulety i talizmany – Rozdział II
  3. Różaniec – Rozdział III
  4. Dziennik alchemika – Rozdział IV
  5. Laska Jakuba – Rozdział V
  6. Kostki – Rozdział VI
  7. Ocet czterech złodziei – Rozdział VII
  8. Tygiel alchemiczny – Rozdział VIII
  9. Szachownica – Rozdział IX
  10. Okulary do czytania – Rozdział X
  11. Calamus – Rozdział XII
Prezenty są oznaczane oczywistą ikonką prezentu.

 

Ikona osiągnięcia: Już nie zabawka</span> / <span>Not a toy anymore
30

Już nie zabawka / Not a toy anymore

Ulepsz maksymalnie procę / Fully upgrade the sling

Możliwe do przeoczenia

Trofeum związane z ulepszaniem sprzętu. Możliwość tę oblikujemy w drugim rozdziale, gdzie fabularnie przeprowadzimy pierwsze ulepszenie. Musimy zebrać dostateczną liczbę surowców i ulepszyć zarówno linkę, jak i sakiewkę procy na trzeci poziom. Zalecam zabrać się za to po zdobyciu srebro Dużo kieszeni. Ulepszenie wyposażenia będzie konieczne, aby w ogóle móc zgromadzić wymaganą do maksymalnego ulepszenia procy ilość surowców. Warto dokładnie przeszukiwać świat gry i powinno się spokojnie udać ulepszyć maksymalnie do końca gry. Jeśli nie będziemy się rozglądać za surowcami zdobycie tego trofeum może wymagać powtórzenia większego kawałka gry.

Ulepszenia:

  • Linka – Poziom I – (1 skóra, 1 narzędzie) – ulepszenie fabularne
  • Linka – Poziom II – (7 szt saletry, 4 szt materiału, 9 szt sznurka, 1 narzędzie)
  • Linka – Poziom III – (10 szt saletry, 6 szt materiału, 15 szt sznurka, 1 narzędzie)
  • Sakiewka – Poziom I – (7 szt alkoholu, 3 skóry, 1 narzędzie)
  • Sakiewka – Poziom II – (9 szt alkoholu, 7 skór, 4 szt sznurka, 1 narzędzie)
  • Sakiewka – Poziom III – (10 szt alkoholu, 12 skór, 9 szt sznurka, 1 narzędzie)
Ikona osiągnięcia: Dużo kieszeni</span> / <span>Handfull of pockets
30

Dużo kieszeni / Handfull of pockets

Ulepsz maksymalnie wyposażenie / Fully upgrade the equipment

Możliwe do przeoczenia

Trofeum związane z ulepszaniem sprzętu. Możliwość tę oblikujemy w drugim rozdziale, gdzie fabularnie przeprowadzimy pierwsze ulepszenie procy. Polecam się skupić najpierw na ulepszaniu kieszeni oraz sprzęcie, gdyż jest to bardzo przydatne do kolejnych ulepszeń. Warto dokładnie przeszukiwać świat gry pod kątem zbierania surowców i powinno się spokojnie udać ulepszyć maksymalnie do końca gry. Jeśli nie będziemy się rozglądać za surowcami zdobycie tego trofeum może wymagać powtórzenia większego kawałka gry.

Ulepszenia:

  • Kieszeń – Poziom I – (5 szt siarki, 3 szt materiału, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 12 sztuk każdego surowca
  • Kieszeń – Poziom II – (10 szt siarki, 6 szt materiału, 2 skóry, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 16 sztuk każdego surowca
  • Kieszeń – Poziom III – (16 szt siarki, 10 szt materiału, 3 skóry, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 22 sztuk każdego surowca
  • Torba z amunicją – Poziom I – (6 szt alkoholu, 4 skóry, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 10 szt amunicji każdego rodzaju
  • Torba z amunicją – Poziom II – (11 szt alkoholu, 5 skór, 4 szt sznurka, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 14 szt amunicji każdego rodzaju
  • Torba z amunicją – Poziom III – (16 szt alkoholu, 7 skór, 8 szt sznurka, 1 narzędzie) – pozwala zbierać 20 szt amunicji każdego rodzaju
  • Sprzęt – Poziom I – (5 szt saletry, 5 szt materiału, 1 narzędzie) – bieganie powoduje mniejszy hałas
  • Sprzęt – Poziom II – (11 szt saletry, 6 szt materiału, 3 skóry, 1 narzędzie) – nie potrzebujemy warsztatu do ulepszenia wyposażenia
  • Sprzęt – Poziom III – (18 szt saletry, 9 szt materiału, 4 skóry, 1 narzędzie) – nie potrzebujemy narzędzi do ulepszania wyposażenia
Ikona osiągnięcia: Alchemik</span> / <span>Alchemist
15

