Shadow Warrior 3

Zobacz recenzję
3/10
6-8H
x1
x4
x8
x26
39
0
0
0
1
39
0
0
0
1

 

Shadow Warrior 3 posiada bardzo prosty zestaw pucharków, a przy tym nie zajmie nam też wiele czasu. Jest to przykład gry, w której możemy beztrosko oddać się eksterminacji przeciwników, a pucharki nam wlecą bez większej uwagi im poświęconej. Taka platynka to sama przyjemność.

 

Krok po kroku:

Shadow Warrior 3 ma bardzo prosty zestaw pucharków. Z uwagi, iż w jednej z aktualizacji dodano wybór rozdziałów, zdobycie wszystkich pucharków nie wymaga od nas wielkiej uwagi. Jedyna rzez, jaką warto sobie obserwować, to zbieranie ulepszeń i zaliczanie wyzwań do pucharka zloto Coaching jest przereklamowany. Jeśli od razu się tym będziemy na bieżąco zajmować, zostanie nam mniej ewentualnego powtarzania gry po jej jednokrotnym ukończeniu. A poza tym po prostu sobie gramy jak nam wygodnie.

Disclaimer
Poradnik napisany w całości na bazie własnych doświadczeń z grą.
Zabrania się kopiowania bez zgody autora!
Grę udostępnił wydawca
Ikona osiągnięcia: Mój skarb!</span> / <span>My Precious!

Mój skarb! / My Precious!

Zdobądź wszystkie Trofea / Collect all Trophies

Platynowy pucharek. Wpadnie nam jak uporamy się z pozostałymi trofeami.

Ikona osiągnięcia: Koniec świata</span> / <span>The End of the World
30

Koniec świata / The End of the World

Ukończ "Smoczy Grzbiet" / Complete "The Dragon's Back"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu pierwszego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Wpuść mnie! WPUŚĆ MNIE!</span> / <span>Let Me In! LET ME IN!
30

Wpuść mnie! WPUŚĆ MNIE! / Let Me In! LET ME IN!

Ukończ "Droga do Motoko" / Complete "Way to Motoko"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu drugiego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: W głąb szopiej nory</span> / <span>Down the Raccoon Hole
30

W głąb szopiej nory / Down the Raccoon Hole

Ukończ "Kopuła Gromu Motoko" / Complete "Motoko's Thunderdome"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu trzeciego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Mama, to strasznie duża tama!</span> / <span>Damn, That's a Big Dam
30

Mama, to strasznie duża tama! / Damn, That's a Big Dam

Ukończ "Ta Cholerna Tama" / Complete "That Damn Dam"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu czwartego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Lo Wang, pierwszy tego imienia.</span> / <span>Lo Wang, First of His Name
30

Lo Wang, pierwszy tego imienia. / Lo Wang, First of His Name

Ukończ "Tańczący z jajkami" / Complete "Walking on Eggshells"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu piątego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Nie mam przyjaciół, mam jajo</span> / <span>I Don't Have Friends, I Got Egg
30

Nie mam przyjaciół, mam jajo / I Don't Have Friends, I Got Egg

Ukończ "Jajeczny Kurier" / Complete "Egg Express"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu szóstego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Wielki-Laserowy-Miotacz-10000</span> / <span>Big-Laser-Gun-10000
30

Wielki-Laserowy-Miotacz-10000 / Big-Laser-Gun-10000

Ukończ "Urządzenie Zagłady" / Complete "Doomsday Device"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu siódmego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Szukając drugiej połówki</span> / <span>Lookin For That Special Someone
30

Szukając drugiej połówki / Lookin For That Special Someone

Ukończ "Las Wędrowca" / Complete "Wayfarer's Forest"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu ósmego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Narciarski Karnet</span> / <span>Ski Pass
30

Narciarski Karnet / Ski Pass

Ukończ "Szybki i Ściek-ły" / Complete "The Fast and the Furry"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu dziewiątego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Włosem do wewnątrz</span> / <span>Inside Out
30

Włosem do wewnątrz / Inside Out

Ukończ "Nocna przekąska" / Complete "Midnight Snack"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu dziesiątego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Smokobójca</span> / <span>Dragon Slayer
30

Smokobójca / Dragon Slayer

Ukończ "Gastroskopia" / Complete "Intestinal Inspector"

Fabularne

Trofeum fabularne, niemożliwe do pominięcia. Wpadnie nam po ukończeniu jedenastego rozdziału gry.

