Diablo to jedna z tych gier o których przynajmniej słyszał każdy gracz. Trzecia odsłona serii wprowadziła trochę nowości, między innymi bardzo przyjazną kooperację. Zagorzali fani mogą mieć jakieś zastrzeżenia do systemu walki, jednakże mi on bardzo przypadł do gustu. Każdy bohater/bohaterka wraz ze zdobywanymi poziomami odblokowuje nowe ataki, które może przypisać do konkretnych slotów pod dany przycisk. Dodatkowo można potem modyfikować owe umiejętności za pomocą odblokowywanych run. Rozgrywka sprowadza się to typowego, aczkolwiek bardzo przyjemnego eksterminowania hord wrogów.
Fabularnie produkcja prezentuje całkiem przyzwoity poziom. W Sanktuarium odwieczna walka Płonącego Piekła z Wysokimi Niebiosami osiąga nowy poziom, gdy zgodnie z proroctwem anioł sprawiedliwości upada. Mimo, że dwadzieścia lat temu drużyna śmiałków zatryumfowała nad złem świat znów potrzebuje bohaterów. Znany nam tytułowy demon jest bardzo uparty i niełatwo się pozbyć go na dobre. Edycja Ultimate Evil wzbogacona jest także o dodatek Reaper of Souls stanowiący kolejny rozdział opowieści. Tym razem przyjdzie nam się zmierzyć z Maltaelem – Aniołem Śmierci, który używając czarnego kamienia dusz chce całkowicie zniszczyć demony, a co za tym idzie i ludzi.
Krok po kroku:
Minimalna liczba przejść: 2 razy kampania (postać zwykła oraz hardcorowa) + dużo czasu w trybie przygodowym
Na wstępie warto zaznaczyć, że jeśli zamierzamy wbijać platynę samotnie zejdzie nam znacznie więcej czasu, dlatego zalecam znaleźć jakiegoś kompana do gry. W pojedynkę możemy odhaczyć dwa przejścia kampanii – postacią zwykłą i hardcorową. Dodatkowo można też ułatwić sobie grindowanie leveli kupując potężne sety przedmiotów na allegro. Koszt to dycha, a znacznie przyspieszy nam grinding. Osobiście nie stosowałem tej metody, ale uważam, że należy o niej tu wspomnieć.
KROK I – Kampania
Pierwsza rzecz do zrobienia to ukończenie kampanii, zapoznanie się z mechaniką, fabułą i ogólne cieszenie się świetną grą. Tutaj możemy śmiało grać w pojedynkę. Wybieramy dowolną z dostępnych postaci i jedziemy.
Zdobyte trofea:
- Koniec szalonego króla
- Rzeźnia!
- Ostatni z horadrimów
- Obalony Sabat
- Morderca. Kat. Potwór.
- Władca Kłamstw
- Czarny Kamień Dusz
- Wygłodniała bestia
- Przełom
- Władca Grzechu
- Brzemię grzechu
- Najwyższe Zło
- Zwycięstwo i ofiara
- Boczków przypieczem
- Do piekła, wiedźmo wściekła
- Śmierć nas rozłączy
- I po żniwach
- Spotkanie z dawna oczekiwane
KROK II – Kampania postacią hardcorową
Ponownie przechodzimy całą kampanię wybierając sobie postać hardcorową. Charakteryzuje się ona tym, że w przypadku śmierci tracimy ją całkowicie. Dlatego też polecam przechodzić całą grę na normalu. Jest to najłatwiejszy poziom w grze i nie powinno być okazji do zgonów. W niektórych poradnikach sugeruje się konkretne postaci do tego trybu, lecz uważam, że każda jest do tego dobra.
