Ilustracja do: Everybody’s Gone to the Rapture – Poradnik do trofeów

Everybody’s Gone to the Rapture – Poradnik do trofeów

Everybody’s Gone to the Rapture to opracowany przez studio The Chinese Room tak zwany symulator spaceru. Gra skupia się przede wszystkim na powolnej eksploracji świata, odsłuchaniu wiadomości i własnej próby interpretacji minionych wydarzeń. Zdecydowanie odradzam ten produkt graczom nastawionym na akcję i zróżnicowany gameplay. Jest to gra dla myślicieli z duszą artysty.

Ilustracja do: Diablo III: Reaper of Souls – Poradnik do trofeów

Diablo III: Reaper of Souls – Poradnik do trofeów

Diablo to jedna z tych gier o których przynajmniej słyszał każdy gracz. Trzecia odsłona serii wprowadziła trochę nowości, między innymi bardzo przyjazną kooperację. Zagorzali fani mogą mieć jakieś zastrzeżenia do systemu walki, jednakże mi on bardzo przypadł do gustu.

Ilustracja do: Battlefield V – Opinia

Battlefield V – Opinia

Jak co roku wydawcy walczą o nasze portfele, szczególnie w okresie świątecznym. W grach z gatunku FPS zawsze mamy starcie Electronic Arts kontra Activision. Obie firmy dostarczają nam co roku co raz to inne kontrowersje, a na tym polu walki zawsze króluje EA z ich nieszablonowymi pomysłami i też nie inaczej jest tym razem.

Ilustracja do: Tetris Effect – Opinia

Tetris Effect – Opinia

Tetris Effect to kolejna odsłona Tetrisa, najlepiej sprzedającej się gry wideo w historii. Od oryginalnego wydania w 1984 roku Tetris doczekał się dziesiątek różnych odsłon na bodajże wszystkie możliwe systemy i sprzedał się w liczbie 170 milionów egzemplarzy.

Ilustracja do: Neverout – Opinia

Neverout – Opinia

W 1997 roku do kin trafił film Cube. Wydaje mi się, że obejrzałem go kilka lat później i nie widziałem go od tego czasu, lecz pamiętam, że zrobił na mnie duże wrażenie swoim pomysłem.

Ilustracja do: GRIP: Combat Racing – Opinia

GRIP: Combat Racing – Opinia

Na GRIPa czekałem już jakiś czas, chociaż nie ukrywam że zdarzyło mi się zapomnieć o premierze. Gra wyszła z fazy Early Access i oficjalnie jest już dostępna jako finalny produkt. Nim w ogóle przejdziemy do opinii to warto wyjaśnić czym w ogóle GRIP jest.

Ilustracja do: The Inpatient – Poradnik do trofeów

The Inpatient – Poradnik do trofeów

The Inpatient to wymagający posiadania VR horror, będący prequelem gry Until Dawn. Wcielamy się w pacjenta Blackwood Pines Sanatorium w czasie, gdy miał miejsce zawał kopalni, a zakład zajmował się badaniem uratowanych górników. Zamknięci w celi będziemy musieli zmierzyć się z wewnętrznymi demonami i jakoś ujść z życiem. Gra ma kilka całkiem niezłych pomysłów.