Ikona osiągnięcia: Błyszczące! Co to robi?</span> / <span>Shiny! What Does It Do?
10

Błyszczące! Co to robi? / Shiny! What Does It Do?

Uzyskaj swoje pierwsze ulepszenie / Obtain your first upgrade

Trofeum związane z ulepszeniami. Ulepszenia broni i postaci zdobywamy po znalezieniu ich na mapie oraz po ukończeniu specjalnych wyzwań. Pucharek wpadnie po wykupieniu pierwszego z nich. Więcej informacji w opisie pucharka zloto Coaching jest przereklamowany.

Ikona osiągnięcia: Sam jestem trochę rusznikarzem</span> / <span>I'm Something of a Gunsmith Myself
30

Sam jestem trochę rusznikarzem / I'm Something of a Gunsmith Myself

W pełni ulepsz broń dystansową / Fully upgrade a ranged weapon

Trofeum związane z ulepszeniami. Ulepszenia broni i postaci zdobywamy po znalezieniu ich na mapie oraz po ukończeniu specjalnych wyzwań. Pucharek wpadnie po maksymalnym ulepszeniu dowolnej broni dystansowej. Więcej informacji w opisie pucharka zloto Coaching jest przereklamowany.

Ikona osiągnięcia: Mistrz Kowal byłby dumny</span> / <span>Master Smith Would Be Proud
50

Mistrz Kowal byłby dumny / Master Smith Would Be Proud

W pełni ulepsz katanę / Fully upgrade the katana

Trofeum związane z ulepszeniami. Ulepszenia broni i postaci zdobywamy po znalezieniu ich na mapie oraz po ukończeniu specjalnych wyzwań. Pucharek wpadnie po maksymalnym ulepszeniu naszej katany. Więcej informacji w opisie pucharka zloto Coaching jest przereklamowany.

Ikona osiągnięcia: Przebudź w sobie Wanga</span> / <span>Awake Your Inner Wang
50

Przebudź w sobie Wanga / Awake Your Inner Wang

W pełni ulepsz jedną gałąź umiejetności bohatera / Fully upgrade one character skill branch

Trofeum związane z ulepszeniami. Ulepszenia broni i postaci zdobywamy po znalezieniu ich na mapie oraz po ukończeniu specjalnych wyzwań. Pucharek wpadnie po maksymalnym ulepszeniu dowolnej gałęzi ulepszeń dla postaci. Więcej informacji w opisie pucharka zloto Coaching jest przereklamowany.

Ikona osiągnięcia: Coaching jest przereklamowany</span> / <span>Coaching Is Overrated
70

Coaching jest przereklamowany / Coaching Is Overrated

Uzyskaj wszystkie ulepszenia / Obtain all upgrades

Trofeum związane z ulepszeniami. Ulepszenia broni i postaci zdobywamy po znalezieniu ich na mapie oraz po ukończeniu specjalnych wyzwań. Możemy je zakupić w menu gracza otwieranym przyciskiem . Znajdziemy tam sekcje ulepszenia broni, sekcję ulepszeń bohatera oraz zakładkę z wyzwaniami. Zakładka wiedzy nas nie interesuje w kontekście pucharków.

W postaci znajdziek mamy do odnalezienia dokładnie 58 punków ulepszeń. Materiał wideo dotyczący ich lokalizacji zamieszczony jest poniżej. Jeśli coś przegapimy, nie musimy się martwić. W menu wyboru rozdziałów możemy zawsze sprawdzić, gdzie nam czegoś zabrakło i pozbierać wszelkie pozostałości.

Pozostałe punkty ulepszeń oparte są o zakładkę WYZWANIA. Możemy od razu podczas pierwszego przejścia gry je sobie powoli ogarniać, by zmniejszyć konieczność późniejszego dobijania brakujących. Poniżej znajduje się lista wyzwań z opisami.