Alchemik / Alchemist

Stwórz 100 szt. amunicji / Craft 100 ammunitions

Wraz z biegiem fabuły będziemy odblokowywać nowe rodzaje amunicji. Możemy je wytwarzać w dowolnym momencie gry ze zgromadzonych surowców. To wymagane 100 sztuk wydaje się dużą liczbą, ale tak naprawdę nie ma z tym problemu. Mi osobiście wpadło tak w trochę ponad połowie gry. W grze nie możemy zbierać nieograniczonej liczby surowców i często jest tak, że nie możemy już podnieść jakiegoś materiału. Warto wtedy wytworzyć więc amunicję, która go wymaga, aby zwolnić miejsce w ekwipunku. Trzeba zaznaczyć, że jeśli chodzi o surowce typu siarka, saletra i alkohol dostajemy po 2 szt do ekwipunku przy każdym znalezionym obiekcie. Dlatego jeśli nie możemy takiego podnieść, wytwarzamy dwa razy amunicję, która potrzebuje tego surowca i możemy potem podnosimy.

Ikona osiągnięcia: Rozdział dóbr</span> / <span>Resource sharing
15

Rozdział dóbr / Resource sharing

Wejdź do 5 wozów alchemika / Enter into the 5 alchemist carts

Wozy alchemika to swego rodzaju znajdźki, które nie są zaznaczone nigdzie w grze. Jest ich dokładnie 5 i niektóre są dość sprytnie ukryte. Warto je jednak odnaleźć, nie tylko dla samego pucharku, ale też dla wyposażenia. Wewnątrz bowiem znajdziemy ładną kolekcję surowców do wytwarzania. Jeśli podczas pierwszego przejścia gry przegapiliśmy jakiś wóz, nie musimy ponownie wchodzić do wszystkich. Wystarczy znaleźć ten przegapiony i po wejściu do niego otrzymamy pucharek. Filmik do wszystkich znajdziek z gry znajduje się w opisie pucharka zloto Botanik.

Wóz alchemika, a w środku sporo przydatnych rzeczy.
Ikona osiągnięcia: Więcej praktyki</span> / <span>More practice
15

Więcej praktyki / More practice

Ukończ szkolenie z celowania / Complete the aiming training

Pucharek możliwy do zdobycia w pierwszym rozdziale gry. Jak tylko po polowaniu trafimy do zamku, będziemy mogli udać się na małą strzelnicę. Znajduje się ona zaraz na początku za stajnią. Wystarczy, że z użyciem procy zniszczymy wszystkie butelki i pucharek jest nasz. W razie czego poniżej filmik.

Ikona osiągnięcia: A głodnych nakarmić</span> / <span>Feeding the hungry
15

A głodnych nakarmić / Feeding the hungry

Znajdź posiłek dla Hugo / Find a lunch for Hugo

Pucharek do zdobycia w drugim rozdziale gry. Gdy trafimy do miasta w pewnym momencie, dojdziemy do domu. na drzwiach którego białą farbą namalowano X. Nie sposób tego przegapić, bo bohaterowie będą przeprowadzali rozmowę na ten temat. Zaraz po tej scence kierując się w prawo natkniemy się na jabłoń, gdzie będziemy mogli zerwać jabłko dla Hugo. Poniżej prezentuje filmik do tego trofeum.

Ikona osiągnięcia: Mam cię!</span> / <span>Found!
15

Mam cię! / Found!

Pobaw się w chowanego / Play hide-and-seek

Pucharek do zdobycia w czwartym rozdziale gry. Ten akurat łatwo jest przegapić grając bez poradnika. W pewnym momencie gry, gdy będziemy przechodzić przez mały sad, Hugo się od nas oddali. Będziemy musieli włączyć tryb skradania i skierować się w lewą stronę, dojść do murka, a potem od tyłu zajść ukrywającego się chłopca. Polecam zobaczyć poniższy filmik. Kierując się nim spokojnie zdobędziemy trofeum.

Ikona osiągnięcia: Wybawiciel</span> / <span>Savior
15

Wybawiciel / Savior

Uratuj żołnierza / Save a soldier

Pucharek do zdobycia w piątym rozdziale gry. W pewnym momencie będziemy z pochodnią w dłoni przechodzić przez przewróconą wieżę oblężniczą. Na jej końcu uwięziony będzie żołnierz, który zostanie pożarty przez szczury, jeśli podejdziemy zbyt blisko. Musimy odłożyć pochodnię na stylisko i użyć pocisku Ignifer, aby zapalić ogień w pobliżu nieszczęśnika. Dzięki temu uda nam się go uratować i otrzymać trofeum. W razie czego poniżej filmik.