Zdobyte trofea:
- Rządy grozy
- Nawet Śmierć może umrzeć…
KROK III – Levelowanie postaci
Zaczyna się czas, gdy przyda nam się ktoś do pomocy. Będziemy bowiem musieli wbić 70 poziom każdą z dostępnych postaci. Samotnie będzie to trwało bardzo długo. Przyspieszyć to możemy grając ze znajomym mającym wysoki poziom. Wtedy tylko trzymamy się z dala, aby nie zginąć, a exp będzie nam leciał. Im wyższy poziom udręki ogarnia nasz kompan tym szybciej wpadnie nam poziom. W przypadku, gdy znajomy rozwala wszystko na tych najwyższych poziomach wbicie poziomu od 1 do 70 to kwestia 15 minut. Najszybciej level wbija się na Szczelinach Nefalemów, jednak ja polecam wykonywać zlecenia, bo tak czy siak, aż 500 musimy ich zrobić.
Zdobyte trofea:
- Oddanie sprawie
- Drużyna marzeń
- Oddanie sprawie (hardkor)
KROK IV – Zlecenia i gobliny
Zlecania są tu najbardziej żmudnym zadaniem, bowiem musimy ich wykonać aż 500. W każdym z rozdziałów jest po 5 zleceń do wykonania na sesję. Pojedyncze wykonanie wszystkiego daje nam 25 ukończonych. Potem trzeba wyjść do menu i ponownie założyć grę. Niestety tu nie ma żadnego sposobu, aby przyspieszyć ten proces. Wspominane często granie w cztery osoby tak, aby każdy wykonywał inne zlecenie niestety nie działa. Prawdopodobnie zostało to załatane. Dlatego polecam łączyć to z grindowaniem leveli, aby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Gobliny zaś pojawiają się całkowicie randomowo, jednak na zleceniach można na nie chyba najłatwiej natrafić. Musimy się spieszyć, aby je ubić, bo mogą nam uciec tworząc portal.
Zdobyte trofea:
- Żądza pieniądza
- Nowy początek
- Kredo asasyna
KROK V – Sprzątanie
Na koniec zostanie nam już tylko powbijanie brakujących trofków. Tutaj już nic nie stanowi problemu. Wystarczy poszukać informacji pod opisem interesującego nas pucharka.
Zdobyte trofea:
- Głębokie kieszenie
- W grupie raźniej
- Skarbnica legend
- Zepsuty nie znaczy zły
- Gniazdo dla mnie
- W dół króliczej nory
- Na przełaj przez szczelinę
- Elita
- Demolka
- Zlecenie wykonane
- Sprzęt na zamówienie
- Zakuty łeb
- Miłość, szmaragd i Chytry Shen
- Myriam na maksa
- Zaklinanie na śniadanie
- Podmianka
- Klej klejnoty
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Platynowe trofeum Diablo III: Reaper of Souls / Diablo III: Reaper of Souls Platinum Trophy
Zebrano wszystkie inne trofea w Diablo III: Reaper of Souls. / Collected all other Diablo III: Reaper of Souls trophies.
Ostatni wpadający pucharek. Gratulacje.
Głębokie kieszenie / Deep Pockets
Podnieś 500 000 szt. złota. / Pick up 500,000 gold.
Tym trofeum nie musimy się przejmować. Wpadnie spokojnie podczas gry nawet jeśli będziemy olewać wypadające z przeciwników kupki złota. Watro wspomnieć, że wszystkie nasze postaci poza hardocorwą mają wspólny zasób gotówki.
W grupie raźniej / The Comfort of Strangers
Uzyskaj pomoc templariusza, szelmy i zaklinaczki. / Recruit the Templar, Scoundrel, and Enchantress.
Trofeum do zdobycia już na początku Aktu II. Templariusz, szelma oraz zaklinaczka są pomocnymi towarzyszami w przypadku, gdy gramy samotnie. Musimy pamiętać, że aby trofeum wpadło należy przynajmniej raz każdego zaprosić do drużyny. Można tego dokonać w bazie podchodząc do nich i wciskając .
Skarbnica legend / Up All Night To Get Lucky
Załóż we wszystkich miejscach na sprzęt legendarne przedmioty wymagające co najmniej 70 poziomu. / Equip all Inventory slots with Legendary items that have a minimum required level of 70 or higher.
