Poniżej znajduje się lista przygotowanych przez nas poradników pomagających zdobyć trofea i achievmenty w grach.
Spis Poradników
Po długiej przerwie napady wracają do Grand Theft Auto V Online. The Doomsday Heist / Skok na koniec świata to darmowa aktualizacja, która oprócz trzech nowych i widowiskowych napadów, oferuje nowe pojazdy oraz bronie. Tak naprawdę nikt się tego nie spodziewał, że Rockstar sprawi nam taką niespodziankę.
Stało się to, czego wszyscy oczekiwali, czyli wypuszczenie Grand Theft Auto V na nową generację konsol, pomimo że R* utwierdzało nas w innym przekonaniu (każdy wie dlaczego). Mimo wszystko jest to remake z najwyższej półki, a nie tylko podbite tekstury.
Chyba każdy szanujący się gracz przeszedł Grand Theft Auto: San Andreas, ale nie każdy wbił w tej produkcji platynę. Zapraszamy do skorzystania z poradnika, który pomoże Wam wycalakować chyba najlepszą część GTA. PORADNIK GOŚCINNY AUTORSTWA MICHAŁA „IAmSoWicked”.
Informacje ogólne: Stopień trudności wbicia platyny: 3/10 Liczba trofeów: x1/ x4 / x13 / x19 Liczba trofeów offline: 37 Liczba trofeów online: 0 Minimalna liczba przejść: 1 Trofea możliwe do przeoczenia: BRAK Zglitchowane trofea: BRAK Czas do zdobycia platyny: 30-50 godzin Opinia znajduje się TUTAJ!
Greedfall – najnowsza gra studia Spiders Games – pozytywnie zaskoczy każdego fana RPG i ostrzegam… produkcja wciąga i trudno się od niej oderwać. A tych, którzy chcą zdobyć platynę, to zapraszam do poradnika, ponieważ dużo pucharków możecie niechcący przeoczyć.
Grey Skies: A War of the Worlds Story jest grą z gatunku skradanek, sci fi i dreszczowca, a to wszystko przeznaczone dla jednego gracza. Jesteśmy wrzuceni w środek Marsjańskiej inwazji i wcielamy się w Harper, by przeżyć jest osobistą historię. Mechanika gry jest dość prosta, a sama przygoda dość krótka.
GRID to pretendent do gry wyścigowej roku, a przy tym bardzo prosta platyna. Nie wymaga od nas praktycznie żadnego wysiłku, jedynie grind kilometrów do jednego trofeum. Zapraszamy do skorzystania z naszego poradnika.
DLC GRID – Sezon 1
DLC GRID – Sezon 2
DLC GRID – Sezon 3
Pamiętacie Rollcage’a? Nie? To może wystarczy stwierdzenie, że to Wipeout na kółkach? Bardzo skillowa gra oraz dość wymagająca platyna, szczególnie puchary związane z carkour’em.
Groundhog Day: Like Father Like Son to ciekawe podejście do formuły pętli czasu, znanej z klasycznego filmu z początku lat dziewięćdziesiątych. Oprócz typowych dla wirtualnej rzeczywistości minigierek, dostajemy też ciekawą fabułę i interesującą listę trofeów.
Poprzez świątynie jadeitu i obsydianu w drodze po platynowe trofeum. Kurczaki, szkielety i meksykańskie zapasy.
Najlepsza bijatyka w tym roku? Bezapelacyjnie ten tytuł należy do Guilty Gear Strive. Jednakże jeżeli chcecie zdobyć calaka w tej grze, czeka Was nie lada wyzwanie. Zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem.
Habroxia 2 to klasyczny shoot’em up, w którym kierujemy statkiem kosmicznym i rozprawiamy się z falami wrogów, unikając ich strzałów i zagrożeń środowiskowych. Platyna nie powinna stanowić żadnego wyzwania i można ją zdobyć w niecałe 10 godzin.
UWAGA! Nowy patch blokuje możliwość wbijania trofeów w grze prywatnej! Wszystkie czynności muszą być zrobione na serwerach rankingowych!
Trofea w Hayfever nie wymagają przesadnego kombinowania. Opierają się prawie wyłącznie na zręczności gracza. Zapraszamy do skorzystania z naszego poradnika.
Heavy Rain. Jak miło zagrać ponownie w grę, z którą spędziło się mnóstwo czasu na poprzedniej generacji. Mimo że nie jestem zwolenniczką remasterów to wiadomość o wskrzeszeniu dzieła studia Quantic Dream przyjęłam z uśmiechem na twarzy. A to dlatego, że to jedna z moich ulubionych gier na PS3.
Hellblade: Senua’s Sacrifice znajdowało się na moim radarze już od dłuższego czasu, lecz z różnych względów gra trafiła na moją konsolę dopiero prawie pół roku po premierze. Nie mogłem się jednak długo opierać tragicznej historii głównej bohaterki, zachwalanej przez tak wielu.
Helldivers można uznać jako hardkorową wersję Dead Nation czy innego tego typu gry. Coop dla 4 osób z cały czas włączonym friendly fire i brak jakichkolwiek checkpointów podczas misji powodują, że przy trudniejszych starciach nasza ekipa naprawdę musi ogarniać co się dzieje na ekranie i jak radzić sobie z dużą ilością przeciwników.