Ikona osiągnięcia: Hołd</span> / <span>Tribute
30

Hołd / Tribute

Znajdź grobowiec / Find the tomb

Pucharek do zdobycia w ósmym rozdziale gry. To trofeum akurat bardzo łatwo zdobyć i bez poradnika. Wystarczy mała eksploracja i bez problemu znajdziemy grobowiec. Na samym początku rozdziału wraz z Hugo będziemy szli do pracowni Lucasa. Wystarczy, że zamiast wchodzić do niej zejdziemy schodami niżej. Poniżej prezentuje filmik pokazujący dokładnie wejście do grobowca.

Ikona osiągnięcia: Trudna droga</span> / <span>The hard way
30

Trudna droga / The hard way

Wejdź przez główne drzwi / Enter through the main door

Pucharek do zdobycia w dziewiątym rozdziale gry. Pod sam koniec rozdziału docieramy do uniwersytetu. Prowadzą do niego dwa wejścia – tylne oraz główne, strzeżone przez dwóch pancernych żołnierzy. Aby zdobyć trofeum musimy wybrać tę trudniejszą drogę. Zakradamy się do przeciwników za niewielką barykadę. Przygotowujemy sobie amunicję Devorantis, zmuszającą przeciwników do zdjęcia hełmu. Nie strzelamy z procy, tylko rzucamy w drugiego przeciwnika. Następnie szybko pozałączamy na kamień i z procy eliminujemy go. Drugi będzie zaskoczony i podejdzie do pokonanego towarzysza. A my załatwiamy go już dokładnie tak samo. I droga wolna. Wchodzimy przez główne drzwi. W razie czego poniżej filmik pokazujący całe starcie.

Ikona osiągnięcia: Miłosierdzie</span> / <span>Merciful
30

Miłosierdzie / Merciful

Uratuj umierających / Save the dying

Pucharek do zdobycia w dwunastym rozdziale gry. W pewnym momencie natkniemy się na dwójkę rannych wojowników inkwizycji. Jedną z metod przejścia dalej jest nakarmienie nimi szczurów, jednak dla pucharka nie możemy się do tego posunąć. Po przejściu do wozu inkwizycji, zobaczymy z lewej strony namiot z ogniskiem. Najpierw musimy je zgasić, następnie wabikiem zwabić tam szczury, a potem ponownie zapalić ognisko. Dzięki temu szczury tam utkną, my będziemy mogli przejść, a nieszczęśnicy nie zginą. Poniżej prezentuje filmik pokazujący zdobycie pucharka.

Ikona osiągnięcia: Pomocnik kapitana</span> / <span>Captain Sidekick
30

Pomocnik kapitana / Captain Sidekick

Zostań z kapitanem / Stay with the captain

Pucharek do zdobycia w rozdziale czternastym. Tu mamy o tyle ciekawą rzecz – aby zdobyć trofeum musimy wyprzedzić Lorda Nicholasa, którego śledzimy. W momencie, gdy wyjdziemy za nim do otwartego ogrodu kierujemy się w lewo i idziemy wzdłuż żywopłotu. Następnie przechodzimy przez wyrwę w drugim żywopłocie i podążamy na wprost do widocznego przejścia. Wchodząc do środka, kierujemy się do pierwszych drzwi na prawo i idąc prosto wchodzimy pod nieduży stolik. Polecam obejrzeć poniższy filmik, który pokazuje całą trasę.

Ikona osiągnięcia: Kowal</span> / <span>The Blacksmith
15

Kowal / The Blacksmith

Znajdź kuźnię Rodrica / Find Rodric's forge

Pucharek do zdobycia w rozdziale szesnastym. W pewnym momencie wraz Rodrickiem dotrzemy do stojącego wozu inkwizycji. Zestrzelimy tam z procy trzech typków, a uciekający nieszczęśnicy zostaną zastrzeleni przez łuczników. Kierujemy się w prawą stronę przez niewielką alejkę. Na jej końcu przez dziurę będziemy mogli przy pomocy procy zniszczyć łańcuch blokujący bramę. Wracamy i przechodzimy przez otwarte przejście. W ten sposób znajdziemy kuźnię naszego kompana. Poniżej filmik prezentujący całą drogę.