  • MISTRZ OSTRZA – Zabij 100 przeciwników kataną. Nic prostszego. Najlepiej ciachać podstawowych przeciwników, bo bardzo szybko zostają pokrojeni na plasterki. Cios kataną jest dostępny pod przyciskiem .
  • STREFA ZAGROŻENIA – Pokonaj co najmniej dwóch przeciwników jednym pociskiem Szkarłatnego Byka 15 razy. Szkarłatny Byk to broń typu granatnik. Ubicie nią większej liczby wrogów jednorazowym strzałem to esencja tej broni. Na zwykłych przeciwnikach możemy łatwo to osiągnąć.
  • ROZTRZEPANY! – Oszołom 50 przeciwników, korzystając z Wyrzutni Shurikenów. Wymagana broń jest ostatnią, jaką fabularnie zgarniemy. Ogłuszenie nią następuje samoistnie po zaatakowaniu przeciwnika, więc nie stanowi to problemu.
  • WIELOKROTNE CIĘCIE – Zabij co najmniej dwóch przeciwników jednym pociągnięciem ostrza Katany 15 razy. Najpewniej wpadnie nam podczas zaliczania pierwszego z wyzwań. Podstawowi przeciwnicy walczący w zwarciu padają od jednego ciosu, więc wystarczy zaczekać, aż podleci do nas dwóch i sieknąć ich.
  • WALKA W PRZESTRZENIACH ZAMKNIĘTYCH – Zabij 50 przeciwników ze Strzelby Automatycznej na bliskim dystansie. Tu nie trzeba nic tłumaczyć. Strzelba na bliskim dystansie to totalna armata. Zmiata przeciwników aż miło.
  • SOKOLE OKO – Zabij przeciwników celnym strzałem w głowę 25 razy, używając Banity. Banita to nasz podstawowy pistolet, jaki mamy od początku gry. W przypadku wielkich przeciwników strzelanie w głowę jest średnio skuteczne, ale na podstawowych można to spokojnie ugrać.
  • WIELOZADANIOWY – W 5 sekund lub mniej, zabij co najmniej 3 przeciwników na różne sposoby: używając katany, borni dystansowej oraz zagrożenia naturalnego. To wymaga trochę więcej przygotowania. Proponowałbym najpierw ogarnąć zagrożenie naturalne, wrzucając wroga na kolce Eksplozją Chi, a potem jak najszybciej usiec innego mieczem i ustrzelić kolejnego z broni palnej.
  • TARCZA STRZELNICZA – Zabij 25 Kugutsu na balonach, nim wylądują. Jedyne wyzwanie, które musiałem jeszcze dobijać po ukończeniu gry. Kugutsu to te niebieskawe potwory strzelające bryłami lodu. Często przylatują na areny walki charakterystycznymi balonami. Musimy ich ustrzelić nim wylądują. Można to grindować w prosty sposób. Zostawiamy ostatniego dużego przeciwnika (bo walki się kończą, po wybiciu wszystkich większych wrogów). Dzięki temu podstawowi Kugutsu będą się pojawiali w nieskończoność. Wystarczy czekać i ich ustrzelić, jak tylko się pojawią. Zamiast strzelać w balon, lepiej jest ostrzelać potwora.
  • ŚMIERĆ Z PRZESTWORZY – Będąc w powietrzu, zabij przeciwników 5 razy, używając Bazyliszka. Bazyliszek to spore działo, które chwilkę się ładuje nim wystrzeli. Dlatego sam skok może nie wystarczyć. Areny walki są jednak zwykle kilkupoziomowe. Polecam skoczyć z wyższego punktu obierając na cel podstawowych przeciwników, którzy są na strzała. Powtarzamy 5 razy i mamy z głowy.