Legendarne przedmioty nie wypadają często. Charakteryzują się dodatkowymi, ciekawymi bonusami i koniecznością identyfikacji. Im na wyższym poziomie gramy tym większa szansa, że jakiś dobry sprzęt wypadnie. Do tego trofka potrzebujemy wyposażyć postać w legendarne przedmioty 70 poziomu w każdym slocie ekwipunku.
Sloty ekwipunku:
- Prawa ręka
- Dłonie
- Ramiona
- Tułów
- Głowa
- Szyja
- Nadgarstki
- Lewa ręka
- Pierścień
- Pierścień
- Stopy
- Nogi
- Pas
Zdobycie legendarnych przedmiotów może zająć dość sporo czasu. Możemy jednak poprosić znajomego, aby nam pożyczył sprzęt do jednej z postaci jeśli posiada. Wystarczy wtedy, że upuści przedmioty i my będziemy mogli je podnieść. Jak ubierzemy wszystkie trofeum wpadnie. Potem w ten sam sposób możemy oddać sprzęt. Jest też wspomniana na wstępie opcja zakupu konkretnego ekwipunku na allegro. Jeśli ktoś leniwy może skorzystać.
Zepsuty nie znaczy zły / Breaking Not So Bad
Skorzystaj z pomocy handlarza, aby naprawić przedmiot. / Use a merchant to repair an item.
Banalne trofeum. Podchodzimy do jednego z kupców i za pomocą możemy zmieniać rodzaj oferowanych usług. Trzecią jest właśnie naprawa sprzętu. Wystarczy z niej skorzystać.
Gniazdo dla mnie / Socket to Me
Osadź klejnot w przedmiocie. / Socket a gem in an item.
Kolejne bardzo łatwe trofeum. Podczas gry niejednokrotnie w nasze łapy wpadną różne klejnoty. Można je potem właśnie umieścić w przedmiotach, ale tylko, jeśli takowe mają gniazda. W opisie przedmiotu jest to zaznaczone. Mogą mieć od jednego do trzech gniazd na klejnoty. Na obrazkach przedmiotów także mamy charakterystyczne kółka symbolizujące gniazdo na klejnot. Umieścić je w przedmiotach możemy za pomocą usług Chytrego Shena znajdującego się w naszym obozie.
Nowy początek / A New Start
Wykonaj 5 zleceń. / Complete 5 Bounties.
To dopiero początek zleceń.
Zobacz opis Kredo asasyna
Kredo asasyna / Batting 500
Wykonaj 500 zleceń. / Complete 500 Bounties.
Jedno z tych dokuczliwych, bo mocno czasochłonnych trofeów. Te 500 zleceń to naprawdę nie w kij dmuchał. Możemy je wykonywać grając w trybie przygodowym. Polecam połączyć to z grindowaniem postaci na 70 poziom. Będąc w grze możemy kliknąć i otworzyć mapkę danego aktu. Nad częścią lokacji będą się znajdowały wykrzykniki i to właśnie one są znakiem zleceń. Na każdym akcie można podczas jednej sesji ukończyć po 5 zleceń. Jako, że aktów jest 5 daje nam to sumę 25 zleceń ze pojedyncze wyczyszczenie wszystkiego. Potem należy wyjść do menu i ponownie założyć grę. I tak do skutku. Niestety nie ma żadnej szybszej metody. Metoda gry w 4 graczy tak, aby każdy robił inne zlecenie nie zadziałała. Prawdopodobnie zostało to załatane. Pozostaje więc mi tylko życzyć wam wytrwałości.
W dół króliczej nory / Just Riffing
Zabij 500 potworów w Szczelinach Nefalemów. / Kill 500 monsters while in Nephalem Rifts.
Wejście do Szczelin Nefalemów znajduje się w obozie i otwiera się po interakcji z Obeliskiem Nefalemów. Są to różne obszary wypełnione po brzegi wrogami, których musimy utłuc, aby pojawił się strażnik szczeliny. Te 500 przeciwników to żaden problem. Parę razy się tam przejdziemy i wpadnie.
Na przełaj przez szczelinę / Dashing through the Rift
Ukończ Szczelinę Nefalemów w czasie krótszym niż 15 minut. / Finish a Nephalem Rift within 15 Minutes.
