Ilustracja do: Spyro 2: Wrota do Glimmer – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Spyro 2: Wrota do Glimmer – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 4/10 Liczba trofeów: x1/ x5 / x12 / x12 Liczba trofeów offline: 37 Liczba trofeów online: 0 Minimalna liczba przejść: 1 Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK Zglitchowane trofea: BRAK Czas do zdobycia platyny: 10-15 godzin   Krok po kroku: W tej grze zbieramy talizmany, dzięki którym możemy odwiedzić kolejne światy, oraz dodatkowo kule (orby) […]...

Ilustracja do: NieR: Automata – Poradnik do trofeów i osiągnięć

NieR: Automata – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Witam w Trophy-poradniku do przepięknej gry jaką jest Nier: Autamata i nie mam tu na myśli tylko modeli 2B, A2, ale przede wszystkim pod względem fabuły i cudnie przedstawionego świata. Jako że to poradnik to powiem tylko, że Nier oferuje rozwiązanie dla leniuchów (stąd druga ocena trudności platyny) tzn.

Ilustracja do: Farming Simulator 19 – Opinia

Farming Simulator 19 – Opinia

To nie tak miało wyglądać. Chciałem mieć swoje poletko, mały traktorek, psa i dom. Wstawać rano, nabierać w płuca świeży zapach obornika i z kawałkiem słomy w zębach przechadzać się przez swoje ziemie. Tymczasem muszę ogarnąć kolejną dostawę kilkuset ton pszenicy, bo jej cena właśnie drastycznie wzrosła.

Ilustracja do: Obduction – Poradnik do trofeów

Obduction – Poradnik do trofeów

  Gra, która nawiązuje do kultowych tytułów sprzed lat i pretenduje do miana ich duchowego spadkobiercy. Następnie trafia na Kickstartera i wychodzi na PC, aby ostatecznie zagościć też na PS4? Ten temat przewija się u nas ostatnio często a kolejnym tytułem, który doskonale wpisuje się w nakreślony scenariusz jest Obduction od studia Cyan Worlds.

Ilustracja do: Minit – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Minit – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 3/10 Liczba trofeów: x1/ x5 / x14 / x8 Liczba trofeów offline: 28 Liczba trofeów online: 0 Minimalna liczba przejść: 2 lub 3 Trofea możliwe do przeoczenia: PACYFISTA , MINIMALISTA , PUNKTUALNOŚĆ Zglitchowane trofea: SŁUCHACZ Czas do zdobycia platyny: 2-3 godziny z poradnikiem   Krok po kroku: Krok 1.

Ilustracja do: Obcy: Izolacja – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Obcy: Izolacja – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Alien: Isolation to jedna z najlepszych gier w tym uniwersum jakie ujrzały świat. Gra jest mroczna, cały czas czujemy napięcie prześladowania, a do tego nie napastuje nas tanimi sztuczkami z wrzeszczącymi stworami, itd. Niestety gra jest jedną z tych, o których mówimy, że są niedocenione.

Ilustracja do: Spyro 3: Year of the Dragon – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Spyro 3: Year of the Dragon – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 2/10 Liczba trofeów: x1/ x4 / x9 / x27 Liczba trofeów offline: 41 Liczba trofeów online: 0 Minimalna liczba przejść: 1 Trofea możliwe do przeoczenia: 0 Zglitchowane trofea: BRAK Czas do zdobycia platyny: 10-15 godzin Krok po kroku: Trzecia część gry ma najwięcej trofeów – bo też ma i najwięcej etapów.

Ilustracja do: Hitman 2 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

Hitman 2 – Poradnik do trofeów i osiągnięć

  Krok po kroku: Poniższy poradnik podzielony jest na misje, zgodnie z tym, co pojawia się w menu Trofea na PlayStation 4. Ponieważ gra nie wymusza kolejności grania poszczególnych poziomów, możecie skakać między rozdziałami tego poradnika zgodnie z poziomem, w którym akurat macie jakieś problemy.

Ilustracja do: No Man’s Sky – Opinia

No Man’s Sky – Opinia

Dawno nie miałam tak rozdartych myśli, pisząc dla Was opinie gry. Dzisiaj na celowniku produkcja Hello Games, które postawiło przed sobą trudne zadanie – stworzenie gry, która się nie kończy. No Man’s Sky intrygowało od pierwszego zwiastuna, a im bliżej premiery, tym mniej graczy było zainteresowanych. Pograłam w to może z czterdzieści godzin.

Ilustracja do: Fallout 76 – Opinia

Fallout 76 – Opinia

  W momencie, gdy czytacie poniższą opinię pewnie już macie wyrobione zdanie na temat najnowszego „dzieła” studia Bethesda. Nie ma co ukrywać, że gra narobiła sporo szumu wokół siebie, niestety nie takiego, jakiego chcieliby jej twórcy. Od momentu jej zapowiedzi na E3 coś niedobrego wisiało w powietrzu.

Ilustracja do: Gone Home – Poradnik do trofeów

Gone Home – Poradnik do trofeów

Gone Home to kolejny przedstawiciel gatunku symulatorów spaceru – ewolucji dawnych gier przygodowych. Tym razem jednak mamy do czynienia wyłącznie z obszarem tytułowego domu. Naszym zadaniem jest poszukiwanie dzienników wyjaśniających wątek fabularny, który to jest dość nietypowy. Nie opowiada bowiem o żadnej strasznej pisanej krwią historii, czy innych znanych nam powszechnie dziwnych zdarzeniach.

Ilustracja do: Firewatch – Poradnik do trofeów

Firewatch – Poradnik do trofeów

Firewatch to gra narracyjna z niewielkimi dawkami gameplay’u, choć trzeba przyznać, że interakcji jest nieco więcej niż w podobnych symulatorach spaceru. To co, jednak stanowi o niesamowitości tej produkcji to ciekawi bohaterowie, fenomenalny voice acting, śliczna oprawa graficzna oraz ciekawa historia. Firewatch jest jak dobra książka.