  • PAN DOKTOR – Uzupełnij 5000 punktów zdrowia. Zdrowie uzupełniamy, zbierając charakterystyczne czerwone owoce.  Polecam ulepszyć drzewko mocy postaci – ZASOBY. Dzięki temu z każdego ostrzelanego bronią palną przeciwnika będą wypadać elementy leczące.
  • OCALAŁY – Zabij 25 przeciwników, będąc bliski śmierci. Dość oczywiste wyzwanie. Wystarczy dać się trochę zranić i będąc w tym stanie, ubijać przeciwników. Najpewniej wpadnie nam samoistnie, bo nieraz przyjdzie nam oberwać.
  • SENSEI NARZĘDZI RZEZI – Zabij 100 przeciwników, korzystając z Narzędzi Rzezi. Narzędzia Rzezi zdobywamy poprzez eliminację przeciwników egzekucją: +. Możemy ją wykonać po nabiciu specjalnego żółtego paska. Zależnie od przeciwników będzie potrzebny nam jeden, dwa lub trzy takie paski. Najlepszym przeciwnikiem do tego jest Wzdęty Obaryion, gdyż daje nam działo, które sprawnie rozwala wszelkich przeciwników nim się wyczerpie. Korzystając w zdobyte po eliminacji narzędzie musimy ubić te 100 przeciwników.
  • KOLEKCJONER AMUNICJI – Zbierz 100 paczek Amunicji. Uzupełniamy ją zbierając charakterystyczne niebieskie naboje.  Polecam ulepszyć drzewko mocy postaci – ZASOBY. Dzięki temu z każdego pociętego kataną wroga wypadnie trochę amunicji.
  • ONE PUNCH WANG – Odepchnij przeciwników Eksplozją Chi 100 razy. Wykonujemy ją wciskając . Nie wymaga to żadnego ładowania, choć nie możemy też nieprzerwanie spamować.
  • UNIK! – Zabij 50 przeciwników eksplozją wybuchowej beczki. To wymaga trochę grindowania. Wybuchowe beczki rozstawione są zazwyczaj na arenach walki oraz przynoszone przez podstawowych przeciwników. Odradzają się też dość szybko, więc można dość wygodnie to grindować. Zostawiamy na mapie jednego dużego przeciwnika, dzięki czemu podstawowi będą się w nieskończoność odradzać. I biegamy tylko za beczkami. Przy okazji warto to połączyć z ostatnim z wyzwań.
  • PATRZ POD NOGI! – Zepchnij przeciwników za areny za pomocą Eksplozji Chi 10 razy. Bardzo proste wyzwanie. Wystarczy stanąć gdzieś przy krawędzi i Eksplozją Chi zepchać 10 przeciwników w przepaść.
  • TWARZĄ W TWARZ – Zabij 25 przeciwników chwilę po użyciu na nich Kotwiczki. Kotwiczkę zdobywamy w pewnym momencie gry i służy ona do przemieszczania się. Możemy też jednak jej użyć na namierzonym przeciwniku, wciskając . Wtedy po przyciągnięciu szybko go eliminujemy. Powtarzamy proces 25 razy.
  • BIEGAJ I WAL – Zabij 10 przeciwników chwilę po biegu po ścianie. Główny bohater może biegać po charakterystycznych porośniętych zielskiem ścianach. Na arenach walki trafiają się wielokrotnie. Wystarczy tuż po przebiegnięciu odstrzelić jakiegoś wroga 10 razy.
  • OSŁABIONY – Zabij 50 przeciwników osłabionych efektem Elektrycznej, bądź Lodowej Beczki. To wymaga trochę grindowania. Specjalne beczki rozstawione są zazwyczaj na arenach walki oraz przynoszone przez podstawowych przeciwników zupełnie jak zwyczajne wybuchowe. Odradzają się też dość szybko, więc można dość wygodnie to grindować. Zostawiamy na mapie jednego dużego przeciwnika, dzięki czemu podstawowi będą się w nieskończoność odradzać. I biegamy tylko za beczkami, zaliczając kolejne użycia.