Kolejny trofek związany ze Szczelinami Nefalemów. Aby ukończyć szczelinę w czasie krótszym niż 15 minut najlepiej zmniejszyć poziom trudności na najniższy z możliwych. Musimy wytłuc dostateczną ilość przeciwników, aby pojawił się strażnik. Pokonujemy go i za pomocą teleportujemy się do miasta, aby dać znać Orekowi, że wyczyściliśmy szczelinę. Jeśli mamy silną postać nie powinno to stanowić większego problemu.
Koniec szalonego króla / The Mad King's End
Zabij Króla Szkieletów. / Kill the Skeleton King.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Rzeźnia! / Butchered!
Zabij Rzeźnika. / Kill the Butcher.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Ostatni z horadrimów / The Last of the Horadrim
Ukończ wszystkie zadania w Akcie I. / Complete all quests in Act I.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu Aktu I.
Obalony Sabat / The Coven Overthrown
Zabij Mahdę. / Kill Maghda.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Morderca. Kat. Potwór. / Murderer. Torturer. Monster.
Zabij Zoltuna Kulla. / Kill Zoltun Kulle.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Władca Kłamstw / The Lord of Lies
Zabij Beliala. / Kill Belial.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Czarny Kamień Dusz / The Black Soulstone
Ukończ wszystkie zadania w Akcie II. / Complete all quests in Act II.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu Aktu II.
Wygłodniała bestia / The Ravening Beast
Zabij Ghoma. / Kill Ghom.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Przełom / Making a Breakthrough
Zabij Kartana – bestię oblężniczą. / Kill the Siegebreaker Assault Beast.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Władca Grzechu / The Lord of Sin
Zabij Azmodana. / Kill Azmodan.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Brzemię grzechu / The Wages of Sin
Ukończ wszystkie zadania w Akcie III. / Complete all quests in Act III.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie ukończeniu Aktu III.
Najwyższe Zło / The Prime Evil
Zabij Diablo. / Kill Diablo.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Zwycięstwo i ofiara / Victory and Sacrifice
Ukończ wszystkie zadania w Akcie IV. / Complete all quests in Act IV.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu Aktu IV.
Boczków przypieczem / Fire in Your New Boots
Zabij Urzaela. / Kill Urzael.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Do piekła, wiedźmo wściekła / Her?
Zabij Adrię. / Kill Adria.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
Śmierć nas rozłączy / Death Do Us Part
Zabij Maltaela. / Kill Malthael.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po pokonaniu bossa.
I po żniwach / Don't Fear the Reaper
Ukończ wszystkie zadania w Akcie V. / Complete all quests in Act V.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie po ukończeniu Aktu V.
Oddanie sprawie (hardkor) / Above & Beyond (Hardcore)
Awansuj na 70 poziom w trybie hardkorowym. / Reach level 70 in Hardcore mode.
Jak już we wstępie pisałem postać hardcorowa charakteryzuje się tym, że po jej śmierci tracimy ją, także odradzam tu szarżowanie na wysokich poziomach trudności. Polecam po prostu grać samotnie najpierw zwykły wątek główny, a potem ewentualnie w kooperacji tryb przygodowy. Aby grać z innym graczem on również będzie musiał używać postaci hardcorowej. Sam 70 poziom nie jest, aż tak straszliwie czasochłonny, jeśli gramy jakąś lubianą klasą. Jest oczywiście też opcja, że ktoś nas wygrinduje. Jeśli mamy znajomego posiadającego wymasterowaną postać hardcorową to można na Szczelinach Nefalemów szybko ten level ugrać. Wystarczy, że będziemy stali w bezpiecznym miejscu, a znajomy będzie kosił wrogów na wysokich poziomach trudności.
Zaznaczę też, że nie ma jakiejś jednej słusznej klasy pod tryb hardcorowy. Każda jest dobra. Zależy po prostu, co komu się bardziej podoba.
Rządy grozy / Reign of Terror
Zabij Diablo w trybie hardkorowym. / Kill Diablo in Hardcore mode.
