Ilustracja do: Afterlife VR – Opinia

Afterlife VR – Opinia

Afterlife VR to interaktywny film, który prawie pod każdym względem ustępuje grom, które implementują te same mechaniki. Nowe technologie nie zawsze działają na korzyść multimediów, więc jeśli szukacie ciekawej historii z wieloma ścieżkami fabularnymi – w tym przypadku odłóżcie gogle VR i poszukajcie alternatywnych tytułów.

Ilustracja do: WRC 8 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

WRC 8 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  WRC 8 ma przyzwoity zestaw pucharków i zdobycie platyny nie powinno stanowić problemu nawet dla osób nie żyjących najlepiej z grami wyścigowymi. Nie jest to też szczęśliwie tak mocno czasochłonne przedsięwzięcie jak w dwóch poprzednich częściach. Nic tylko zgarniać platynowy dzbanek.   Krok po kroku: W wersji gry (1.

Ilustracja do: Bulletstorm: Duke of Switch Edition – Opinia

Bulletstorm: Duke of Switch Edition – Opinia

Pierwszy raz Bulletstorm ujrzał światło dzienne w 2011 roku – całkiem ciekawa i zakręcona strzelanka polskiego studia People Can Fly. Mimo tego, że wprowadziła coś innowacyjnego, niestety nie sprzedała się wystarczająco dobrze, by podbić giereczkowy świat, a szczerze mówiąc byłbym bardzo ciekaw, jak wyglądałaby dwójka – oczywiście gdyby powstała.

Ilustracja do: Shazam! – wydanie Blu-ray – Opinia

Shazam! – wydanie Blu-ray – Opinia

Z filmami DC jest jak z prezentami pod choinką – czasem są trafione, a czasem nie. Ta amplituda jakości filmów spod znaku batarangu przyprawić może o zawrót głowy. Po średnio udanych, mrocznych czasach „Batmana vs Superman” czy „Ligi Sprawiedliwości” nadeszła odwilż i ocieplenie stosunków widza i twórców z DC.

Ilustracja do: WRC 8 – Opinia

WRC 8

WRC 8 to, jak można się spodziewać, już ósma odsłona serii opartej na licencji rajdowej. Nad grą sprawuje pieczę studio Kylotonn, odpowiedzialne za poprzednie części oraz między innymi ogrywane przeze mnie V-Rally 4 czy przyzwoite odświeżenie serii FlatOut o podtytule Total Insanity.

Ilustracja do: Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Łapacze snów

Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Łapacze snów

Łapacze snów PORADNIK DO TROFEÓW   Kolejne znajdźki, które musicie zebrać w celu zdobycia platyny. W grze możecie znaleźć 20 łapaczy snów. Są to amulety, które zostały wykonane przez Indian. Znajdziemy je na drzewach, a dokładnie zwisają z gałęzi. Wszystkie są wymagane do ukończenia gry na 100%, więc oczywistym jest, że musicie je zebrać..

Ilustracja do: Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Egzotyki

Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Egzotyki

Egzotyki   W północnej części miasta Saint Denis spotkamy Algernona Waspa – projektanta mody i kolekcjonera egzotycznej fauny i flary. Poprosi nas o pomoc w znalezieniu pewnych rzadkich materiałów do kilku swoich zamówień, za które szczodrze nas wynagrodzi. Zadanie od niego będzie dostępne dopiero w czwartym rozdziale.

Ilustracja do: Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Petroglify

Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Petroglify

Petroglify   Na północnym zachodzie od Strawberry spotkamy Francisa, który poprosi nas o odszukanie petroglifów, które zostały ukryte w różnych miejscach na całym danym nam obszarze. Poniżej znajdziecie lokalizację 10 malunków. Każdą lokalizacje współrzędnych wysyłamy pocztą. Można to zrobić po zebraniu wszystkich.

Ilustracja do: Red Dead Redemption 2 – Karty kolekcjonerskie

Red Dead Redemption 2 – Karty kolekcjonerskie

Karty kolekcjonerskie   Na południe od Valentine, na stacji Flatneck Station spotkamy Phineasa T. Ramsbottoma. Jest kolekcjonerem i handlarzem kart kolekcjonerskich, które można znaleźć w paczkach dobrych papierosów. Karty mają różne motywy, a 12 kart jednego motywu tworzy zestaw. Kolekcjoner chętnie zapłaci za każdy kompletny zestaw. Karty wysyłamy mu na poczcie.

Ilustracja do: Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Kości dinozaurów

Red Dead Redemption 2 – Przedmioty kolekcjonerskie – Kości dinozaurów

Kości dinozaurów   Na południowy-wschód od Valentine spotkamy Debore MacGuiness, która poprosi nas o pomoc w odszukaniu kości dinozaurów. Będziemy musieli łącznie znaleźć 30 kości. Możemy ją informować o położeniu każdej z nich poprzez wysyłanie listu z dowolnej poczty. Kości łatwo z daleka zlokalizować, ponieważ na Sokolim Wzroku świecą jasnym światłem.