Ikona osiągnięcia: Chirurg</span> / <span>Surgeon
20

Chirurg / Surgeon

Wykonaj Ostateczny Cios 15 razy / Perform Finisher 15 times

Pucharek wpadnie po wykonaniu 15 eliminacji. Zobacz opis srebro Kat .

Ikona osiągnięcia: Kat</span> / <span>Executioner
40

Kat / Executioner

Wykonaj Ostateczny Cios 100 razy / Perform Finisher 100 times

Ostateczny Cios wykonujemy poprzez eliminację przeciwników egzekucją: +. Możemy ją wykonać po nabiciu specjalnego żółtego paska. Zależnie od przeciwników będzie potrzebny nam jeden, dwa lub trzy takie paski. Jeśli podczas przejścia gry nie zdobyliśmy tego pucharka polecam wybrać rozdział „TA CHOLERNA TAMA” na najwyższym poziomie trudności. Od razu na starcie mamy tam w razie czego dwa zasoby ładujące pasek eliminacji. Potem wskakujemy na arenę i od razu eliminujemy jednego z latających przeciwników. Potem musimy dać się szybko zabić, bo wczytanie punktu kontrolnego resetuje postęp. Po śmierci powtarzamy proces na latającym przeciwniku i znowu gniemy. W ten sposób można szybko to grindować.

Ikona osiągnięcia: Pokaż, z czego cię zrobiono</span> / <span>Show Me What You're Made Of
10

Pokaż, z czego cię zrobiono / Show Me What You're Made Of

Uzyskaj wszystkie Narzędzia Rzezi / Obtain all Gore Tool types

Narzędzia Rzezi otrzymujemy poprzez eliminację konkretnych przeciwników egzekucją: +. Możemy ją wykonać po nabiciu specjalnego żółtego paska. Zależnie od przeciwników, będzie potrzebny nam jeden, dwa lub trzy takie paski. Jest to kumulacyjny pucharek za eliminację każdego typu przeciwników.

Wpadnie po zdobyciu trofeów:

  • braz Uwaga na glowę! – Mózgotnik – eliminacja daje nam dodatkowe 100 punktów życia.
  • braz Mroźny Dzień w Piekle – Chłodny Umysł – po rzuceniu zamraża wszystkich wrogów w pobliżu.
  • braz Stop! Hammertime! – Wyrównywacz – otrzymujemy wielki młot, którym możemy przez pewien czas tłuc przeciwników.
  • braz Piekielne Disco – Granat Dyskotekowy – po rzuceniu wystrzeliwuje sieć laserów w ramach eksplozji.
  • braz Czy ktoś widział otwieracz do wina? – Penetrator – otrzymujemy wielkie wiertło, którym przez pewien czas możemy mielić przeciwników.
  • braz Wpadłeś mi w oko! – Szukające Oko – otrzymujemy samo namierzający pocisk atakujący przeciwników.
  • braz Wczesny Sylwester! – Wyrzutnia Roju – otrzymujemy broń strzelającą fajerwerkami.
  • braz Wąchaj mój miecz! – Ostrze Hattori – otrzymujemy wielki miecz, którym możemy ciąć przeciwników.
  • braz Co tam pichcisz? Głodne, Głodne Serce – otrzymujemy broń, która po rzuceniu tworzy wir przyciągający przeciwników.
  • braz Wielkość MA znaczenie – Podwójny Kłopot – otrzymujemy wielkie działo obrotowe, którym przez pewien czas możemy ostrzeliwać przeciwników.
Ikona osiągnięcia: Samuraj</span> / <span>Samurai
40

Samuraj / Samurai

Zabij 100 wrogów kataną / Kill 100 enemies with the katana

Trofeum związane z naszą podstawową bronią. Cios kataną jest dostępny pod przyciskiem . Wystarczy uciec 100 przeciwników i pucharek jest nasz.

Ikona osiągnięcia: Akupunktura</span> / <span>Acupuncture
20

Akupunktura / Acupuncture

Nabij 50 wrogów na kolce / Put 50 enemies on spikes

Na kolce możemy natrafić wielokrotnie podczas starć na arenach. By kogoś na nie nadziać używamy Eksplozji Chi. Wykonujemy ją wciskając . Nie wymaga to żadnego ładowania, choć nie możemy też nieprzerwanie spamować. Można ten pucharek łatwo wygrindować. Wystarczy ustawić się gdzieś przy kolcach i wrzucać na nie podstawowych przeciwników, którzy odradzają się w nieskończoność dopóki na ubijemy wszystkich większych wrogów.

Ikona osiągnięcia: Twardziele nie patrzą na wybuch</span> / <span>Cool Guys Don't Look at Explosions
20

Twardziele nie patrzą na wybuch / Cool Guys Don't Look at Explosions

Wysadź 50 wysadzalnych rzeczy / Explode 50 explodables

Ten pucharek najpewniej wpadnie nam samoistnie podczas gry. Wybuchowych przedmiotów tu nie brakuje. Przede wszystkim natkniemy się na bardzo dużo beczek, które możemy wysadzać. I te eksplodują też przypadkowo podczas wymiany ognia. Nie trzeba się tym przejmować.