Jeśli gramy na normalnym poziomie trudności nie musimy się niczego obawiać. Diablo nie jest taki mocarny jak można by było się tego spodziewać. Walka ma trzy fazy. W pierwszej będzie próbował dziabać nas zwykłymi atakami. Potem przeniesie nas do koszmaru, gdzie będziemy walczyć też z naszym złym odbiciem. Polecam unikać tutaj jego ataków tych wyrastających z ziemi klatek. W ostatniej fazie wrócimy w poprzednie miejsce, ale Diablo będzie atakował mocniejszymi atakami. Uważajmy na jego zionący atak. Ten potrafi trochę zadać obrażenia.
Nawet Śmierć może umrzeć... / May His Death Satisfy You
Zabij Maltaela w trybie hardkorowym. / Kill Malthael in Hardcore mode.
Maltael jest najbardziej niebezpiecznym przeciwnikiem w grze. Co nie zmienia faktu, że na poziomie normalnym nie powinniśmy mieć problemu, aby go pokonać. Tutaj walka składa się z dwóch faz. W obu przede wszystkim unikajcie mgły snującej się po arenie. Bo ta jest naprawdę niebezpieczna. W drugiej fazie uważajmy na atak fali czerwonej energii. Ta też potrafi trzepnąć. W razie czego w rogach areny są kociołki z miksturą ozdrawiająca.
Oddanie sprawie / Above & Beyond
Awansuj na 70 poziom. / Reach level 70.
Wpadnie, gdy jedna z postaci osiągnie 70 poziom.
Zobacz opis Drużyna marzeń
Drużyna marzeń / Dream Team
Osiągnij 70 poziom sześcioma przedstawicielami różnych klas. / Reach level 70 with 6 different classes.
Kolejne z tych czasochłonnych trofeów. Należy każdą postać z sześciu klas wprowadzić na 70 poziom. Do innego trofeum jedna z tych postaci musi być hardcorowa. Polecam łączyć levelowanie z wykonywaniem zleceń, aby upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Diablo posiada takie opcje, że im na wyższym poziomie gramy tym więcej expa dostajemy, także można to wykorzystać. Najlepiej wbijać ten trofek w kooperacji. Jeden gracz gra swoją ulubioną wysmakowaną postacią na najwyższym możliwym poziomie trudności, a drugi wybiera jedną z klas do grindowania i tylko za nim biega. Potem zamiana i drugi gracz zajmuje się ubijaniem stworów.
Jako klasy, którymi moglibyśmy komuś grindować level polecam Czarownicę albo Łowczynię Demonów. Mają bardzo potężne umiejętności pod , którymi można szybko kłaść całe hordy wrogów. Jeśli dodatkowo zdobędziemy legendarny przedmiot pozwalający niewyczerpanie ciskać tymi atakami to pójdzie szybciutko. W przypadku Łowczyni miałem w posiadaniu kołczan pozwalający nieskończenie pruć Huraganem Ognia, zaś Czarownica miała pas za pomocą którego Dezintegracja mogła działać w nieskończoność.
Moje sety umiejętności postaci do grindowania znajomych:
Czarownica
Magiczny Pocisk – Runa: Naładowany Pocisk
Dezintegracja – Runa: Konwergencja – bardzo potężny atak, runa dodatkowo zwiększa szerokość promienia, oraz zadaje obrażenia od ognia
Teleportacja – Runa: Tunel Czasoprzestrzenny – przydawało się w trudniejszych momentach, gdyż można było uciec od wrogów będąc otoczonym
Hydra – Runa: Ognista Hydra – potężna bestia sieje ogniste ataki w pobliżu miejsca przyzwania
Chowaniec – Runa: Mocodawca – przyzwany chowaniec zapewniał dodatkowe punkty mocy tajemnej do innych ataków
Archont – Runa: Spalenie – wejście w ten tryb daje przez pewien czas możliwość nieskończonym strzelaniem promieniem dezintegracji oraz wybuchem
Umiejętności pasywne:
– Rozmycie – zmniejsza otrzymywane obrażenia o 17% – zawsze coś
– Byt Astralny – przyspiesza regenerację mocy tajemnej – przydaje się do ataków
– Wzmocnienie Pancerza – bardzo przydatne, bo gdy nie otrzymamy żadnego ataku przez 5 sekund otrzymujemy barierę która będzie pochłaniała wszelkie obrażenia, które są mniejsze niż 60% życia. Bariera padnie dopiero jak jakiś atak będzie mocniejszy.
– Niewzruszona Wola – zwiększa parametry gdy stoimy nieruchomo. A podczas strzelania promieniami dezintegracji stoimy, więc się przydaje.
Łowczyni Demonów
Ogień Osłaniający – Runa: Ostrzał Zaporowy
Huragan Ognia – Runa: Wsparcie Ogniowe – bardzo potężny atak będący serią wystrzałów, dodatkowo runa dorzuca samonaprowadzające rakiety
Moc Cieni – Runa: Smuga Cienia – po użyciu zwiększa otrzymywane punkty życia, oraz zmniejsza obrażenia
Kompan – Runa: Wilk – wilk biega wokoło i atakuje wrogów, dodatkowo jego wycie zwiększa zadawane obrażenia dla całej drużyny
Zemsta – Runa: Spośród Cieni – przywołujemy zamrażających wrogów towarzyszy i dodatkowo znacznie zwiększamy zadawane obrażenia
Deszcz Zemsty – Runa: Nalot Cieni – atak zamrażający wszystkich w pobliżu
Umiejętności pasywne:
– Udane Łowy – spowalnia wrogów atakowanych z udziałem mocy nienawiści
– Pewny Strzał – zwiększa obrażenia, gdy ostrzeliwujemy wrogów z daleka
– Łucznictwo – dodaje premie do broni strzeleckich
– Rozeznanie – daje szanse ucieczki po otrzymaniu zabójczego ciosu
Wyżej wymienione sety nie są jedynymi koniecznymi. Możecie skonfigurować coś bardziej odpowiadającego waszemu stylowi gry. Ja podałem tutaj zestawy, którymi grało mi się najlepiej.
Elita / The Elitist
Zabij 500 elitarnych przeciwników (czempionów, potworów rzadkich lub unikalnych). / Kill 500 elite (champion, rare, or unique) enemies.
Elitarni przeciwnicy to potężniejsze wersje zwykłych stworów. Występują trzy rodzaje: niebiescy występujący w grupie, słudzy znajdujący się w pobliżu czempiona oraz sami czempioni. Nie ma sensu się tym przejmować. Tą sumę spokojnie ubijecie podczas wbijania pozostałych trofeów.
Żądza pieniądza / Greed over Need
Zabij 100 goblinów skarbników. / Kill 100 Treasure Goblins.
Gobliny skarbnicy pojawiają się losowo podczas gry. Zanim ich zobaczymy usłyszymy charakterystyczny śmiech goblina. To znak, ze jest gdzieś w pobliżu. Trzeba się spieszyć z ich ubijaniem, bo mogą uciec przez portal. Najczęściej można ich spotkać podczas wykonywania zleceń w trybie przygodowym. Gdy ich ubijemy wypada z nich trochę sprzętu, a czasem może nawet otworzyć się portal do różnych krain. Między innymi krainy chciwości, w której można trafić na sporo złota, dobre przedmioty i dodatkowe gobliny do ubicia. Trofeum powinno wpaść podczas wykonywania 500 zleceń.
Demolka / Demolition Derby
Zobacz komunikat za zniszczenie 50 obiektów. / Get a destruction callout for breaking 50 objects.
Komunikat za zniszczenie 50 obiektów najłatwiej otrzymać w dwóch miejscówkach. Musimy po prostu utrzymać mnożnik niszczenia miarowo rozwalając przedmioty z otoczenia. Nie ma znaczenia jaką gramy klasą i z jakich umiejętności korzystamy. Da się to wykonać każdą konfiguracją. Najlepiej wykonać to w trybie przygodowym w Akcie II – zaraz na początku miejscówki Miasto Kaldeum. Drugą opcją jest Cmentarz Porzuconych w Akcie I. Zdobyłem te komunikaty w obu miejscach. Poniżej prezentuje filmiki pokazujące jak inni się za to zabrali. Materiał wideo dotyczący pierwszej opcji jest TUTAJ oraz dotyczący drugiej opcji TUTAJ.