Ikona osiągnięcia: Mistrz Rzeźi</span> / <span>Gore Master
40

Mistrz Rzeźi / Gore Master

Zabij 100 wrogów Narzędziami Rzezi / Kill 100 enemies with Gore Weapons

Kumulacyjne trofeum związane z korzystaniem z broni dostępnych po eliminacji do pucharku braz Pokaż, z czego cię zrobiono. Osobiście jeśli chodzi o liczbę przeciwników, których jednorazowo można było rozwalić najlepiej sprawdzało się działo Podwójny Kłopot. Za jego pomocą bardzo szybko można było rozwalić całe grupy wrogów. Ale dobre jest też Ostrze Hattori. Jeśli nie będziemy oszczędzać eliminacji spokojnie nam wpadnie podczas gry.

Ikona osiągnięcia: Nie podchodź bliżej</span> / <span>Don't Come Closer
20

Nie podchodź bliżej / Don't Come Closer

Zabij 200 wrogów / Kill 200 enemies

Tym trofeum nie należy się zupełnie przejmować, gdyż podczas gry wyeliminujemy i tak znacznie więcej przeciwników niż te wymagane 200. Trup się tu ścieli gęsto.

Ikona osiągnięcia: Podpalacz światów</span> / <span>Set the World on Fire
40

Podpalacz światów / Set the World on Fire

Podpal 25 wrogów / Set 25 enemies on fire

Podpalanie to jedna z opcji terroryzowania wrogów żywiołami. Opcje są dwie: wysadzenie wybuchowej beczki w pobliżu przeciwnika lub szybki ostrzał przeciwnika z pomocą w pełni ulepszonego pistoletu Banita. Po podpaleniu 25 przeciwników pucharek jest nasz.

Ikona osiągnięcia: Złole robią 'BZZZZZYT'</span> / <span>Baddies Go 'BZZZZZ'
30

Złole robią 'BZZZZZYT' / Baddies Go 'BZZZZZ'

Poraź 50 wrogów (bez pomocy Motoko) / Electrocute 50 enemies (without Motoko's help)

Rażenie prądem to druga z opcji terroryzowania wrogów żywiołami. Opcje są trzy: wysadzenie specjalnej elektrycznej beczki w pobliżu przeciwnika, ostrzał w pełni ulepszonymi karabinkami Pomagierzy lub ładowany atak w pełni ulepszoną kataną. Po porażeniu 50 przeciwników pucharek będzie nasz.

Ikona osiągnięcia: -273 Kelvina</span> / <span>-273 Kelvin
40

-273 Kelvina / -273 Kelvin

Zamroź 75 wrogów / Freeze 75 enemies

Zamrażanie to trzecia z opcji terroryzowania wrogów żywiołami. Opcje są trzy: wysadzenie specjalnej lodowej beczki w pobliżu przeciwnika, ostrzał w pełni ulepszonym działkiem Bazyliszek lub ładowany atak w pełni ulepszoną kataną. Po zamrożeniu 75 przeciwników pucharek będzie nasz.

Ikona osiągnięcia: Tam jest niebezpiecznie</span> / <span>It's Dangerous Out There
40

Tam jest niebezpiecznie / It's Dangerous Out There

Zabij 150 wrogów za pomocą naturalnych zagrożeń / Kill 150 enemies with environmental hazards

Naturalnych zagrożeń do wykorzystania jest w grze sporo. Na arenach mamy do wyboru między innymi spychanie na kolce, spychanie w przepaść, wybuchowe beczki, specjalne zapadnie, które się otwierają po strzeleniu w odpowiedni punkt oraz antologicznie działające różne obrotowe ostrza na mapach. Najprawdopodobniej wpadnie nam to naturalnie podczas przechodzenia gry.

Ikona osiągnięcia: Uwaga na glowę!</span> / <span>Caution! Watch Your Head
10

Uwaga na glowę! / Caution! Watch Your Head

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Mózgotonik" od Shogai / Obtain the "Brain Tonic" Gore Tool from Shogai

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Shogai. Jest to podstawowy przeciwnik dostępny już od początku gry, a jego eliminacja wymaga jedno paska egzekucji i daje nam dodatkowe 100 punktów życia.