Zlecenie wykonane / Made to Order
Wykonaj 5 przedmiotów. / Craft 5 items.
Wpadnie po wykonaniu 5 przedmiotów.
Zobacz opis: Sprzęt na zamówienie
Sprzęt na zamówienie / Custom-Fit
Wykonaj 100 przedmiotów. / Craft 100 items.
Przedmioty możemy wykonywać w obozie u Rzemieślnika Headriga Eamona. Aby wykonać przedmioty będziemy potrzebowali surowców. Surowce znajdujemy podczas misji, dostajemy w nagrodę Tyraela za wykonanie wszystkich 5 zleceń w danym Akcie oraz możemy też je odzyskiwać niszcząc przedmioty. Najszybciej wykonać 100 przedmiotów możemy produkując np. Uczniowskie buty. Wymagają one tylko po 2 sztuki uniwersalnych części oraz mistycznego pyłu. Po wykonaniu iluś z tej sumy możemy to obuwie od razu rozmontować poprzez opcje Odzysk u Headriga. W ten sposób zwróci się nam część surowców.
Zakuty łeb / Forged Credentials
Awansuj kowala do 12 poziomu. / Raise the Blacksmith to level 12.
Każdego z rzemieślników będziemy musieli awansować na 12 poziom. Do 10 poziomu będzie potrzebne nam złoto. Potem wymagany będzie składnik znany jako Oddech Śmierci. Wypada z przeciwników, ale dopiero gdy nasza postać ma przynajmniej 60 poziom.
Miłość, szmaragd i Chytry Shen / Gemkata
Awansuj złotnika do 12 poziomu. / Raise the Jeweler to level 12.
Każdego z rzemieślników będziemy musieli awansować na 12 poziom. Do 10 poziomu będzie potrzebne nam złoto. Potem wymagany będzie składnik znany jako Oddech Śmierci. Wypada z przeciwników, ale dopiero gdy nasza postać ma przynajmniej 60 poziom.
Myriam na maksa / Maximum Myriam
Awansuj wieszczkę do 12 poziomu. / Raise the Mystic to level 12.
Każdego z rzemieślników będziemy musieli awansować na 12 poziom. Do 10 poziomu będzie potrzebne nam złoto. Potem wymagany będzie składnik znany jako Oddech Śmierci. Wypada z przeciwników, ale dopiero gdy nasza postać ma przynajmniej 60 poziom.
Zaklinanie na śniadanie / I Feel So Enchanting
Załóż we wszystkich miejscach na sprzęt zaklęte przedmioty. / Enchant all your equipment slots.
Zaklęte przedmioty możemy otrzymać korzystając z usług Wieszczki w obozie. Zaklęcie polega na podmianie jednego z bonusów przedmiotu na inny. Będzie to nas kosztowało złoto oraz różne wymagane materiały. Aby otrzymać trofeum musimy podmienić bonus w każdym używanym przedmiocie. Polecam zrobić to na słabszym sprzęcie, bo będzie wymagał mniejszej liczby materiałów.
Podmianka / Trade-in
Zamień właściwości przedmiotu, wykorzystując zaklinanie. / Replace a property with Enchanting.
Trofeum identyczne jak powyższe. Wystarczy zmienić właściwości pojedynczego przedmiotu i wpadnie.
Spotkanie z dawna oczekiwane / A Mystical Meeting
Uzyskaj pomoc wieszczki. / Acquire the Mystic.
Trofeum związane z fabułą, niemożliwe do pominięcia. Wieszczka dołączy do nas w Akcie V.
Klej klejnoty / Bejeweled
Połącz klejnoty. / Combine gems.
Łączyć klejnoty możemy u Chytrego Sheena w obozie. Musimy mieć dwie sztuki identycznego klejnotu i korzystając z usług wymienionego rzemieślnika za opłatą łączymy je w jeden potężniejszy.