Ikona osiągnięcia: Mroźny Dzień w Piekle</span> / <span>A Cold Day in Hell
10

Mroźny Dzień w Piekle / A Cold Day in Hell

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Chłodny Umysł" od Kugutsu / Obtain the "Brain Freeze" Gore Tool from Kugutsu

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Kugutsu. Jest to podstawowy przeciwnik dostępny już od początku gry, a jego eliminacja wymaga jedno paska egzekucji i daje nam broń, która po rzuceniu zamraża wszystkich wrogów w pobliżu.

Ikona osiągnięcia: Stop! Hammertime!</span> / <span>Stop! Hammertime!
10

Stop! Hammertime! / Stop! Hammertime!

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Wyrównywacz" od Oni Hanma / Obtain the "Equalizer" Gore Tool from Oni Hanma

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Oni Hanma. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 2, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam wielki młot, którym możemy przez pewien czas tłuc przeciwników.

Ikona osiągnięcia: Piekielne Disco</span> / <span>Disco Inferno
10

Piekielne Disco / Disco Inferno

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Granat Dyskotekowy" od Laserowego Shoguna / Obtain the "Disco Grenade" Gore Tool from Laser Shogun

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Laserowego Shoguna. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 3, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam granat, który po rzuceniu wystrzeliwuje sieć laserów w ramach eksplozji.

Ikona osiągnięcia: Czy ktoś widział otwieracz do wina?</span> / <span>Anyone Has a Corkscrew?
10

Czy ktoś widział otwieracz do wina? / Anyone Has a Corkscrew?

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Penetrator" od Mogura / Obtain the "Penetrator" Gore Tool from Mogura

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Mogura. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 3, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam wielkie wiertło, którym przez pewien czas możemy mielić przeciwników.

Ikona osiągnięcia: Wpadłeś mi w oko!</span> / <span>Eye See You!
10

Wpadłeś mi w oko! / Eye See You!

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Szukające Oko" od Poszukującego Shokera / Obtain the "Seeking Eye" Gore Tool from Seeking Shokera

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Poszukującego Shokera. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 4, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam samo namierzający pocisk atakujący przeciwników.

Ikona osiągnięcia: Wczesny Sylwester!</span> / <span>New Year Has Come Early
10

Wczesny Sylwester! / New Year Has Come Early

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Wyrzutnia Roju" od Slinky Jakku / Obtain the "Swarm Launcher" Gore Tool from Slinky Jakku

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Slinky Jakku. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 4, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam broń strzelającą fajerwerkami.

Ikona osiągnięcia: Wąchaj mój miecz!</span> / <span>Your Sword is Mine!
10

Wąchaj mój miecz! / Your Sword is Mine!

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Ostrze Hattori" od Hattori / Obtain the "Blade of Hattori" Gore Tool from Hattori

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Hattori. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 5, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam wielki miecz, którym możemy ciąć przeciwników.

Ikona osiągnięcia: Co tam pichcisz?</span> / <span>What You're Cooking Here?
10

Co tam pichcisz? / What You're Cooking Here?

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Głodne, głodne Serce" od Szefa Oboru Guruma / Obtain the "Hungry, Hungry Heart" Gore Tool from Chef Oboru Guruma

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Szefa Oboru Guruma. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 8, a jego eliminacja wymaga dwóch pasków egzekucji i daje nam broń, która po rzuceniu tworzy wir przyciągający przeciwników.

Ikona osiągnięcia: Wielkość MA znaczenie</span> / <span>Size Does Matter
10

Wielkość MA znaczenie / Size Does Matter

Zdobądź Narzędzie Rzezi "Podwójne Kłopoty" od Wzdętego Obariyona / Obtain the "Double Trouble" Gore Tool from Gassy Obariyon

Pucharek związany z eliminację egzekucją: + przeciwnika Wzdętego Obariyona. Jest to przeciwnik pojawiający się w rozdziale 10, a jego eliminacja wymaga trzech pasków egzekucji i daje nam wielkie działo obrotowe, którym przez pewien czas możemy ostrzeliwać przeciwników.